Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-02, 19:58   #1

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61673
Standard

V64-Åby

Ingen jackpot och man bör nog fundera på att bara gå för alla rätt om man spelar. Sportsligt kan det inte bli bättre än så här.

Avd 1: Det snackas om barfota runt om för första gången sedan finalen av svensk uppfödningslöpning 2013 på Al Dente (galopperade bort sig). Mycket intressant i så fall på jättefavoriten.

Främste utmanare är nog Fire To The Rain som inte imponerade i årsdebuten. Skor igen skrev Reijo L precis på twitter. Det är inte optimalt.

Avd 2: Här är Heavens Door som kommer från Svanstedt i USA till Reijo L den som blir mest intressant att se. Att värdera vinstchansen i första Sverigestarten får andra göra men den ska gå med skor skrev han också precis på Twitter. Osäker på om Svanstedt körde den barfota i USA.

Souchong nu med lopp i kroppen ser ut att bli favorit. Den var jättefavorit i svenskt travoaks i höstas när den galopperade bort sig. Årsdebuten sa inte mycket så det känns väl inte som en säker spik direkt.

Avd 3: Oneforallface grymt fin vid V75 vinsten och frågan är om det var tillfälligt eller inte. Om inte är det nog toppchans.

Nästan ospelade New Generation ska som det låter nu gå barfota runt om. Det är ett stort plus.

Vet inte om Origo Tilly ska gå barfota. Det behövs nog om den ska kunna vinna.

Öppet lopp om Kolgjinis superstjärna skulle göra bort sig.

Avd 4: Florida Queens start på säsongen inget vidare. Annars är det normalt ett spikalternativ. Vidöppet bakom.

Ruby Trap blir kanske ändå favorit på raden. Men det är en häst som bara startat hemma på Solvalla och när den ska ut och resa ffg och starta på en annan bana ffg känns det inte helt tryggt på en storfavorit.

Låter som att Anna Greta måste gå med skor. Stort minus troligen.

Avd 5: Troligen är Jonte Boy vinnaren. En grymt bra häst och det har den även visat i Sverige när den bl a vann treårseliten under elitloppshelgen i fjor. Berättigad storfavorit tyvärr.

Party Boat Hanover ev barfota runt om. Alltid intressant med sådan info från stall Melander. Den har inte gått så sedan Breeders Crown finalen i höstas.

Sylvester America har jag inte blivit superimponerad av hittils. Den var favorit näst senast mot Spartan Kronos men var chanslös mot den.

Avd 6: Spartan Kronos kan vara finalvinnaren. En ruggigt fin häst men spåret gör kanske att Lugauer främst kör för en finalplats och man har ju ingen glädje av att den blir 2a i morgon som V64 spelare.

Jag hade tagit med Whitehouse Express på den ruggigt intressanta infon från Redén. Barfota runt om för första gången och rucktussar ffg. Slår dessa ändringar rätt kan den bli mycket svår att få tag i då det väl är den troliga ledaren.

Budda med lopp i kroppen ska man kanske heller inte glömma. Det är den enda miljonären i detta lopp.

Lycka till !
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+5), mijo14 (+10), dado (+10)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-02, 22:52   #2

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Standard

SOUCHONG är underskattad och har en fin kapacitet som hon inte riktigt fått betalt för än, får fin resa från fint läge och hon skall inte underskattas. Jag spikar!

Dragen:

FIRE TO THE RAIN är rejäl och har nu ett lopp i kroppen..

HERO SJÖHAMMAR vann enkelt från spets senast, spetsar men släpper till en felfri nr 3, med klaff får han ju drömloppet i rygg på ledaren till 6%... Fynd!

DEVS DARLING kan öppna och får säkert ett fint lopp... passas 8%

SYLVESTER AMERICA är ojämn men bra ibland då menar jag riktigt bra, får ju loppet som det känns och spurtar förbi sista 50?

Låset: 1-3-11 i avd6. Sparta har onekligen bäst kapacitet men är ojämn, whitehouse express spikade jag sist på v75 hade fått 6 rätt annars (utdelning 4 miljoner på 7 rätt) hästen låg på lite väl hårt i spets och torskade på linjen med huvud. Lättare nu och får man bestämma utan att man för den delen pullar i ledningen kan han vinna. Cash G är spurtstark och siktar på en sarg resa med lucka i tid så....

