Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-10-05, 18:40   #181
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Låt mig först säga att jag inte bygger några av mina system baserade på enbart statistik. Jag tar det Jens skriver med en enorm nypa salt, men ganska ofta är han tendenser på spåren.
Självklart kan du bryta ner statistik i evighet, till den punkten då man kan förklara att all statistik rörande allt är meningslös.
Jag väljer dock att lyssna på Jens, som iaf har något underlag för sina teorier, än en ohövlig, skrikig SD:are (statistiskt bevisade som lågutbildade och då i mina ögon okapabla till komplicerade tankegångar).
Bot kom ju med en helt rimlig förklaring till varför Jens ologiska statistik kanske stämmer.
Men faktum är ju att i denna diskuterade omgång så skrek du ut att bakspåren var kraftigt missgynnade medans Jens sa tvärtom. Vad byggde du dina förutsägelser på egentligen?

Jaja, SD fick 13% av rösterna, väldigt illa, men ALLA andra partier är ju rörande överens om att isolera galenskapen, skicka idioterna på sanatorium, man kan inte hjälpa att man drabbats av pest.

Sett på facebook:
"SD 13%
MP 6%
SD inga i regeringen
MP 6 i regeringen
jag trodde vi levde i en democrati"

Hihi, så himla talande för alla sverigedemokrater.

Du har absolut INGENTING att komma med, så varför du är med i denna diskussion ter sig helt ofattbart...

Otroligt hur "kränkt" du måste känna dig eftersom du inte kan lämna valet bakom dig...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-05, 18:47   #182
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2499
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Du tycker inte det är talande att du drar in SD i debatten om Hagmyrens upplopp?

Kritiken mot fulsprit grundar sig inte i på vad han röstar, utan på vad Jens skrev, vad Bosse Eklöf sa om banan och vad som i verkligheten hände.

Sen tycker jag det är roligt att retas med fulsprit, han blir jätteilsk när jag säger att SD:are är outbildade och slötänkande, för jag tror han känner sig träffad där inne i lilla hjärtat. Jag vet att fulsprit har ett lika högt mänskligt värde som du och jag och jag hoppas att han trots mina hårda ord känner det. Fred och kärlek!
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-05, 18:56   #183
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Kritiken mot fulsprit grundar sig inte i på vad han röstar, utan på vad Jens skrev, vad Bosse Eklöf sa om banan och vad som i verkligheten hände.

Sen tycker jag det är roligt att retas med fulsprit, han blir jätteilsk när jag säger att SD:are är outbildade och slötänkande, för jag tror han känner sig träffad där inne i lilla hjärtat. Jag vet att fulsprit har ett lika högt mänskligt värde som du och jag och jag hoppas att han trots mina hårda ord känner det. Fred och kärlek!
Men kritiken från dig kom väl inte fören efter alla sju lopp var körda?

Och du har rätt, SD är störst i åldrarna 18-23 så vi är rätt så lågutbildade.

Själv är jag dock allt för gammal och kan inte gömma mig i den statistiken, så även där prickade du in en lågutbildad och slötänkt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3)

Senast redigerad av sskssk den 2014-10-05 klockan 18:57.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-05, 19:19   #184
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7862
Standard

Logik på hög nivå. . 13 % av Sveriges röstande befolkning är outbildad och slötänkt men såklart så ska vi öppna portar för obegränsat med Somaliska analfabeter som berikar samhället.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3), Fulsprit (+25), jomtien (+25)
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-05, 19:20   #185
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Kritiken mot fulsprit grundar sig inte i på vad han röstar, utan på vad Jens skrev, vad Bosse Eklöf sa om banan och vad som i verkligheten hände.

Sen tycker jag det är roligt att retas med fulsprit, han blir jätteilsk när jag säger att SD:are är outbildade och slötänkande, för jag tror han känner sig träffad där inne i lilla hjärtat. Jag vet att fulsprit har ett lika högt mänskligt värde som du och jag och jag hoppas att han trots mina hårda ord känner det. Fred och kärlek!

Och som sagt; kom med påståenden eller idéer INNAN loppen gått nästa gång - efteråt kan alla spela kung...

Jag avslutar denna konversation med Rickart genom att säga att han är en av dem som jag inte ens skulle pissa på om han så stod i lågor...

Brinn, bara brinn, hehe...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-05, 19:30   #186
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2499
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Men kritiken från dig kom väl inte fören efter alla sju lopp var körda?

Och du har rätt, SD är störst i åldrarna 18-23 så vi är rätt så lågutbildade.

