|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V75 Örebro 3 Maj
Första V75 omgången i maj månad, längtar redan till sista söndagen i maj!
BBS Sugarlight fick spår 1, kanske inte lyckas hålla upp ledningen och blir instängd? Långsökt men vem vet? Eros Tooma är snabb ut! Digital Ink spår 9, blir kanske att tugga i tredjespår, håller den undan sista biten denna gång? Erik upp på On Hold, Jansson på Bar Plombier och Hans R Strömberg kör OTP själv! Intressant lopp! På anmälningslistorna såg det ut som en simpel V5a med BBS och Inken men det ser lite svårare ut nu när de inte fick riktigt bra lägen! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
persson (+10) |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ja, Mardrömsspår för spelarna när det gäller BBS S. Den är ju redan klar för finalen och det är väldigt svårt att spetsa från innerspåret på Örebro. Blir gigantisk favorit igen men med dessa förutsättningar (klar för finalen och spåret) känns spelvärdet mycket lägre än på Romme.
Mest intressant spontant känns den holländska hästen i långloppet. Det verkar inte vara någon bluffhäst och dessa holländare har ofta lite pengar på sig. Det har ju bl a kommit upp någon och imponerat stort i långloppen under Åbergskvällen. Men med Björn Goop i vagnen lär den inte bli bortglömd. Allt han kör får ju massor av spel bara på kusken. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kollade precis Ciske De Rats enda strart i Sverige. I ett V75 lopp på Axevalla juli 2013. Fin start och satt bra med när den helt plötsligt slog på en jättegalopp och tappade minst 100 meter. Körde i kapp fältet och såg småfarlig ut när nästa galopp kom och den tappade 50 meter till ca. Gick ruggigt fort mellan galoppena och hade knappast torskat felfri. Nu är det volt och längre distans. Det är en sanslöst svårbedömd häst men felfri är känslan att det finns enorma fartresurser.
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Citat:
Den holländske hästen är högintressant! Precis som du nämner har det hänt förr att fina holländare har kommit till Jägersro under Åbergskvällen och presterat bra i långloppet Malmö Stads Pris. Dock är detta ett väldigt öppet lopp, fina hästar på alla volterna. 5,6,8,11,12,13 är alla väldigt intressanta! |
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8426Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Sista loppet känns grymt svårt.
Klart många kanoner kommer när förstapriset är 400 laxar.
|
|
|
#6 |
|
Rocket zet spik om barfota nu e sagan slut för den norske!
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Förvånansvärt starkt fält ändå för Örebro intl..vissa på start är ju riktiga slitvargar bar plombier lär ju kunna gå runt tre varv som de vore medeldistans..miljonärerna längst bak är ju inte direkt avdankade heller..helgardera???
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Sharp$: 8426Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Jag var väl uppe i 10 hästar utan att vara helt nöjd
|
|
|
#9 |
|
Sitter någon utav de bättre på start i ledningen i långloppet så måste de som startar på bakre tillägget i princip vara 60-70m bättre än den. Det är väldigt mycket att begära.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Problemet är att om man streckar 10 hästar i ett lopp som sannolikt de flesta kommer ha många streck i att det då är väldigt svårt att få till ett slagkraftigt system. Värdeökningen blir väldigt begränsad i avd 7 och det gäller i så fall att man har väldigt avvikande ideer mot kollektivet i några andra lopp.
Chansen att jag ska gå in på V75 nästa helg är nog max 10 procent efter att ha sett listorna. Det ska i så fall komma väldigt het spelinfo i veckan. |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Citat:
Om vi nu utgår ifrån att kollektivet värderar hästarnas chanser rätt i sista avdelningen så ger våra 10 sträck där ett relativt neutralt förväntat värde just i lopp 7. Eftersom vi inte bara måste slå kollektivet utan även en skatt på 35% så har vi ju då ödslat 10 rader i ett nollsummespel vilket gör alternativen i de andra loppen lite snävare. Alltså måste man vara ännu lite hårdare i spelvärde vs vinstchans i de andra loppen för att kunna uppnå ett system som har ett positivt förväntat värde efter spelavdraget. Inga större system innehåller enbart spelvärda hästar. För att hålla nere variansen så krävs det en viss del hästar som ligger nära neutralt värde men som har rätt hög vinstchans. Alltså ger man bort en del värde för att öka sannolikheten. På samma sätt som i finansmarknaden när man har en viss del av portföljen i säkerheter med lägre avkastning men med högre säkerhet. Alltså är det inte alls omöjligt att fortfarande göra ett profitabelt system om man spelar "rätt" i de andra loppen och viktar systemet mot de hästar där ens egen bedömning skiljer sig mot kollektivet. Senast redigerad av NicklasJ den 2014-04-28 klockan 01:45. |
||
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Så är det förstås.
