|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#151 | |
|
Banned
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
Hur menar du nu? Menar du att Backfire inte skulle kunna ta spets?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+5) |
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
raymond palema kan hitta rygg ledaren med lite flax. Inte spelad alls idag. mycket märkligt! Har varit betrodd på v75 förr i liknande gäng
|
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
HAHAHAHA lärlingsloppet. Vilken fröjd att titta på. De enda rätt man hade på V4an idag var spiken Return Ticket! Den satt gött... Tss...
![]() Fyfan va korkat vissa kör, jag är inget bättre. Så tro inte de. Infact, jag kan inte ens köra häst Men tycker bara det ser roligt ut ibland haha. Som om man inte visste inför sista varvet att de skulle lösa sig perfekt för Return Ticket, så kör dem det i HALSEN på denne inför sista sväng, svänger ut i andra spår istället för att invänta strechen (ryggledaren).. Hahaha vilket gjorde de perfekt för RT.Och ledaren då? Sticker undan alldeles för tidigt. Jaja.. V75 nu! Kom igen takter! Senast redigerad av Khiarshoor den 2015-04-25 klockan 13:52. |
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
på den balansen har hästen 1 vinst och 3 galopper på 10 försök...
|
|
|
|
#156 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
Det är väl inte så viktigt lopp idag att det ska vara jättefavorit från spår 11. Den har startat två gånger på Åby ser jag. Både gångerna från bakspår som storfavorit och har torskat båda gångerna. Det viktiga loppen i år är väl dom i USA som man planerar längre fram.
|
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#159 |
Håller du det?
Sen om On Track Piraten vinner Olympiafinalen slutar jag med trav.
Chanslös i min bok.[/QUOTE] Tror du får det väldigt tråkigt när du skall börja med fotboll eller greyhound istället. Piraten har slagit värre hästar än detta och är som vanligt underskattad. Min spik idag och från stallet säger man att han hittat en växel till!!! |
|
|
|
|
|
|
#160 | |
|
Citat:
|
||
|