Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-12-27, 20:41   #46
 
Majors avatar
 
Reg.datum: apr 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 605
Sharp$: 437
Standard

[QUOTE=mackpeter;393788]När ger banveterinären definitivt besked om barfota eller ej.[/QU

Sist det var osäkert så kom beskedet vid 11.00
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-27, 20:42   #47
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Göteborg
Inlägg: 168
Sharp$: 2197
Standard

[QUOTE=Major;393871]
Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
När ger banveterinären definitivt besked om barfota eller ej.[/QU

Sist det var osäkert så kom beskedet vid 11.00
Senast kl 11.45
zamora_79 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-27, 20:54   #48
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7865
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Tycker tvärtom Draken, i morgon kan det bli mycket roligt att ha 7rätt
Ja det tror jag säkert. Det är sällan tråkigt att ha 7 rätt men nja jag är skeptisk. Tror jag pimplar abborre istället i morgon men slänger in någon rad och får hoppas att det blir mycket roligt när jag kommer hem då .Om jag kommer hem. Är inte överdrivet mycket is på sjöarna men några cm är det nog iaf
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tandpetare (+4)
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-27, 21:00   #49
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4709
Standard

Ja sitta på en sjö och pimpla känns kanon och abborre är ju inte det sämsta.Ta det lugnt och lycka till isarna är luriga nu.Hittar dock inget roligt att spela på i morgon,men en liten rad blir det.
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-27, 21:01   #50
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Ser ut att vara läge att spika Art On Line direkt, sällsynt kuskplus som någon nämnde. Skiljer väl minst 50 meter om man betänker vikt och kunnande, och även Mikko hade ju haft chans att vinna det här totala pissloppet!

Nadal Broline har kusk, läge, tränare, form allt! Och det bästa, kasst motstånd. Lär väl bli omgångens största dock så kan vara en bra att utgånga med bara...

Food Money har spöat hästar av den här kalibern(?) sedan första vinsten. Som den för övrigt gjorde med skor. Democrat borde kunna spåra om Pelle vill och den inte hoppar. Annars vinner Mercan. Tror de äntligen slutar tuppa upp sig mot henne nu, iallafall när hon har den där hästen framför sig. Bra läge att låsa på två tror jag.

En begränsad skara som kan vinna brons. Julio får nog ändå förstastrecket på form och läge. Super Otto trodde jag tidigare behövde barfota på alla hovar för att komma till sin rätt. Har varit hyfsad med bff flera gånger nu, kanske kan duga här ändå med optimal löpning?

Fyraåringsloppet ser svårt ut. Starthästarna ser rejält gynnade av proppen, medan Remote Control står hopplöst till. En av omgångens mest överstreckade i mina ögon. Hes A Diffacolt är lite seg men har en jävla vilja, sätter den som första streck trots att den står dåligt inne. Har dålig koll på hästarna på start i nuläget.

Upplagt för överpace i klass 1 när det är sprint och jämnt. Läge att helmåla och utgånga den man tror sitter i spets!

Stoloppet mycket jämnare än det är streckat i min bok! Har svårt att se att de ska ge bort segern till Zelda. Dernier Viking grymt överbetrodd som redan nämnts.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-27, 21:22   #51
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2219
Standard

Behöver 2 eller 3 spikar till i morn! Många som är inne på kuskplus på Art on Line, visst det är plus, men när Erik Adielsson sitter upp bakom värsta motbudet så blir det pluset inte lika stort i min värld?

På tal om Erik så känns det som bra slagläge för honom från spår 2 i avd 5. Men tyvärr har jag dålig koll på Thaitec, är det en häst som kan vinna på v75?

Lär spika Zelda Zonk om det blir BFF i morgon. Annars var Goop inne på att Bo V kunde vara en chansspik i avd 6. Ser att den är spelad till 4% nu?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-27, 21:44   #52
 
Kyodais avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Himmelsfrid
Inlägg: 1 404
Sharp$: 5178
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Ja sitta på en sjö och pimpla känns kanon och abborre är ju inte det sämsta.Ta det lugnt och lycka till isarna är luriga nu.Hittar dock inget roligt att spela på i morgon,men en liten rad blir det.

Apropå fisk så får jag passa på att lägga in en liten braxlapp...

Alltså - det där med att sitta på sjö och pimpla är kanon

Dock - nyttjar man tre raska 10.2:or finns klar risk att man överrycker

och ramlar baklänges vid napp. Välkänt i fiskekretsar


Skämt åsido så lär det bli tidigt spel och dubbelt träningspass i morn.

