|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#151 |
|
En spik i femte, nån som har något förslag? Favorit som 0% Spelar ingen roll!
|
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
Har jag nån felinställning eller varför visar det inte när det är omstart?
|
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
Naglo, dels för spelvärde, och borde ha minst lika bra chans att vinna sitt lopp som Asterix har att vinna sitt.
Ju mer du satsar på din vinnare, desto mer sänker du ditt odds To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Twitter: @Batmantyp Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+3) |
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
Känns ju som att de blir en galen körning i fjärde! Network Broline känns helrätt!
|
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
Tycker att Arn Hammering känns rolig Bf ev JW kuskförstärkt gillar distansen 6%!
|
|
|
|
|
|
|
#158 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#159 |
|
Med din V4-vinst i ryggen, så är jag inte rätt man att fråga!
![]() Peter ligger lågt, så varför inte? Veijo är ju uppåt. Nä, ställningstaganden får du stå för själv. Roliga race idag! Det känns som om att kuskarna inte lägger sig på rygg i eftermiddag.
|
|
|
|
|
|
|
#161 |
|
Rak tvilling i lopp 5. 5-8.
Varulvs drag i veckan till sharps var 5. Reijo mycket positiv idag. Veijo har aldrig känt 8 så bra som nu. Han ser lysande ut i värmning och provstart. |
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
Naglo dn snackas ner i tv4 till rena skämtoddset på v spelet.
Noterar även att Forsgren hyllar Redéns efter värmingen. På Kalmartravets hemsida (Brundin) skriver man så här: 3 Västerbo Highflyer 13,5/300, såg inte ut att gå så fort, aningen tveksamt intryck och formen är dessutom svårbedömd. Blev ingen V75 för mig idag. Har inga ekonomiska muskler att utmana storspelarna i USA när det är jackpot. |
|
|
|
|
|
|
|