God tur!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-03, 00:04   #3

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Jag hade tagit med Whitehouse Express på den ruggigt intressanta infon från Redén. Barfota runt om för första gången och rucktussar ffg.
Är rätt säker på att han gick med rycktussar senast.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-03, 07:53   #4

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Är rätt säker på att han gick med rycktussar senast.
Det var iaf infon som gick ut innan V75:an; Rycktussar för första gången.
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-03, 09:04   #5

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 6000
Standard

Melander startar 13 hästar på Åby idag

1 svenskfödd och 12 med suffixet US !!
incitatus är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-03, 09:08   #6

Kyodais avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5225
Standard

Lutar åt dd 3-3 och 333 riksdaler

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-03, 11:22   #7

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6492
Standard

ja , spartan kronos, kommer han bomba framåt eller köra för final ? annars 3-3 på dubbeln x mkt
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-03, 11:38   #8

Standard

Skor på Whitehouse express men skoryck på två ostreckade Redénhästar. Lite annorlunda än vad som sades i rondenintervjun.
Gammal 2015-05-03, 11:45   #9

Standard

SS kör 1-11 , men känns som att jonte borde vinna , köra dubbel för "tips experter" som ger 3-7 ggr är inte deras grej , skrytfaktorn är hög när dom väl "sätter tipsettor"
Gammal 2015-05-03, 11:47   #10

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Läser att favoriten i V64-2 Souchong haft problem med en hjärtmuskel. Eftersom jag vet, att en del hästar med t ex hjärtmuskelinflammation blir "fega" vid mycket hård ansträngning. De är rädda att det onda i hjärtmuskeln skall återkomma. Därför kommer jag inte att spika den favoriten idag. Men jag vill understryka, att jag inte har någon information i fallet Souchong. Och hoppas mina farhågor är fel.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-03, 12:08   #11

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Fina lopp idag! Tre går vidare från varje lopp...

Finns ett par hästar vi borde försöka fälla trots att det vanligtvis brukar bli favoritsegrar.

Avd 1: 1 Al Dente - en fantastisk häst men känns inte som en säker spik speciellt när ex. Volstead finns med - gjorde en fantastisk årsdebut. Kihlström lyckas alltid riktigt bra i kvalloppen.
Avd 2: 3 Souchong - enligt stallet kanske det hade behövts ett lopp till i kroppen, vilket kan betyda att Kihlström kör lite mer avvaktande och "bara" fixar en finalplats, Liljendahls jänkare 6 Heaven's Door måste med (kommer ju från Svanstedt!).
Avd 3: 3 Onceforall Face - trots ett riktigt starkt lopp så kan man inte lita på denna häst, dessutom 3 av 3 starter på Åby har resulterat i galopp. Trots bakspår och kval måste 10 Valentino Strix med (avslutade sylvasst senast).
Avd 4: 4 Ruby Trap - fin rad men alla segrar tagna på hemmaplan, resan kan ställa till med problem, Untersteiners Roses Glory är obesegrad i år och han håller den väldigt högt.
Avd 6: 11 Spartan Kronos - fin häst men Lugauer i ett uttagningslopp från bakspår?, lär nog bli positionsproblem, många hästar som kan avsluta starkt i det här loppet - 1,4,8.

Inte säkert att alla dessa favoriter missar att vinna men man måste försöka. Det känns som att Korvenojas Jontte Boy har en bra uppgift. Trots skyhög procent måste den väl vara spiken. Den enda som skrämmer mig där är Stenströmers Buster - kan inget om den...

Lycka till allihopa!

Senast redigerad av Chiron den 2015-05-03 klockan 12:13. Anledning: menade uttagningslopp, skrev kvallopp...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-03, 12:08   #12

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Läser att favoriten i V64-2 Souchong haft problem med en hjärtmuskel. Eftersom jag vet, att en del hästar med t ex hjärtmuskelinflammation blir "fega" vid mycket hård ansträngning. De är rädda att det onda i hjärtmuskeln skall återkomma. Därför kommer jag inte att spika den favoriten idag. Men jag vill understryka, att jag inte har någon information i fallet Souchong. Och hoppas mina farhågor är fel.
Hur har man "problem med en hjärtmuskel"? låter väldigt allvarligt, har själv erfarenhet av hästar som fått hjärtmuskelinflammation och de kommer aldrig tillbaka på samma nivå igen.
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-03, 12:49   #13

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 4507
Standard

Vilket snack det är om Volstead, totalt chanslös senast den mötte Fire to the rain och är chanslös idag också mot den.

