|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 |
|
Läste just STORA VINSTER och blev aningen förvånad
Ensam A häst i kallblodsloppet är 2 Pingo Ö.K. 1 Tangen Haap tar ledningen garanterat och kommer barfotabalanserad att dra i jämnt hårt tempo. Björn ryggar och in på upploppet kastar Björn in Pingo hästen i open strectch och juckar in honom som etta. Klart som korvspad här, inge krusdiuller alls.- |
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Avd7: Hmm, är inne på att Berg kör till spets och Örjan kör fram i dödens med Speed Delicious, sen låser dom loppet och nån av Bergs 2 hästar vinner.
Lägger väl till Urberg ifall att..
Senast redigerad av oinkk den 2015-04-24 klockan 21:39. |
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Intressant när jag kollar Björnkollen och hör att Björn tycker man ska spika Cash'Em i avd 4. Fick faktiskt samma rekommendation tidigare i veckan av en hästägare hos Robert Bergh.
Annars hade den inte varit jättetidig på mitt system. Renda LB och Rondine D'amore känns hetare. |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Hur bra är egentligen Tonicetobetrue? Någon som har koll? Har ju minst sagt en imponerande rad och startar innanför megafavoriten whitehouse plus OS på det.
Någon som har koll här? |
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Whitehouse Express har ju en enormt bra uppgift och omgångens bästa spik! i avd1 tror jag inte Remeber my name tar spets om Björn laddar med Lovelock som är obesegrad i ledningen efter fem försök. Pedro bi rapporteras att träna vasst, får en fin resa vid sargen? i avd3 tror jag Thomas Malmqvist har ställt i ordning Backfire som är loppets bästa drag, tror på bra chans oavsett väg. Utgång! i avd4 gillar jag Johans pålle och har en känsla av att han är starkast i fältet och vinner utan strul har satt honom som etta. i avd5 kan det vara favorit seger för Bellfaks därför får han första rösten, obesegrad i ledningen efter 4 försök. i avd6 heter draget Princess Grif som tog ner en så pass bra häst som Timoko i Frankrike från ledningen, öppnar vasst och kan krypa ner invändigt om nr 2 och luckan får han ju... Örjan rensar! i avd7. Alfas Da Vinci har vunnit 6 av 8 då det varit 3 varv eller längre, såg fin ut senast på en plaskblöt bana som troligen var en sekund eller två sämre än dagens förutsättningar. Gick trots det 11 sista 1000, 14% det är omgångens näst bästa drag och jag spelar utgång!
|
|
|
|
|
|
|
#81 | |
|
Citat:
"2. Pingo Ö.K. B. Goop 6% – Är i bra form och det ska bli spännande att se om Björn kan få extra fart på honom. Men det är ingen speedig häst, jag misstänker att det blir svårt att hålla undan för de på tillägg, säger Erik Killingmo." Själv har jag fastnat för 12 Wik Stjernen som är tidig på min kupong. edit: hmmm... om jag läser igen så anar jag att du kanske citerar Stora Vinster? Senast redigerad av eveton den 2015-04-24 klockan 22:57. |
||
|
|
|
|
|
#82 |
|
Jag tror sista loppet är låst på Berghs 3 hästar. Kommer bli stallkörning så det sjunger om det. Spets och slut på Lohman med Torbjörn och Örjan som bromsar fältet.
Kallblodsloppet tror jag vinnaren återfinns på startvolten eller mellanvolten. Bakspårshästarna känns iskalla här, ser inte hur dom ska plocka 40m på snabb sommarbana. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oinkk (+1) |
|
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#84 |
|
Vet inte hur bra den är mot Whitehouse express om den får spets men spurtade lätt ner v75 bekantingen No Gelt Face på Jägersro och senast vann den efter kross i dödens efter 1.11 sista 700 och troligen jänkarvagn på nu så inte är det en dålig motståndare till favoriten.
|
|
|
|
|
|
|
#85 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#86 |
|
Första jänkarvagn ryktas det om. Tidig om man garderar, dock osäker på hur snabbt den kan öppna.
|
|
|
|
|
|
|
#87 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#88 |
|
Hur kommer det sig att On Track Piraten alltid är så underskattad? Är hästen i närheten av sin toppform ska den helt klart vara förstastreck, kanske rentav en chansspik...
|
|
|
|
|
|
|
#89 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#90 |
|
Hästen är helt klart bra för klassen. Jag har följt den ett tag också i Danmark, styrkan är hans främsta vapen och han går ofta rejäla avslutningar i spåren sista varvet. Det är dock ingen ledning att tala om här, han är något långsammare än medel ut så troligen hamnar han någonstans runt tredje, fjärde utvändigt. Annars skulle det vara om Jeppe testar någon ny utrustning, men ledning blir det knappast oavsett.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Filmtokig (+3) |
|
|
|
|
|
|
|