Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-14, 17:39   #286

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 131
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Jo, men det heter V75. Vem bryr sig lätta omgångar? Det är de svåra omgångarna man blir glad med en hyfsad sudd som tröst. Bra upplägg ger inte noll tillbaka.
Folk som spelar för enstaka tusenlappar på V75 har sig själv att skylla. Det gör inte V75 till ett kasst spel.

Det finns massor av spel där endast samtliga rätt belönas.

______
Nu förväntar jag mig att Anders Z vinner lopp 13. Mycket snack av "ny egen tränare", vilket ställer krav på att leverera. Står hästen i starten tycker jag att en bra insats är att "kräva".

Red: Startgunga, men gick bra sedan. Får godkänt vad gäller upphämtningen.
Jo, men detta var en svår omgång. V75 har spårat ur. Även svåra omgångar blir lätta= det finns inte längre någon anledning att spela V75?

Kanske spela favoritbetonade flerbongar då? Jackpotvansinnet gör väl detta till den sämsta strategin av alla. Ofta får man då sex eller fem rätt, som inte ger något. Lite skillnad att få 100 femmor som ger 10 spänn styck än inget alls.
overpace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 17:44   #287

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 1645
Standard

VI SOM FÖLJER ER HÄR,MEN INTE ÄR SÅ INSATTA,VÅGAR JU INTE YTTRA SEJ.DÄRFÖR LADE JAG INTE UT MITT VINNARSPEL OCH TVILLING I 5:E PÅ DAHLBORG
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+10), Fulsprit (+5)
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 17:46   #288

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av overpace Visa inlägg
Jo, men detta var en svår omgång. V75 har spårat ur. Även svåra omgångar blir lätta= det finns inte längre någon anledning att spela V75?

Kanske spela favoritbetonade flerbongar då? Jackpotvansinnet gör väl detta till den sämsta strategin av alla. Ofta får man då sex eller fem rätt, som inte ger något. Lite skillnad att få 100 femmor som ger 10 spänn styck än inget alls.
Nä, det var en väldigt enkel omgång relativt sett. 4 favoriter och mest självklara andrahandaren vann. Minusfaktorer på favven där inför omgången.

"Alla" som lirar lite större tillsammans och går på trygga spikar har ju rätt denna gången, förmodligen.
Jag har redan glömt omgången och ser framåt.

Jodå, jag avskyr allt vad jackpott heter.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 17:50   #289

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av drakdead Visa inlägg
VI SOM FÖLJER ER HÄR,MEN INTE ÄR SÅ INSATTA,VÅGAR JU INTE YTTRA SEJ.DÄRFÖR LADE JAG INTE UT MITT VINNARSPEL OCH TVILLING I 5:E PÅ DAHLBORG
Grattis iaf, det var snyggt. Enorm rekordsänkning idag!
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 17:53   #290

Helges avatar

Standard

Citat:
Nä, det var en väldigt enkel omgång relativt sett. 4 favoriter och mest självklara andrahandaren vann. Minusfaktorer på favven där inför omgången.

"Alla" som lirar lite större tillsammans och går på trygga spikar har ju rätt denna gången, förmodligen.

Ja, den var enkel. Vad hade sjuan gett utan alla extra jackpotmiljonerna för 7 rätt?
Gammal 2015-02-14, 17:53   #291

Standard

Citat:

Ok. Jag menade att omgången var svår på förhand. Så som det blev betalade ju sjuan mycket bra, så lätt som det blev. En rejäl jackpot-effekt där.
Voltstart (+1), Helge (+5)
Gammal 2015-02-14, 17:59   #292

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6564

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Tack för infon. Då vet vi.
Haha, du är en så otroligt oskön och dryg människa. Ofattbart. Lycka till i livet.
Fulsprit (+5), softpojk (+5)
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 18:04   #293

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Ja, den var enkel. Vad hade sjuan gett utan alla extra jackpotmiljonerna för 7 rätt?
16 032 kr. Med reservation för utlandsvalutaeffekter, men de kan inte vara stora i så fall.
Helge (+3)
Gammal 2015-02-14, 18:10   #294

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av overpace Visa inlägg
16 032 kr. Med reservation för utlandsvalutaeffekter, men de kan inte vara stora i så fall.
Tack!

overpace (+3)
Gammal 2015-02-14, 18:24   #295

Helges avatar

Standard

Fulsprit är på besök! Såg du gav Sharps till nån DU är saknad så du vet. Hoppas du är tillbaka snart.

Kram Minna
alle (+5), alle (+5), Fulsprit (+5)
Gammal 2015-02-14, 18:41   #296

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61677
Standard

Nästa lördag Gävle. Ska bli milt i mitten/slutet av veckan enligt svt-s väderkartor. Tjällossning ?

Risk för en trist omgång för det är väl inte så många som är sugna på att bege sig norrut i februari. Blir väl någon eller några bra hästar i resp lopp och sen mycket norrlandsskräp som utfyllnad.

Blir nog roligare i Halmstad om två veckor.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 18:48   #297

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 2011
Standard

Förra veckan var Bolt Boko enormt förbättrad. Tyckte int det fanns något som tydde på att den skulle vinna ens i efterhand.

Siri Lock kanske inte var riktigt lika omöjlig, men kan inte hitta många faktorer som talar för. Att han rekord sänker flera sekunder, helt omöjligt att kunna lista ut som spelare.

Nej två riktiga skitomgångar som gör att endast Herr Spik Harry skulle kunnat hitta rätt. Lotto trav senaste veckorna och sänker verkligen min motivation till botten nivå. Men jackpott jackpott och åter jackpott, så det är väl bara att börja plugga på i arkivet igen....
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 19:52   #298

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2252
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Förra veckan var Bolt Boko enormt förbättrad. Tyckte int det fanns något som tydde på att den skulle vinna ens i efterhand.

Siri Lock kanske inte var riktigt lika omöjlig, men kan inte hitta många faktorer som talar för. Att han rekord sänker flera sekunder, helt omöjligt att kunna lista ut som spelare.

Nej två riktiga skitomgångar som gör att endast Herr Spik Harry skulle kunnat hitta rätt. Lotto trav senaste veckorna och sänker verkligen min motivation till botten nivå. Men jackpott jackpott och åter jackpott, så det är väl bara att börja plugga på i arkivet igen....
Ja verkligen. https://www.sharps.se/forums/405689-post348.html
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-14, 20:07   #299

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av softpojk Visa inlägg
Tack för infon. Då vet vi.
Olle är mycket duktig att bedöma omgångar. Tycker du skiter han på näsan nu.
Gammal 2015-02-14, 20:26   #300

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 2011
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Hoppas du förstår ironi.

Faktum är dock att inlägget du reffar till visar att amerikanerna tog större delen av potten. Det gjorde de inte främst av travkuskap utan att de lyckats få till nått lyckat systembygge.
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td