|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Jag är mitt i stan vid centralen
|
|
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Citat:
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Citat:
___________ Varför är du inte på banan, du med ditt stora intresse? Svepskälet med saxade tävlingar är ju bara trams. Med minsta vilja borde du hinna med utföra dina spel ändå. Upplevelsen av trav på plats får du ju del utav med hela nio lopp! Fokus kan läggas på Jägerso:s lopp med V4 och V3 i spetsen, eller hur? |
||
|
|
|
|
|
#80 |
|
Kör vi V4 och V5 som uppvärmning på denna tråd?
V4 Jägersro 1) 1,2,4,7 2) 4,10,12 (gillar inte danskstarter men kanske har missat 6) 3) 5,10,11 (borde kanske spikat 10 här) 4) 2,3,5,9 (4 har startat på V75 men får stå över här) Kostar 288:-. |
|
|
|
|
|
|
#81 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Klanke (+1) |
||
|
|
|
|
|
#82 | |
|
Citat:
Jag spika Quicken och Vivo Per Lei idag, god tur alla!
|
|
|
|
#83 |
|
Tänkte försöka testa Jokersystemet idag och se om jag kan begripa hur den fungerar.
Hur gör man för att kunna se insatsfördelningen? |
|
|
|
|
|
|
#84 | |
|
Citat:
Sen känns väl Mr Hot Shot minst sagt överspelad i avd 3 (Jägers) med 60 procent av insatserna. Visst är det den kanske troligaste vinnaren i det skräploppet men det väl om möjligt ännu sämre lopp det tagit sina vinster i på Jägersro tidigare. Det är väl inte heller direkt sådan info på den på Lars I Nilssons hemsida som man vill ha på en sådan megafavorit "- 9 Mr Hot Shot (V86-3) är en bra häst som gillar att tävla. En liten brasklapp är att han var jättefin i tisdagsjobbet, men han blev sedan skodd och var lite rullig i fredagsjobbet. Man bör ha lite koll på värmningen även om han är alltid lite rullig i stilen och jag tror det hinner rätta till sig tills i kväll. Han var helt okej i lättare träning i måndags i alla fall. Han ska komma till och har lite halvtråkiga ryggar. Han trampade sig i samband med förra starten och hade lite ont i en framhov efter det. Jag vet inte riktigt om han hade känningar av det i loppet, men det är anledningen till uppehåller. Han går med skor runt om, öppet huvudlag och Johnnys Ghostvagn. " Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+1) |
||
|
|
|
|
|
#85 |
|
Jag är ett par hundra meter från Jägersro. Här regnar det, har gjort så de senaste 45 minuterna ungefär.
|
|
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#87 |
|
1: 2,4
2: 2,5,8,10 3: 9,11 4: 3 5: 1,2,4,8,12 6: 10 7: 3 8: 3,6 Ett ännu mindre X 20 1: 2,4 2: 10 3: 11 4: 3 5: 4 6: 10 7: 3 Är inne på att Vivo Per Lei vinner från spets. 8: 3,6 Lycka till! |
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Vissa fokuserar på vädret mer än kusarna. Spelstrategin är ju valfri för samtliga.
![]() __________ Märkligt att Adrians ej var favorit mot ett gäng pensionärer, åtminstone jämnt spelad mot dagens trötta motståndare? De som såg hästen slå Tumble Dust i en tidigare start fattar nada! ![]() __________ lopp 8 Nr 1 Happy Loke har fler än jag tydligen ett gott öga till. Såg i Aftonbladet att de förordade hästen som skräll. Jag jagar hästen som främst platsobjekt. Spår 1 garanterar spårsnål resa, men jag är skeptisk till att denna lilla krigare kan göra sig gällande i startrusningen. Hästen har agerat taggat i slutfasen senaste tiden och loppet idag känns inte överdrivet värre vad gäller klass.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1) |
|
|
|
|
|
|
|