Nu har jag inte bestämt raden ännu, men jag skulle inte spela matematiskt med tio om alla andra garderar stort där också. Men det är sista loppet, och all erfarenhet säger att folk inte har råd med så många hästar på slutet. Allmänheten sitter med framtunga system, vill inte spricka i början, tar så många man har råd med i de första loppen och upptäcker sedan att man tvingas gå kort i sista. Citat:
|
|
|
|
#13 |
|
Innerspår Örebro
Numera anser jag att innerspår på Örebro är likvärdigt med andra banor. Det är inte att loppet avgörs på Örebrobanan som avgör spetsstriden, utan - är hästen startsnabb - klarar den spår 1, många hästar är snabba ut fr andra spår men innespår är sådär - finns det andra startsnabba hästar från bra spår OCH Vilka kommer att ladda från start , vilka vill ha rygg Men rent generellt så har vi nog en tendens att övervärdera möjligheterna att spetsa med spår 1 . Huruvida BBS gör det vet jag inte, får fundera, men att det är Örebro tror jag inte har ngn betydelse Innerspårövervärderat Kanske har det att göra med att spår 1 ofta väljs väldigt tidigt i Elitloppet / E3 Breeders och vanliga försök final lopp. Spår 1 väljs väl normalt allra senast som 3e val |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Jag tror jag spikar BBS, antingen svarar han ledningen eller så tar han sig ut ganska omgående och då lägger sig alla på rygg. Tråkigt spik men känner inte att det är lönt att gardera.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Jag tror han tar sig ut ganska lätt.
Känns som han är snabbare ut än Rocket Zet, och han är definitivt snabbare ut än Junior Troy. Det borde kunna bli lucka där någonstans. Bakom Amiral Dinverne och Eros Tooma borde det finnas lucka.
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått! Senast redigerad av putte64 den 2014-04-28 klockan 22:43. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
BBS möter väl bara skit? Vinner oavsett spår och löpningsförlopp som det känns.
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Citat:
Jag tror luckan kommer in i första sväng, men risken finns att det inte blir så. Han kan aldrig svara 4 och 5 i starten.
|
|
|
|
#18 |
|
Reden kommer syna bluffen från Norge så e de bara..
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Skulle verkligen vilja se bbs sättas på prov. Vet att Bbs utveckling har jämförts med frictions. Den stora skillnaden där är att Friction vann varenda lopp från dödens och gjorde allt jobb själv. Bbs har fortfarande bara Tagit/ fått ledningen och kutat på. Tycker absolut inte hästen är en bluff. Vill se hästen hantera något annat löpningsförlopp. Hoppas någon Synar!! |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bara jag som tror Rocket Zet är "klar" om BBS sviker/blir instängd? Grymt fin i årets två starter och senaste prestationen när han tappade rejält från start och går ändå 10,6. Tycker dessa två står i en klass för sig i loppet och som strecken ser ut så är det givet att plocka med Redéns springare!
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
V75-1: 1 B.B.S Sugarlight - ingen idé att gardera. Spik!
V75-2: 10 Primo Valentino - en prima lill-spik! V75-3: 3.9 - Reven kan allt ibland! V75-4: 7.12 - kom ihåg namnet Carlos också! V75-5: 1.2.3.4.5.6.11 - skräll, tack! V75-6: 11 Utility Bus - Vinner Bus-enkelt?? V75-7: 1.3.8.11.12 - Håll i Er. Nu är dt dags med ny kusk! 140 rader / 70 kronor Senast redigerad av spalato den 2014-04-29 klockan 19:32. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
B.B.S måste ju förlora till slut och blir det nu till helgen med tanke på spåret och risken att bli instängd?
Jag tror inte det utan blir förmodligen spik i helgen. Tror B.B.S lyckas ta sig ut och sen blir släppt till ledningen och därifrån ser det ut som de senaste loppen. Sen Canaka B.F en häst jag gillar och spår 4 klar spik i mina ögon. Visst är ju inga dåliga hästar Canaka möter och visst ser ju ut att bli stor favorit men kan inte gå emot där iaf. Får hoppas på att få in skrällar i några andra lopp helt enkelt och ändå få en fin slant. Så då återstår "bara" 5 lopp att lösa. Sista avdelningen ser ju onekligen svårlöst ut så där blir det att fundera en hel del. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Om man tänker gardera favven i första, kan man tänka på Robert Berghs hästar Amiralen och Trailing Edge. Dem förstnämnda såg verkligen fin ut senast och "offras" möjligtvis så Bergh själv kan komma in i matchen ?? Amiralen kan ju oxå tänkas släppa till BBS för att sedan speeda förbi ???
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Tidiga klara och skrällkusar
Canaka B F , är veckans klaraste spik vinnner varje gång, har redan bestämt mig att spika henne på elitloppshelgen hon sviker aldrig.Denna veckan garderar jag Bbs , hoppas bara inte eros tooma skenar iväg för då smiter bbs ut, håll i tömmarna Tillmann och kör lugnt, så låser de andra rävarna in honom, Erik,Björn,Jansson, Skrällchans på Staro advisor joli som fått en liten kuskförstärkning och ett bra läge, gick ju bra sist. Skrällchans och var söndagsvinnaren i sista kanonloppet Bar plombier som får ett spårsnåltlopp i tredje inner.. |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
V75-1
Den första förutsättningen att välta BBS är att någon snabbstartare tar ledningen. Är Rocket Zet snabbare? Någon annan startraket? ![]() I det här loppet finns ingen kusk som är "snäll" mot PU och släpper ut honom. Antingen måste han hålla ledningen eller ha tur. Jag spikar inte på "tur". ![]() Tror vi att 1 BBS tar ledningen - spika. Annars gardera med 2 Rocket Zet. Måste man även ta med 5 Eros, 7 Ponzio eller någon annan?
