Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-09-22, 13:39   #1
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

Uppsnack V75 27/9 Solvalla


Mina tidiga tankar...

Avd1. Här kommer väl många att hålla CANAKA B.F. i handen Utg kanske dådå

Avd2. Här såg jag en möjlig skräll i SPARK RICK med Erik Har fått för mig att Coldtown går bäst i spets men ett roligt lopp...

Avd3. Här är många nästagångare men gillar ju Ed You skarpt även OTP

Avd4. Klass II finaler brukar fav vinna och de flesta gör väl på ett 2 lås på CALVIN BOREL-Twilight Magic men det ser ju onekligen lockande ut bakom % messigt som GLOBAL PATRIOT

Avd5. Diamantstoet: Här har jag en favorit häst som i nu läget blir mitt spik EKETORPETS TESS..

Avd6. Tar Untersteiner en dubbel på V75 för jag tror PERFECT POWER har stor chans men många om det..

Avd7. JEPPAS MAXI är en segerstaplare men nu med spår långt ut på vingen kanske man ska gardera iaf som utg..

men som sagt detta är bara tidiga tankar vid snabb syning..Lycka till folk
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1)

Senast redigerad av AbbeAce den 2014-09-22 klockan 13:41.
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-22, 19:00   #2
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Det är ju jackpot och finaler, så det gäller väl att blanda och ge mellan favoriter och potentiella skrällar. Femmor lär väl inte ge ngt som vanligt. Tidiga tankar:
Avd 1: Canaka BF och Fleetwood Hannover kryddat med Dileva Käll. Äldst, bra form och bra spår.
Avd 2: Tror Erik tar detta med 10 Spark Rick men garderar med Order to Fly bra spår och bra häst och förmodligen bra spelvärde.
Avd 3: 5,1 känns givna tar med Örjan, Porthos Amok. Fyra Melander-hästar på Valla känns som skrällchans!
Avd 4: 4,5 känns väl självklara för de flesta, bra hästar med form, en bra kusk i alla fall. Tar med nummer 3, Imset för spelvärdet och givetvis för att det är en bra häst.
Avd 5: 13, med Untersteiner klar A-häst, men tar också med 1,4,5 tror att Lennartsson kan skrälla här, bra form, bra tider och verkar travsäker i volt. Bra spelvärde!
Avd 6: 1,4, vet inte riktigt vem dom är snabbast ut av dem. Den bör ha störst chans. Narold Vox (10) är ett måste för mej! Bra form, bra rygg, tycker också att den går bättre med Ulf Eriksson.
Avd 7: Slutar med en spik, typiskt tv-system men kanske inte med favoriten, min spik blir Pirro Bi som jag tror kan komma förbi Poker Kronos, ön inte så får Bergh ledningen och Jeppas Maxi utvändigt, så jag chansar med spiken helt enkelt!
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1)
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-22, 21:16   #3
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Det blir väl att börja med två spikar. Canaka och Coldtown ser oslagbara ut.
I tredje sitter Kontio i jollen igen på Bon Frecia. Ni såg den senast. Bara spela!
I sista spikar kollektivet Jeppas Maxi slentrianmässigt. Här vinner Riff Kronos, som äntligen fått vettigt spår.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-22, 22:22   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Får hoppas att veijo hittar ut, för då lär jeppas få jobba...men coldtown oslagbar, mackpeter???, det här vinner väl Roger Nilsson om han inte trillar ur sulkyn(vilket han iofs kan göra) eller Johnny Takter...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-23, 06:56   #5
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Det känns bra det här, nu har vi fyra oslagbara....tyvärr i samma avdelning
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-23, 10:32   #6
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7863
Standard

Jag tyckte Coldtown såg ut som en tvärlus senast på v75. Kommer jubla högt om han är lika stor favorit på lördag. Möjligt att han har kammat sig och visar sitt riktiga jag men är han inte bättre än senast så vinner han inte från bakspår.
Hoppades att Riff skulle få ett bättre läge nästa gång han mötte Jeppas men undrar om inte spår ett är om möjligen sämre än bakspår för honom. Måste har tur för att slinka ut.
Pedro tar spets men frågan om han kör denna gång. Vore bättre att släppa och satsa på lucka. Står inte emot en Maxi i dödens.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-23, 10:39   #7
ML2
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 142
Sharp$: 1069
Standard

Buy the law avsluting efter galopp senast känns lite som��
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
draken (+5)
ML2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-23, 11:13   #8
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7863
Standard

Nu ska vi prata lite tyst här och inte förstöra mina stänkare direkt i början på veckan men Ja jag tycker att det är förstahästen i loppet .
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-23, 14:13   #9
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 40
Sharp$: 2986
Standard

