Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-04-26, 22:13   #16

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 2011
Standard

Och där va det slut på tid i arkivet. Hur ofta stänger ATG för underhåll egentligen? Ofta när jag pluggar V75 i alla fall!

Greenleaf Slim vinner silver?! Tapper via 3e spår senast i en ännu tuffare silverdivision. Bättre läge nu och ännu närmare toppform, distans emot då det kan bli tufft om tex Paramount löper en låg 10tid från spets....

Senast redigerad av Espo den 2015-04-26 klockan 22:15.
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-26, 22:27   #17

Migges avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 1
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Hur ofta stänger ATG för underhåll egentligen?
Kanske är dags för den nya ATG-sidan att lanseras i morgon då?!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AMHC (+1)
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-26, 22:37   #18

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 194
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Och där va det slut på tid i arkivet. Hur ofta stänger ATG för underhåll egentligen? Ofta när jag pluggar V75 i alla fall!

Greenleaf Slim vinner silver?! Tapper via 3e spår senast i en ännu tuffare silverdivision. Bättre läge nu och ännu närmare toppform, distans emot då det kan bli tufft om tex Paramount löper en låg 10tid från spets....