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Som jag skrev tidigare
Jag tror han tar sig ut ganska lätt. Känns som han är snabbare ut än Rocket Zet, och han är definitivt snabbare ut än Junior Troy. Det borde kunna bli lucka där någonstans. Bakom Amiral Dinverne och Eros Tooma borde det finnas lucka. Citat:
|
|
|
|
#29 |
|
Kan man "prata ned" Sugarlight till under 50% på insatsfördelningen så blir han med ens streckvärd. Just nu har han dock över 60%, och då känns det givet att börja leta motbud.
|
|
|
|
#30 |
|
Kadett C.D har tydligen aldrig känts så fin i en årsdebut:
http://www.expressen.se/sport/trav/v...i-en-arsdebut/ |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Mina spikar i helgen blir BBS och Canaka, båda efter konceptet spets o slut!
Låset blir Maranello och Remember My Name. Sen blir de garderiiiing! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+1) |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
BAR PLOMBIER i sista är veckans bästa spik! Hur kan den INTE nämnas i den här tråden? Hur ska den förlora??
Den har ju till och med stor vinstchans i Harpers! Sauveur är omgångens näst bästa! Gissa om Åke har toppat till hemmaplan!?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+1) Senast redigerad av doob den 2014-04-30 klockan 23:13. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Om du sätter Bar P är det bara att gratulera 2 4 6 9 11 12 15 Bör dock vara heltäckt
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Spik på :BBS,Remember,Bar P det vore något det
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Mr Chicago kommer ut igen i 6:e löpet! Den minns man ju med välbehag några fantastiskt fina lopp från bakspår med Svanstedt! Spikade bägge gånger då. Nu senast ut på Färjestad 18/4 med 10.6 på kort i löpet som Magic Tonight vann på 09,5!!
|
|
|
|
#36 | |
|
Citat:
God morgon! Jag har inte skrivit något i denna V75 tråd men skrev om Bar Plombier i söndags när startistorna till V75 kom, i förrförra V86tråden. Då vann BP och vi var några som tjoade om Harpers. Nu dök han upp här, perfekt ju! Inläggen här https://www.sharps.se/forums/trav-gal...10/#post338584 Senaste fyra åren har detta lopp vunnits från sista tillägget, hoppas BP kan ändra på det. |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Efter att ha varit på plats Färjestad & sett Mellby Viking...har jag mycket svårt att se den förlora.
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Citat:
Bar Plombier kan också få det tufft, nu är det STENHÅRD konkurrens på V75 som gäller och detta blir ingen lätt uppgift. Kommer han till ledningen relativt enkelt kan den dock vinna, men jag tror den måste sitta i ledningen för att vinna detta. |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Är det inte lite märkligt att inte stallpersonalen ser ut som stekare med Etonskjortor och Breitlingklocka runt handleden? Med tanke på den obetalbara information de ligger inne med om egna och andras starthästar, så skulle de inte behöva slava omkring med samma lön som en undersköterska...bara en tanke!
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Citat:
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
I vissa uppgjorda lopp finns det såklart de som vet vilka som vinner annars är det rätt omöjligt att veta. Man kan känna att en häst inte kan förlora men man kan sällan veta vem som vinner innan loppet är kört.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Läste på twitter nyss att 2 ROCKET ZET skall gå barfota runt om & utmana FAVORITEN!
Äntligen ett bra spår & nu kör vi sade Daniel :-) |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Fredrik Solberg om BBS Sugarlight:
Allt är bara bra med BBS Sugarlight och han får sina lugna jobb. Han går ut här för att det inte ska bli för lång paus fram till finalen i Bronsdivisionen. Jag vet att det finns snabba hästar utvändigt men BBS kan också öppna och jag är inte bekymrad för innetspåret. Det blir samma utrustning som i de senaste starterna och jag tror att han vinner igen. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
vad det gäller bbs sugarlight så känns det givet att gå emot denna gång. Innerspåret är ett knepigt spår, det går icke att förneka. Många gånger ha man sett hästar öppna överraskande bra från innern och oväntat snott åt sig spets. Lika många gånger ha man sett snabba hästar hoppa bort sig eller bli överflygade från innern. Det troliga är att unterstiner hitta ut och kör sig till ledning efter en bit här, men man vet aldrig. hästen kan stressa upp sig. Som snacket går så är rocket zet given på kupongen då det låter påställt. Jag gillar junior troy och hittar honom för långt ner i strecklistan. varför inte dunderskräll med jansson i första på lördag
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
7 Lotus Elan i avd 6 är kan väl få gå och vinna nu!
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Stickan tror på segerchans med Perfectly Enough... OJOJOJ
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
En stora frågan för mig:Vinner BBS på Lördag eller inte?Någon insatt?
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
behövde loppet i kroppen sist. finns väl en viss spetschans här när hästen lärt sig att öppna allt bättre. I min värld är inken bättre på längre distanser. Är det nån som är i form och rusar undan i spets så tror jag icke inken hinner upp den.
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Glöm ej att i år så får vinnaren i gulddivisionen en inbjudan till elitloppet..
Så det kommer att gå undan här tror jag..