Är jag fel ute om jag tycker att Poker Kronos i princip är chanslös på lördag? Visst har den varit bra, men jag tycker han haft en del "tur" i vissa lopp och fått bra resor i andra. Känns som om 1,8,10 har bättre kapacitet.
Stekis0757 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-23, 16:49   #10
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2502
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Det blir väl att börja med två spikar. Canaka och Coldtown ser oslagbara ut.
I tredje sitter Kontio i jollen igen på Bon Frecia. Ni såg den senast. Bara spela!
I sista spikar kollektivet Jeppas Maxi slentrianmässigt. Här vinner Riff Kronos, som äntligen fått vettigt spår.
Coldtown har inte en chans mot spark Rick. Riff kronos håller jag dock med om, dock tycker jag poker, iom sitt för honom braiga spår har lika god chans. Låset.
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-25, 10:43   #11
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

3 Ariel Boko struken i första. Ser ut som en promenad för Canaka B.B.
Utdelningshöjarna får vi hitta i andra avdelningar.
Det blir Kontios dag på lördag. Men jag vill, att det ska bli min.
Återkommer med bättre idéer.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-25, 15:49   #12
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V75-3
Storfavoriten Ed You är struken och Standout ser ut att bli streckfavorit. Men Stefan Melander har satt upp Örjan på ostreckade Porthos Amok och inte Standout, som han vann med senast. Är inte Standout en sprinter, som ger sig om han får tryck. Melander tränar 4 hästar i detta lopp.
Här vimlar det av segerkandidater. Occhione Jet och On Track piraten.
Den som imponerade senast efter galoppen var Bon Frecia. Som är mitt förstastreck.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-25, 16:07   #13
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 1 398
Sharp$: 607
Standard

Nu får ju Canaka BF 3 spår eftersom Ariel Boko är struken, borde ju vara ett bra läge att kunna ta hem det.

Coldtown och Spark Rick ja visst två bra hästar men gillar det jag sett av Raz Mackenizie, lite inne på om man skulle chansspika kanske och gå emot de två stora favoriterna
__________________
Provar på Twitter @Tamuli79
Tamuli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-25, 16:19   #14
 
hammmmmars avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 373
Sharp$: 1669
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75-3
Storfavoriten Ed You är struken och Standout ser ut att bli streckfavorit. Men Stefan Melander har satt upp Örjan på ostreckade Porthos Amok och inte Standout, som han vann med senast. Är inte Standout en sprinter, som ger sig om han får tryck. Melander tränar 4 hästar i detta lopp.
Här vimlar det av segerkandidater. Occhione Jet och On Track piraten.
Den som imponerade senast efter galoppen var Bon Frecia. Som är mitt förstastreck.
Förstår inte riktigt vad du menar. Uffe har också vunnit med hästen, Melander förstår givetvis att denne är hans bästa chans i loppet. Bra spår och snabb ut, 4 hästar från stall Melander har spår 1-5, skulle detta på något vis missgynna Standout? Ändå hotet är om Bon Frecia skulle ta sig förbi eller trycka på, då finns det absolut hästar bakifrån som är kapabla. Annars lägger sig någon av de andra fyra Melander hästarna utvändigt och loppet är klart. Hästen har toppform och har inte varit tom i mål senaste starterna. Vad menar du med sprinter?
hammmmmar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-25, 18:01   #15
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 80
Sharp$: 373
Standard

Canaka bör vinna avd 1 suttit 3e invändigt 2 lopp på raken nu snälla upplägg blir dödens på lördag och kross, dileva kanske till och med släpper denna till spets då formen på dileva är ett frågetecken.

Spark rick vann på 11 blankt senast den hästen är kusligt bra, vann på elitloppshelgen från bricka 10. Erik sa efter segern på jägers att det var som ett träningspass den segern. han såg lysande ut, möjligtvis distansen som är frågetecken.

angående avd 3 så är väl standout i spets mest troligt och då måste OTP fram och bon frecia får loppet, avslutningen senast imponerande++

Avd 6 är nog mest skrällvarning i eftersom nästan alla på framspår kan öppna fort och många är sprinters så kan bli en del mjölksyra i benen på slutet, Narold vox oxh october kronos från smyglägen båda kan avsluta fort.

Avd 7 mycket lir på jeppas och riff båda har dragit sämsta spåren. riffen lär fastna invändigt pedro i ledningen släpper till berghan och jeppas utvändigt. eftersom båda dessa håller så pass bra fart kommer pedro få luckan han visade sist att han är bra jag tar med han på kupongen.
lejjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td