|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#91 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Spikar man inte någon annan ska den streckas
|
|
|
#92 |
|
Kuskändring på Jormas uppsittningar idag, lämnat återbud. Någon som vet varför?
Senast redigerad av Helge den 2015-02-14 klockan 10:08. |
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Tänk om peter u kunde sitta upp på Il Sånna :-)
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#95 | |
|
Citat:
Skulle vilja ha som med hästarna på ST, strykningsorsak, feber, hälta mm
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Painkiller (+10) |
||
|
|
|
|
|
#96 | |
|
Citat:
![]() ![]()
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5) |
||
|
|
|
|
|
#97 |
|
Jorma fortfarande uppsatt på Il Sånna ser det ut som.
|
|
|
|
#98 | |
|
Citat:
Jag tror att han inte ansåg att det var lönsamt att åka till Kalmar för 3 styrningar... Men som sagt, jag bara gissar nu...
|
|
|
|
#99 |
|
Så var det färdigknåpat med bolaget. Det ska bli 2600 rader
Hittat tre avdelningar där det blir U-häst avd 2 11 Staro Hollowood garderingar 1 Il Sånna, 2 Flex lane och 3 Darious Boko avd 4 1 Folli garderingar 2 Flash oak 3 Vincere scis win 4 Digital Photo 5 Lizette Sisu 9 Wingait Ida 10 Network Broline och 11 Under sund avd 7 11 Dernier Viking garderingar 2 Send in the Clowns 3 zonguldak 5 Asterix Hornline 7 Super Photogenic och 9 Listas rafiki Minst 2 avd de 3 U hästarna ska vinna- Kan kanske bli lite knepigt? |
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Ja, på Gotland och vad är det för motstånd där ute? Som du kan se så har han startat V75 fem gånger med raden 0-0-0-0-2. Dessutom har han tjänat minst pengar i fältet. Finns väl ingenting som talar för att han ska vinna idag.
|
|
|
|
|
|
|
#101 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#102 |
|
Söderqvist blev det på Il Sånna.
Bra spetskusk. |
|
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Citat:
Staros spår har ju blivit mer eller mindre bästa tänkbara, hade ju aldrig kunnat spetsa här oavsett framspår och nu står hon klar i 2:a spår. Spår 2 hade väl givetvis varit bättre men annars är detta finemang ju. Dernier Viking är ju inte heller precis missgynnad av att inte starta i framspår, det är ju en riktigt starkhäst. Sen kan jag hålla med om att 2 av 3 kan bli hårt men allt är ju hårt. Rankar båda först i loppen iaf!
Ju mer du satsar på din vinnare, desto mer sänker du ditt odds To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Twitter: @Batmantyp Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+5) |
||
|
|
|
|
|
#104 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Citat:
Å min gissning är, giltig anledning till frånvaron. Jorma är mannen som ställer upp för alla tränare, stora som små. Tror han åkt om så bara en uppsittning han lovat. |
||
|
|
|
|
|
|