|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V86 29 April (jackpot)
Avdelning ett är straffspark utan målvakt för Månprinsen.
Avdelning två är jag sugen på att fälla Björns kuse trots att den sett riktigt bra ut, noterade Sucre med en etta högst upp i raden. Den gick ju som ett skott vid ett par tillfällen på slutet förra året. Malmqvist hade ju Backfire i fint skick och har nog förberett här med. Avdelning tre, Ska man fortsätta betala för Larry är frågan ![]() Janne Sisu var det surr på från nån betaltjänst inför senaste starten Avdelning fyra, hög klass - Dags för Charrua Forlan nu? Avdelning fem, Nyckeln till utdelning i omgången . Geisha Sund måste fällas!
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Känns väldigt upplagt för Charrua. Witasp vill inte bränna sin stjärna och Eriks ligger på spåret direkt utanför och kan inte ta längd häst mot häst. Om inte Jorma får för sig att köra tufft så blir det nog spets och slut och hämta ut för Sundberg. Litet fält gör det scenariot extra troligt. Vill man heltäcka är det väl bara fyra som kan vinna, men det lutar väl åt att det är väl över 50% chans för favoriten här.
Xceed GT ser ut att vara en intressant chansspik som nog inte blir favorit. I skuggan av Mister JP var han riktigt bra ifjol och om han bara övervintrat väl borde han ha bra chans från det fina läget. Björn har väl ingen värre stallform så det kan nog vara värt att gå emot den rejält här. Kommer definitivt inte bli spelvärd iallafall. Larry behöver du nog inte lägga pengar på den här gången. Möter inga vidare hästar men är ändå för bortlottad för att ha någon vidare chans.
|
|
|
|
#3 |
|
6 Fonzan Sund med springspår streckad till 1% är intressant. Har inte riktigt kollat hur snabb hon är ut än? Valnes Chilly i samma löp streckad till 2%. Stor favvisen har lite svårt för denna årstid om jag inte misstar mig. Finns nog värde att hämta här!
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kanske är dags för Askö Q imorgon?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AMHC (+1) |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Och Al's winnermede blir nog mitt miljonstreck
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Månprinsen lär krossa, men det är alltid spännande med Gunnar i vagnen.
boozty (+1) |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Citat:
Air Frame tar spets, släpper till Rolex Bigi. Resten vet jag inte, men jag vet iallafall att Rolex Bigi är riktigt spelvärd till nuvarande procent! |
||
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Citat:
Oavsett hur första striden ser ut har jag svårt att se Rolex hitta till spets. Erik bland annat är för vaken för att låta sånt hända. Nu strök de Carrera också, min tänkta chansspik i ett toksvårt lopp.
|
|
|
|
#9 |
|
Haha kolla på senaste loppet som Xanthis Cornelis gjorde. Kusken gjorde allt i sin makt för att inte vinna...5 te platsen gjorde att man precis gick över gränsen i Klass 1. Gissar att man med de poängen hästen har siktade på V 75 Örebro eller v 75 Umeå.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Intressant treåringslopp idag där I'm Just A Sund ska gå barfota.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Rolex Bigi trodde jag på i årsdebuten, då blev det galopp och därmed har den inget lopp i kroppen. Revansch idag? Jag fortsätter tro på hästen, men har inte bestämt om jag spikar eller sätter U.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ett par tidiga bet-spel till 12.00 - avd II nr 1 redens som går utan skor
samma avd nr 5 startsnabb finska med härligt namn, drömläge, korpi, 5 segrar 13.6 vid första start i vårt land - favoriter med bakspår
|
|
|
|
|
#13 |
|
Aileron struken på morgonen. Synd, då det var mitt drag i loppet.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Vad tror ni om ASKÖ Q ?
Kan han vara ett spikförslag & spurta ner dom ? |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8442Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
|
|
|
#17 | |
|
Citat:
Sen är det frågan om han vill släppa till någon. Den har gjort grymma lopp därifrån |
||
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Sharp$: 8442Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Citat:
Hoppas kunna läsa lite om hur Björn tänker. Inte fan släpper han om han håller spets. Edit; så här säger Goop 5 Air Frame (V86-4) möter lite för tufft motstånd, men hon kändes fin senast trots galopp. Då luktar det Witasp i spets.
