Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-11-19, 14:09   #31

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9493
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LeBanner Visa inlägg
Avd 7: Håller verkligen Arazi upp spets här? För mig känns både 4 och 5 hetare i öppningen. Spelmässigt är det väl främst 5 Zinedine Bob som är aktuell att strecka eftersom 4 Avalon Spider garanterat släpper. Zinedine Bob är en liten favorithäst för mig. Den är rent ut sagt magisk när den får springa barfota framför en jänkarvagn. Kolla loppet 140903 där den blåser till spets och sedan håller undan för en så bra häst som Västerboonthenews, trots att denne fick ett bra lopp i andra ut i rygg på en stark häst i hårt tempo hela vägen. Kör Zinedine Bob med samma utrustning den här gången och dessutom hittar till spets så kan jag garantera att vinstchansen är högre än 4%. Omgångens mest felstreckade tillsammans med Paisley.
Arazi går lika bra ifrån open stretch på Åby. Behöver inte ledning för att vinna loppet. Får sämst rygg på ledaren. Släpper max en av Mt Harmony alt Zinedane Bob framför sig när startbilen släpper. Att Avalon ska ta en längd på både Mt Harmony och Arazi ser jag som uteslutet.
Kusken som kör Arazi är dock bland de sämsta jag vet, så det är ett gigantiskt kuskminus.
Tror att 10 och 11 är chanslösa att komma in i matchen från bakspår utan rejäl överpace. Känns som att låset 1 och 3 räcker.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-19, 15:16   #32

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 1381
Standard

Registrerat spel

Datum: Onsdag 2014-11-19
Bana: Solvalla / Åby
Spelform: V86, omg. 31

Avd Ordinarie hästar
1 2, 4
2 4, 10, 11
3 1 Odin Töll
4 2, 3, 10
5 6 Sander Esterel
6 12 Bella Beluga
7 1, 3, 5
8 3, 4, 7

Vadet gäller startnummer

162 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 40,50 kr

Kvittonummer: '
rrylander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-19, 17:44   #33

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 559
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Dagens bästa spik:

1 Odin Töll - Just nu 19% och bara tredjehandare. Odin Töll fullkomligen ägde banan i värmningen sist och bara brisade till spets och var helt överlägsen! Här kan Falsig välja taktik! Köra i spets eller släppa och utnyttja stretchen! Det är mycket litet fält så att det ska häxa finns inte på kartan. Hästen är i knallform och kan både dra sönder dom i spets och slå av dom på speed! Dagens mest formstarka och spelvärda spik!
Tror det blir dagens skrik men nöjd om andrahandare/favorit på 30%! Värdet finns ändå där! Bonus om bättre!

Dagens fynd:

1) 2 Paisley (5%) är given om man inte spikar 4 Keeping Julia! Hästen är väldokumenterad i den här tråden och jag instämmer i allt som är sagt!

2) 11 Xenia G.T. (5%) pissade på hästar som Backfire, I Am Unique m.fl. i Breeders-semin! FRÅN DÖDENS! Helt ok i finalen som fyra! Behöver jag säga att 5% är för lite? Folk är fulla...

4) 5 Rightkindoftrouble är en fin travare som jag väntat länge på skulle få "proppen ur". Har inte riktigt blommat ut än men hästen har helt klart blivit härdad under året i lite tuffare konkurrens än pisslopp på orten! Nu börjar den komma så smått och då de lite tuffare hästarnas lampa börjar höstslockna lite så kan det vara dags för lite angenäma problem från bra spår och 2%!

11 Victory Streamline är en liten lantis som vill sticka upp och har form för att göra det! Tagit vinster i enklare gäng på orten men ville ut och kriga om det på V75 sist och hade förmodligen gjort det till glatt odds som fastlåst och okörd då Sjöström fastnade invändigt! Kolla i lopparkivet! Svor högt då jag hade streck för den! Absolut ingen superstjärna men i toppform släpper jag inte den här nästagångaren till 3%!

6) 4 Dedes Mythical värmde som en demon och var skitfin i provstarten sist! Sune L gav hästen en rejäl resa in mot mål och hästen var klart bra! 4% är intressant! TOPPFORM!

7) 5 Zinedine Bob till 5% är intressant! Kan i bästa stunder vara makalöst bra och hästen presterar bäst på hösten/vintern! Mot form och har läge! Vråltung tanks om form! Galet låg procent!

9 Wiss Rambo till 2% är också ett måste! Har smygläge och smygform! Är garanterat med och hugger!

8) 3 Verymuchkiss Karsk var en rejäl nästagångare sist! Såg ut att ha käkat taggtråd! 5%!

7 Up up and away kan vara årets klaraste 3%:are! Herregud vad felstreckat! Det här är ju en KANON!! Spriten är ta mig fan ett gift och gissel för många! Jag kan bara uppmana till mer supande! Julafton flera gånger per år är toppen!

doobs fyllestreck! Promille här och där:

Det är så galet så klockorna stannar och igår var jag faktiskt själv lite full! Man får så otroligt märkliga uppenbarelser i dimman! Efter ett par whisky streckade jag faktiskt..... Trumvirvel....
2 Woody Bisa - 0%!!!
Nu kan ni bläddra och undra i vilket jävla lopp startar den då? Ni har förmodligen inte ägnat 2 sekunders tanke åt den hästen och visst är det på sin plats att jag blir anklagad för att röka svamp! Som nykter dumförklarar jag mig själv men...
Jag VET att hästen under en tid har tränat som en jävla DEMON (med Gotlandsmått mätt)! Hästen är kapabel om än 10 år gammal och på retur och den har bevisligen inte velat ta ut sig i lopp på samma sätt som i träning men påpassad har den självklart varit. Har inte en jävla aning om det har handlat om något annat än skallen på hästen men i B-lopp nyligen tyckte den uppenbarligen att det var roligt att vara först igen, dessutom med galopp på vägen. Ingen tid som skrämmer stjärnorna på Valla men när dom ändå gör resan över med hästkraken så måste man ju ha förhoppning och vem vet vilken havre han fått nu när spåret är bra!? Jag streckar och hoppas på årets fyllefullträff! Som sagt... Hästen är streckad på promille och det är vad som krävs för att att få med den!
man tuggar svamp... men dagens bästa är??
limpanz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-19, 17:46   #34