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Spik på Maranello och Melby Viking för min del tror också väldigt mycket på Inken så kanske blir 3 spikar på lördag
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Barfota runt om på Rocket Zet i avd1 har gått 1.09 sista 1600 varje gång nu med barfota runt om. Ger favoriten en match! 14%
avd2. Order To Fly tar spets, för många av de utvändiga vill enbart söka position och inte ladda allt. Kan hålla hela vägen... 19% avd3. Perfect Enough har ett smaskigt läge. En av tre heta i loppet... avd4. Vidöppet och här har många form! Måla! avd5. Peter har fått rejäl snurr i stallet = Sveriges nya Åke S Mermaid ås såg jäkligt fin ut från dödens senast. 1.09 sista 800 tar spets och får hur som helst en dröm resa. Spik!avd6. Ganska svårt lopp även här, måste gå kort Mr Chicago tar normalt spets och ska egentligen bara vinna ett sånt här lopp men formen är frågandes och jag köper med ytterligare några... 1-3-4-5 avd7. Diamond of ace är rejält påställd, svårt förvisso men kan vara en tokrysare från fint läge.. VARNING! God tur! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+2) Senast redigerad av Klanke den 2014-05-02 klockan 08:36. |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Veckans streckvärda enligt Unibet:
- Rocket Zet, - Order to fly, Primo Valentino, Tenzing, - Kadett CD, Reven Damour, - Fortuna Sund, - Drillbit Ås, - A Hannibal, Nato Dream, - Bar Plombier, New Line
|
|
|
#56 |
|
Sharp$: 1616Travbloggen Stats: 4 - 7 - 2 ROI: 113.55% Vinstprocent: 36.36% |
PRIMO VALENTINO?
|
|
|
|
#57 |
|
Solklar första häst för mig kanske chansspik med.. Fel ute eller..
|
|
|
#58 |
|
Hej alla! Mitt första inlägg på detta superforum! Vad tror ni om att spika drillbit ås i femte? Eller är det spets och slut som gäller för canaka?
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Att hon spetsar känns ganska så givet. Men frågan är om hon körs i spets den här gången ? Förlorat två senaste i spets. Kommer Canaka första fram och ställer frågan tror jag det blir släpp och då borde loppet vara över. Det som kan häxa är ifall Untersteiner eller Uhrberg är före. Blir det helstängt och barfota på Playing Tua har hon ju visat sig riktigt startsnabb. Men tror inte Erik är sugen på dom ryggarna. Min känsla är att det sällan skräller i sto eliten. Vinnaren bör vara nämnd.
|
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Galopprisken har blivit mindre på sistone..får nog en bra resa tror på bra tempo. favvisen med skor. Blir nog en utgångs häst iaf!
|
|
|
#62 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Guest
|
Spika B.B.S.Sugarlight och On Track Piraten, så har ni halva inne.
|
|
|
|
#64 |
|
Den risken är stor, men också risk för att det då inte blir mer än en fyrasekundare och dubbeljackpot nästa vecka på Umåker.
|
|
|
|
#65 |
|
rocket zet årets klaraste spik för mig
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
rocket zet !
nja tror inte RZ är årets klaraste , slö ut , ganska stark den gick 10.4 sista 1000 förra starten men de gör ju BBS i 1600 meter....nä tror nog att BBS vinner men en luring om de blir full kubbning är Berghs TE...
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
En trevlig historia från Åby en liten fattig travtränare från Romme spelade V75 en kompis frågade om han ville vara med på hans system Ronny tackade ja båda satt 1,9 miljoner in jag blir glad!
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Årets klaraste. Då är det bara att lassa in. Jag trodde den var veckans haussning och i det närmaste chanslös.
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
MIN V75 BON....
V75
V75 Bane 03.05.2014 V75-1: 1,2,5 V75-2: 1,3,4,7,9,12 V75-3: 7 V75-4: 1 V75-5: 2,4,6 V75-6: 1,2,3,5 V75-7: 1,6,8,11,14 540kr. |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Så här fick det bli
1) 1-2-5 2) 1-3-9-10-12 3) 2-3-9 4) 1 5) 2-3-4-6-7-10 6) 1-3-4-5 7) 11 Lycka till med era lir
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Rocket Zet bara mer och mer betrodd, snälla kan inte alla experter skrika ut den också så tappar BBS ännu mer i procenten och rensar mer.
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Kan bara hålla med efter mycket tänkande BBS vinner plättlätt
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Har då kanske övertänkt V75-omgången..
1: 1,2 2: 1,3,9,10 3: 1,2,3,7,9,10 4: 1,6,7,9,10,11 5: 4 6: 3 7: 1,3,5,6,8,11,12 Visst kan det bli så att Digital Ink bara rundar de andra fram till spets och håller spetsen på det korta upploppet i örebro, Till vinst.. Och att mellby Viking, Bara tar ned de andra i loppet.. |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Lugna ner er nu, Mellby Viking har gjort ett bra lopp och det var senast. Möter mycket bättre hästar här och jag tror inte den har större chans än någon annan i detta jämna lopp.
Dessutom hoppar den nästan alltid. |
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
De lopp som jag tycker är mest intressanta imorgon är andra, fjärde och sjätte.
Tror ni Saveur bara vinner första eller håller framspårshästarna undan? Kan Queasy hålla ledningen? |
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Spikar Bar P i sjunde ja jag vet att man inte ska lyssna på andra men hade själv 0 ideer där.I sjätte tar jag många minst 5.Håller med om fjärde helt öppet,hur gör man där? Imorgon ska det kletas ner och tyvärr blir det väl svårt att hålla sig ifrån datorn och få nya ideer
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Lyssna inte på tipsexperterna. Vendi stenklar för två veckor sedan och nu senast skulle Arazi Boko bara vinna.
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Känns inte ens värt att ta med rocket nu, kommer väl ligga på 25% imorgon... Ne får bli spik på bbs!
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Erik är i kanonform på V75 och lär vinna med iallafall en imorgon. Frågan är vilken
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
sulor bak på marenello. är det nån som har nån uppfattning om vad det kan göra i starten?
