Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-04-24, 19:28   #76
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

Läste just STORA VINSTER och blev aningen förvånad

Ensam A häst i kallblodsloppet är 2 Pingo Ö.K.

1 Tangen Haap tar ledningen garanterat och kommer barfotabalanserad att dra i jämnt hårt tempo. Björn ryggar och in på upploppet kastar Björn in Pingo hästen i open strectch och juckar in honom som etta.

Klart som korvspad här, inge krusdiuller alls.-
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-24, 20:55   #77

oinkks avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 1004
Standard

Avd7: Hmm, är inne på att Berg kör till spets och Örjan kör fram i dödens med Speed Delicious, sen låser dom loppet och nån av Bergs 2 hästar vinner.

Lägger väl till Urberg ifall att..

Senast redigerad av oinkk den 2015-04-24 klockan 21:39.
oinkk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-24, 21:50   #78

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2365
Standard

Intressant när jag kollar Björnkollen och hör att Björn tycker man ska spika Cash'Em i avd 4. Fick faktiskt samma rekommendation tidigare i veckan av en hästägare hos Robert Bergh.

Annars hade den inte varit jättetidig på mitt system. Renda LB och Rondine D'amore känns hetare.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-24, 22:31   #79

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Hur bra är egentligen Tonicetobetrue? Någon som har koll? Har ju minst sagt en imponerande rad och startar innanför megafavoriten whitehouse plus OS på det.

Någon som har koll här?
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-24, 22:52   #80

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Standard

Whitehouse Express har ju en enormt bra uppgift och omgångens bästa spik! i avd1 tror jag inte Remeber my name tar spets om Björn laddar med Lovelock som är obesegrad i ledningen efter fem försök. Pedro bi rapporteras att träna vasst, får en fin resa vid sargen? i avd3 tror jag Thomas Malmqvist har ställt i ordning Backfire som är loppets bästa drag, tror på bra chans oavsett väg. Utgång! i avd4 gillar jag Johans pålle och har en känsla av att han är starkast i fältet och vinner utan strul har satt honom som etta. i avd5 kan det vara favorit seger för Bellfaks därför får han första rösten, obesegrad i ledningen efter 4 försök. i avd6 heter draget Princess Grif som tog ner en så pass bra häst som Timoko i Frankrike från ledningen, öppnar vasst och kan krypa ner invändigt om nr 2 och luckan får han ju... Örjan rensar! i avd7. Alfas Da Vinci har vunnit 6 av 8 då det varit 3 varv eller längre, såg fin ut senast på en plaskblöt bana som troligen var en sekund eller två sämre än dagens förutsättningar. Gick trots det 11 sista 1000, 14% det är omgångens näst bästa drag och jag spelar utgång!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-24, 22:53   #81

evetons avatar

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 4508
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Läste just STORA VINSTER och blev aningen förvånad

Ensam A häst i kallblodsloppet är 2 Pingo Ö.K.

1 Tangen Haap tar ledningen garanterat och kommer barfotabalanserad att dra i jämnt hårt tempo. Björn ryggar och in på upploppet kastar Björn in Pingo hästen i open strectch och juckar in honom som etta.

Klart som korvspad här, inge krusdiuller alls.-
Vill på intet sätt ifrågasätta dina kunskaper om kallbloden, då jag gång på gång imponeras av den... men - när jag jämför din analys med tränarintervjun vet jag inte vilket öra jag ska lyssna till.

"2. Pingo Ö.K. B. Goop 6%

– Är i bra form och det ska bli spännande att se om Björn kan få extra fart på honom. Men det är ingen speedig häst, jag misstänker att det blir svårt att hålla undan för de på tillägg, säger Erik Killingmo."

Själv har jag fastnat för 12 Wik Stjernen som är tidig på min kupong.

edit: hmmm... om jag läser igen så anar jag att du kanske citerar Stora Vinster?

Senast redigerad av eveton den 2015-04-24 klockan 22:57.
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-24, 23:00   #82

Manprinsens avatar

Standard

Jag tror sista loppet är låst på Berghs 3 hästar. Kommer bli stallkörning så det sjunger om det. Spets och slut på Lohman med Torbjörn och Örjan som bromsar fältet.