Om FTTR håller någorlunda form så vinner den från dödens om Ulf bara vågar köra fram
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-03, 12:54   #14

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
Vilket snack det är om Volstead, totalt chanslös senast den mötte Fire to the rain och är chanslös idag också mot den.

Om FTTR håller någorlunda form så vinner den från dödens om Ulf bara vågar köra fram
Förra gången de möttes gick FTTR barfota fram (nu skor) och Volsted gick skor runt om (nu barfota fram). Sedan är ju Al Dente favoriten i loppet inte Volstead, det är den FTTR måste besegra om du nu tänker så...
Gammal 2015-05-03, 12:56   #15

TOBYTYKEs avatar

Sharp$: 9493
Standard

Märkligt att Örjan inte kör Al Dente utan Volsted? Samma stall men ändå. Volsted kanske är mer svårkörd...
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-03, 12:58   #16

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Märkligt att Örjan inte kör Al Dente utan Volsted? Samma stall men ändå. Volsted kanske är mer svårkörd...
Tror att det kommer bli ett riktigt blufflopp med Al Dente i spets och Volstead i dödens, och sen kommer man försöka låsa loppet där och inte släppa ner FTTR om den kommer...
Gammal 2015-05-03, 12:59   #17

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 642
Standard

Stall i form hos lövgren vad sägs om 1 Promise Me ? kan den lura dom på stretchen ?
Inascott är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-03, 12:59   #18

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Tycker också att det är konstigt. Det enda jag kan tänka på är att de två sista gångerna Kihlström körde hästen gick det dåligt - hästen var ju formlös säkert men ändå. De kanske tycker att Al Dente blir mer alert med en ny kusk och inte så bekväm?
Gammal 2015-05-03, 13:01   #19

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Inascott Visa inlägg
Stall i form hos lövgren vad sägs om 1 Promise Me ? kan den lura dom på stretchen ?
Då måste den nog gå barfota?
Gammal 2015-05-03, 13:02   #20

TOBYTYKEs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Tycker också att det är konstigt. Det enda jag kan tänka på är att de två sista gångerna Kihlström körde hästen gick det dåligt - hästen var ju formlös säkert men ändå. De kanske tycker att Al Dente blir mer alert med en ny kusk och inte så bekväm?
Ja lite skumt. Normalt sett är Al Dente helt klart min spik, men med Ingves i sulkyn känner jag mig inte lika säker.
Chiron (+2)
Gammal 2015-05-03, 13:04   #21

TOBYTYKEs avatar

Standard

Citat:
Tror att det kommer bli ett riktigt blufflopp med Al Dente i spets och Volstead i dödens, och sen kommer man försöka låsa loppet där och inte släppa ner FTTR om den kommer...
Ja får de chansen gör de säkert så.
Gammal 2015-05-03, 13:08   #22

Standard

Får se hur FTTR ser ut i värmningen. Den har sett riktigt knackig ut tidigare men ändå presterat. Är den bara mjuk och smidig så tror jag man kör offensivt och krossar allt...
Gammal 2015-05-03, 13:10   #23

Standard

Citat:
Får se hur FTTR ser ut i värmningen. Den har sett riktigt knackig ut tidigare men ändå presterat. Är den bara mjuk och smidig så tror jag man kör offensivt och krossar allt...
Med tanke på att tre går vidare tror jag inte att de offrar allt. Al Dente, Volstead och FTTR är tre hästar - med största sannolikhet är det dessa som går vidare - jokrar i loppet kan vara Sorbet och Flex Lane...
Gammal 2015-05-03, 13:13   #24

Standard

Citat:
Med tanke på att tre går vidare tror jag inte att de offrar allt. Al Dente, Volstead och FTTR är tre hästar - med största sannolikhet är det dessa som går vidare - jokrar i loppet kan vara Sorbet och Flex Lane...
Jag tror knappast Uffe vill sitta och såsa i kön och chansa att man kommer in på 3:e plats när det finns open stretch också...nee det blir nog ett hyfsat offensivt upplägg
Gammal 2015-05-03, 13:16   #25

