Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-22, 17:35   #91
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

V75:5
Var först inne på att gå all-in på 14 Flex. Fantastiskt bra när han fungerar och verkar inte vara nån nackdel när Tobbe svingar sig upp bakom. Tänkte att det nog räcker med ett slutvarv efter 1.22 för att runda packet....och kanske t o m får lite draghjälp av 15 Hulte Magnus? Sen tänker man "Gävle", "en massa lallare i vägen", "Jörgen från sprIngen" - och plötsligt är Björn Goop förstarankad..! Håller med Olle, den som har rätt spikdrag här sitter på degen.....
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-22, 17:56   #92
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

V75:6
Tycker att det är "tveksamheter" på så gott som alla de mest betrodda. Hjärtflimmer, redan klar för elitloppet osv. Jag tycker att det ska bli spännande att se vad Björn kan uträtta med Papagayo (gick 11,5 över 2140 samma omgång som Oasis Bi gick 11,3 över 1640....), Standout och den enorma kuskförstärkningen bakom Harry H. Sen sitter man ändå till slut, när krutröken lagt sig och undrar hur f-n Erik Adielsson bar sig åt för att sätta den där 20-oddsaren....
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-22, 18:04   #93

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Shadow Woodland på medeldistans känns tveksamt och kemas magic instängd.. vem vinner då? Tror kemas plockar ner shadow bara han kommer ut!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-22, 18:06   #94

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
V75:6
Tycker att det är "tveksamheter" på så gott som alla de mest betrodda. Hjärtflimmer, redan klar för elitloppet osv. Jag tycker att det ska bli spännande att se vad Björn kan uträtta med Papagayo (gick 11,5 över 2140 samma omgång som Oasis Bi gick 11,3 över 1640....), Standout och den enorma kuskförstärkningen bakom Harry H. Sen sitter man ändå till slut, när krutröken lagt sig och undrar hur f-n Erik Adielsson bar sig åt för att sätta den där 20-oddsaren....
När det gäller guldloppet ska jag vara lite "crazy". Jag spikar Mosaique Face, ska gå barfota och fungerar den lär den väl bara vinna. Mer intressant med tanke på att den inte är favorit. Har inte råd att "slösa" streck i den avdelningen...

Lycka till!
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-22, 18:24   #95

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Chiron, dina tankar om Avdelning 3?
Gammal 2015-05-22, 18:51   #96

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Chiron, dina tankar om Avdelning 3?
Har inte gått igenom loppet fullständigt men tycker inte att det kommer att skrälla här.

Diamond of'Em känns det som att den kan hamna på vingel. Känns som dödens för den.
Trinity Zet från bakspår känns inte heller så säkert, 4 starter från bakspår och två galopper. Den ska gå barfota men hur effekten blir kan vi bara gissa.
I Love Champagne är den första som är intressant trots det usla läget. Ska äntligen gå med optimal balans (barfota), är bra från de flesta positioner.
Prima Eagle är också den väldigt intressant. Obesegrad i år och ska gå med helstängt huvudlag. Får den bestämma lite känns det som en bra chans.
Najad Tilly gjorde ett starkt lopp senast när den vann efter galopp. Lite distansminus men blir det hårt tempo, vilket det kan bli om Berg, Takter och Jansson är med i en utdragen kamp om vem som ska vara i ledningen. Första Kontio och 1 av 1 seger på denna bana.
Kicki the Dancer har stark form och lär gå med barfotabalans. Inte den bästa kusken men om det blir tempo har den alltid en stark avslutning som kan visa sig räcka till seger. 2 av 4 segrar på den banan. Lite frågande gällande stallformen bara...
Raffinos har hög kapacitet men har inte fungerat. Walmann ska tydligen göra ändringar (vad det blir är oklart) och om de fungerar så är den väldigt spelvärd. Men denna är bara intressant som garderingsalternativ. Även tveksam gällande stallformen här också.

Som sagt har jag inte gått igenom helt men om jag skulle chansspika någon så vore det främst 3 Prima Eagle, annars 13 I Love Champagne.

Egna funderingar?

Lycka till!
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-22, 19:31   #97

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Har inte gått igenom loppet fullständigt men tycker inte att det kommer att skrälla här.

