Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-03-12, 19:32   #31
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 30
Sharp$: 1392
Standard

Zongguldak är mycket ojämn, men klart att han ska vara favorit denna gång, finns risk för tidig spets.


Har annars ett superdrag i omgången, startar i avd 1 nr 7 Arbys Amalia.

Läste att tränaren planerar att rycka alla skorna ffg, dessutom jänkarvagn och helstängt.

Arbys Amalia är en travare som absolut tillhör dom med högst kapacitet i loppet. Senaste loppet bör ha fört fram formen. Som jag läser loppet så gasar Sören allt vad som går från start och den enda som möjligen kan ta emot invändigt ( 6 Freja Sund/ Redén ) lär släppa. Från ledningen går hon säkert en låg 14 tid om inte ännu snabbare och då måste Stepping For Money och övriga vara mycket bra om dom ska slå henne. Ledningen i stolopp känns ofta som ett plus, speciellt då våren är på väg och det inte finns så många som kan göra jobbet denna gång.

Just nu streckad på 2 % och jag funderar på att spika alternativt spela som stark utgång ( finns kanske en bättre spik i omgången i Digital Ink )

Kanske har jag hybris efter att v7:an satt förra veckan när jag är inne på att spika en häst som just nu är streckad på 2 % och knappast stiger över 10 % i streck. Men jag har stark feeling för spets och slut.
knockyou är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-12, 19:40   #32
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 57
Sharp$: 224
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av knockyou Visa inlägg
Zongguldak är mycket ojämn, men klart att han ska vara favorit denna gång, finns risk för tidig spets.


Har annars ett superdrag i omgången, startar i avd 1 nr 7 Arbys Amalia.

Läste att tränaren planerar att rycka alla skorna ffg, dessutom jänkarvagn och helstängt.

Arbys Amalia är en travare som absolut tillhör dom med högst kapacitet i loppet. Senaste loppet bör ha fört fram formen. Som jag läser loppet så gasar Sören allt vad som går från start och den enda som möjligen kan ta emot invändigt ( 6 Freja Sund/ Redén ) lär släppa. Från ledningen går hon säkert en låg 14 tid om inte ännu snabbare och då måste Stepping For Money och övriga vara mycket bra om dom ska slå henne. Ledningen i stolopp känns ofta som ett plus, speciellt då våren är på väg och det inte finns så många som kan göra jobbet denna gång.

Just nu streckad på 2 % och jag funderar på att spika alternativt spela som stark utgång ( finns kanske en bättre spik i omgången i Digital Ink )

Kanske har jag hybris efter att v7:an satt förra veckan när jag är inne på att spika en häst som just nu är streckad på 2 % och knappast stiger över 10 % i streck. Men jag har stark feeling för spets och slut.
Grattis! Statistiken ger dig stöd: "Åttaåriga stoet 7 Arby’s Amalia (V75-1) har aldrig förlorat i Eskilstuna – på fem försök.".
Apetass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-12, 19:51   #33
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Mölndal
Inlägg: 507
Sharp$: 789
Standard

Men det var också 2 år sedan hon vann i Eskilstuna eller överhuvudtaget!
whalz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-12, 19:54   #34
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av knockyou Visa inlägg
Zongguldak är mycket ojämn, men klart att han ska vara favorit denna gång, finns risk för tidig spets.


Har annars ett superdrag i omgången, startar i avd 1 nr 7 Arbys Amalia.

Läste att tränaren planerar att rycka alla skorna ffg, dessutom jänkarvagn och helstängt.

Arbys Amalia är en travare som absolut tillhör dom med högst kapacitet i loppet. Senaste loppet bör ha fört fram formen. Som jag läser loppet så gasar Sören allt vad som går från start och den enda som möjligen kan ta emot invändigt ( 6 Freja Sund/ Redén ) lär släppa. Från ledningen går hon säkert en låg 14 tid om inte ännu snabbare och då måste Stepping For Money och övriga vara mycket bra om dom ska slå henne. Ledningen i stolopp känns ofta som ett plus, speciellt då våren är på väg och det inte finns så många som kan göra jobbet denna gång.

Just nu streckad på 2 % och jag funderar på att spika alternativt spela som stark utgång ( finns kanske en bättre spik i omgången i Digital Ink )

Kanske har jag hybris efter att v7:an satt förra veckan när jag är inne på att spika en häst som just nu är streckad på 2 % och knappast stiger över 10 % i streck. Men jag har stark feeling för spets och slut.

Minns när den hade 9 raka segrar precis som Global Midnight fick när mötet mellan dom kom. Väntat på att den ska hitta tillbaka och allt trillar på plats igen hoppas nu och betalar för den med.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-12, 19:59   #35
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3839
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av knockyou Visa inlägg
Zongguldak är mycket ojämn, men klart att han ska vara favorit denna gång, finns risk för tidig spets.


Har annars ett superdrag i omgången, startar i avd 1 nr 7 Arbys Amalia.

Läste att tränaren planerar att rycka alla skorna ffg, dessutom jänkarvagn och helstängt.

