|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#196 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#197 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#198 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#199 | |
|
Citat:
Har man en solid grund för ett system ska inte 56 700 rader behöva innebära några problem. Inte ens om man torskar tio gånger i rad. Finns alltid kunniga spelare som skulle haka på ett bolag på V75-Tillsammans, t ex. TILLÄGG: Under den tid du fått 86% vinnare har du väl fått in någon skaplig vinst? Eller är det nettoförlust om du skulle ha lämnat in enligt modellen? Senast redigerad av overpace den 2015-01-24 klockan 01:21. |
||
|
|
|
|
|
#200 | |
|
Citat:
För gäller det avdelning så får vi ju ta 0.86 upphöjt till 7 och få fram att man sätter 7an cirka 35% av alla omgångar. |
||
|
|
|
|
|
#201 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Jag har hittat en parameter som stämmer för 100% av vinnarna, de startar.
Med det sagt så bör jag alltså sätta 7an 100% av alla omgåmgar.
|
|
|
#202 | |
|
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Nej, och det har inte vi heller.
Man måste förstå att alla oftast har fel. De som tror att någon annan kan servera vinnare efter vinnare lär bli besviken. Men en seriös spelare gör jobbet och där ligger edgen. Att veta när alla andra har fel är det enda sättet att tjäna pengar. Citat:
|
|
|
|
#203 |
|
Fan har hänt med detta forumet? Va hände med "lillis" mästersystem som satte den så snyggt på typ 200 rader? Vad hände med allt "mums" inför lördagarna som hjälpte en. Precis suttit o läst varenda sida. Helt besviken.. De hela börjar med en skrytpelle som stoltserar att han spelar "stora" summor. För att sen övergå i lite travsnack för att sen gå tillbaka till en stolle som har en rad på ca 58 000 rader osv. Trav är trav, likt all annan sport kommer de alltid engagera på sitt sätt.
Utan att outa mig själv för mkt är jag en kille på 21år som spelat sen jag var en skitunge, uppväxt med spelet tragiskt nog. Senaste 6 månaderna har jag tagit avstånd mer o mer. Då jag bränt för min del enorma summor på kort tid. Vunnit mycket men förlorat ännu mer efteråt. Vad lärde jag mig? Att hålla TRAVET på en rimligare o vetigare nivå. Spela efter egen kassa o spela inte på allt eller för mycket. Till dig som spelar system för 10 000kr, va får du för kick av de? Har du råd att spela sånna summor per automatik, varför spelar du ens så stort över huvudtaget? Är det inte bättre att lägga pengarna på något vettigare? Familj, resor, investeringar osv osv? Putte, va har hänt med dig? Du har blivit grinigare o kommer med massa negativt laddade poster. För att inte nämna hamnar i tjafs haha.. Gillar dina tips och skrivit med dig endel på travpunkten om jag inte minns fel.. Trav är kul, det kan vara förjävligt ibland. Som när man förlorar en halvmiljon på en diskning. Förlåt för off topic o lite felstavat eller särskrivning. Sitter inne på mobilen. Sist V4 på bergsåker gav de ju snuskigt bra betalt och det brukar det ju göra på vintrarna. Ser en bra utdelning framför mig idag.. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
drakdead (+2) Senast redigerad av Khiarshoor den 2015-01-24 klockan 06:58. |
|
|
|
|
|
|
#204 | |
|
Citat:
det är fråga om. men när det gällde hästar inbillar jag mig att han var hundra i knoppen. Fått många bra tips av Lasse genom åren när man stött på honom på stallbacken. Typ. Har du nån chans o avd 3 ? Nä det loppet vinner ju stig Lindmark osv.... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
monimaker1 (+2) |
||
|
|
|
|
|
#205 |
|
Fokus V75 nu...
En snabbsammanfattning med egna intryck. När startlistan kommer den så kallade Söndagsspiken,som ibland är två ! Avd 1 Västerbo highflyer 17% Avd 3 She loves you f.i 54% Den som sitter 9 av 10 veckor , men man påverkas omedvetet.. och jag har blivit mer och mer osäker ju längre veckan gått. Två bortglömda en med bra läge och en som får loppet kört i halsen Avd 2 Mitt hjärtas lilja 2% , tror att hon är 40 meter bättre än Rino Dox som är bästa hästen Avd 6 Västerbo paymayday3%, jag vet att det är ett skitläge, men med rejäl körning och ryggar på loppets två favoriter så är skrällen ett faktum. Veckans Berghvinnare !! Avd 5 Geisha Sund . Mycket möjligt spik istället för She loves you f.i framåt dagen.. Veckans Berghvinnare som han inte kör själv ![]() Avd 7 Jehrtro tull, som smyger med och får ett bra lopp.
|
|
|
|
#206 | |
|
Tror Uffe sitter 2a ut direkt.
Tar Berg 30m på Nikita ? Jag tvivlar... Citat:
|
|
|
|
#207 |
|
Jan-Ove Olsén på twitter nyss: V75 i dag.guli järven v75,2.grymt fin i tisdagens rakan jobb.er nån hästar i form i loppet.men tycker han er ett måste streck på kupongen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2) |
|
|
|
|
|
|
#208 | |
|
Citat:
I så fall så måste Liljan slå sitt rekord över medel med ca 5 sekunder..=helt omöjligt... Rekordet 1.27.1 jämfört med Rino D 1.23.9..40 m bättre? 1.22.0V..he he.. Men visst kan hon skrälla. Lycka Till , L |
||
|
|
|
|
|
#209 |
|
Får förtydliga mig, med en spårsnål resa så tycker jag att mitt hjärtas kan skrälla mot fältets bästa häst och inte att hon har eller skall slå tidsrekord, hon visade bra form sist.
|
|
|
|
#210 |
|
Ser lurigt ut på förhand, spikarna får bli she loves you i andra(tror att hon kör sig till ledning) och Nikita Broline(Uffe får en bra start och är tidigt framme).Var lite sugen på att spika Finish future då jag tror Jorma kan pressa sig till tät, kan kosta väl mycket så jag nöjer mig med utgång. Nu måste jag bara hitta en utgång till.
|
|
|
|
|
|
|
|