Dahle (+5) Senast redigerad av putte64 den 2015-04-29 klockan 11:53. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Har ju inte startat på ett halvår, frågan är om han inte släpper om Hans-Owe kommer tidigt och trycker? Annars blir det Air frame rygg ledaren, Charrua/Rolex i dödens och Erik sitter och smyger med i andra, tredje ut. Blir nog svårt att stå mot den spurten vid årsdebut och tryck större delen av loppet
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Undrar om inte Witasp har vässat rejält. Frågan är om Elitloppet kan finnas i tankarna. TVÅ hästar från Rättvik. Tror han gasar rejält idag och Cool Keeper är en världsstjärna. Jag chansspikar.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
#22 |
|
Kolla in denna tweet av @putte64: https://twitter.com/putte64/status/593382572501106689
|
|
|
#23 |
|
Nån som vet om tv12 har en livestream? Min boxer hemma har klappat ihop och har inga kanaler.
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Cool Keeper siktar på att vara med i Berth Johanssons Memorial (5 åringslopp ,200 k i 1 a pris) vid v 75 på Umåker nästa helg. Känns som att det blir spets och släpp ikväll!
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Hans-Owe Sundberg har 2 segrar på 47 starter i år. 1 seger på 46 starter med egentränat.
Kan vara värt att ta i beaktning. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Intressant omgång idag. En überfavorit finns med idag (Månprinsen AM) men sedan finns det ett par vi borde försöka fälla:
Avd 2: 11 Pacific Broline - tveksam stallform i ett treåringslopp med många fina hästar. Avd 4: 2 Charrua Forlan - fantastisk fin häst men H-O Sundbergs stallform är inte den bästa, senaste segern var i mars och dessförinnan i oktober, ska dessutom gå barfota fram istället för runt om. Avd 5: 11 Geisha Sund - med tanke på att Bergh ansåg innan förra loppet att Geisha är en vinterhäst, borde väl hästen förlora idag trots att den vann förra gången. Avd 6: 3 Ametrin - samma anledning som Sundbergs andra favorit, är inte i toppform och förmodligen ett litet distansminus. Avd 8: 13 Västerbo Fantast - ej toppad, har varit behandlad inför, dessutom brukar det generellt sett vara nästan "omöjligt" att plocka 40 m på snabb sommarbana när det 2140 m. Jag tänkte prova på något annorlunda att lista "dåliga" favoriter idag. Alltså rätt så många tveksamma favoriter idag bortsett från kallblodsfenomenet Månprinsen AM. Hoppas på fina tävlingar idag och att solen inte skiner idag så att det inte blir problem med måldomarens kamera likt ex. Vaggeryd om det blir trängningar idag... ![]() Lycka Till Allihopa! |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
#29 |
|
Avd 8 känns ju apsvår. Tar emot att chansspika Jansson då han sällan vinner nuförtiden.
Chiron (+1) |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
totalt noll feeling för kvällens v86 och inga bra ideer så kör en harry för 300kr och en v4a på begsåker. lycka till allesammans
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
Avd8 |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Citat:
Manprinsen (+5) |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Han ska få runt jätten till att börja med.
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
26oddsare fullständigt leker hem v5ans första avdelning på valla,glad atg hängde sig när jag skulle lämna in hahaha
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Blits Buitenzorg var riktigt bra i lärlingsloppet på Bergsåker
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Jorma vinner lopp rätt ofta, varför aldrig på V75? Läste någonstans att han hade vunnit ett i år på rätt så många försök.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Askö Q ska tydligen gå med jänkarvagn första gången - iaf av det jag uppfattade från ATG Live...
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Citat:
Filmtokig (+5) |
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Bo Eklöf sumpar min V4, tack för kaffet.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Perfekt vinnare på V4. Hoppas den håller i sig.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2015-04-29 Bana: Bergsåker, omg. 19 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 8, 11, 12 2 8 Lykkje Svarten* 3 8 Lindsey Vonn 4 12, 14 Vadet gäller startnummer 6 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 12,00 kr Kvittonummer: CF2E AF15 6FB1 9505 FATTAR INTE eklööööööööf HAN HAR KÖRT I MÅNGA ÅR. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Kan inte låta bli att tänka på Sudden varje gång jag hör på Gunnar Melander
|
|
|
|
#51 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#52 |
|
Tar tillbaka det jag sagt om Xceed GT, den öppnar ju för dåligt alltså. Det och årsdebut och hårt motstånd gör den knappt spelvärd till 10% när allt kommer omkring...