Standard

Citat:
Jag tror knappast Uffe vill sitta och såsa i kön och chansa att man kommer in på 3:e plats när det finns open stretch också...nee det blir nog ett hyfsat offensivt upplägg
Hoppas att du har rätt. Loppet blir ju roligare att se på i sådana fall...
Gammal 2015-05-03, 13:17   #26

Standard

Citat:
Hoppas att du har rätt. Loppet blir ju roligare att se på i sådana fall...
Jag vet att jag har rätt Hade rätt i samtliga mina analyser igår på V75, så formen håller nog i sig
Chiron (+3)
Gammal 2015-05-03, 13:58   #27

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39611
Standard

Ser bra ut för Björn i lopp 1. Motbuden verkar inte att lita på.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-03, 14:04   #28

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Det var en riktigt fin häst!
Gammal 2015-05-03, 14:04   #29

Shooters avatar

Standard

Citat:
Bra början på dagen. Mycket oflyt igår med bl.a. två målfototorskar.
Gammal 2015-05-03, 14:08   #30

Standard

Citat:
Då måste den nog gå barfota?
Verkar som den ska gå barfota
Chiron (+1)
Gammal 2015-05-03, 14:09   #31

Shooters avatar

Standard

Citat:
Det var en riktigt fin häst!
Ja. Luddes trodde jag skulle hoppa som den såg ut, och Peters fick allt serverat, men räckte inte fram. Så det var fint.
Chiron (+1)
Gammal 2015-05-03, 14:21   #32

Shooters avatar

Standard

Tror Iponema tar hem nästa, men kör tvilling 2-3.
Gammal 2015-05-03, 14:22   #33

Standard

Citat:
Tror Iponema tar hem nästa, men kör tvilling 2-3.
Danielle blev nedstruken, den är väl rätt så snabb ut?
Gammal 2015-05-03, 14:24   #34

Shooters avatar

Standard

Citat:
Danielle blev nedstruken, den är väl rätt så snabb ut?
Kan inte sätta in dem mot varandra när det gäller starten.
Chiron (+1)
Gammal 2015-05-03, 14:28   #35

Standard

Fint platsodds på Luddes!
Gammal 2015-05-03, 14:28   #36

Shooters avatar

Standard

Där försvann ett par av de mest betrodda. Märkligt lopp.
Chiron (+1)
Gammal 2015-05-03, 14:39   #37

Standard

Stefan Melanders hästar visade inte så mycket på Åby i första uttagningsloppet. Dom brukar väl gå bäst hemma på Solvalla. intressant då flera är enormt hårt spelade i V6 loppen.
Chiron (+1)
Gammal 2015-05-03, 14:55   #38

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Spikar Onceforallface, Roses Glory och Jontte idag. Blev så jävla leds på tröttmössan Örjan igår så jag väljer att gå emot Ruby.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-03, 15:04   #39

Shooters avatar

Standard

Jag singlar Al Dente och Jontte Boy, kör reducerat för sexrättspotten. Sällan det skräller i sådana här omgångar.
Gammal 2015-05-03, 15:08   #40

Shooters avatar

Standard

Tror Tarzan sätter upp Ingves på Al Dente då han vill se en offensiv styrning, och Örjan på Volstead då han vill se den få ett lugnt lopp och speeda in till andraplatsen.
Gammal 2015-05-03, 15:13   #41

Shooters avatar

Standard

Citat:
Tror Tarzan sätter upp Ingves på Al Dente då han vill se en offensiv styrning, och Örjan på Volstead då han vill se den få ett lugnt lopp och speeda in till andraplatsen.
Allt enligt plan! Bra!
Chiron (+1)
Gammal 2015-05-03, 15:13   #42

Manprinsens avatar

Standard

Ingves är grym bilstartskusk
Gammal 2015-05-03, 15:13   #43

Standard

Ett offensivt upplägg blev det, men hästen är ju inte alls i form ännu :(
Chiron (+1)
Gammal 2015-05-03, 15:14   #44

