Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-25, 10:45   #91
 
clarunds avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 1 333
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Tror lördagen blir katastrof. Aldrig över 25,000 in och skulle inte bli jätteförvånad om vi ser under 20K.

Visst jättefina finaler, men det är hästar som tävlar kontinuerligt inom rikstoton och således inget jättespektakulärt.

Harpers är en direkt besvikelse, dags att höja prispengarna rejält i det loppet. I år är Örebro Int'L vassare.

Sweden Cup är väl inte heller något att direkt hänga i julgranen.

Lägg till ösregn, 7-10 plusgrader samt inträde på 300 spänn, så är det bara vi travidioter som åker ut.
Tihi inte ens alla travidioter åker ut.

Finns inget bättre än att sitta hemma framför datorn o spela på regnvåta tävlingar


Edit: Givetvis hos Unibet o Bet365
Prognosen (som iofs knappast stämmer) säger 14 grader o 5.5 mm nederbörd, alldeles för varmt för min smak
__________________
LOBOT-Spel måste förbjudas, två miljarder kineser väntar på att köpa en andel

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av clarund den 2015-05-25 klockan 10:56.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-25, 10:52   #92
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2398
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Jag vet inte hur man tänkt, men Solvalla kör 12 lopp på Onsdagen med V75, sedan 9 lopp på fredagslunchen med V65 innan man bränner av 2x15 lopp under helgen.

Jag roade mig med att titta på hur det såg ut 1995.

Solvalla körde Riks-V5 på onsdagen med 11 lopp. Inga fredagstävlingar och under helgen hade man 2x11 lopp på programmet.

Den här tanken med att fler lopp gör festen större är ett feltänk. istället ser jag hellre tävlingsdagar med färre lopp och högre prispengar. Lopp som får mer fokus på sig när de inte drunknar.
Jag älskar trav. Men det är "för mycket". Dessutom har de envists med att lägga finalen allt senare under tävlingsdagen. När man kör den så sent som man gör blir inte final-vinnar-hyllningarna alls vad de en gång var. Tyvärr.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td