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Har lite intressant info:
Uhrberg är väldigt uppåt på Playing Tua och tycker att den ska räknas väldigt tidigt, även om han tror att det kan bli för svårt att slå Canaka om den får ledningen. Känns fin i träningen och toppas till denna start med norskt huvudlag och BFRO. Per Lennartsson verkar positiv till chanserna med Order to Fly i andra avdelningen. Ska försöka hålla upp ledningen och lyckas han med det ska de andra vara riktigt bra för att slå honom. Var inte tom senast bakom kanonhästar. Inga ändringar till morgondagens start. Åke Lindblom planerar att ta en lugn felfri start med Saveaur och ta ner dem till slut istället. Dock orutinerad, bara gjort 4 starter. A Hannibal ska han försöka hitta en fin resa med och även den ska räknas, grym sista biten! Så nära toppform han kan bli. Med fin resa kan ha ta dem till slut! |
|
|
|
|
|
|
#84 | |
|
Citat:
![]() Alldeles för lite pengar på kontot sett till kapaciteten. Tycker han står "billigt" inne. Galopperat bort väldigt mycket pengar och kunde lika gärna stått på 40 med god chans enligt mig. Men galoppen lurar ju som sagt alltid runt hörnet, så väldigt svår att räkna på
MatsE (+2) |
||
|
|
|
|
|
#85 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Sist var han riktigt bra men jag tror inte att det upprepas. Alla lopp som unghäst kan man ju inte räkna in då det var för något år sedan. Menar på att han är överstreckad p.g.a. sin senaste prestation. On Hold till ledningen och sen sticker Erik bara
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Du menar on Hold som var chanslös mot vikingen senast ?
AndyMart (+2) |
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Jag menar On Hold med bra spår i volten och Erik Adielsson i sulkyn.
MatsE (+1) |
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Vad har Sören Englund - Sveriges bäste travtippare - för drag?
|
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
100 kr VP på Bar Plombier är veckans spel iallafall på "Tusenlappen".
mackpeter (+3) |
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
nån ledning blir det knappast för on hold. finns nog några stycken på främre volten som är intresserade av att dra tåget.
|
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Kommer bar p till ledning släpper han inte och borde vinna enkelt om han hår en låg 13 tid!
|
|
|
#93 |
|
Guest
|
I den här omgången ligger pengarna i om Canaka B.F. vinner imorgon... skulle han missa första platsen kan utdelningen bli hyfsat bra.
|
|
|
|
#94 |
|
Tror att pengarna ligger i om BBS vinner eller inte,Canaka tar jag bort enl min vän, och då gör vi så
|
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Maranello vinner lätt i morgon tror jag. Blir spik för mig. Såg bra ut senast men orkade hoppa som klar
. Revanch nu. Bara att lassa in.
MatsE (+2) |
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Som jag skrev tidigare i i veckan
Bästa spiken Canaka Bf, kommer även spikas om den startar eliloppshelgen, drag bar plombier, staro advise joli , Daniel kör trots allt bättre än J.S Eriksson. Skall man gardera första avdelningen så kan man lika gärna helgardera, för om BBS blir inlåst, så kan vilken lus som helst vinna. Har köpt Jokersystemet igen efter att hålla upp i ett år, så nu är man på hugget igen Senast redigerad av Kocken14 den 2014-05-02 klockan 23:24. |
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Enligt min info så är Viking sten klar i sista så där blir det 5 lax på vinnare
MatsE (+2) |
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Jag vet inte, men personligen så litar jag inte på Jorma. Han må vara i kusktoppen men han är rätt ojämn ändå. Men mina ögon kan ha fel.
|
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Har kollat på den hästen i 2 v tid nu varje dag o den ser sjukt fin ut. Skulle jag loss så gör jag det men det händer inte så ofta på hästar som jag spanat in länge samt som jag satsat hårt på. Men du kanske har bättre info?
|
|
|
|
|
|
|
#101 | |
|
Citat:
Men ha ett öppet sinne för andra kandidater ändå imon. |
||
|
|
|
|
|
#102 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Kan man plocka bort Digital Ink den här gången då Örjan är favorit? Vad jag vet så har Örjan ännu inte lyckats vinna med en favorit på V75 i år..?
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Varför är Melker så vansinnigt bortglömd i Avd 2?
|
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Remember My Name har varit mycket bra de 2 senaste, men man får aldrig glömma att det är en pajas som kör.
Ska den mannen vara favorit på V75 ???
|
|
|
#108 | |
|
Citat:
Svårt att bena ut spetsstriden här, håller goop upp? Eller sitter Daniel Olsson i spets efter 500 ? |
||
|
|
|
|
|
#109 |
|
Banned
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Persson i efternamn, oavsett förnamn ska ALDRIG vara favorit inom de stora streckspelen.
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
dragen Rascal Zet & Ciske De Rat
Spik B.B.S.Sugarlight Tror även Queasy kan vara spets å slut
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Uhrberg låter ju väldigt uppåt på Playing thua, nästan så att jag börjar vackla när det gäller att spika Canaka BF, får nog kolla lopparkivet när Thua slog canaka på Hd. Fan....
|
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Dagens drags, BBS!
|
|
|
|
#113 | |
|
Citat:
Kan vinna ändå, men Örjan skulle bli förvånad om den håller spets..
|
||
|
|
|
|
|
#114 |
|
Jag brukar alltid hitta anledningar för att gardera storfavoriter. Men hur ska en guldhäst som BBS förlora i brons? Känns tyvärr som en given spik idag
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
JO Persson känns ändå rätt så stabil på kallblod
Om_sommaren (+1) |
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Usch, läste p twitter att det var strykningsrisk på BBS! :S
|
|
|
|
#118 |
|
experterna verkar ha missat att amiral dinverne högst troligt håller ut eros tooma från start. Bergh låter nöjd med den hästen. åker med vid gadd...
