|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#286 | |
|
Citat:
Kanske spela favoritbetonade flerbongar då? Jackpotvansinnet gör väl detta till den sämsta strategin av alla. Ofta får man då sex eller fem rätt, som inte ger något. Lite skillnad att få 100 femmor som ger 10 spänn styck än inget alls. |
||
|
|
|
|
|
#287 |
|
VI SOM FÖLJER ER HÄR,MEN INTE ÄR SÅ INSATTA,VÅGAR JU INTE YTTRA SEJ.DÄRFÖR LADE JAG INTE UT MITT VINNARSPEL OCH TVILLING I 5:E PÅ DAHLBORG
|
|
|
|
|
|
|
#288 | |
|
Citat:
"Alla" som lirar lite större tillsammans och går på trygga spikar har ju rätt denna gången, förmodligen. Jag har redan glömt omgången och ser framåt. Jodå, jag avskyr allt vad jackpott heter. |
||
|
|
|
|
|
#289 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#290 | |
|
Citat:
Ja, den var enkel. Vad hade sjuan gett utan alla extra jackpotmiljonerna för 7 rätt? |
||
|
|
|
|
|
#291 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#292 |
|
Haha, du är en så otroligt oskön och dryg människa. Ofattbart. Lycka till i livet.
|
|
|
|
|
|
|
#293 |
|
16 032 kr. Med reservation för utlandsvalutaeffekter, men de kan inte vara stora i så fall.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3) |
|
|
|
|
|
|
#294 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
overpace (+3) |
||
|
|
|
|
|
#295 |
|
Fulsprit är på besök! Såg du gav Sharps till nån
DU är saknad så du vet. Hoppas du är tillbaka snart.Kram Minna |
|
|
|
|
|
|
#296 |
|
Nästa lördag Gävle. Ska bli milt i mitten/slutet av veckan enligt svt-s väderkartor. Tjällossning ?
Risk för en trist omgång för det är väl inte så många som är sugna på att bege sig norrut i februari. Blir väl någon eller några bra hästar i resp lopp och sen mycket norrlandsskräp som utfyllnad. Blir nog roligare i Halmstad om två veckor. |
|
|
|
|
|
|
#297 |
|
Förra veckan var Bolt Boko enormt förbättrad. Tyckte int det fanns något som tydde på att den skulle vinna ens i efterhand.
Siri Lock kanske inte var riktigt lika omöjlig, men kan inte hitta många faktorer som talar för. Att han rekord sänker flera sekunder, helt omöjligt att kunna lista ut som spelare. Nej två riktiga skitomgångar som gör att endast Herr Spik Harry skulle kunnat hitta rätt. Lotto trav senaste veckorna och sänker verkligen min motivation till botten nivå. Men jackpott jackpott och åter jackpott, så det är väl bara att börja plugga på i arkivet igen.... |
|
|
|
|
|
|
#298 | |
|
Citat:
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
|
|
|
|
|
#299 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#300 | |
|
Citat:
Faktum är dock att inlägget du reffar till visar att amerikanerna tog större delen av potten. Det gjorde de inte främst av travkuskap utan att de lyckats få till nått lyckat systembygge. |
||
|
|
|
|
|
|