Standard

Kanske dags för skorycket i finalen på Al Dente ? Där finns växlar att plocka.
Gammal 2015-05-03, 15:15   #45

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Ingves är grym bilstartskusk
Sveriges bästa lärling...?
Gammal 2015-05-03, 15:16   #46

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Sveriges bästa lärling...?
... och yngsta
Chiron (+3)
Gammal 2015-05-03, 15:16   #47

Standard

Citat:
Kanske dags för skorycket i finalen på Al Dente ? Där finns växlar att plocka.
Det var ungefär det "Cattis" antydde...
Gammal 2015-05-03, 15:19   #48

Shooters avatar

Standard

Ska bli kul att se Heaven's Door. Hoppas att den går felfritt idag.
Gammal 2015-05-03, 15:24   #49

Standard

Citat:
Ska bli kul att se Heaven's Door. Hoppas att den går felfritt idag.
Men Reijos stallform ?
Gammal 2015-05-03, 15:25   #50

Shooters avatar

Standard

Citat:
Men Reijos stallform ?
Han har nog ställt i ordning.
Gammal 2015-05-03, 15:29   #51

Standard

Citat:
Han har nog ställt i ordning.
Tycker stallformen kombinerat med att den bara gått 1600m lopp USA och dessutom galopperat en del gör spelvärdet tveksamt men allt är ju gissningar på en häst som aldrig startat i Sverige.
Gammal 2015-05-03, 15:29   #52

Shooters avatar

Standard

Citat:
Tycker stallformen kombinerat med att den bara gått 1600m lopp USA och dessutom galopperat en del gör spelvärdet tveksamt men allt är ju gissningar på en häst som aldrig startat i Sverige.
Nu skrev jag att det ska bli kul att se den och att jag hoppas att den går felfritt. Har den som U.
Gammal 2015-05-03, 15:31   #53

Standard

Kom igen nu 1 Promise Me
Gammal 2015-05-03, 15:33   #54

Shooters avatar

Standard

Oj vad het den är i ledningen. Hoppas att det håller hela vägen ändå.
Gammal 2015-05-03, 15:35   #55

Standard

Snyggt Lövgren!
Gammal 2015-05-03, 15:35   #56

Manprinsens avatar

Standard

Mycket smart kört av Lövgren
Gammal 2015-05-03, 15:35   #57

Shooters avatar

Standard

Reijo har en fin sprinter i den där, men han måste få den att lugna ner sig.
Gammal 2015-05-03, 15:36   #58

Manprinsens avatar

Standard

Reijos kuse hade varit helt jävla överlägsen om Uffe lyckats dämpa den lite, men det gick inte...
Gammal 2015-05-03, 15:45   #59

Standard

Lövgren med meshästarna sina smygas å rygglopp nu gick det ju inte å göra annat. Men han har inte många spetshästar
Gammal 2015-05-03, 15:51   #60

Manprinsens avatar

Standard

Hoppas OFAF kan gå felfritt nu
Gammal 2015-05-03, 15:54   #61

Shooters avatar

Standard

Citat:
Hoppas OFAF kan gå felfritt nu
Japp! Behöver ha in den som U nu när Reijos var för het.
Gammal 2015-05-03, 15:56   #62

Manprinsens avatar

Standard

Jaha där sket det sig... vettefan vad det är med Kolgjinis hästar och galopper.
Gammal 2015-05-03, 15:57   #63

Standard

Häftigt lopp!
Gammal 2015-05-03, 15:57   #64

Shooters avatar

Standard

Jaha! Då måste jag sätta de bägge U-hästar jag har kvar + spiken.
Gammal 2015-05-03, 15:58   #65

Standard

Citat:
Jaha där sket det sig... vettefan vad det är med Kolgjinis hästar och galopper.
Blir stressade...?
Gammal 2015-05-03, 15:58   #66

Manprinsens avatar

Standard

Jag är borta då jag gick för V6.
Gammal 2015-05-03, 16:00   #67

Shooters avatar

Standard

Citat:
Jag är borta då jag gick för V6.
Någon utdelning på fem och fyra rätt ska man inte räkna med sådana här dagar.
Gammal 2015-05-03, 16:00   #68

