Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-12-28, 10:25   #76

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13389
Standard

1. 1,2,12
2. 5,9
3. 1,5,9
4. 4,6,9,10
5. 6
6. 1,2,8
7. 7

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-28, 10:26   #77

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kocken14 Visa inlägg
Skarp snabbanalys
Avd 1- Kan inte se hur favoriten skall förlora, ständigt detta tjat om Art On lite, när vann han på V75 sist?? Blir Jonny hängandes i dödens då blir han ju helt tossig.
Spik 1 Bear Dancer
Avd 2 - Ett starkt trehästarslås, jag rankar 5 Nadal Broline sist utav dem, klar förstahand för mig är 10 Caspian Doc en nästa gångare i mina papper, tredje hästen är nr 4 Figaros Dream, hemmasegern i omgången??
Avd 3- Spik Food Money, får överta spets och brusar undan på 12 blankt.
Avd - 4 Svårt lopp men lyfter fram två hästar, 5 Trailing Edge som ibland ser ut som en gulddivisionare, ofta bra efter vila och firma Bergh /Jansson, den andra kusen perfekt inmatchad?? Bearhawaii. Men strecka på...
Avd 5 - Omgångens stora drag kommer här. tror att Olle Goop vinner åkandes med Hes a Difficult, tror att de på mellanvolten segerstrider, (jag vet att det inte är statistiskt rätt...)
Avd 6 - Också svårlöst, Tror det blir tokkörning med de flesta från framstår, gynnar 10,12
Avd -7 I am Unique, om hon får fuska bort lite i ledningen så kan hon vara en smällkaramell.
Lycka till!!
Själv har jag rankat Caspian Doc bland de där sista som inte behövs tas hänsyn till...

Helt otillräcklig för V75 om som senast. Visst var hästen fin vid sin senaste vinst, men motståndet var kasst!
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-28, 10:39   #78

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Själv har jag rankat Caspian Doc bland de där sista som inte behövs tas hänsyn till...

Helt otillräcklig för V75 om som senast. Visst var hästen fin vid sin senaste vinst, men motståndet var kasst!
Det blev ju helt fel för caspian sist. Det där loppet kan man glömma. Har för mig han såg rätt fin ut hästen. Men det går ju inte att slå Nadal broline. Men tusan vilken hög % på den
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+2)
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-28, 10:41   #79

Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Någon som har statistik på hur många gånger en debutant i guld har vunnit? Kan inte vara många.. En Food Money med pjuck på fötterna lär inte ha en chans som motsvarar insatsfördelningen..

Väldigt tunn gulddivision. Tar hon sig till spets vinner den med skor också om den är iordning. Senaste var väl going for gold zaz som gick ut i gulddebut efter lång vila och vann, då var det också tunnt fält
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-28, 10:49   #80

Icors avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 475
Standard

1,6
2,4,5
1
2,3,6,7,9,12
7,10,14
1,5,6
7,10

Känns som en rolig omgång, vårt lag fick fram den här lappen. (vi är 3 st).
Det är dags för Democrat att ta sig en vinst. Spikar med barfota förbud, kanske ändrar mig om det nu mot all förmodan inte skulle bli det.
Icor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-28, 10:51   #81

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Det blev ju helt fel för caspian sist. Det där loppet kan man glömma. Har för mig han såg rätt fin ut hästen. Men det går ju inte att slå Nadal broline. Men tusan vilken hög % på den
Tack för bra kommentar! Helt klart är det som du säger: Bara att glömma!

Jag snabbspolade arkivet för långt och missade hur hästen tappade allt vad position heter...

Jag omvärderar och höjer hästen i "ranken". Kanske tar med den för det samma då jag garderar här...
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-28, 10:59   #82

crossbows avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 8839
Standard

Börjar med Erik å slutar med Erik

1 1 Bear Dancer
2 2, 4, 5, 9
3 1, 5, 9
4 2, 6, 9, 12
5 6, 10, 14
6 1, 5
7 7 Zelda Zonk*
Gammal 2014-12-28, 11:05   #83

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 5165
Standard

Enormt värde i att fälla Tenzing idag! SS, TT och snoken spikar. Streckad på över 50%. Spår 1 som den inte borde kunna svara upp med tanke på att Eklas Superior är med i loppet. Och även om Jansson hyllar hästen, så har den fått ganska gynnsamma löpningar sista 2 loppen och i ärlighetens namn inte mött så bra hästar. Visserligen inte så bra hästar emot denna gång heller, men värdet ligger helt klart i att försöka fälla!
putte64 (+10)
jocklon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-28, 11:11   #84

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

"Banveterinären har beslutat att alla hästar idag måste gå med skor."

Senast redigerad av hugotheboss den 2014-12-28 klockan 11:12.
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-28, 11:14   #85

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Jag kanske får äta upp det men Food Money är dagens mest överstreckade enligt mig, garantispets på Democrat om den inte strular och inte släpper Lennartsson där? Food money för första gången i guld och då vinner man sällan, det är en grym häst men inget överdjur som tex BBS Sugarlight. Löjligt högt streckad hur som helst.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-28, 11:16   #86

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 452
Standard

Vad tror ni om Francais Du Gull ?
Har inte startat på ett tag vad jag kan se.
Har tränaren uttalat sig ?
Grovport är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-28, 11:18   #87

putte64s avatar

Sharp$: 8422

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

7 Francais du Gull (Erik Adielsson) har haft ett litet höstlov efter 14–15 månaders tävlande. För ett par veckor sedan gick han full väg utvändigt på 1.21 och en timme senare gick han ett 1.17-jobb. Han har inte gått något värre än det och helt klart saknas det lite till Sweden Cup-formen. Troligtvis öppet huvudlag och jag ligger lågt, säger Erik Lindegren.

Citat:
Ursprungligen postat av Grovport Visa inlägg
Vad tror ni om Francais Du Gull ?
Har inte startat på ett tag vad jag kan se.
Har tränaren uttalat sig ?
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-28, 11:19   #88

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1769
Standard

CC på alla då blir det spik på, Nadal, Democrat och Zelda skittråkigt men dom vinner! Skrällar: Lord Rocket, Kaizere de Bob, Bo V
qwerta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-28, 11:20   #89
Mix

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 2289
Standard

ser att många spekulerar om hård körning i starten på tex avd 6 men det blir oftas inte så utdragen för kurvan kommer väldigt fort och det är svårt att springa fort i kurverna på örebro, däremot får spår 56 bra fart in mot första kurvan
Mix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-28, 11:24   #90

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av qwerta Visa inlägg
CC på alla då blir det spik på, Nadal, Democrat och Zelda skittråkigt men dom vinner! Skrällar: Lord Rocket, Kaizere de Bob, Bo V
Inte bara skor utan Örebros bana verkar vara så stenhård/dålig att det även kommer krävas hakar. Därför kan det vara farligt att bara titta på skor resp inte skor. Läste t ex i en betalintervju att megafavoriten Tenzing aldrig tävlat med hakar i skorna och att det är ett frågetecken. Därför blir det ju radikalt ny balans även för många hästar som gått med skor och att gå från lätta skor till brodd är väl nästan en ännu större skillnad än att gå från barfota till superlätta skor som väl var ändringen på många på Solvalla annandagen när det ju enligt många var en kanonfin bana. Där krävdes det inte brodd i alla fall.
qwerta (+5), hugotheboss (+5), znipstern (+5)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

td