Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-04-26, 22:13   #16

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 2011
Standard

Och där va det slut på tid i arkivet. Hur ofta stänger ATG för underhåll egentligen? Ofta när jag pluggar V75 i alla fall!

Greenleaf Slim vinner silver?! Tapper via 3e spår senast i en ännu tuffare silverdivision. Bättre läge nu och ännu närmare toppform, distans emot då det kan bli tufft om tex Paramount löper en låg 10tid från spets....

Senast redigerad av Espo den 2015-04-26 klockan 22:15.
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-26, 22:27   #17

Migges avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 1
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Hur ofta stänger ATG för underhåll egentligen?
Kanske är dags för den nya ATG-sidan att lanseras i morgon då?!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AMHC (+1)
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-26, 22:37   #18

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 194
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Och där va det slut på tid i arkivet. Hur ofta stänger ATG för underhåll egentligen? Ofta när jag pluggar V75 i alla fall!

Greenleaf Slim vinner silver?! Tapper via 3e spår senast i en ännu tuffare silverdivision. Bättre läge nu och ännu närmare toppform, distans emot då det kan bli tufft om tex Paramount löper en låg 10tid från spets....
Får han spets med Greenleaf har han bra chans tror jag. Hann inte kolla klart i arkivet heller men det ja såg såg bra ut. Värst emot i starten är nog Paramount håller ja med om, men garderar man ska inte Ludde räknas bort. 1640 och de bästa imo har spår 2,4,5..... men då skulle ja gissa Ludde kör en safety start och i så fall tror ja inte han kan vinna. Så bara 2 kvar såvitt ja ser

omgången i övrigt.

Lopp 1 Tror ja Nose gear bara vinner, chans spik eller lås med don incantatore

Lopp 2 Tripolini VP spetsar väl o sen kommer Goop och Diffacolt och antingen vinner från dödens eller spets.. Spiken e klar

Lopp 3 Är lite roligare att lösa min vinnare är Porthos amok snabbt följd av I saw you. Men känns som många kan vinna Magic tonight e ju inte kattpiss direkt, Harry går alltid bra o går inte o nånsin lämna utanför. Royal Fighter debuterar men den skulle inte chocka mig om den e topp 3. Kash''s Cantab och NBC är oxo roliga o ha med.

Lopp 4 Tycker Amor WInner och Love lini sticker ut framför övriga

Lopp 5 Resaca de nando eller va den heter e mitt drag här. bra spår o kusk. Den kan spåra runt om, scarpia är väl tidig med antar ja.. men ja vet inte om ja gillar den hästen riktigt. Qualis talis gjorde en bra debut var det väl i veckan? Kanske långsökt o vinna o ja kommer inte ihåg spåret nu men den kan va rolig o ha med. Eagle shot hade ja tidigt men ja tror inte den vinner

Lopp 6 tror ja på green leaf som sagt.. men måste ha med paramount o förmodligen båda kolgjinis i alla fall annars står man där en vecka till med dumstruten på

Lopp 7 e olösligt

Summa summarum så tycker jag lopp 3,6,7 är dom att lösas. Resten kan man gå kort i tycker ja

Senast redigerad av parsalian den 2015-04-26 klockan 22:52.
parsalian är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-26, 23:08   #19

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Får jag verkligen hoppas att de inte gör, jag testar betan nu och det är inte klart på långa vägar. Allt funkar nog och så men det är en salig röra då de gjort om och flyttat om rubbet egentligen. Blir nog rejält livat på spelarna om de släpper det som det ser ut nu.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-26, 23:28   #20

Sharp$: 194
Standard

Såg precis att det är visst Olle som kör Diffacolt så det loppet får analyseras om helt
parsalian är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-27, 00:44   #21

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 2404
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Eller för att ATG:s utvecklingsavdelning inte verkar veta vad test- och utvecklingsmiljö är. Mycket irriterande att de stänger ned alla webbplatser varje söndag.
AbbeAce (+1)

Senast redigerad av MattiasB75 den 2015-04-27 klockan 00:52.
MattiasB75 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-27, 00:52   #22

Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MattiasB75 Visa inlägg
Eller för att ATG:s utvecklingsavdelning inte verkar veta vad en test- och utvecklingsmiljö är. Mycket irriterande att de stänger ned alla webbplatser varje söndag.
Jordens ende Fortran-utvecklare kanske bara jobbar söndagar?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
MattiasB75 (+50), Jajjan (+100)
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-27, 03:17   #23

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Eller för att ATG:s utvecklingsavdelning inte verkar veta vad test- och utvecklingsmiljö är. Mycket irriterande att de stänger ned alla webbplatser varje söndag.
Helt sjukt.
Och hur uppgraderar man ?
Gammal 2015-04-27, 04:52   #24

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Helt sjukt.
Och hur uppgraderar man ?
Det går väl förmodligen inte eftersom de inte gör det, troligen för kostsamt eller alldeles för stor process gissar jag på. Eller så är det förhoppningsvis det de gör nu :-)
Gammal 2015-04-30, 18:27   #25

Sharp$: 6564

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Archangel Am ska inte kunna förlora sjätte OM han står på benen. Möter nada i jämförelse med senast. Dessutom avsevärt bättre spår. Förlorar bara på galopp.

Nån som sitter på statistik på vilka volter som vunnit Örebro International?
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-30, 18:39   #26

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Archangel Am ska inte kunna förlora sjätte OM han står på benen. Möter nada i jämförelse med senast. Dessutom avsevärt bättre spår. Förlorar bara på galopp.

Nån som sitter på statistik på vilka volter som vunnit Örebro International?
Här hittar du statistik:

http://www.qhurth.com/trav/lopp/orebro.htm
Gammal 2015-04-30, 18:49   #27

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 128
Standard

kom peter spets och slut i guld tack för min spik i lördags jag skratade på vägg till b ken ..kör bara kör n b c......
chompipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-30, 18:52   #28

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Det går väl förmodligen inte eftersom de inte gör det, troligen för kostsamt eller alldeles för stor process gissar jag på. Eller så är det förhoppningsvis det de gör nu :-)
Någonting är fel.
Ett system som inte klarar en uppgradering är felsystemerat.
Downtime på 10 minuter förstår jag, men 4-8 timmar ???
Gammal 2015-04-30, 18:57   #29

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Stayerloppet bör stå mellan Lover Face och Frozen!

Håller Lover Face sig på benen och hittar till spets tror jag den kanske kan vinna. Körs Jeppas till så tror jag inte man svarar om Frozen kommer...Knappast OTF heller.

Har liten tro på att Frozen tar ner Lover Face från dödens om den är i ordning!

Senast redigerad av Speedyearl den 2015-04-30 klockan 19:08.
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-30, 19:55   #30

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Jag varnar rejält för Diggers Elias.

td