Idol Tooma däremot rätt intressant. Men smyg-Örjan sätter ju ner chanserna rätt bra, skulle vart Ohlsson där igen!
|
|
|
|
#53 | ||
|
Citat:
Citat:
|
|||
|
|
|
|
|
#54 |
|
Kolla reprisen på lopp 4 från Bergsåker sen. Perfekt skolboksexempel på hur man kör 1600 volt helt optimalt!
1. Försvara ledning 2. Håll farten uppe 3. Ryck 4-500 kvar och håll igång kusen för allt vad tygen håller Helt omöjligt att klå en halvhyfsad häst som körs på det viset i ledningen! Spelar alltid hästar med offensiva kuskar och de där förutsättningarna. Gav bra utdelning den här gången! Det var någon tränare på liven förut som sa att han skulle köra jänk och barfota första gången. Inte Ivanov, någon annan som starta på Bergsåker. Någon som var skärpt? Hajade till och hörde när han sa det, men då hade jag missat vem det handlade om.
|
|
|
|
#55 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Xceed GT har aldrig varit snabb ut, men den är inte heller mycket dålig ut.
Den kan öppna medel, OM det går att köra på den. Men det spelar inte så stor roll, sista 700 är den grym. Nu vet man inte hur status är, och hur den utvecklats, men jag tror den är med i striden ! Citat:
|
|
|
|
#57 |
|
Jag tror att du menar Jonas Edlund - Jannes Sisu. Jänkarvagn, barfota runt om och helstängt huvudlag...
Stekel (+25) |
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#59 |
|
Love A'Lir får ett litet vinnarspel.
|
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Den borde det vara ja! Var någon amatör jag inte kände igen.
|
|
|
|
|
#61 |
|
Den har körts barfota runt om ett par ggr tidigare. galopperat varje gång. Men det stämmer annars det du säger. Kanske första jänkarvagn?
Chiron (+1) |
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#63 |
|
Lycka till ikväll allesammans.
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Ang. vagn och huvudlag verkade det som att det var första gången. För han sa att han hoppades att det skulle fungera med ändringarna...
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Har du inte hört något fr. spelvärde i 7e Filmtokig
|
|
|
|
#67 |
|
Fick bli en liten V86a för sällskapets skull. Chansar ganska rejält och bökar runt lite så får vi se om det ger några kronor.
Registrerat spel Datum: Onsdag 2015-04-29 Bana: Solvalla / Bergsåker Spelform: V86, omg. 17 Avd Ordinarie hästar 1 1, 4 2 6 Xceed G.T. 3 1, 4, 7, 9 4 2, 7 5 11, 15 6 8 Al's Winnermede 7 2, 3, 5, 12 8 3, 5, 13 Vadet gäller startnummer 384 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 96,00 kr
|
|
|
|
|
#68 |
|
Ingenting idag tyvärr.
asgaya3141 (+2) |
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Robban upp bakom Sonata Ås, kuskförstärkning av utomjordiska mått. Tror dock Bella Donna vinner och spikar.
|
|
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Citat:
Men jag orkar inte skriva samma sak på två ställen
|
|
|
|
|
#71 |
|
Är det för snävt att låsa avd 5 på Lina Liv och Ariel Boko?
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Dagens spikar blir Månprinsen och Pacific Broline. Ville spika Rolex Bigi, men jag kör ju bara med två singelstreck så den blir en av mina U-hästar.
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Jag tror det räcker, men jag har ofta fel.
|
|
|
|
#74 |
|
Klart från Goop
När hände det senast? Tack Furious Francis. |
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Jag har ingen feeling för den, tror den får svårt att vinna idag. Är väl lite gambling att fimpa Robban på Bergsåker men den där kusen har helt fel årstid anser jag. Lina Liv på läge och form och Ariel Boko för att det är bästa hästen.
Chiron (+1) |
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Månprinsen vilken jävla stridsvagn till häst.
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Galopp Månprinsen !!!!!!!!!
|
|
|
|
#79 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
1a April + 7,2 er
|
|
|
|
#81 |
|
Hulte också vacker
|
|
|
|
#82 |
|
Tråkigare lopp får man leta efter.