Kallblodsloppet tror jag vinnaren återfinns på startvolten eller mellanvolten. Bakspårshästarna känns iskalla här, ser inte hur dom ska plocka 40m på snabb sommarbana.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oinkk (+1)
Gammal 2015-04-24, 23:02   #83

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Hittade på Facebook han verkar veta vad han pratar om.

http://www.bettingexpert.com/se/blog...ravet-aby-2015
Kikade in snabbt och han tippade i princip rakt av strecklistan. Vad är det för expert?
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-24, 23:11   #84

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8026
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Hur bra är egentligen Tonicetobetrue? Någon som har koll? Har ju minst sagt en imponerande rad och startar innanför megafavoriten whitehouse plus OS på det.

Någon som har koll här?
Vet inte hur bra den är mot Whitehouse express om den får spets men spurtade lätt ner v75 bekantingen No Gelt Face på Jägersro och senast vann den efter kross i dödens efter 1.11 sista 700 och troligen jänkarvagn på nu så inte är det en dålig motståndare till favoriten.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-24, 23:19   #85
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
Vill på intet sätt ifrågasätta dina kunskaper om kallbloden, då jag gång på gång imponeras av den... men - när jag jämför din analys med tränarintervjun vet jag inte vilket öra jag ska lyssna till.

"2. Pingo Ö.K. B. Goop 6%

– Är i bra form och det ska bli spännande att se om Björn kan få extra fart på honom. Men det är ingen speedig häst, jag misstänker att det blir svårt att hålla undan för de på tillägg, säger Erik Killingmo."

Själv har jag fastnat för 12 Wik Stjernen som är tidig på min kupong.

edit: hmmm... om jag läser igen så anar jag att du kanske citerar Stora Vinster?
YES och det var därför jag blev förvånad, som jag skrev- Räknar man bort Bellfaks så blir ju loppet helkul, personligen sätter jag 8 och 10 i första rummet. Tycker dom står bra till och står ju 40 resp 20 före Wikstjernen, om Doktor janos kan 23 blir det tätt på mållinjen
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-24, 23:19   #86

Manprinsens avatar

Standard

Citat:

Någon som har koll här?
Första jänkarvagn ryktas det om. Tidig om man garderar, dock osäker på hur snabbt den kan öppna.
Gammal 2015-04-24, 23:26   #87

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Intressant när jag kollar Björnkollen och hör att Björn tycker man ska spika Cash'Em i avd 4. Fick faktiskt samma rekommendation tidigare i veckan av en hästägare hos Robert Bergh.

Annars hade den inte varit jättetidig på mitt system. Renda LB och Rondine D'amore känns hetare.
Tänker exakt likadant. Cash Em är intressant om de gör väldiga förändringar, annars öppnar han som en snigel och är nästan chanslös. Konstigt spikbud, men om det kommer klara besked om ändringar imorrn kan han bli lite intressant att ta med på ramen (inte mer).

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-24, 23:34   #88

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Hur kommer det sig att On Track Piraten alltid är så underskattad? Är hästen i närheten av sin toppform ska den helt klart vara förstastreck, kanske rentav en chansspik...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-24, 23:36   #89

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Tänker exakt likadant. Cash Em är intressant om de gör väldiga förändringar, annars öppnar han som en snigel och är nästan chanslös. Konstigt spikbud, men om det kommer klara besked om ändringar imorrn kan han bli lite intressant att ta med på ramen (inte mer).
Robban själv ligger lite lågt som det låter, mest uppåt på Lohman. Tycker ändå den är intressant trots distansminus. Körning mellan 1 och 5 och dubbla OS så räcker det långt.
Gammal 2015-04-25, 00:06   #90

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:

Någon som har koll här?
Hästen är helt klart bra för klassen. Jag har följt den ett tag också i Danmark, styrkan är hans främsta vapen och han går ofta rejäla avslutningar i spåren sista varvet. Det är dock ingen ledning att tala om här, han är något långsammare än medel ut så troligen hamnar han någonstans runt tredje, fjärde utvändigt. Annars skulle det vara om Jeppe testar någon ny utrustning, men ledning blir det knappast oavsett.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Filmtokig (+3)
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td