Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-18, 17:45   #76

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61669
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dirteeh Visa inlägg
Det regnar inte ens i malmö
I så fall är det väldigt lokalt för det regnade när jag var ute för 20 min sedan. Jag är mitt i stan knappt 3 km från jägers.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-18, 17:55   #77

dirteehs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 216
Standard

Jag är mitt i stan vid centralen
dirteeh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-18, 17:55   #78

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 1989
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Skriv ner det som vanligt men på tre kuponger med spik på varsin av de där tre hästarna. Du får tre åttor om alla A-hästarna sitter och 2 om två av dem sitter.

Om du nöjer dig med en åtta om kravet sitter kan du banta lite så du inte har alla A-hästar med på alla kuponger, men då får du se till att tänka till lite så du inte spricker på ursprungskravet du har.
Tack så mycket!
ssimonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-18, 17:58   #79

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
I så fall är det väldigt lokalt för det regnade när jag var ute för 20 min sedan. Jag är mitt i stan knappt 3 km från jägers.
Har du något drag idag?

Varför är du inte på banan, du med ditt stora intresse?
Svepskälet med saxade tävlingar är ju bara trams. Med minsta vilja borde du hinna med utföra dina spel ändå. Upplevelsen av trav på plats får du ju del utav med hela nio lopp!
Fokus kan läggas på Jägerso:s lopp med V4 och V3 i spetsen, eller hur?
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-18, 18:04   #80

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Kör vi V4 och V5 som uppvärmning på denna tråd?

V4 Jägersro

1) 1,2,4,7
2) 4,10,12 (gillar inte danskstarter men kanske har missat 6)
3) 5,10,11 (borde kanske spikat 10 här)
4) 2,3,5,9 (4 har startat på V75 men får stå över här)

Kostar 288:-.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-18, 18:05   #81

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Kör vi V4 och V5 som uppvärmning på denna tråd?

V4 Jägersro

1) 1,2,4,7
2) 4,10,12 (gillar inte danskstarter men kanske har missat 6)
3) 5,10,11 (borde kanske spikat 10 här)
4) 2,3,5,9 (4 har startat på V75 men får stå över här)

Kostar 288:-.
Snälla - starta en egen tråd!

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Klanke (+1)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-18, 18:07   #82

Stekels avatar

Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Jag går alltid på hästen i första hand, känns de jämna får kusken en stor avgörande betydelse.

Jag vet inte vad jag känner mellan de där 3 hästarna egentligen och eftersom de verkar stå helt i en klass för sig, så känns det billigt att köpa loppet på tre häst.

Jag brukar försöka bemöta Stekels tankar när jag känner att jag verkligen gillar eller dissar något ekipage i sammanhanget. Han lyssnar(streckar/reducerar) endast ibland efter mina tankegångar å så ska det ju vara. Utan travsnack blir det svårt att hitta andra/nya ingångsvinklar runt sin egen analys av loppet.

Har du sett loppen Research levererat på sistone? Det kan knappast kallas för slätstrukna insatser! Snarare talar det för att ytterligare framgång i nuvarande klass ligger och väntar runt hörnet. Kanske redan idag?

Lycka till!

Red: Samtidigt åkte 2 Åhlunda Survivor in i min "bok" senast efter fin insats ifrån sämsta läget. Här tänker jag lite som du, är det inte värre emot här? Värt ett lyxstreck?
Det där med kuskens betydelse jämfört med hästens får man vikta ganska bra mot förutsättningarna också tycker jag, om vi fortsätter på fallet med Research så handikappar bakspår en del (ej toppkusk=sämre på tempobedömning), men det där med att det är på V86 och hårt kuskmotstånd gör en del också. En del blir helt handlingsförlamade om de har bästa hästen på bakspår när det inte är vardagstrav längre. Susanne är väl inte den mesigaste av kuskar, men lite gör det nog även där. Valla-killarna brukar ju inte släppa fram sällankörande kuskar hursomhelst i loppen heller, så även om hon ställer på tidigt kan det vankas svar och hängande i tredjespår vinner man sällan lopp. Risken att bli utsvarad om man heter Örjan däremot finns också där, men är bra mycket mindre.