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Världens bästa... han kan fan promenera hem såna här lopp
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Nu är det dags att banka in en spik
|
|
|
|
#85 |
|
Hoppas Redén får en jävla effekt på sin efter skorycket
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Eller inte, för han försökte tydligen köra över de andra hästarna...
|
|
|
|
#88 |
|
Tyckte hon ställde bra frågor till mitt hatobjek osympatiska goop
|
|
|
|
#90 |
|
Snyggt Redén! Måste vara bland de bättre kuskarna från spets!
|
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Fan! Hittade barfotainfon på ettan tidigt i förmiddags då jag skrev om det här, men singlade Goopen vars häst istället hoppade. Första gången den hoppade dessutom. Har haft mycket oflyt med galopper på sistone.
Senast redigerad av Shooter den 2015-04-29 klockan 20:47. |
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Hon vågade ifrågasätta hans dominas. ++++
|
|
|
|
#93 |
|
Hyfsad barfotaeffekt på Redéns 6 procentare. Totalt överlägsen som 6 procentare. Synd att man inte får lira hos nätbolagen för v oddset hos atg motsvarade verkligen inte V86 spelarnas och nätbolagens chansvärderingar.
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Då stänger man ner för ikväll. 8 hästar i andra och borta på allt
|
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Där försvann över en halv miljon system
Chiron (+1) |
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Vem tar spets Micke,vad tror du Micke,vad tycker du Micke,eller hur Micke,vad har du för känsla Micke,vem tar initiativet Micke,kan det hålla Micke...
Robin H.,underdånig med mindervärdeskomplex och sååååååå brun om läpparna! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
allaballakaitoz (+1) |
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Hur lyckades du med det? Inte en retorisk fråga faktiskt.
|
|
|
|
#101 |
|
Fans fan!
Satt och njöt när 1:an vann, tills jag såg det större av de 2 systemen jag gjort... Missat att ta med den..helt sjukt vad irriterande!!!!! |
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Härligt! Drygt fem ggr fläsket på den.
|
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Inte mycket kvar på upploppet men det gick vägen
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Spets o slut enligt travnet
|
|
|
|
#105 |
|
Rolex Bigi i nästa!
Dalle82 (+10) |
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Air Frame eller Wannacmyguns skulle smaka äckligt gott nu
|
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Tar alltid med Jorma men han vinner aldrig längre så skippade han idag. Vinner han nu blir jag galen.
||
|
|
|
|
|
#109 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Det är fasta kuskvillkor i reduceringen. Jag hade kunnat ta alla i andra, 1:an hade ändå landat bland icke-spelade kombinationer. Jag har en pool på normalt 3-4 kuskar som aldrig hamnar på mina kuponger, jag brukar aldrig märka att jag har det villkoret annars. Man kanske ska utveckla villkoret med att tillåta 1 kuskseger om det är ett "köra rakt fram"-spår...
(Och ja, poolen förändras med tiden, så man kan faktiskt jobba sig ur den om man visar att man kan utvecklas. Erik Adielsson är ett exempel på kuskar som jag tidigare - men det var trots allt runt 1995 - haft där men som nu är en favorit. Erik Berglöf är ett exempel på motsatt utveckling.) |
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Vidriga stall melander, Wannacmyguns går till dödens och tröttar ut ledaren, så att andra ytter ska få vinna. Nu lyckades det inte. Men usch så vidrigt det där var.
|
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Haha...vilket jävla lopp...hur fan kör dem?!
|
|
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Så jävla trött på trav nu. Helt sjukt
|
|
|
|
|
#114 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Tackarrrr! Kommer hem från fotbollen och ser precis att 4 av 4 lopp sitter på min harry
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Förstår att Hans-Owe inte har vunnit på snart 100 starter.
Chiron (+1) |
|
|
|
|
|
|
#121 | |
|
Citat:
Hade kunnat bli en spännande afton om Screen Height fått vinna. Trist. |
||
|
|
|
|
|
#122 |
|
Vilka sanslöst usla v odds på dom man funderar på att spela. 3,40 på Rolex Bigi. Nästan 10 ggr hos spelmonopolets konkurrenter. Man kan ju lika bra skita i att öppna spelkontot de dagar man inte lirar streckspel hos monopolet.
|
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Verkligen inte, nu var det ju en igenom tänkt idiot grej, att en skulle trötta för att gynna andra ytter. Den som kan något om trav ser ju det direkt. Nu gick det hem. Resultatet påverkade inte mig, så det kvittar. Men det är så otroligt vidrigt, att få något gratis är inte detsamma som att fuska. Ledaren fick spets av en som gjorde debut iår, anser inte det direkt konstigt.