Diamond of'Em känns det som att den kan hamna på vingel. Känns som dödens för den.
Trinity Zet från bakspår känns inte heller så säkert, 4 starter från bakspår och två galopper. Den ska gå barfota men hur effekten blir kan vi bara gissa.
I Love Champagne är den första som är intressant trots det usla läget. Ska äntligen gå med optimal balans (barfota), är bra från de flesta positioner.
Prima Eagle är också den väldigt intressant. Obesegrad i år och ska gå med helstängt huvudlag. Får den bestämma lite känns det som en bra chans.
Najad Tilly gjorde ett starkt lopp senast när den vann efter galopp. Lite distansminus men blir det hårt tempo, vilket det kan bli om Berg, Takter och Jansson är med i en utdragen kamp om vem som ska vara i ledningen. Första Kontio och 1 av 1 seger på denna bana.
Kicki the Dancer har stark form och lär gå med barfotabalans. Inte den bästa kusken men om det blir tempo har den alltid en stark avslutning som kan visa sig räcka till seger. 2 av 4 segrar på den banan. Lite frågande gällande stallformen bara...
Raffinos har hög kapacitet men har inte fungerat. Walmann ska tydligen göra ändringar (vad det blir är oklart) och om de fungerar så är den väldigt spelvärd. Men denna är bara intressant som garderingsalternativ. Även tveksam gällande stallformen här också.

Som sagt har jag inte gått igenom helt men om jag skulle chansspika någon så vore det främst 3 Prima Eagle, annars 13 I Love Champagne.

Egna funderingar?

Lycka till!
1 Cezanne Boko har sett riktigt fin ut i sina 2 första starter hos kristofer jansson, avslutningen i första starten var helt galen och i näst senaste gick hon super bra mot riktigt bra hästar. Men sämre senast!
Men om hon är lika bra som de 2 första så borde hon ha hfsad chans om det kan bli ryggledaren! Rolig skräll!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-22, 19:53   #98

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 1496
Standard

Skrällfunderingar
1//Kemas Magic har inte vunnit får bricka 1 flera galopper,,Arn Hammering spikbud efter hård öppning av flera hästar
2// 7 Melker starkast till slut

3// 15 kapacitet för vinst

4//12 bjorn +bra vinnar %

5//14 flex kan var överlägsen eller komma sist

6//6 är en undantagshäst flera vill inte vinna

7//ingen ide varför inte 3an samma tider vinner ibland
schadow är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-22, 20:35   #99

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 789
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Diamond of em borde väl bara vinna eller om inte Jansson sitter o sover?
Har varit min spik hela veckan, borde bli ledningen om det inte strular!
whalz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-22, 21:21   #100

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hammmmmar Visa inlägg
Kan någon tala om för mig varför Tango Lavec står i 72%? Är det bristen på spikbud i omgången som gör att svensson spikar? 72% procent har knappt månprinsen när han tävlar mot semi eliten. Oliver Kronos ser jag också som rejält överspelad. Två månaders frånvaro och att det lyser dödens är knappast ett seger koncept. Trodde Rocket Zet skulle bli minst lika mycket spelad då jag läste bfro. Tackar vi för.

Kemas Magic kommer inte sitta fast och krossar SW oavsett hur loppet blir kört. Tror faktiskt till och med möjligheten finns att Kemas håller ut SW i starten, och då är loppet klart. Blir jämnt sådant jäkla hysteri när bästa hästen drar spår 1. Skulle stått i 75% med spår 3-5.

Standout blir inte alls spelad denna gång. Stod i 8.2 från bakspår mot Nahar, pannan och Knows Nothing senast. Kul skrällbud med toppform.

Avd 5 är svår. Kan bli en del fart från start. Lienpilen är intressant med Adielsson. Visste jag innan start att Pingo Ö.K tar spets vore det spik, nu är det osäkert. Vem fan vinner?
Kemas magic är en häst som går allra bäst i spets. Synd att det blir sånt jäkla skrik på shadow woodland för han spårar runt om på gävles snabba oval hur lätt som helst. Finns inte på kartan att kemas plockar ner denne från dödens
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1)
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-22, 21:22   #101

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av whalz Visa inlägg
Har varit min spik hela veckan, borde bli ledningen om det inte strular!
det lär strula. Berghan ska köra prima eagle i spets
Gammal 2015-05-22, 21:24   #102

putte64s avatar

Sharp$: 8422

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Han drömmer.
jag blir väldigt förvånad om han tar spets, har inte visat sig startsnabb tidigare.

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
det lär strula. Berghan ska köra prima eagle i spets
Gammal 2015-05-22, 21:29   #103

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Han drömmer.
jag blir väldigt förvånad om han tar spets, har inte visat sig startsnabb tidigare.
tillräckligt startsnabb för att hålla ut Tobbe i alla fall. finns andra som kan öppna också vilket innebär vingel för tobbe
Gammal 2015-05-22, 21:37   #104

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6491
Standard

fredrik tror iaf i aftonbladet intervjuerna att kemas håller spets.

Maven i ny vagn enkom hitkörd från USA, även om robban tror mkt på creatine

bergharn uppåt på eagle där också, fått mer hårdhet i år säger han.
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-22, 21:40   #105

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
fredrik tror iaf i aftonbladet intervjuerna att kemas håller spets.

Maven i ny vagn enkom hitkörd från USA, även om robban tror mkt på creatine

bergharn uppåt på eagle där också, fått mer hårdhet i år säger han.

Fredrik Persson är fel ute som vanligt
Svara

td