Jag spika Quicken och Vivo Per Lei idag, god tur alla!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-18, 18:09   #83

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 2479
Standard

Tänkte försöka testa Jokersystemet idag och se om jag kan begripa hur den fungerar.
Hur gör man för att kunna se insatsfördelningen?
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-18, 18:11   #84

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Har du något drag idag?

Varför är du inte på banan, du med ditt stora intresse?
Svepskälet med saxade tävlingar är ju bara trams. Med minsta vilja borde du hinna med utföra dina spel ändå. Upplevelsen av trav på plats får du ju del utav med hela nio lopp!
Fokus kan läggas på Jägerso:s lopp med V4 och V3 i spetsen, eller hur?
Är inte särskilt påläst. Det är väl Melanders på Solvalla och Untersteiners på Jägers som det är mest intressant info på. Melanders är det väl spelvärde på medan det är tvärtom på J Untersteiners.

Sen känns väl Mr Hot Shot minst sagt överspelad i avd 3 (Jägers) med 60 procent av insatserna. Visst är det den kanske troligaste vinnaren i det skräploppet men det väl om möjligt ännu sämre lopp det tagit sina vinster i på Jägersro tidigare.

Det är väl inte heller direkt sådan info på den på Lars I Nilssons hemsida som man vill ha på en sådan megafavorit

"- 9 Mr Hot Shot (V86-3) är en bra häst som gillar att tävla. En liten brasklapp är att han var jättefin i tisdagsjobbet, men han blev sedan skodd och var lite rullig i fredagsjobbet. Man bör ha lite koll på värmningen även om han är alltid lite rullig i stilen och jag tror det hinner rätta till sig tills i kväll. Han var helt okej i lättare träning i måndags i alla fall. Han ska komma till och har lite halvtråkiga ryggar. Han trampade sig i samband med förra starten och hade lite ont i en framhov efter det. Jag vet inte riktigt om han hade känningar av det i loppet, men det är anledningen till uppehåller. Han går med skor runt om, öppet huvudlag och Johnnys Ghostvagn.
"
Voltstart (+1)
Gammal 2015-02-18, 18:21   #85

Sharp$: 459
Standard

Jag är ett par hundra meter från Jägersro. Här regnar det, har gjort så de senaste 45 minuterna ungefär.
Salamander76 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-18, 18:48   #86

Kyodais avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5225
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Salamander76 Visa inlägg
Jag är ett par hundra meter från Jägersro. Här regnar det, har gjort så de senaste 45 minuterna ungefär.
Här vimlar det av skåningar

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-18, 18:55   #87

Trinitys avatar

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1295
Standard

1: 2,4
2: 2,5,8,10
3: 9,11
4: 3
5: 1,2,4,8,12
6: 10
7: 3
8: 3,6

Ett ännu mindre X 20
1: 2,4
2: 10
3: 11
4: 3
5: 4
6: 10
7: 3 Är inne på att Vivo Per Lei vinner från spets.
8: 3,6

Lycka till!
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-18, 19:02   #88

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kyodai Visa inlägg
Här vimlar det av skåningar
Vissa fokuserar på vädret mer än kusarna. Spelstrategin är ju valfri för samtliga.

lopp 8 Nr 1 Happy Loke har fler än jag tydligen ett gott öga till. Såg i Aftonbladet att de förordade hästen som skräll.

Jag jagar hästen som främst platsobjekt. Spår 1 garanterar spårsnål resa, men jag är skeptisk till att denna lilla krigare kan göra sig gällande i startrusningen. Hästen har agerat taggat i slutfasen senaste tiden och loppet idag känns inte överdrivet värre vad gäller klass.
Trinity (+1)
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-18, 19:06   #89

Standard

"Hyfsad" effekt på Tarzans skoryck och ev övriga ändringar i lopp 3 Solvalla. Är stallet på väg mot storformen i februari ?
Helge (+1)
Gammal 2015-02-18, 19:10   #90

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
"Hyfsad" effekt på Tarzans skoryck och ev övriga ändringar i lopp 3 Solvalla. Är stallet på väg mot storformen i februari ?
Å roligare blir det
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td