|
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Det är lite knepigt när oddsen sjunker efter att hästarna nästan har gått i mål. Stod i fem ggr när jag lirade.
|
|
|
|
|
|
|
#125 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#126 |
|
Nu hoppas vi på Oskar så blir det förhoppningsvis en rolig kväll ändå.
|
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Sparlopp på 11 och 15, svårt att se någon annan vinna. Kör en rak tvilling på dem.
|
|
|
|
|
|
|
#130 | |
|
Citat:
Fast när man ser på Melanders hästar såg de ju riktigt fina ut idag. När det gäller Screen Height var det uppenbart att den skulle vara bra idag, täta starter gör den bättre och optimal balans... |
||
|
|
|
|
|
#131 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#132 | |
|
Citat:
Men jag håller med dig i allt du skrev. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+3) |
||
|
|
|
|
|
#134 |
|
Fan vad trist, fan vad jag ska sluta strecka Linderot hädan efter... jävla pajas, som en nybörjare i voltstart.
|
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
Enkelt för Bergh, men vad Linderoth gjorde ???
|
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Ja att man ens funderar på att spika Linderoth mot Bergh oavsett om Linderoth har en bättre häst...idag var man verkligen helt fel på det...
|
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Manprinsen, varför skyller du alltid på kuskarna och kallar den öknamn när du åker på ett streckspel?
|
|
|
|
|
|
|
#139 | |
|
Blir vinnarspel på Nato Dream i sista till 20Xdegen så räddar man den här dagen. Det där stallkör Melander lätt hem
![]() Plus DD 6 11 ____ 50:-
Filmtokig (+1) Senast redigerad av linfre den 2015-04-29 klockan 21:22. |
||
|
|
|
|
|
#140 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#141 | |
|
Citat:
Du kanske borde gnälla på dig själv istället som inte tar med alla faktorer vid ett spel? Det är människor, individer som precis som du och jag. Gör misstag i livet. |
||
|
|
|
|
|
#142 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#143 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#145 |
|
Ja jag kalkyrerar ofta starkt med att en kusk med tusentals starter under bältet ska stå still med en häst när han står ensam på tillägg. Galopperar hästen är det en sak, men jag tycker han ska kunna pricka starten bättre än sådär. Jag ser fan bättre voltprestationer från lärlingar.
|
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
Snyggt Svante! Den spiken satt fint!
TOBYTYKE (+5) |
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Fan vilken klantskalle man är!
Tänkte spika 8:an i stället för Ariel på ena lappen..bra bra bra.. |
|
|
|
|
|
|
#150 |
|
Åsså glömde du bort Im just a sund på stora systemet... Mycket otur ikväll :/
|
|
|
|
#151 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#152 | |
|
Citat:
Vad ska jag säga - You win some, you lose some...
|
||
|
|
|
|
|
#153 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#154 | ||
|
Citat:
Har en trippel på unibet med Al's WinnerMede Jennie Lovecraft Nato Dream Sitter den så är det 150 000kr in på kontot så vore inga fel om vår DD satt nu
|
|
|
|
|
#155 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#156 | |
|
Citat:
![]() Lider med dig
Chiron (+10) |
||
|
|
|
|
|
#157 | |
|
Citat:
Så länge man håller relativt god ton så är det inga problem med att kritisera när man spelar, iaf enligt mitt tycke...
|
||
|
|
|
|
|
#158 |
|
Där rök min harry! Kan bli 7rätt som mest sitter dock kort 2an i nästa och 3,5 i sista HELL!
|
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#160 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#161 |
|
Nu ska vi njuta när Westholm kör bort favoriten!
|
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
Testar en rak DD.. 6 mot 3.
|
|
|
|
|
|
|
#163 | |
|
Citat:
Nåja, skitsamma... Jag har rätt till min åsikt och du till din. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1) |
||
|
|
|
|
|
#165 | |
|
Är det bara jag som laggar minst 30-40 sek på lajven trots konstanta refreshar? Tredje gången spelet är stängt när hästarna knappt börjat volta eller när det är 15 sek till bilen ska rulla.
