Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-12-11, 16:31   #76
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Varken Tidied Accelerator eller Digital Darling har visat någon form på slutet.
DD var klart sämre än Indigo Broline och Ekets Patrik på Sundbyholm.
Här kan det smälla, får Cayenne Käbb och Ekets Patrik sargresa långt fram och lucka är skrällen ett faktum.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-11, 16:35   #77
Banned
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 651
Sharp$: 335

WinterIsHere
Stats: 87 - 185 - 5
ROI: 88.82%
Vinstprocent: 31.99%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Varken Tidied Accelerator eller Digital Darling har visat någon form på slutet.
DD var klart sämre än Indigo Broline och Ekets Patrik på Sundbyholm.
Här kan det smälla, får Cayenne Käbb och Ekets Patrik sargresa långt fram och lucka är skrällen ett faktum.
Tycker dock det ska bli mycket intressant med Björn Goop upp bakom Digital Darling. Tror det kan innebära ett par nivåer bättre prestation, men Ekets Patrik gick bra senast och ska nog inte nonchaleras!
RazshVollril är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-11, 16:37   #78
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Love Younathan är överlägsen.
För de som vill gardera pga spåret, är Andreas Boy bra till 2,8 % !!!
Aspetta Hanover är ospelad och sistarankad, men hon är MYCKET bättre än så.
Medolla tar antagligen spets och då lär han köras där, 2% !!!
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-11, 16:37   #79
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Lite om omgången!

1) 5 Mr Vida är ett fynd till 14%! Hästen hölls mycket högt av Svanen och nu börjar den komma tillbaka i form i ny regi! Höll bra sist och nu kan det vara dags om den kommer ned i andraspår och få gå i draget! Om överpace blir 10 Indigo Broline livsfarlig! Toppformen är där och hästen höll enormt bra från dödens sist! Det är på speed den ska gå och läget är därför perfekt! 9% är ett skämt!

2) Kan inte se någon annan vinna än 5 eller 11 och båda är favoriter så case closed! 11 är till och med spikbud!

3) 2 Slide So Easy är min spik men letar man gardering kan jag inte förstå varför 7 Frans Håleryd inte är streckad på mer än 3%!? Bara Björn Goop innebär väl 6-8% på vilken kamel som helst i min bok!

4) 7 Causton är loppets klara outsider! Här är faktiskt Jorma Kontio (häpp!) en kuskförstärkning i mina ögon! Hans "kallblodshänder" passar perfekt på den här skuttburken och distansen är bara en fördel! Urstark häst som vore trevligt att se hårddragandes i spets! Då har den bra vinstchans! Chansspik!

5) 9 Teldar Paper är given på min kupong! 2% är ett hån! Hästen var riktigt på tårna i träning inför comebacken sist och gjorde då ett bra lopp! Man tror sig hittat nyckeln till den här kapabla saken som hittills inte visat dess kunnande! Paramount är befogad favorit men inget lejon till slut så visst ska T.P streckas! Vidare undrar jag varför 2 B.W.T Hellion med Pekka Korpi är så bortglömd för?? Lika streckvärd den från bra läge! En möjlig ickevinnare visst men någon gång trillar den dit! Ständigt med i främre träffen!

6) 5 Augusta är given! 4% är ALLDELES för lite! Det här är en kapabel rackare van möta årgångstopparna! Reijo meddelar fin i träning igen och den kan visa sig bara vara bäst! SE UPP!

7) 6 Fahion Diva blåser till spets och SNÄLLA TINA!! MESA INTE! KÖR HELA VÄGEN! SLÄPP INTE! Då är den här STENKLAR till 8%!! Rädd för att hon mesar när Goop eller någon annan "tungviktare" kommer och sedan blir hon fast i säcken med vinstkrafter men hoppas att hon hör bön - KÖR I SPETS IKVÄLL!! FRÄLS MIG!

8) Mellby befogad favorit och här räcker 4-5 streck! Min stora outsider och "miljonhäst" är det tyst om! 12 Twigs Voici! Visst läget suger men VILKEN TOPPFORM hästen har! Kolla hur den gick efter galoppen sist! Lite överpace så kommer den flygandes och i mina ögon har den hyffsad vinstchans! Absolut större än dom 2% den ligger på just nu! DD får gärna sluta 6-12 ikväll!

Over and out!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ASteffEA (+5)
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-11, 16:37   #80
 
SuperFinnens avatar
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 138
Sharp$: 1392
Standard

Det är likadant ifrån Finland där är de oxå 100 gånger bättre,inget jävla fjanteri hit o dit,
__________________
Ser Travet me andra Ögon!
SuperFinnen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-11, 16:40   #81
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RazshVollril Visa inlägg
Tycker dock det ska bli mycket intressant med Björn Goop upp bakom Digital Darling. Tror det kan innebära ett par nivåer bättre prestation, men Ekets Patrik gick bra senast och ska nog inte nonchaleras!
Hon är lite ojämn, en bra dag är det självklart spets och slut..... men hur är formen ???
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-11, 16:41   #82
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13247
Standard

Svante är mycket öppåt på Platone G.S.O.

__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-11, 16:44   #83
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

6. Fashion Diva T. Erlandsson 7%
– Jag borde ha kört tidigare senast
men nu blev det som det blev. Jag är
hur som helst nöjd med formen och är
inte alls främmande för att köra i ledningen

om hon känns lugn. Bland de
tre främsta tycker jag i alla fall att hon
ska vara i det här loppet och det blir
inga förändringar, informerar Tina.


Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Lite om omgången!

