|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 | |
|
Citat:
Angående V7, visst var det bra och jag förstår dig. Jag har lämnat mitt förslag på att köra V76 istället. Flytta över 5-rättspotten på sjuor och sexor istället.
|
|
|
|
#32 |
|
Du som är så involverad kan kanske tala om vad det är för servicearbete ATG gör på samtliga av sina sidor ikväll kl. 22.00-00.00?
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Jag kan absolut inte lova något men skicka mig era mejladresser om ni är intresserade att vara med i dessa undersökningar.
Skriv gärna vem ni är också så skall föra informationen vidare så fler kan påverka.
|
|
|
|
#34 |
|
Det beror helt på vad man gör med de extra 4000 raderna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Viroid (+1) |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Vad sänder man för signaler till tränarna om man ska tvinga hästar som Månprinsen att stå tillägg i eliten? Ska man inte premieras för att man tar fram riktigt bra hästar utan istället bli tvungen att ge handikapp i den högsta klassen för att jämna ut fältet? Jag tycker inte det låter som rätt väg att gå.
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Citat:
![]() Kan det vara nya atg.se som är på G? Isf återstår bara att även invänta Sharps 3.0 men där får man nog vänta ytterligare i några år
|
||
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Citat:
Samt fasta odds till Elitloppet = http://bloggar.expressen.se/rickardh...ll-elitloppet/ |
||
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Citat:
Allt jag önskar är att de inte uppgraderar till nya ännu tyngre versioner av Flashplayer. ![]() I ren protest o av praktiska skäl (ATG är inte det enda man har igång en lördagseftermiddag) använder jag Classic ATG till allt utom skoinfo...
|
|
|
|
#39 |
|
Flash ska bort, tror att det är html5 som ska användas istället?
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Citat:
Det är dessutom MYCKET svårare att få till slagkraftiga matematiska system för Stryktipset än det är för t ex V75. Andelen "icke-matematiska" system för Stryktipset är MYCKET hög. Det vanligaste är kanske inte filinlämning utan de mer slumpmässiga R-systemen. Debatten mot fil-spel på fotbollsspelen var obefintligt men ändå hakade Svenska Spel på "begränsnings-vansinnet" och införde en hel radda med korkade spärrar för ett tag sedan. Det är tak för hur mycket som får spelas på Stryktipset från ett och samma ombud osv osv osv in absurdum. Jag hittar dock innan annan anledning än att Lotteri-inspektionen pådyvlade SS samma typ av begränsningar som ATG införde. När det gäller SS så handlar det inte om att fil-spelarna tagit för stor del av vinsterna. Man påstod ( innan man tog bort sitt utmärkta forum ) att det var en del av spelansvaret att förhindra folk att spela för stort. ( Stora matematiska system är dock tillåtet! Sic! )
|
|
|
|
#41 | |
|
Citat:
Inte ett ord av Hanssons blogg handlar om fasta odds. Det är pool-spel som vanligt med den skillnaden att spelstopp är vid starten av första försöket och att det går att spela på alla 16 hästarna. Dessutom är det ingen direkt "nyhet". Det har testats tidigare fast den gången så slog man ihop två av skrällarna så att man fick två hästar när man spelade på #15. ( 2004 och något år framåt körde man det innan man av någon anledning avslutade experimentet. )
|
|
|
|
#42 | |
|
Citat:
Jag hoppas att man gör "fysiska uppgraderingar" så att deras "kluster" inte går ner så lätt.
|
|
|
|
#43 |
|
Jag hoppas att dom ökar antal hästar i loppen!
|
|
|
|
#44 | |
|
Citat:
Så vitt jag vet är det samma begränsning för reducerade system som matematiska system på stryktipset? Eller finns någon begränsning som vi ombud inte blivit informerade om? Regelboken säger iaf "Högsta tillåtna radantal är 41 472 rader." "Kunds sammanlagda insats per Tipsomgång avseende Stryktipset får ej överstiga 100.000 kronor." Finner inget som säger att man får göra större matematiskt än reducerat. |
||
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Citat:
100000 kr per kund stämmer bra. Men det finns även begränsningar på butiksnivå. Se https://svenskaspel.se/artiklar/spor...pa-sportspelen Fast man kanske har tagit bort just den idiotiska 200000 kr-gränsen på butiksnivå?
|
|
|
|
|