Arbys Amalia är en travare som absolut tillhör dom med högst kapacitet i loppet. Senaste loppet bör ha fört fram formen. Som jag läser loppet så gasar Sören allt vad som går från start och den enda som möjligen kan ta emot invändigt ( 6 Freja Sund/ Redén ) lär släppa. Från ledningen går hon säkert en låg 14 tid om inte ännu snabbare och då måste Stepping For Money och övriga vara mycket bra om dom ska slå henne. Ledningen i stolopp känns ofta som ett plus, speciellt då våren är på väg och det inte finns så många som kan göra jobbet denna gång.

Just nu streckad på 2 % och jag funderar på att spika alternativt spela som stark utgång ( finns kanske en bättre spik i omgången i Digital Ink )

Kanske har jag hybris efter att v7:an satt förra veckan när jag är inne på att spika en häst som just nu är streckad på 2 % och knappast stiger över 10 % i streck. Men jag har stark feeling för spets och slut.
tacksam för lite hjälp i lopp 5, vilka hästar ska man ta där? har råd med spik där eller 5 hästar.. tack
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-12, 20:03   #36
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Hade varit märkligt om du inte hade haft råd med spik
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Perreffs (+1), nord (+1)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-12, 20:06   #37
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3839
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Hade varit märkligt om du inte hade haft råd med spik
he he precis men då måste jag spika i lopp 6 om jag ej spikar lopp 5 he he svårt
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-12, 20:15   #38
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Mölndal
Inlägg: 507
Sharp$: 789
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
he he precis men då måste jag spika i lopp 6 om jag ej spikar lopp 5 he he svårt
Eller så tar du två hästar i ett och 3 i ett, inte så många kronor dyrare Eller ja det beror ju på hur mycket du spelar för men under 500 iaf:P

Jag tar med 3 hästar i det loppet: 2-5 och Nelly Burge som är min bästa skräll på lördag, 5 % just nu och jimmy har vunnit med den innan! Prince Orlando kanske kan bli farlig om det blir körning men är väl lite för kort för han?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+3)

Senast redigerad av whalz den 2015-03-12 klockan 20:16.
whalz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-12, 22:06   #39
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 282
Sharp$: 2505
Standard

Eklas superior kan vara en rolig kantboll i det loppet, bro för ffg någonsin surras det om. Bra erfaren kusk som vunnit med kusen innan är även det positivt.

Jag kör med en kvartett där 2-5-9-10, 11 & 12 om man vill fylla på ytterligare. Obi Degato är skyldig mig lite återbäring ...
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-12, 22:30   #40
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Halmstad
Inlägg: 19
Sharp$: 978
Standard

Lite förbryllad över Scarpia i 3e, 8% nu, var favorit från 12e spår senast och gjorde det bra. Inte mycket värre emot nu, iof halvruttet läge igen men glömmer spelare så fort eller har jag missat något här?
Wenkatesch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-12, 22:44   #41
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Mölndal
Inlägg: 507
Sharp$: 789
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wenkatesch Visa inlägg
Lite förbryllad över Scarpia i 3e, 8% nu, var favorit från 12e spår senast och gjorde det bra. Inte mycket värre emot nu, iof halvruttet läge igen men glömmer spelare så fort eller har jag missat något här?
På Expressens v75-podd så spikar dom den
whalz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-12, 22:47   #42
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Tycker Scarpia är spelad i paritet till vad den har för chanser. Inte speciellt imponerad av den hittills.

Royal Prince eller Nose Gear borde ha bra chans i det loppet.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-12, 22:47   #43
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Mölndal
Inlägg: 507
Sharp$: 789
Standard

Jag är så jäkla sugen på att spika!


Avslutningsvis startar den läckra damen 6 Talk the Talk i V75-7. Hästen kommer från två raka segrar och "Tarzan" förväntar sig en bra prestation även denna gång.
- Hon har gått bra nu på senast och speciellt sist. Det var en jättebra prestation. Hon har bra kapacitet för klassen och ska ha chans att vara med där framme. Allting verkar normalt och vi rycker kanske skorna till loppet.
Victor Sundqvist, Kanal 75
whalz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-12, 22:53   #44
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 869
Sharp$: 1290
Standard

8.75 på plats för Rocky Reach i ett öppet lopp.

Satsat på detta loppet gjorde det bra senast och brukar gå bra i andra starten efter kortare uppehåll.

It Will Happen! Iaf oftare än en gång på 8.75
__________________
Ju mer du satsar på din vinnare, desto mer sänker du ditt odds
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


Twitter: @Batmantyp
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-03-13, 08:41   #45
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 670
Sharp$: 4280
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Icewinner Visa inlägg
8.75 på plats för Rocky Reach i ett öppet lopp.

Satsat på detta loppet gjorde det bra senast och brukar gå bra i andra starten efter kortare uppehåll.

It Will Happen! Iaf oftare än en gång på 8.75
Spelade några kronor på det oddset, sänktes omgående till ca 6...
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td