1) 5 Mr Vida är ett fynd till 14%! Hästen hölls mycket högt av Svanen och nu börjar den komma tillbaka i form i ny regi! Höll bra sist och nu kan det vara dags om den kommer ned i andraspår och få gå i draget! Om överpace blir 10 Indigo Broline livsfarlig! Toppformen är där och hästen höll enormt bra från dödens sist! Det är på speed den ska gå och läget är därför perfekt! 9% är ett skämt!

2) Kan inte se någon annan vinna än 5 eller 11 och båda är favoriter så case closed! 11 är till och med spikbud!

3) 2 Slide So Easy är min spik men letar man gardering kan jag inte förstå varför 7 Frans Håleryd inte är streckad på mer än 3%!? Bara Björn Goop innebär väl 6-8% på vilken kamel som helst i min bok!

4) 7 Causton är loppets klara outsider! Här är faktiskt Jorma Kontio (häpp!) en kuskförstärkning i mina ögon! Hans "kallblodshänder" passar perfekt på den här skuttburken och distansen är bara en fördel! Urstark häst som vore trevligt att se hårddragandes i spets! Då har den bra vinstchans! Chansspik!

5) 9 Teldar Paper är given på min kupong! 2% är ett hån! Hästen var riktigt på tårna i träning inför comebacken sist och gjorde då ett bra lopp! Man tror sig hittat nyckeln till den här kapabla saken som hittills inte visat dess kunnande! Paramount är befogad favorit men inget lejon till slut så visst ska T.P streckas! Vidare undrar jag varför 2 B.W.T Hellion med Pekka Korpi är så bortglömd för?? Lika streckvärd den från bra läge! En möjlig ickevinnare visst men någon gång trillar den dit! Ständigt med i främre träffen!

6) 5 Augusta är given! 4% är ALLDELES för lite! Det här är en kapabel rackare van möta årgångstopparna! Reijo meddelar fin i träning igen och den kan visa sig bara vara bäst! SE UPP!

7) 6 Fahion Diva blåser till spets och SNÄLLA TINA!! MESA INTE! KÖR HELA VÄGEN! SLÄPP INTE! Då är den här STENKLAR till 8%!! Rädd för att hon mesar när Goop eller någon annan "tungviktare" kommer och sedan blir hon fast i säcken med vinstkrafter men hoppas att hon hör bön - KÖR I SPETS IKVÄLL!! FRÄLS MIG!

8) Mellby befogad favorit och här räcker 4-5 streck! Min stora outsider och "miljonhäst" är det tyst om! 12 Twigs Voici! Visst läget suger men VILKEN TOPPFORM hästen har! Kolla hur den gick efter galoppen sist! Lite överpace så kommer den flygandes och i mina ögon har den hyffsad vinstchans! Absolut större än dom 2% den ligger på just nu! DD får gärna sluta 6-12 ikväll!

Over and out!
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-11, 16:51   #84
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Hoppas Kim kör i spets med Blues Goals, då tror jag Compassion får det j-t svårt.
släpper direkt.. kim vet att det är en lus....han är helnöjd med rygg
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-11, 16:53   #85
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
Svante är mycket öppåt på Platone G.S.O.

Ja den är intressant. Har ju tävlat lite ojämnt och man skyller på utrustning men klaffar det idag så är den nog förste motståndare till dansken.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-11, 16:56   #86
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Miss Beniss löjligt lite streckad! Klar förstahäst!
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-11, 16:56   #87
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
släpper direkt.. kim vet att det är en lus....han är helnöjd med rygg
Jag tror tvärtom att han är skitbesviken han släppte på Valla senast eftersom han vinner annars.
Nu vet han vad hästen går för...
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-11, 16:58   #88
 
astockels avatar
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 258
Sharp$: 347
Standard

Registrerat spel

Datum: Onsdag 2013-12-11
Bana: Solvalla
Spelform: V86, omg. 77

Avd Ordinarie hästar
1 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
2 11 Love Younathan
3 2 Slide So Easy*
4 7 Causton
5 1, 2, 3, 4, 5, 11
6 6 Caddie Havanna
7 12 Berlock
8 1, 3, 7, 12

Vadet gäller startnummer

240 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 60,00 kr
astockel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-11, 17:01   #89
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

mats Holmstedt spelad till 4,50 i lopp 1... tack för det... Sveriges sämsta kusk...
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-11, 17:04   #90
DIF
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Mariehäll - gräddhyllan
Inlägg: 1 847
Sharp$: 1679
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
jo hon flög fram över upploppet. Tycker dock inte det känns så hett från 12:e och Korpi.

Fromage är också en jätterysare i loppet. Jag är helt inne på att Amuletten får vika sig imorgon!

Paramount kan jag inte se förlora från spets.

Platone GSO hade slagit Bic bill bac på eskilstuna utan galoppen, behövde loppet senast enligt Båth, Erik kör igen och han har mkt bra hand med hästen. Får höra vad Svante och Erik säger på stallbacken imorgon. Erik körde ju Kalido senast, han borde kunna ge en rimlig bedömning häst vs häst tycker jag.

Indigo Broline måste ju bara få vinna snart, grymt fin från dödens senast fick knappt stryk av Lotus Elan, tuggade sönder Digital darrning. Indigo blir nog en av mina 3 utgångar imorgon, krav 1-3.

Har sån jävla feeling att Goop styr in Common Shaft, första Goop och 4 Melander hästar till start, luktar…………………

I långa blir Causton farlig, Kontio aviserar offensivt imorgon, hästen har grym kapacitet, verkar äntligen fungera i travet också..

Compassion frecia, en eller alla…..

Spikar ev Blended i 7:e, grym senast och bra läge nu, hoppas Goop blir släppt till spets. Men Tina är väl så korkad att hon svarar?? I spets förlorar Goop knappast..
Hade önskat att det satt en kusk bakom Fashion Diva, synd om hästen.
Bra ideer, som jag delar.
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td