Citat:
Det är inte avancerat alls, det är ett utvisningsbås för kuskar. Blir det för stressigt som idag, så hinner jag inte gå igenom de konstanta villkoren och då blir det schablon 0 vinster på dem. Redén, Berglöf, Zackrisson d.ä. och Frank Nilsson eller Olle Goop tror jag är det aktuella innehållet i den burken. |
||
|
|
|
|
|
#166 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
Härligt Tillman!! Nu jävlar blir det pengar
|
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Nu måste To Freddo Knick vinna om det ska bli sju rätt.
|
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
Synd att man spikat 5:an på dubbeln... Gick liiiiite väl fort första varvet.
|
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
Vart tog tjathästen 6 vägen? hehe
|
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
Travnet hade bra koll på denna omgång
|
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#177 | |
|
Usch tur man inte spelar vinnare på ATG. Nato Dream snart under 10 i odds. Så jävla tråkigt med rörliga odds.
|
|
|
|
|
#178 | |
|
Citat:
Okej då förstår jag. Men jag tror du borde se över de där. För Goop Sr är du inte ensam om att ha satt i båset. Skulle säga att han numera ganska ofta är spelvärd på grund av det. Berglöf är det heller aldrig någon som spelar längre. Låter som att du borde uppdatera den där bänken lite oftare?
|
|
|
|
#179 |
|
Det kan jag inte hålla med om alls. Det är nog lika illa i så fall, speciellt eftersom jag var så inne på Rolex. Att torska åtta rätt på det skulle kännas hårt, men man får ändå hoppas på femman i sista. Har åtta hästar där för sex rätt.
|
|
|
|
|
|
|
#180 |
|
Jag skulle inte bli förvånad om ickevinnaren Matrix Revolution vann nu speciellt med tanke på att Sundberg missat med två favoriter...
|
|
|
|
|
|
|
#181 |
|
Där körde Jansson gunga, så då blir det bara sexor.
|
|
|
|
|
|
|
#182 | |
|
Citat:
Där sket det sig för Jansson också som jag befarade på förhand... |
||
|
|
|
|
|
#183 |
|
Fula finnen vinner tviii och hur lätt som helst
|
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
Seabiscuit var grym trots debut och skor på. Trodde den skulle vara kraftigt missgynnad av det.
|
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
Konstigt att de på 40 var så mycket bättre. Seabiscuit enligt Kontio behövde lopp i kroppen samt skor...
|
|
|
|
|
|
|
#186 |
|
Någon som har koll på när T Jansson vann ett lopp av betydelse senast? Känns längesen.
|
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
Trodde jag på från början, men då låg Jorma lågt. Absolut bästa hästen, och när jag hörde att Jorma idag på Valla var optimist så spikade jag på enkelraden på DD, men det hade jag inget för.
|
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#189 |
|
T jansson vinner inga lopp och Kontio kan man ju inte es förstå så han kan lika gärna sagt att hästen kommer krossa hahaha
|
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
Sex rätt för mig med, hade faktiskt blivit lite galen om jag hade satt sista, med tanke på att jag markerade fel i ett tidigare lopp...
|
|
|
|
|
|
|
#191 |
|
Seabiscuit var inte alls nära formen men att han skulle slå Venkatesh som var helt felanmäld och aldrig vinner utan antingen hoppar och springer snabbt på slutet eller stumnar totalt var väl inte oväntat? Västerbo Fantast med skor dessutom.
Att den däremot skulle plocka Te Freddo Knick trodde jag inte med den hoppade ju, så det fick man aldrig se. |
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
Lurig Nybrink blev, satte han 8:an?
|
|
|
|
|
|
|
#194 |
|
Travnet stabila men gör man sådana kostsamma system var och varannan dag så e det inget konstigt med det. Money talks även i travvärlden inget konstigt med det
|
|
|
|
|
|
|
#195 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#196 |
|
Haha just det. Jag fick 6 rätt och spelade för trettiolappen...
|
|
|
|
|
|
|
#197 |
|
Tre sexor, så det bekostade nästan systemet. Blev ju ett positivt netto ändå tack vare mina två vinnarlir.
|
|
|
|
|
|
|
#198 |
|
240k på 8 rätt och lite drygt en lax på 7 hatar v86
|
|
|
|
|
|
|
#199 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#200 |
|
18kr och 6 rätt här! Som sagt hade man pengar så hade man fan satt det någongång också.......jaja pengana tillbaka alla fall
Chiron (+5) |
|
|
|
|
|
|
#201 |
|
Spelmässigt rolig omgång idag. Utdelningen hamnade i rätt spann så även småspelare hade chansen på fina pengar.