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Blir stressade...?
Ja dom verkar nervösa och stressade. Frågan är vilka metoder den gode Lutfi använder i sin träning?
Gammal 2015-05-03, 16:01   #69

Standard

Nu har Onceforall Face 4 av 4 galopper på denna bana...
Gammal 2015-05-03, 16:02   #70

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2445
Standard

Skulle lämna i galopp ld idag men var så sjukt jävla bakfull i butiken så blev DD på 4-6 100kr och 8 mot 5,6 50kr haha. Har nu nyktra till och slänger in 3 mot 1 200 kr antar jag kan kasta dom första lapparna
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-03, 16:04   #71

Shooters avatar

Standard

4-3-3 om sexan ska sitta.
Gammal 2015-05-03, 16:05   #72

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 592
Standard

Ja jag vet inte vad jag hade i mitt kaffe när jag gjorde min V4 idag, men jag fick för mig att spika diamond river i nästa...
spikpaddy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-03, 16:06   #73

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spikpaddy Visa inlägg
Ja jag vet inte vad jag hade i mitt kaffe när jag gjorde min V4 idag, men jag fick för mig att spika diamond river i nästa...
Fin häst på uppgång, problemet är kusken, senaste vinsten i okt-14...
Gammal 2015-05-03, 16:08   #74

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 592
Standard

Citat:
Fin häst på uppgång, problemet är kusken, senaste vinsten i okt-14...
Ja kapacitet har ju hästen. Kusken/tränaren inte lika het för dagen men måste ju vända någon gång
Chiron (+2)
spikpaddy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-03, 16:20   #75

Standard

Konstigt lopp...
Gammal 2015-05-03, 16:21   #76

Shooters avatar

Standard

Då var det kört! Tarzans hästar går bra idag.
Gammal 2015-05-03, 16:21   #77

Manprinsens avatar

Standard

Roses Glory gick fint men fick lucka för sent
Gammal 2015-05-03, 16:22   #78

Standard

Citat:
Roses Glory gick fint men fick lucka för sent
Mmm, var min spik också...
Gammal 2015-05-03, 16:23   #79

Shooters avatar

Standard

Ruby Trap gör ett kanonlopp i fjärdespår, så det var synd att stallkompisen fick loppet i rygg.
Gammal 2015-05-03, 16:25   #80

Standard

Citat:
Ruby Trap gör ett kanonlopp i fjärdespår, så det var synd att stallkompisen fick loppet i rygg.
Kunde Kihlström ha vunnit om han velat?
Gammal 2015-05-03, 16:27   #81

Shooters avatar

Standard

Citat:
Tanken slog mig, men jag vet inte.
Gammal 2015-05-03, 16:28   #82

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Säkert, men han var inte så sugen när det inte var Prix'd Amerique eller Elitloppsfinal.
Chiron (+2)
Gammal 2015-05-03, 16:33   #83

Shooters avatar

Standard

DD: 3-4.
Gammal 2015-05-03, 16:34   #84

Manprinsens avatar

Standard

Torskar Jontte nu så ryker alla typ. Vill ändå varna lite för Redéns med skorycket från rygg ledaren.
Gammal 2015-05-03, 16:36   #85

Shooters avatar

Standard

Det är inga dåliga vinnarodds på motståndarna ifall favoriten faller, men jag tror inte den gör det.
Gammal 2015-05-03, 16:36   #86

Standard

Hoppas på galopp på 3 så sitter mina fyllebongar förhoppningsvis haha
Gammal 2015-05-03, 16:36   #87

Standard

Nu vinner Scellino Luis!
Gammal 2015-05-03, 16:36   #88

Standard

Citat:
Torskar Jontte nu så ryker alla typ. Vill ändå varna lite för Redéns med skorycket från rygg ledaren.
Har svårt att se Jontte förlora men om den skulle vara sjuk eller få tokpress tror jag att 9 Conlight Ås vinner...
Gammal 2015-05-03, 16:41   #89

Manprinsens avatar

Standard

Nu blir nån rik
Chiron (+2)
Gammal 2015-05-03, 16:42   #90

Shooters avatar

Standard

Den varnade Tarzan för.
Gammal 2015-05-03, 16:42   #91

Standard

Citat:
Nu blir nån rik
Konstigt uttagningslopp!
Gammal 2015-05-03, 16:42   #92

Standard

Förbannat! Scellino vinner detta lätt utan galopp!!