Det väntar ca timmens styrketräning utomhus följt av jogging.

Verkar bli soligt och 11-13 minusgrader -- skönt väder för utomhusträning..


Så kan man komma hem sedan och se DD-spiken Zelda Zonk som vinnare.

Klämmer ihop en liten v7:a också med spik i första och sista - 2 och 7

__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-27, 22:09   #53
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7865
Standard

Vet inte riktigt om jag håller med Stekel att remote står så hopplöst till och skulle vara en av omgångens mest överspelade. Lång distans, har gått skapligt mot kulltopparna och fått hårdhet och möter nu ett riktigt lusgäng. Tycker dryga 20% är mycket rimligt.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-27, 22:11   #54
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3840
Standard

behöver lite hjälp,funderar spika oliver eller remote...vad säger Ni ??? tacksam
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-27, 22:13   #55
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Snoken, TT, Ögat, Spelvärde, Travronden, SS, Sydsvenskan

1.2.12
2.5.9
1.2.5
4.6.12
6.14
1.3
5.7.10

Senast redigerad av spalato den 2014-12-28 klockan 13:00.
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-27, 22:13   #56
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2219
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
behöver lite hjälp,funderar spika oliver eller remote...vad säger Ni ??? tacksam
Remote Control isåfall. Men jag tycker aldrig det är bra att spika från bakspår, även om det är bästa hästen så är det för många faktorer som gör att det kan häxa till det.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-27, 22:14   #57
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

"Chanslappen"

1 Bear Dancer
9 Stepping Money
1.2.3.5.7.9.10
2.3.12
6.14
alla tolv
7 Zelda Zonk

504 rader / 252kronor

Senast redigerad av spalato den 2014-12-27 klockan 22:33.
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-27, 22:24   #58
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
behöver lite hjälp,funderar spika oliver eller remote...vad säger Ni ??? tacksam
Jag har ju redan sågat Remote, men frågan är bra för då kom jag att titta närmare på Oliver också:

-Han är överlägset minst rutinerad med sina 22 starter i livet
-Har hoppat i mer än var fjärde start
-Har dragit in över halvmiljonen senaste sex starterna
-Startar nu på V75 från spår 12 (om än mot ganska ljummet motstånd)
-Det är lång distans, vilket gör fler extrameter att gå för de hästar som kommer bakifrån och att Örebro har relativt kort upplopp
-Skor på

Nej den här är nog faktiskt en ännu sämre chans än Remote...

Art On Line och Democrat är grymt mycket bättre spikar inom det där spannet!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5)

Senast redigerad av Stekel den 2014-12-27 klockan 22:25.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-27, 22:32   #59
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3840
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
Snoken, TT, Ögat, Spelvärde, Travronden, SS

1.2.12
2.5.9
1.2.5
6.12
6.14
1.3
5.7.10
vilka spikar har ss?
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-27, 22:44   #60
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Jag har ju redan sågat Remote, men frågan är bra för då kom jag att titta närmare på Oliver också:

-Han är överlägset minst rutinerad med sina 22 starter i livet
-Har hoppat i mer än var fjärde start
-Har dragit in över halvmiljonen senaste sex starterna
-Startar nu på V75 från spår 12 (om än mot ganska ljummet motstånd)
-Det är lång distans, vilket gör fler extrameter att gå för de hästar som kommer bakifrån och att Örebro har relativt kort upplopp
-Skor på

Nej den här är nog faktiskt en ännu sämre chans än Remote...

Art On Line och Democrat är grymt mycket bättre spikar inom det där spannet!
Du är så härligt uppfriskande med ditt statistik-hänsynstagande. Helt säkert ger det resultat på sikt!

Om hästen(Oliver) vill jag dock säga att den har haft en helt annan fräschör hos Ulf. "Hackade" sig fram fullständigt hos tidigare tränare, långt därifrån nuförtiden.

I övrigt tänker jag att större balansändringar på denna häst kanske är förödande?

(Jag saknar känsla för omgången, men funderar på Oliver som enda häst vid valfri balans. Jag tror den är bäst här helt enkelt å då känns lång distans som en fördel, när hästen handikappas av bakspår. Många balanskänsliga i detta loppet:2,5,6 väl?)

RED: Jag var inne i arkivet nu och får nog ta tillbaka allt. "Hackar" fortfarande, slänger med huvudet upp och ner ständigt. För många minus på den kusen för att nånsin spikas, egentligen...

Senast redigerad av Voltstart den 2014-12-27 klockan 22:55.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td