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#121 | |
|
Citat:
Om någon är snabb nog att ta ledningen är det ingen kusk, som jagar dödens för att stänga in BBS. Därmed kommer han ut och får ledningen gratis.
|
||
|
|
|
|
|
#122 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#123 |
|
Ska på date med frugan (en hel dag utan barnen) så kommer missa travet idag, men klart man måste lämna in en "liten" rad iaf för att vara med
![]() Spik B.B.S och Canaka BF. Lås i 4:e sen hoppas vi på någon skräll i de övriga ![]() Registrerat spel Datum: Lördag 2014-05-03 Bana: Örebro Spelform: V75, omg. 19 Avd Ordinarie hästar 1 1 B.B.S.Sugarlight* 2 1, 3, 9, 10 3 1, 3, 9, 10 4 1, 7 5 4 Canaka B.F. 6 1, 2, 3, 11 7 5, 6, 8, 11, 12 Vadet gäller startnummer 640 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 320,00 kr Kvittonummer: |
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#125 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#128 |
|
Jag har bestämt mig för att spår 1 inte vinner idag och att jag blir miljonär. Lycka till!
|
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Kan bli en två platser över i mitt V75 Bolag idag. 100 kr per andel max 5 andelar per person. Skicka PM med mail vid intresse.
|
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Banned
Som tränare, absolut, men som körsven, nja skulle jag säga även där. Du hittar nog ingen som bränt med så många storfavoriter, även om det såklart till viss del beror på att flertalet av hans kallblod blir betrodda bara på hans namn
Senast redigerad av robfri den 2014-05-03 klockan 13:04. |
|
|
|
|
|
#132 |
|
Vad är du för pajas som går ut med strykningsrykte på en av de
mest betrodda och sedan inte har någon form av källa förutom Twitter. Seriös spelare ? Inte i mina ögon. Troll ? Yes Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hanscrispi (+1) |
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
hoppas Åke lindblom sos i guld! Lycka till med era spel idag sätter någon av oss den
Registrerat spel Datum: Lördag 2014-05-03 Bana: Örebro Spelform: V75, omg. 19 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 1 B.B.S.Sugarlight* (2, 4) 2 1, 3, 9, 10, 12 (8, 6) 3 7, 9 (3, 2) 4 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (7, 10) 5 4 Canaka B.F. (3, 6) 6 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 11 (9, 8) 7 6 Bar Plombier (11, 8) Vadet gäller startnummer 960 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 480,00 kr Kvittonummer: 2D0C B413 3667 $$$$ |
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Goop skriver på Twitter att flyget är försenat och att det lär bli annan kusk på Uroy.
|
|
|
|
|
|
|
#135 |
![]() Hur dum i huvet kan man bli? |
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Lutar åt att det blir något så här
1,2,11 1 7,9 1,5,7,12 3,4 1,3,4,5,6,7,11 9,11 |
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Vad tror ni om Kadett? Har med den på 3 hästar just nu, men funderar på att ta bort den... Svårt att bestämma mig.
|
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
1: 1
2: 1,3,9,10 3: 9 4: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 5: 4 6: 3 7: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15 Lycka till! |
|
|
|
|
|
|
#141 |
|
1) 1,2
2) 1,9 3) 1,2,3,7,9,10 4) 1,7,8,11 5) Spik 4 6) 1,3,4,5,6,8,11 7) Spik 12 |
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
Registrerat spel
Datum: Lördag 2014-05-03 Bana: Örebro Spelform: V75, omg. 19 Avd Ordinarie hästar 1 1 B.B.S.Sugarlight* 2 1, 3, 5, 9, 10, 12 3 7 I Saw You 4 6 Star Advisor Joli 5 4 Canaka B.F. 6 1, 2, 3, 5, 6, 11 7 6, 8, 11, 12, 13, 14 Lycka till och
|
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
Saveur orytmisk
|
|
|
#144 |
|
Avd-1: 1,2
Avd-3: 1 Avd-3: 1,2,3,7,9,10 Avd-4: 1,7,10,11 Avd-5: 2,3,4,6,10 Avd-6: 3 Avd-7: 6,8,11,12 Kanske dumt att gå emot BBS men jag vill vara med när den väl förlorar. |
|
|
|
|
|
|
#145 |
mitt erbjudande
Registrerat spel
Datum: Lördag 2014-05-03 Bana: Örebro Spelform: V75, omg. 19 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 1 B.B.S.Sugarlight* (7) 2 1, 3, 4, 5, 8, 9, 10, 12 (11) 3 1, 7, 9, 10 (2) 4 1, 7 (3) 5 4 Canaka B.F. (2) 6 1, 3, 4, 6, 11 (2) 7 2, 5, 6, 11, 12, 14 (8) Vadet gäller startnummer 1 920 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 960,00 kr Kvittonummer: |
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
1 1 B.B.S.Sugarlight* (2)
2 1, 3, 9, 10 (12) 3 3, 9 (7) 4 7 Remember My Name (1) 5 2, 3, 4, 6, 10 (7) 6 1, 3 (4) 7 1, 2, 6, 8, 11, 12, 14, 15 (13) Det brukar ju gå åt h-e så man kan lika gärna offentliggöra eländet... men å andra sidan,ibland är det ju faktiskt stolpe in. |
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
Dumstruten på. Att man dubblar på en så bra häst
|
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
VILKEN JÄVLA HÄST!