Själv är jag dock allt för gammal och kan inte gömma mig i den statistiken, så även där prickade du in en lågutbildad och slötänkt.
Min kritik kom först efter att fulsprit försökte bortförklara sitt klavertramp.

Medelåldern för ett SD-väljare är 47.9. Känns som dom haft mer än gott om tid att förbli outbildade på.
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-05, 19:40   #187
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2499
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Och som sagt; kom med påståenden eller idéer INNAN loppen gått nästa gång - efteråt kan alla spela kung...

Jag avslutar denna konversation med Rickart genom att säga att han är en av dem som jag inte ens skulle pissa på om han så stod i lågor...

Brinn, bara brinn, hehe...
Om du skulle pissa på mig skulle jag klubba ner dig med ett järnrör!
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-05, 19:47   #188
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Norrland
Inlägg: 589
Sharp$: 9847
Standard

Detta är travsnack..håll er till det tack!
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-05, 19:54   #189
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Min kritik kom först efter att fulsprit försökte bortförklara sitt klavertramp.

Medelåldern för ett SD-väljare är 47.9. Känns som dom haft mer än gott om tid att förbli outbildade på.

Ja medelåldern är det ja.

Om du nu skall anklaga motståndarsidan för att vara lågutbildad och slötänkt så skall du nog inte dra upp medelåldern när man kommer fram till i vilken åldersgrupp partier har sin största del av väljarna.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-05, 19:55   #190
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4689
Standard

Tycker mig känna igen"Mohaahahahahah!!" ifrån ett annat travforum.Han blev avstängd efter ett tag.
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-05, 20:01   #191
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4689
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Och som sagt; kom med påståenden eller idéer INNAN loppen gått nästa gång - efteråt kan alla spela kung...

Jag avslutar denna konversation med Rickart genom att säga att han är en av dem som jag inte ens skulle pissa på om han så stod i lågor...

Brinn, bara brinn, hehe...
Hej.Har du vaknat upp efter festen,du mår säkert mycket dåligt av en massa olika orsaker.Tips till dig:sluta skriv här eller SKÄRP DIG.Tro mig jag betedde mig som du gör nu på en annan travsite,och det ångrar jag bittert//Thommy
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-05, 20:41   #192
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 145
Sharp$: 1373
Standard

Åter till ämnet...
Det står väl klart att Jens var rätt ute. Jag kan personligen inte lita på just den här statistiken men han hade rätt iaf.
Vad som dock är uppenbart är dessa jävla spetsstrider. Har det alltid sett ut så här? Jag har torskat mycket på spetsstriderna på sista tiden känns det som. Och jorma verkar vara kungen av korkade styrningar.
Vad gjorde uffe med caramella till ex. Time machine är ju bra men överspelad från det spåret med dom hästarna, i mitt tycke!
Milsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-06, 07:02   #193
 
Majors avatar
 
Reg.datum: apr 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 605
Sharp$: 437
Standard

Undrar om diskussionen hade uppkommit om alla i den satte 7 rätt i lördags em? Lämna politiska budskapet utanför trådar där vi försöker analysera travet.

Senast redigerad av Major den 2014-10-06 klockan 09:09. Anledning: fel stavning
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-06, 10:16   #194
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Boxen
Inlägg: 582
Sharp$: 4126


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rawr Visa inlägg
Uffe hade lovat köra New Approach. Därmed rockaden.

Spik nr 2. Efter körning
Bra koll.
Sju igen
Stall 4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-06, 19:21   #195
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Tycker mig känna igen"Mohaahahahahah!!" ifrån ett annat travforum.Han blev avstängd efter ett tag.
Så det är bara jag som använder detta "uttryck" i hela världen/Sverige - ge dig! För det andra skriver jag bara på detta forum - till vissas förtret och andras glädje...

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Hej.Har du vaknat upp efter festen,du mår säkert mycket dåligt av en massa olika orsaker.Tips till dig:sluta skriv här eller SKÄRP DIG.Tro mig jag betedde mig som du gör nu på en annan travsite,och det ångrar jag bittert//Thommy
Mår prima, men tack för att du "bryr" din lilla ärthjärna... Det skall sannerligen till mer för att jag skall sluta skriva här än att du, en random klant, anser detta, - det kan jag lova dig, hehe!

Jämför inte dina klavertramp på RoK med hur jag beter mig här - är inte upp till dig att bedöma detta... Ångrar inget/mycket jag skrivit här - det är skillnaden mellan oss...

End of story!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!

Senast redigerad av Fulsprit den 2014-10-06 klockan 19:22.
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td