|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#196 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#197 |
|
Mycket konstigt att det inte tas upp i nån live rapportering att Nothing But Class är anmäld med skor. Borde vara helt chanslös så eller?
|
|
|
|
|
|
|
#198 |
|
Tror nog att jag ska spela ett lite chanssystem idag. Kan bli svårt att få 7 rätt med tanke på den hårda banan - vet ju inte vilka hästar som hanterar underlaget...
|
|
|
|
|
|
|
#199 |
|
Jag undrar om det verkligen stämmer? Låter ju helpunschigt om Untersteiner ska ladda med helstängt osv när hästen ändå inte går med optimal balans?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AMHC (+1) |
|
|
|
|
|
|
#200 |
|
Enligt skoinfo på ATG anmäld barfota fram
|
|
|
|
#201 |
|
Untersteiner sa inte ett ord om skor när dom intervjuade honom tidigare. Tycker det är märkligt med tanke på att hästen har tagit samtliga segrar barfota runt om.
|
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#203 |
|
Äsch börjar nästan ge upp när det gäller spelet idag. Har ingen bra känsla men kör ändå bara för sakens skull. Ni som villa rygga får göra det på egen risk...
![]() Har inte bestämt än men kupongen lär bli under 20 spänn tror jag... ![]() Går hårt ut med spik på MT Jeffrey och Lotuscherie, garderar i guld men chansar bort NBC. Sen två spikar igen med Da Vinci Boko och Resaca De Nando. Garderar Greenleaf Slim då jag tror på högt tempo. Avslutar med spik på Frozen... Lycka till allihopa! Edit: Kanske "lyxstreckar" jag med Mellby Viking. Har inte bestämt än. Men detta är grunden... Senast redigerad av Chiron den 2015-05-02 klockan 14:28. |
|
|
|
|
|
|
#204 |
|
Japp och jag missade att kolla skoinfon på NBC innan jag spikade...så får hoppas på ett trend brott helt enkelt
|
|
|
|
#205 |
|
När börjar V75 idag? Snabbt svar önskas
|
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
11an Valeur 1 första, kanonvärmning + positiv tränare om ni garderar
|
|
|
|
#208 |
|
Dags att bidra/avskräcka med ett inlämnat system. 960 rader nedbantat till 814 och ett val att enbart betala 300 kronor för 814 rader.
1. 1,5,6,7 2. 2,6 3. 3 4. 1 5. 1,2,3,6,7,10 6. 2,4,5,7,11 7. 5,8,12,15 |
|
|
|
|
|
|
#210 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+10) |