|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 |
|
1. 1,2,12
2. 5,9 3. 1,5,9 4. 4,6,9,10 5. 6 6. 1,2,8 7. 7
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#77 | |
|
Citat:
![]() Helt otillräcklig för V75 om som senast. Visst var hästen fin vid sin senaste vinst, men motståndet var kasst! |
||
|
|
|
|
|
#78 |
|
Det blev ju helt fel för caspian sist. Det där loppet kan man glömma. Har för mig han såg rätt fin ut hästen. Men det går ju inte att slå Nadal broline. Men tusan vilken hög % på den
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+2) |
|
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Citat:
Väldigt tunn gulddivision. Tar hon sig till spets vinner den med skor också om den är iordning. Senaste var väl going for gold zaz som gick ut i gulddebut efter lång vila och vann, då var det också tunnt fält |
||
|
|
|
|
|
#80 |
|
1,6
2,4,5 1 2,3,6,7,9,12 7,10,14 1,5,6 7,10 Känns som en rolig omgång, vårt lag fick fram den här lappen. (vi är 3 st). Det är dags för Democrat att ta sig en vinst. Spikar med barfota förbud, kanske ändrar mig om det nu mot all förmodan inte skulle bli det. |
|
|
|
|
|
|
#81 | |
|
Citat:
Jag snabbspolade arkivet för långt och missade hur hästen tappade allt vad position heter... Jag omvärderar och höjer hästen i "ranken". Kanske tar med den för det samma då jag garderar här...
|
||
|
|
|
|
|
#82 |
|
Börjar med Erik å slutar med Erik
1 1 Bear Dancer 2 2, 4, 5, 9 3 1, 5, 9 4 2, 6, 9, 12 5 6, 10, 14 6 1, 5 7 7 Zelda Zonk*
|
|
|
|
#83 |
|
Enormt värde i att fälla Tenzing idag! SS, TT och snoken spikar. Streckad på över 50%. Spår 1 som den inte borde kunna svara upp med tanke på att Eklas Superior är med i loppet. Och även om Jansson hyllar hästen, så har den fått ganska gynnsamma löpningar sista 2 loppen och i ärlighetens namn inte mött så bra hästar. Visserligen inte så bra hästar emot denna gång heller, men värdet ligger helt klart i att försöka fälla!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
putte64 (+10) |
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
"Banveterinären har beslutat att alla hästar idag måste gå med skor."
Även en blind höna...går in i väggen! Senast redigerad av hugotheboss den 2014-12-28 klockan 11:12. |
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Jag kanske får äta upp det men Food Money är dagens mest överstreckade enligt mig, garantispets på Democrat om den inte strular och inte släpper Lennartsson där? Food money för första gången i guld och då vinner man sällan, det är en grym häst men inget överdjur som tex BBS Sugarlight. Löjligt högt streckad hur som helst.
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Vad tror ni om Francais Du Gull ?
Har inte startat på ett tag vad jag kan se. Har tränaren uttalat sig ? |
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
7 Francais du Gull (Erik Adielsson) har haft ett litet höstlov efter 14–15 månaders tävlande. För ett par veckor sedan gick han full väg utvändigt på 1.21 och en timme senare gick han ett 1.17-jobb. Han har inte gått något värre än det och helt klart saknas det lite till Sweden Cup-formen. Troligtvis öppet huvudlag och jag ligger lågt, säger Erik Lindegren.
|
|
|
|
#88 |
|
CC på alla då blir det spik på, Nadal, Democrat och Zelda skittråkigt men dom vinner! Skrällar: Lord Rocket, Kaizere de Bob, Bo V
|
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
ser att många spekulerar om hård körning i starten på tex avd 6 men det blir oftas inte så utdragen för kurvan kommer väldigt fort och det är svårt att springa fort i kurverna på örebro, däremot får spår 56 bra fart in mot första kurvan
|
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Inte bara skor utan Örebros bana verkar vara så stenhård/dålig att det även kommer krävas hakar. Därför kan det vara farligt att bara titta på skor resp inte skor. Läste t ex i en betalintervju att megafavoriten Tenzing aldrig tävlat med hakar i skorna och att det är ett frågetecken. Därför blir det ju radikalt ny balans även för många hästar som gått med skor och att gå från lätta skor till brodd är väl nästan en ännu större skillnad än att gå från barfota till superlätta skor som väl var ändringen på många på Solvalla annandagen när det ju enligt många var en kanonfin bana. Där krävdes det inte brodd i alla fall.
|
|
|
|
|
|
|
|