Grymt lopp av Sylvester för övrigt!!
Gammal 2015-05-03, 16:42   #93

Manprinsens avatar

Standard

Fantastiskt bra Redéns häst gick barfota första gången
Gammal 2015-05-03, 16:43   #94

Shooters avatar

Standard

Citat:
Stefan Melanders hästar visade inte så mycket på Åby i första uttagningsloppet. Dom brukar väl gå bäst hemma på Solvalla. intressant då flera är enormt hårt spelade i V6 loppen.
Idag lär han inte klaga i alla fall.
Chiron (+1)
Gammal 2015-05-03, 16:48   #95

Manprinsens avatar

Standard

Andra segern för Johnny idag. Tillskillnad från Örjan så har han aldrig vunnit Prix'd Amerique och tycker det är kul att tävla på V64.
Chiron (+1)
Gammal 2015-05-03, 16:50   #96

Standard

Openstretch
Gammal 2015-05-03, 16:50   #97

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dalle82 Visa inlägg
Skulle lämna i galopp ld idag men var så sjukt jävla bakfull i butiken så blev DD på 4-6 100kr och 8 mot 5,6 50kr haha. Har nu nyktra till och slänger in 3 mot 1 200 kr antar jag kan kasta dom första lapparna
Fatta om min kupong 4-6 100kr skulle sitta! En kupong som var tänkt till galoppen på lunchen. Kööööööör
Gammal 2015-05-03, 16:51   #98

Standard

Hoppas Carabinieri vinner! Heja Peter!
Gammal 2015-05-03, 16:51   #99

Standard

Det är det jag menar med att hästarna ska ha egna spår , rakt fram utan rygg, bästa hästen vinner. Den vann ju pga ligga å fiska i ryggen. Men kul för dom som har med den på systemet
Gammal 2015-05-03, 16:54   #100

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dalle82 Visa inlägg
Fatta om min kupong 4-6 100kr skulle sitta! En kupong som var tänkt till galoppen på lunchen. Kööööööör
Då är det bara att skicka en tårta till Haugstad isåfall
Gammal 2015-05-03, 16:58   #101

Shooters avatar

Standard

Avslutar med ett vinnarlir på Buddha.
Gammal 2015-05-03, 17:03   #102

Shooters avatar

Standard

Bra försök av Björn i alla fall.
Gammal 2015-05-03, 17:04   #103

Manprinsens avatar

Standard

Nu blev nån definitivt rik
Chiron (+1)
Gammal 2015-05-03, 17:05   #104

Standard

Fan oxå!!!!!

Körde rak dubbel på 11-1 x200...Utan galopp på Scellino hade den vunnit tror jag!
Fulsprit (+3)
Gammal 2015-05-03, 17:07   #105

Manprinsens avatar

Standard

460 lök, jo jag tackar
Nån som lirat endast V6 oxå
Gammal 2015-05-03, 17:10   #106

Standard

Haha komiskt var det alla fall! Sjuka var att morsan satte skiten,det gör hon iofs ofta då hon spelar på sköthäst och satsar 5 kr haha
Gammal 2015-05-03, 17:11   #107
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Registrerat spel

Datum: Söndag 2015-05-03
Bana: Åby
Spelform: V64, omg. 85

Avd Ordinarie hästar
1 1 Al Dente
2 1, 7
3 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
4 2, 3, 4, 7, 8, 9, 10
5 1, 2, 3
6 1, 3, 4, 8, 11

Vadet gäller startnummer

1 680 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 1 680,00 kr

Kvittonummer: C568 5A82 5835 1105

Utbetalt: 16 572,00 kr

Surt som räven sa.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-03, 18:05   #108

Standard

Hade bara möjlighet att se de två första avdelningarna live. Ska se de andra senare. Det blev sannerligen ingen lättlöst V64a.
Gammal 2015-05-03, 18:35   #109

Standard

Citat:
Hade bara möjlighet att se de två första avdelningarna live. Ska se de andra senare. Det blev sannerligen ingen lättlöst V64a.
Var den verkligen så svårlöst?

Tycker det är sjukt bra betalt för den raden!!
Svara

Ämnesverktyg

td