|
|
|
|
|
|
|
#150 |
|
B.B.S.Sugarlight vilken häst!!!
|
|
|
|
|
|
|
#151 |
|
Bara njöt av detta. Grymt att den gick ner i procent.
|
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
Imponerande! Men värt att gardera med Rocket ifall han hade fastnat. Jorma kunde ha hållit favoriten inne, men ville ha tredje inner.
|
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
"Han leker med motståndet"
Ja, verkligen! |
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
Jag hoppas alla som hade tankar för att BBS skulle misslyckas i dag fick något annat att tänka på. Efter denna uppvisning.
|
|
|
|
|
|
|
#155 | |
|
Citat:
Registrerat spel Datum: Lördag 2014-05-03 Bana: Örebro Spelform: V75, omg. 19 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 1, 2 (5) 2 9 Sauveur (3) 3 1, 3, 6, 7, 9, 10 (2) 4 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12 (2) 5 3, 4, 6, 10 (2) 6 3, 4, 5, 9 (1) 7 6 Bar Plombier (11) Vadet gäller startnummer 1 920 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 960,00 kr Kvittonummer: 2F48 FA73 780B XXXX Registrerat spel Datum: Lördag 2014-05-03 Bana: Örebro, omg. 11 Spelform: V5 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 7, 9, 10 (3) 2 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (7) 3 3 Mermaid Ås (4) 4 3, 4, 5 5 6 Bar Plombier (11) Vadet gäller startnummer 108 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 108,00 kr Kvittonummer: AD08 D095 9A25 xxxx |
||
|
|
|
|
|
#156 |
|
Dagens bästa tvilling spelad också!
Registrerat spel Datum: Lördag 2014-05-03 Bana: Örebro, omg. 11 Lopp: 9 Spelform: Tvilling Hästar: 3, 4 U-hästar: Vadet gäller startnummer 1 x 1 560,00 kr Totalt: 1 560,00 kr Kvittonummer:
|
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
Kör bara V5:an, för feg för V75:an
Registrerat spel Datum: Lördag 2014-05-03 Bana: Örebro, omg. 11 Spelform: V5 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 1, 3, 9 (10, 7) 2 1, 2, 6, 7, 9, 10, 11, 12 (4) 3 4 Canaka B.F. (3) 4 1, 2, 3, 5, 6, 8 (11, 4) 5 1, 5, 6, 8, 11, 13 (14, 12) Vadet gäller startnummer 864 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 864,00 kr Kvittonummer: |
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
I SAW YOU NU!!! PÅSTÄLLT OCH KLART!
|
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
Roligt att få se Reven så bra som han kan vara. Hästen vet man ju är bra men när Fredrik B kört har den ju varit chanslös innan start
|
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
Goop tar inte med den på 4 hästar i Björnkollen och nämner inte ett skit om Reven, så är den så överlägsen.
Örjan har jag tappat allt förtroende för också. |
|
|
|
|
|
|
#161 |
|
Örjan är ett skämt.
|
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
Ja han är ett riktigt skämt. Sen vinner han ett lopp och då vrålar alla "gubben i lådan", "bäst i sverige" och liknande. Skräpkusk.
|
|
|
|
|
|
|
#163 | |
|
Citat:
Datum: Lördag 2014-05-03 Bana: Örebro, omg. 11 Lopp: 6 Spelform: Tvilling Hästar: 1, 9 U-hästar: 8 Rascal Zet Vadet gäller startnummer 2 x 5,00 kr Totalt: 10,00 kr Kvittonummer: AB00 1211 5EC1 1401 Utbetalt: 148,00 kr n insatsnivå |
||
|
|
|
|
|
#164 | |
|
Citat:
Jag hade också spikat Digital Ink. Viktigaste skälet var det du skriver, att Björn inte nämner Reven på fyra streck.
|
||
|
|
|
|
|
#165 |
|
Var inne flera gånger på att spika Digital Ink men när de säger på atg live flera gånger att tränaren inte tycker den har toppform vågade jag inte.
Tänkte att: A hästen är inte i topp B man försöker höja oddsen på hästen |
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
Jag hade inte spikat Inken, men jag tycker Örjan är ett skämt baserat på hans uppträdande de sista månaderna.
|
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
Ok då men FAAAAN JC Memory hade smakat!! 3%
|
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Puh! nära att 3:an vann!
Vad duktig 6:an var!!!
Fulsprit (+3) |
|
|
|
|
|
|
#170 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#171 |
|
Grattis Holger! Du har hela livet visat vilken hästkarl du är!
![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
Kom just hem, kollade repris på avd1 i ATG Play. Jag undrar vad det är för allvarligt fel i skallen på Jennifer Tillman? Antagligen något sjukligt behov av att försöka hävda sig och få någon form av bekräftelse. Sånt kan hon väl syssla med på Facebook istället....
|
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
#175 | |
|
Citat:
Finns väl gott om sådana som försöker hävda sig i loppen? som när toppkuskar kör sönder hästar när de vägrar släpa ledningen. De kanske borde gå och hävda sig på facebook i stället de med?
|
||
|
|
|
|
|
#178 |
|
bra spik tt synd att dem missade i tredje loppet
|
|
|
|
|
|
|
#179 |
|
3-6 100 kr blir dubbeln
1,2,3,4,5,6,11 mot Bar Plombier för sju rätt så söööör nu pojkar. |
|
|
|
|
|
|
#180 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#181 |
|
Det är ju en viss skillnad när man har täckning för det, men om man kommer i mål 4 sek/1000m efter segraren så har man helt klart inte det. Inte första gången heller som hon visar uselt omdöme i sina styrningar, jag tycker hon är fullständigt oduglig. Men det är ju helt fritt att tycka något helt annat.
