|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#121 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Verkar bli kallt och snöigt på lördag... Geisha Sund är en häst som trivs extremt bra på hårda banor. För två starter sen var den ute på Örebro på en stenhård bana och slog på full attack i utgången av sista kurvan. Tyvärr blev hästen störd av ett annat ekipage och tappade fart. Jag bedömer att det var segern som rök där. Gången efter vann man överlägset mot sämre motstånd, så formen sitter där den ska. Läget är inte det bästa nu och den verkar bli väl mycket streckad för min smak (Bergh på hemmaplan är aldrig bra för spelvärdet), men blir banan som den verkar bli tror jag den vinner.
För övrigt måste väl Mockingbird Face vara den skrällen med högst spelvärde i nuläget? 6% bara... EDIT: Pave the way till 9% ser jag nu... Hmm... Då kanske det är den mest spelvärda "skrällen" istället. Borde vara favorit i mina ögon. Det står ju nästan spets i programmet. Vingel för Finish och sen sover Örjan i kön...ser ingen som ska kunna plocka ner den i spets då. Senast redigerad av LeBanner den 2015-01-23 klockan 01:03. |
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Varje gång det är kallblod på V75 blir jag lika snurrig.
Jag tycker, att 8 Raske Rutger senast vann på ett sådant sätt, att han ska vinna detta. På startfållan har 4 Mitt Hjärtas Lilja möjlighet. 5 Tangen Didrik vann senast och fick 20 m tillägg. Kan vinna men är för stor favorit. 11 Guli Järven är kraftigt kuskförstärkt. Vettig chans med Ohlssson. 13 Stamping har inte vunnit på 11 månader. Inte här heller. 14 Rino Dox visar form och vann alla sina tre segrar 2014 nyligen. Rank 8-5-14-11-4. Senast redigerad av mackpeter den 2015-01-23 klockan 01:13. |
|
|
|
|
|
|
#124 | |
|
Citat:
Tangen Didrik som den står inne i loppet är det en fruktansvärt dålig favorit! Eklas Superior i sista är väl den jag ser som mest spelvärda under 5% i hela omgången annars.
|
|
|
|
|
#125 |
|
https://tillsammans.atg.se/lagsida/13527
Om någon är intresserad av att joina på en andel. Har börjat kryssa i lite streck som blir garanterade till på lördag
|
|
|
|
|
|
|
#126 | |
|
Citat:
PS: Är övertygad om att du sett fler lopp med JOP än vad jag har, så övertyga mig gärna om vad som gör honom till en så dålig kusk
|
||
|
|
|
|
|
#127 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Han tar fel beslut alldeles för ofta.
Att han vinner med överlägsna hästar blir jag inte imponerad av. Citat:
|
|
|
|
|
#128 |
|
Min kära flickvän pratade med sin faster idag som äger Nr 3 v75 4 Mr Jäger, hon hade i sin tur pratat med tränare och kusken Lennartsson som trodde på bra vinstchans. Dom har preppat mot detta i tre veckor nu. Roligt att ha med, just nu till 15 gånger degen och fina 8%. Hästen har toppform och har vunnit 2 av dom tre senaste. spurtade mycket fint in som fyra i sin debut på V75 för några veckor sedan bakom bland annat Nadal Broline.
Senast redigerad av bajenmartin den 2015-01-23 klockan 12:11. |
|
|
|
|
|
|
#129 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
monimaker1 (+2) |
||
|
|
|
|
|
#130 |
![]() SO, den ser tom ut att bli omgångens största favorit. Bara jobba in Redéns då
|
|
|
|
|
|
|
#131 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#132 |
|
Någon som vet hur det ser ut uppe i Sundsvall? Vet ni om det kommer gå att köra barfota?
|
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Ser ut att bli hård bana, -12 grader under natten och -4 under dagen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oggeb (+1) |
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Spelvärde spikar i kallblodsloppet i Guli Järven. Intressant att spika kallblod!
|
|
|
|
|