|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#151 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
Korta tankar på hemmabanan:
Avd1: Wannabe Kemp leder länge, hela vägen? Frågetecken på det förmodade skotvånget gör att jag garderar. Västerbo Highflyer, Queasy, Caraamella givna, då, liksom Rebellion (står dumt inne, men vilket lopp den gjorde senast). Miljondraget är Fredrik Laday som har bättre form och kunnande än raden. Avd2: Tror att Rino Dox är helt klar i ett lopp där många gaddar! På visad form tror jag att han rundar allt, Tangen Didrik står alldeles för fel inne för att räcka tror jag. Avd3: Tror att Bergh håller ut Jorma och väl där finns ingen som kan göra nåt. Örjan smyger och Luckycharm spurtar för sent till andrapriset, tvillingen klar: 2-9. Avd4: Gillar uppsynen och intrycket på Bretagne Hornline som vid segrarna vunnit väldigt lätt (i enklare gäng än detta, absolut) och fick senast stryk av en bra häst. Tror att styrkan fäller avgörandet imorgon och singlar till 10%. Avd5: Vidöppet, strecka så mycket ni har råd med. Ingen feeling för nån här riktigt.... Avd6: Elles W Fill mötte guldhästar senast och TJ upp=plus! Riskerar dock att bli överfallen då det luktar körning utifrån från 2,3,6(mitt spetsbud trots allt). Blir inte TJ fast är det toppchans! Men om min tes om vild körning slår in så strecka givetvis Diego och rysaren Greenstar som är vass på en kortspeed och till 3% streckar vi! Avd7: Cash'Em vinner detta oavsett löpningsförlopp tror jag. Gillar intrycket på den och tror att han är huvudet högre än övriga här. Lycka till alla! |
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Vilken tur.
Då slipper vi läsa fantasier från folk som klappat en häst. Lika intressant som att alla föräldrar tror deras barn kommer vinna VM i snart sagt alla sporter.
|
|
|
#154 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#155 | |
|
Citat:
|
|
|
|
|
#156 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
Det kan jag hålla med om. Canaka har dock hävdat sig väll mot såväll den svenska som den europeiska eliten bland både ston, hingstar och valacker under året. Och Luckycharm har en del att bevisa innan han är där. Rankar nog ändå honom före Canaka i det här loppet på grund av dödens risk och skor på Canaka.
Senast redigerad av Mrmatteoo den 2015-01-23 klockan 20:09. |
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
Har Canaka BF någonsin vunnit i ett lopp med hingstar i Sverige?
|
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
Senast ett sto vann guld var den 22/12 2012 och då av Calamara Donna
http://www.qhurth.com/trav/lopp/chart/guld12.htm |
|
|
|
|
|
|
#161 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Ägare som är spelare kan man lyssna på, men generellt är ägare inget vidare på att bedömma läget.
Det är svårt att vara objekriv när känslor är inblandade. Skiter i vad de vunnit, jag är j-t långt borta i värmen och blåser mina vinstpengar. Jag är inte på Sharps för att läsa vad du skriver. Det finns andra här som hållt på lite längre än du som jag gärna läser.
|
|
|
|
#162 | |
|
Citat:
![]() Klart det är folk som hållit på längre, det har jag också påpekat ett antal ggr. Haha. Lycka till raring.
|
|
|
|
#163 |
|
Jag har suttit och analyserat min egen ranking av hästarna från 2014 (V75/V86) och hittat en parameter som stämmer på 86% av vinnarna, skräll som favorit. Jag kommer lista dessa hästar nedan inför lördagens omgång och om trenden håller i sig så bör vinnarna vara listade (eller åtminstone 86%).
V75-1: 2,5,8 V75-2: 5,8,11 V75-3: 2,5,6,7,9 V75-4: 4,5,6,8,10,11 V75-5: 1,2,7,8,10,11,14 V75-6: 2,6,10,11,12 V75-7: 1,2,3,6,11,12 Senast redigerad av oggeb den 2015-01-23 klockan 20:54. |
|
|
|
|
|
|
#164 | |
|
Något du kan utveckla?
Citat:
|
||