|
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
Är det flera än jag som ALLTID kommer snett på Bergharn?
mackpeter (+2) |
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
Spring som vinden nu Bar Plombier.
|
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
Banned
Noterar mest: Örebro upplopp kort, det vissta man sedan tidigare, men idag bannemej värre än normalt. Knappt en bakspårshäst på plats. 4a spetsvinnare, 1 vinnarhål, 1 andra ytter.
|
|
|
|
|
|
#186 |
|
|
|
|
|
#187 |
|
Jahapp, helt av banan idag, har inte satt ett spel. Chans på 6 på en spik harry dock, brände bara Inken.
|
|
|
|
|
|
|
#188 | |
|
Citat:
![]() Vanns från 6:e ytter, nionde ytter, 3:e ytter, vinnarhål, dödens mm men inte ren spets och slut. |
||
|
|
|
|
|
#189 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#191 |
|
Fan, vad synd rrylander... Svider ju extra mycket att du missade sjuan p.g.a. en lallarkusk.
|
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
Lider med dig!
Det där hade den tagit lätt om inte Herr Stenquist hade glömt huvudet på stallbacken.
|
|
|
|
#194 |
|
Fan va gött, som jag skrev så var Mellby Viking stenklar
o 5 lax på den )
Helge (+5) |
|
|
|
|
|
|
#195 |
|
satt med spik på sexan i sista orka med nån idiot som vill köra i ledningen men å andra sidan så vill man ju att det ska tävlas men lite svider det ju!
|
|
|
|
|
|
|
#196 |
|
ja hade 30lax
|
|
|
|
|
|
|
#197 | |
|
Citat:
Flickepojken (+5) |
||
|
|
|
|
|
#198 |
|
Fyfan för Stenqvist. Jävla hora.
|
|
|
|
|
|
|
#199 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#200 |
|
Vi tar betalt på Bar Plombier i Harpers ist.
Nu slapp han tillägg iom andra priset och står kvar på startvolten där ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#201 |
|
Lax hit och lax dit - här vart det bara torsk....
|
|
|
|
#202 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#203 |
|
Vågar man hoppas på dubbla pengarna då? Herregud för Stenqvist. Hade man varit så dålig på sitt jobb hade man fått sparken oavsett anställning. Vilken lallare.
|
|
|
|
|
|
|
#204 |
|
ja hade inte en kr på den skulle inte spela 5k på en häst som är så osäker, bästa hästen men de visste nog alla. men grattis vad för odds fick du ?
|
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
Efter dagen känner man ju sig lite småfattig. Kunde därför inte motstå ett spel
på Robin Hood i Örebro lopp 12. Calle-kusk har ju själv en räv bakom örat men framförallt är ju Robin of Locksley känd för att ta från de rika och ge till de fattiga... ![]() Registrerat spel Datum: Lördag 2014-05-03 Bana: Örebro, omg. 11 Lopp: 12 Spelform: Vinnare Hästar: 6 Robin Hood Bi Vadet gäller startnummer 1 x 400,00 kr Totalt: 400,00 kr Kvittonummer: Ger till de fattiga Utbetalt: 1 512,00 kr
|
|
|
|
#207 |
|
.....................och nu kom Eros Tooma med Jennifer i mål.................
tomtom2 (+10) |
|
|
|
|
|
|
#208 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#209 | |
|
Citat:
heheNej, gud nej. Inte kollat alls och redan loggat ur ATG-live. Hade jouren i natt så dubbelkollar V75 loppen på TV nu, missade en del hästar under dagens lopp ![]() Lycka till 10.2
|
||
|
|
|
|
|
#210 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#211 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#212 |
![]() haver micklat ihop en liten v4 till Bollnäs ikväll! Spikpå Ajax Ibra i montéloppet och hoppas på en tusing iaf (många bäckar små...
|
|
|
|
|
#213 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#214 |
|
Registrerat spel
Datum: Lördag 2014-05-03 Bana: Bollnäs, omg. 11 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 4, 6, 9 2 2 Whinny 3 2, 3 4 6, 8 Vadet gäller startnummer 12 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 24,00 kr |
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#216 |
|
Tittade snabbt och Pliggfaksen är klar i sista V4an.
Flickepojken (+4) |
|
|
|
|
|
|
#217 |
|
Jag är ute ur V4 och kör plats på Whinny
|
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
|
|
|
|
|
#219 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#220 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#221 |
|
Oj jäklar vilken start av Jewel Pricess.
|
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
Jag har den här lille......
Registrerat spel Datum: Lördag 2014-05-03 Bana: Bollnäs, omg. 11 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 1, 5, 9 (2, 4) 2 6 Look Beauty (5, 14) 3 3, 4, 6 (7, 1) 4 11 Stamping (8, 6) Vadet gäller startnummer 9 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 18,00 kr Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5) |
|
|
|
|
|
|
#223 |
|
Banned
du är rolig du men dina klaringar
![]() säger inte att den är chanslös, långt ifrån, men att skrika ut en "klar" som tjänat 3.8 mille mindre än favoriten är lite magstarkt kan jag tycka ![]() Men självklart lycka till om du lastat !! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Supersmurfen (+10) |
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|