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Kliver in i en bra tråd. Många verkar inse att förtidspelarna är ute och cyklar denna jackpotomgång.
I första loppet har hästarna 6 segrar tillsammans på de 60 senaste starterna så det är inga notoriska vinnare direkt även om nu Julia lyckats sprattla in som etta 2 ggr på raken. Inget fel att hon är favorit men att hon skulle ha mer än 10ggr så stor chans som Paisley är bara fel. Det var ingen Zlatannäsa hon vann med sist. Bara en noslängd. Paisley känns som ett måste.
Darling Boko känns inte som någon man håller i handen heller. Tänkte låsa loppet på 4,5,7,11
Tredje är som doob sa. Vikt för Odin Töll. Tar spets. Kan välja om han vill köra där eller släppa och vinna från Open. Känns klar.
4e och 5e orkar jag inte titta på då jag kommer strecka en del i andra lopp. Vinner alltid några klara på V86. Det får bli dessa.Spikar på favven.
6e kan bli riktigt sevärt. Frågan är om Ärling orkar hålla i Deepdish om Erik laddar med Candy Store. Får vi en öppning runt 1.11 första varvet och en ledning med 50m för Deepdish tro. Hade nästan hellre sett den i ryggar idag men tycker det finns lite risk för rusning som för 2 starter sedan.Kan bli att de kör loppet i halsen på Bella Beluga.
7e tycker jag ser vikt ut för Arazi Boko. Blir en spik till från bricka ett på Åby.
Visst är Princen bra men mer stark än snabb. Inte rosat marknaden på medel i v75 konkurrens och att han skulle ha 60ggr större chans än den ständigt haussade Navigator Sib det tycker jag inte. Streckar några i sista också.
Min tidiga tanke är död. Här den uppdaterade
2,4,7,12
1,4,5,7,10,11
1
3,12
2,6,11
1,3,4,5,6,9,10,12
1
4
ringer snart vill ha en rad som ger nåt!!!!!!
Gammal 2014-11-19, 17:54   #35

Stekels avatar

Sharp$: 26752
Standard

Falsig från innerspår och Sune L, nej nu är det allt doob som är den som är dyngrak! Falsig är ju aldrig spelvärd över 15% och Sune kommer under inga omständigheter bli det i ett V86-lopp mot proffskuskar. Fact!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-19, 18:10   #36

Kyodais avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5225
Standard

Deadwood spelas alltid - till minne av den superba westernserien med samma namn.
Valacken gav fina pengar tillbaks förra året med ett par härliga odds.

DD alltså 1-6 mot 4 Prince di Poggio

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-19, 18:13   #37

Majors avatar

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 437
Standard

Kvällens bästa spik Dead Wood! Det är tamifaan dags iafton. ( ingen svamp rökt här heller)
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-19, 18:23   #38

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Major Visa inlägg
Kvällens bästa spik Dead Wood! Det är tamifaan dags iafton. ( ingen svamp rökt här heller)
förklara för mig varför det är kvällens bästa spik!!!!!
Gammal 2014-11-19, 18:31   #39

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Ja, du Putte64. Vi tar det kyligt och laddar fullt ut nästa start, eller hur?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+25)
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-19, 18:34   #40

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 4815
Standard

V86

1.afd.: 4 Keeping Julia
2.afd.: 3-4-7-11
3.afd.: 3-4-6-7
4.afd.: 1.2-3--10-12
5.afd.: 2 Even’s First Boy
6.afd.: 3-5-6-12
7.afd.: 1-10-11
8.afd.: 4-7
1.920 rækker = 480 kroner
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-19, 18:35   #41

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Quick on the Draw, 1640m, autostart, Goopen i sulkyn, det är pangklart! Hoppar inte.

25 %, lätt värt att skriva V5 då man har en så bra spik. Borde vara 50 %.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-19, 18:36   #42

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Den här potten är min.
Vevar vilt, spikar en 5%are och streckar många låg%are.

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Ja, du Putte64. Vi tar det kyligt och laddar fullt ut nästa start, eller hur?
Gammal 2014-11-19, 18:48   #43

Trinitys avatar

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1295
Standard

Gör ett försök..
1: 2,4
2: 4,5,7,11
3: 1,7
4: 3,5,10,11,12
5: 2,11
6: 1,3,4,9,12
7: 1
8: 4

Lycka till!
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-19, 19:00   #44

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Den här potten är min.
Vevar vilt, spikar en 5%are och streckar många låg%are.
Jaså, se där. Den blir inte lätt att stå emot över upploppet om som senast. Jag gillar själv kusken. Då tar du "kalsonggreppet" omgående? Bra strategi!

Mitt förra inlägg handlade om en häst som hade en lallare i sulkyn nyss. Fulltankad in i mål. Bara att lira nästa gång. Du har ju varit på den förr, vill jag minnas.

Det är bara att gå i klinch nästa gång också.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-19, 19:10   #45

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Hade svamp i såsen till middan. Få se om det hjälper.
Lade först in en V4 på Åby

1) 2,3,5,7,11
2) 2,5,7,10
3) 4
4) 1,2,4,5

Kostade 192:-. Om den går in blir det större speldeg till V86 idag.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td