|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Erik Adielsson skrev på twitter för någon timme sedan att han ligger hemma sjuk i feber och att det är 50/50 om han kör i Kalmar i morgon. Håll koll.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+2) |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Avd 4, Folli, hårt spelad, knappt startad? Ärligt talat så vet jag noll om denna häst, någon som har koll?
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ja, enligt intervju har Reijo sagt så, men man vet ju aldrig...
De kan ju ändra sig
|
|
|
|
#36 | |
|
Citat:
Glöm inte denna nu!
|
|
|
|
#37 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Citat:
Då ryker man själv medans värdet inte ökar så mycket ![]() Men, nej jag förstår vad du menar
|
|
|
|
#40 |
|
Send in the clowns känns extremt underspelad. Duglig häst med en betydligt bättre kusk än Anders i sulkyn nu. Måste ju bara med om man inte bestämmer sig för att spika favoriten (varför i helvete man nu skulle göra det...?)
Förövrigt så är det jävligt märkligt att Riff Kronos är andrahandare i en gulddebut från spår 10. Statistiskt sett så kan det inte vara överdrivet ofta en sån häst vinner, även om Riff är en undantagshäst. Men 32%? Vansinne. Montgomery Hill och Riff borde ligga betydligt närmare varandra. Men det är väl bara att tacka och ta emot, just nu är det ganska spelvärt att spika DTT.. Senast redigerad av oggeb den 2015-02-13 klockan 15:12. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 1616Travbloggen Stats: 4 - 7 - 2 ROI: 113.55% Vinstprocent: 36.36% |
Takter sitter på leken imorgon tror han tar minst 2 kan bli 3-4 med...
|
|
|
#42 |
|
Lyssnade på intervjun med Reijo angående Aristocat Boko...Det var ju fan vad han var negativ om hästens chanser.
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Citat:
Jag har svårt att se Aristocat Boko vinna imorron när han inte lyckats vinna i de lopp där alla motståndare tvingats gå med skor tidigare. Visst, han har haft kassa spår, men några av hästarna här känns vassare än flera av de han mött tidigare. Mycket möjligt att jag har fel, men jag tror inte på Aristocat Boko
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Bästa hästen eller fartfylldast kanske man ska säga är utan tvekan Kimono Pearl men det gäller ju att gå felfritt också. Distans och lägesmissgynnad men vilken merza det är i det här lusgänget. Jag spikar fan tror jag trots alla minus.
|
|
|
|
|
|
|
|