|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#436 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#437 |
|
Tänk om det varit samma omsättning på v/p spelet alltid som idag. Då hade det varit roligare att spela för väldigt små ändringar av oddsen kort innan start. På vardagstravet med små pooler kan ju ett vinnarodds ändras 50 procent även om spelen läggs precis innan start.
|
|
|
|
|
|
|
#438 |
|
Lite mer ynka böter.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1) |
|
|
|
|
|
|
#439 |
|
Skämt Solvalla som inte kan ha saker som fungerar på självaste elitloppet...
|
|
|
|
|
|
|
#440 |
|
Svagt av Chivas Boko att inte orka bättre från rygg ledaren.
Fulsprit (+1) |
|
|
|
|
|
|
#441 |
|
Ready For More grym men trist att se att nästan alla andra underpresterade enormt eller galopperade bort sig.
Chiron (+1) |
|
|
|
|
|
|
#442 |
|
Var det bara jag eller så det inte ut som att Napoleon var på väg mot spets i första starten? Sjukt dåligt med omstarter med autostart...
|
|
|
|
|
|
|
#443 | |
|
Citat:
Hänger dock med på V5 med samma streck som på V75-kupongen. |
||
|
|
|
|
|
#444 |
|
Banned
|
Kommunaren vann...! Nä, synd att Ingves skulle köra galopp med sin, hade blivit mer spännande att se på loppet med två som tävlar än en traditionell Valla-lunk. Fredrik B körde offensivt för en gångs skull men måste nog åka hem och träna lite.....
Känns nästan som att man kan börja hoppas på 5 rätt idag...! |
|
|
|
|
|
#445 |
|
Omsättningen är det inget fel på, nästan 3 miljoner vinnare omsatt i förra loppet som Ready For More tog hem.
|
|
|
|
|
|
|
#446 |
|
drygt 40 gånger pengarna på Jennie Lovecroft
|
|
|
|
|
|
|
#447 |
|
Banned
|
Dags för dagens höjdarlopp. Tvillingen 12-14 står i över 14 ggr pengarna. Spelbart? Eller kommer Ingves att misslyckas med ytterligare en styrning idag? Jag kör på samma komb som i mitt tidigare inlägg, 200kr runt om. Ger väl tre-fyra ggr pengarna eller nåt sånt.
|
|
|
|
|
|
#448 |
|
Grundat min tvilling på Napoleon till spets............
|
|
|
|
|
|
|
#449 |
|
Tvilling u12- diamond och ariel
|
|