Mer sånt här
Chiron (+3) |
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#203 |
|
Det är väl samma storlek på systemen som de svindyra betaltjänsterna så det finns väl ingen anledning att klaga på Berglunds gratisanalyser och tips på travnet.se som inte kostar en krona men håller minst lika hög kvalitet som betaltjänsternas tips som kostar massor av pengar att köpa. Jag har inte spelkassa för att rygga tips som kostar åtskilliga tusenlappar men ska man ge sig in på det ursvåra V86 spelet tycker jag nästan det är ännu mer korkat att tro att man ska lyckas för någon hundralapp. Det krävs insatser på 5-10 tkr på denna spelform för att få till slagkraftiga system och det är därför jag aldrig spelar.
|
|
|
|
|
|
|
#204 |
|
Ja jag minns inte senast det var en så här rolig omgång spelmässigt. Idag hade man chansen att plocka fina pengar för en rimlig insats.
Filmtokig (+5) |
|
|
|
|
|
|
#205 | |
|
Citat:
Chiron (+10) |
||
|
|
|
|
|
#206 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#207 |
|
NOLL utland i vinstlistan på V86 idag
tomtom2 (+5) |
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
Noterbart att tre hästar från Eriksunds uppfödning vann inom v86 idag, inte så tokigt
|
|
|
|
|
|
|
#209 | |
|
Citat:
Chiron (+3) |
||
|
|
|
|
|
#210 |
|
Fina tävlingar idag och hoppas att det fortsätter. V64 i Östersund imorgon - jackpott!
Gillar inte banan, vet inte om jag ska spela imorgon... Grattis alla som vann idag! Nya tag imorgon!
|
|
|
|
|
|
|
#211 |
|
Sorry för en efterhandare, men hur oskön är inte denna?
Registrerat spel Datum: Onsdag 2015-04-29 Bana: Solvalla/Bergsåker Spelform: V86, omg. 17 Avd Ordinarie hästar 1 4 Månprinsen A.M. 2 1, 3, 6, 8, 9, 10, 11 3 6 Oops Trot 4 7 Rolex Bigi 5 1, 11, 13, 15 6 7, 8, 11 7 11 Gaia Sund 8 3, 5, 6, 12, 13, 14 Utbetalt: 2 826,00 kr |
|
|
|
|
|
|
#212 |
|
Tjejen körde ett chanssystem på 54:- och fick 7 rätt, inte illa pinkat
Hade hon bara inte spikat gammelmannen Hasse.. Om jag bara hade vetat..
|
|
|
|
|
|
|
#213 |
|
Alla hatar efterhandare, men iblan kan man inte låta bli... Del av rätt stort jokersystem
Registrerat spel Datum: Onsdag 2015-04-29 Bana: Solvalla/Bergsåker Spelform: V86, omg. 17 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 4 Månprinsen A.M. (1, 6) 2 1, 6, 8, 10, 11 (9, 5) 3 4, 9 (6, 2) 4 7 Rolex Bigi (5, 8) 5 1, 7, 11, 15 (13, 6) 6 3, 5, 8, 11 (4, 7) 7 11 Gaia Sund (2, 6) 8 3, 5, 6, 12, 13, 14, 15 (4, 11) Vadet gäller startnummer 1 120 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 280,00 kr Kvittonummer: 0B00 0991 011D 9541 Utbetalt: 271 551,00 kr |
|
|
|
|
|
|
#214 | |
|
Citat:
Geisha sund 100k 14 feb liknade dagens uppvisning. Ett jävla monster till kuse synd att man spikade emot
Filmtokig (+5) |
||
|
|
|
|
|
#215 |
|
Daniel Berglund på Travnet slog till igen: http://www.travnet.se/blog/2015/04/3...94-905-kronor/
|
|
|
|
|
|
|
#216 |
|
Grattis luggen. Snyggt spelat
|
|
|
|
|
#217 |
|
Grattis luggen
luggen77 (+10) |
|
|
|
|
|
|
#218 | |
|
Citat:
Grattis luggen77! ![]() Det förtjänar du efter den försmädliga V64:an (i Axevalla tror jag det var) för ett par veckor sedan... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
luggen77 (+50) |
||
|
|
|
|
|
|