|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#181 |
|
Verkar inte bli barfota runt om skoinfon stämmer och då går den bort tyvärr. Tog för givet att dom skulle rycka skorna på den...
|
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
Hur läser ni avd 2? Sitter Pine Cool i spets???
|
|
|
|
#184 |
|
Omgångens bästa spik: Magic Tonight
Kompletterande spikar: Chivas Boko och Buzz Mearas |
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#186 |
|
Bara att spika Magic Tonight då. Fan så trist...
Tror både Green Leaf Slim och Frozen vinner idag så då lär det inte bli någon större utdelning. |
|
|
|
|
|
|
#187 | |
|
Citat:
Sen tycker jag att man måste försöka fälla MT trots satsning mot Elitloppet. Lite svag stallform och inte visat något ännu... |
||
|
|
|
|
|
#188 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#189 | |
|
Citat:
Takters häst är en ickevinnare så den tror jag inte heller på. Är väl isåfall KLM som är värst emot men dåligt spår. |
||
|
|
|
|
|
#190 |
|
Märklig kommentar. såg du loppet sist. en häst med sån kapacitet har givetvis alltid chans att vinna i såna här gäng
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+5) |
|
|
|
|
|
|
#191 |
|
Jo men det finns två Kolgjinis i loppet, därför skrev jag att Ludde lär gå utvändigt om Archangel galopperar. Om båda galopperar lär Lindblom gå utvändigt - han brukar alltid vara offensiv med den. Gjorde inte det förra gången så han lär satsa mer idag...
|
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#194 |
|
Jo men frågan är om det räcker på den korta distansen? Vet inte om du såg Svanstedts seger på v4:an nyss men jag är inne på nått liknande scenario. Verkar grymt svårt från bakspår och spetshästarna håller bra.
|
|
|
|
|
|
|
#195 |
|
Intressant då han är streckad på 2 %
|
|