|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 | |
|
Citat:
Nu har jag inte kollat in nån repris. Kanske tappar utvändig häst just för att de båda "möts"? Vid första anblicken kändes det solklart: Ingen diskning.
|
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
snällaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tabort jansson torbjörn från kusk trav fattar inte vad e det för kusk alltid han kör bort favouriter
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Så himla snyggt av Alpen och Per!
Undra vad Bältra Lomen kunnat om stannat i rygg och hållit sig felfri fram till upploppet då kanske? Nån gång ska hästen väl trava hela vägen igen? ![]() Noterbart vad vissa hästar fungerar bra med hård bana och kyla(Alpen). Aloe i nästa? Senast redigerad av Voltstart den 2014-12-30 klockan 12:44. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Mår fan illa! Alp Boris var med men inte en krona på LD.....
|
|
|
|
#52 | |
|
Citat:
Antingen kör man enligt reglerna och väntar på luckan eller så kör man regelvidrigt. Finns inget "mellanläge att luckan ändå hade kommit och därför ska han inte diskas" i min bok. Men man får ta det för vad det är. Det inte är inte V75 eller elitloppet och därmed inga elitdomare heller. Precis som att man inte kan förvänta sig stordåd av domarna i korpensammanhang heller. Förra säsongen gjorde jag bland annat mål rätt upp i nättaket och alla spelarna inklusive målvakten reagerade som om det blev mål men domarn blåste att det inte var mål för att han stod så dåligt till att han inte såg...
|
|
|
|
|
#53 |
|
|
|
|
|
#54 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Citat:
Baserade analysen om spets på autostart! ![]() RED:Dessutom finns det ju tilläggsvolt!!! Senast redigerad av Voltstart den 2014-12-30 klockan 13:00. |
||
|
|
|
|
|
#56 |
|
Det är galet tungt nu.... När kommer proppen ur?
|
|
|
|
#57 |
|
Tack för dagens klara...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+5) |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Citat:
Avd Ordinarie Reserver 1 2 3 6 8 12 2 10 3 4 6 8 11 13 14 15 4 1 35 rader * 1 * 2,00 kr = 70,00 kr Har med mig 3:an i mitt andra system |
||
|
|
|
|
|
#60 |
|
Registrerat spel
Datum: Tisdag 2014-12-30 Bana: Gävle, omg. 34 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 2, 3 2 6,7,8,10 3 4,13 4 1, 13 Vadet gäller startnummer 32 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 64,00 kr Kvittonummer: 878E 1E02 Utbetalt: 10256,00 kr ![]()
|
|
|
|
|
|
|
|