Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-09-12, 12:21   #106

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8442

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Klart att han kan ta en dubbel. Det har han gjort många ggr förut och kommer göra det igen men inte i morgon.
Tror tyvärr att han gör det, men kul är det inte
Gammal 2014-09-12, 12:22   #107

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Tycker platsoddset på Pokern är bra just nu.
Edit: I Bergs regi har han felat en gång och vunnit alla starter, då känns 1.70 spelvärt.

Senast redigerad av putte64 den 2014-09-12 klockan 12:24.
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 12:28   #108

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6564

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mequei Visa inlägg
Vad är det som säger att Melander måste backa sig sist? Inte omöjligt att han hittar ut, kan bli nån galopp, eller så gör han som många andra gör och bara flyttar ut sin häst i andra spår (Bara Lövgren som blir diskad för sånt).

Hästen har utvecklat sin startsnabbhet, jag kan inte tänka mig att han sitter sist utvändigt efter 500 meter. Tror han vrider på direkt när tempot bedarrar efter 500 m och sen får vi en fin duell. Kan Månprinsen plocka ner Lome Brage från dödens? JA
Det spelar väl ingen roll? Han är inte 20 meter bättre än vare sig Tekno Odin eller Brage Loma, för du inser väl att han kommer vara 20 meter efter när/om han hittar ut?
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 12:29   #109

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8044
Standard

Ja det känns som en hämtning. Står redan med 3 ben i mål så att han skulle bomma plats verkar osannolikt. (angående plats på Poker)
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 12:32   #110

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Allt kan hända, vi kan få Ebola... men det känns osannolikt

Citat:
Ja det känns som en hämtning. Står redan med 3 ben i mål så att han skulle bomma plats verkar osannolikt. (angående plats på Poker)
Gammal 2014-09-12, 12:36   #111

korpos avatar

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 5987
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg
Då behöver man inte grubbla på det till den här omgången. Istället dåk en ny fråga upp. Kan T Jansson ta en dubbel
Någon som vet om J Maxi har mellanlandat(övernattat) hos Jansson?
korpo är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 12:39   #112

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg
Någon som vet om J Maxi har mellanlandat(övernattat) hos Jansson?
Ska göra det.
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 12:41   #113

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 607
Standard

Mina tankar inför imorgon:

1) Jeppas Maxi bra läge och borde ju bara vinna detta så spik och gå vidare

2) Visst Coldtown bästa hästen men spår 1 kommer Jorma kunna hålla ledningen, ja troligen men kan inte spika först Jeppas och sen Coldtown så väljer att gadera i hopp om att fälla Coldtown. Tar med Supreme Star som har ett fint staket i raden, Hamilton As lika så och dessutom Erik bakom denna, tar även med Flemmings andra häst som borde vara den bättre av de två Red Rapide och sen en stor skräll i 9 Seyffenstein.

3) Tror att Jorma sitter i ledningen ganska snart med Seabiscuit och då är mycket vunnet så tar ställning här och spikar.

4) Känns svår löst på förhand tycker jag så 5 streck hoppas jag på att klara mig på, Speedy Gon Sali en häst med hyfsad bra form, skrällskriket Super Photo Bood, Robin Hood Bi som är första hästen i loppet för mig, Montreal och en häst med bra form Twilight Magic

5) Låser detta lopp på K.L.M och Underpaid Hanover

6) Tror precis som många andra att Lome Brage är den som vinner men kan ändå inte lämna varken Tekno Odin eller Månprinsen utanför systemet. Har lovat mig själv att sluta spika kallblod så får bli ett 3 hästars lås här.

7) Öppnar ju upp sig en del nu när Lover Face blev struken. Första häst i loppet nu är ju självfallet Poker Kronos, men kan inte spika, visst har ju radat upp vinsterna men finns 3 hästar jag tror kan vara med och blanda sig i leken, Uroy, Red Hot Snapper och Prince Di Poggio. Kan någon av dessa tre fälla Poker Kronos samtidigt som Coldtown faller tungt i andra så kan det ju bli fina pengar iaf imorgon

Så ser det ut just nu sen vet man ju inte kan ju fortsätta ramla in strykningar så man får ändra sig ytterligare en gång.
Gammal 2014-09-12, 13:58   #114

drakens avatar

Standard

Nu har jag glott lite mera ingående och omgången luktar verkligen lök lång väg men jag har fastnat för min frälsare. Trodde att den skulle bli väldigt betrodd då hästen har dokumenterad tokform,aldrig förlorat med kusken och nästan garanterat tar spets. Men den har bara 5% än så länge. Bör vara en bra chans över korta häcken. Spik och spel of the week.
SUPERMEDE i v75 4.
Gammal 2014-09-12, 14:10   #115

Rickarts avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2729
Standard

Citat:
Nu har jag glott lite mera ingående och omgången luktar verkligen lök lång väg men jag har fastnat för min frälsare. Trodde att den skulle bli väldigt betrodd då hästen har dokumenterad tokform,aldrig förlorat med kusken och nästan garanterat tar spets. Men den har bara 5% än så länge. Bör vara en bra chans över korta häcken. Spik och spel of the week.
SUPERMEDE i v75 4.
Haha, bra där, har suttit och forskat om den en timme nu och blivit väldigt sugen på att chansspika!

"4 Supermede (Mikael J Andersson) verkar jäkligt bra faktiskt, vi har ett bra läge nu. Tvåan och trean är startsnabba som fan men det kan vara så att Cyrap blåser till spets. Den har bara vunnit ett lopp och då kanske vi kan komma till ledningen. Då kan det bli bra för oss. Det blir ett offensivt upplägg för Supermede, säger Kenneth L T Nilsson."
Gammal 2014-09-12, 14:14   #116

drakens avatar

Standard

Mycket hänger väl på om tomten släpper men jag hoppas på det och då tror jag det är klart. Bara att lassa in. Står i bra odds.
Gammal 2014-09-12, 14:15   #117

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Veckans första 576r favoriter varvat med några "omöjliga":
2,4
1
3,4,7
2,4,6
3,4
1,3,6,9
10,12,14,15

Känns rätt så favoritbetonat tyvärr!
Gammal 2014-09-12, 14:15   #118

Rickarts avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2729
Standard

Citat:
Mycket hänger väl på om tomten släpper men jag hoppas på det och då tror jag det är klart. Bara att lassa in. Står i bra odds.
Tränaren hoppas på pengar, så rygg ledaren låter som positionen dom vill ha...
Gammal 2014-09-12, 15:48   #119

Majors avatar

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 437
Standard

Solen skiner i Karlstad imorgon eftermiddag med +19C och 3 m/s i vind
Kommer den att lysa extra på Herr Goop ?
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 16:36   #120

drakens avatar

Standard

Goops tid börjar snart. Kommer väl som "vanligt" att vinna rätt mkt i höst och om han skulle dominera på just Färjestad så är det ju allt utom en skräll iaf. Kan vara läge att ta betalt på Goop. Snart vinner han säkert med det mesta och då är det för sent.
Svara

td