Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-06-06, 14:36   #91

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1035
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Håller inte med, för min del är det perfekt!

Enda plumpen är att det krockar med Champions League-finalen
Nej,det krockar med speedwayen inte fotbollen.
pesven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-06, 14:40   #92
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av millekung Visa inlägg
Vad gäller Royal Apanage som storfavorit, loppet den vann som dryg 20-oddsare från spår 5 autostart (5% spelad på V65an) på Dannero var Offshore Star spelad till 3,60 på v-oddset (22% spelad som favorit) och kom 2a (från spår 1) med 2 längders marginal. Idag spelas Royal Apanage till 50%(!) av insatserna från spår 1, och Offshore Star till 0%(!) från spår 4.

Offshore Star har även varit femma två ggr på V75 i år, och skrällvunnit före Love Aint Easy (medeldistans) samt Emil Run (lång distans), och varit tvåa bakom Bella Donna på kort distans på V86. Alla ggr med Oskar J Andersson, nu är det Per Linderoth upp.

Royal Apanage vann ett 100k-lopp 2013, aldrig placerat sig i övrigt på lopp med över 35k i förstapeng.

Visst att spår 4 är knepigt och det lika gärna kan vara slut för hästen redan i starten , men jag i vart fall känner ju såhär: Kom igen, var är rimligheten...
Jodå jag såg danneroloppet. Spelarkollektivet fick hjärnsläpp tydligen
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-06, 14:46   #93

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pesven Visa inlägg
Nej,det krockar med speedwayen inte fotbollen.
Krockar för tusan med min tantserie på SVT1 - Mr Selfridge - skandal!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5), hugotheboss (+2)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-06, 14:46   #94
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cleon_9 Visa inlägg
Sen start på travet ikväll blir perfekt. Dubbla skärmar med Champions League på ena och trav på andra. Till det lite sidospel på Baseball. Kan det blir bättre?

Jag är benägen att hålla med. Hela dagen på sig att läsa på, en stor andel av kupongerna inlämnade flera timmar före spelstopp (omsättningen är 47 MSEK vid 14.45), läge att få med sig en bit av kakan när sista infon kommer timmen före spelstopp. Det här ska bli riktigt spännande!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-06, 14:55   #95

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8028
Standard

Ja jätte. Blir nog så spännande så att jag avstår till och med haha. Jag vill ta ett par öl nu och se på trav i lugn och ro Inte i kväll när kärringen och ungarna är hemma. Odugligt såklart.
tomtom2 (+5)
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-06, 14:58   #96

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 1533
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Ja jätte. Blir nog så spännande så att jag avstår till och med haha. Jag vill ta ett par öl nu och se på trav i lugn och ro Inte i kväll när kärringen och ungarna är hemma. Odugligt såklart.
Finns kanske en sportbar att rymma till.
Helgesson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-06, 14:59   #97

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Vad fan draken, slut på den nyktra perioden!?

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-06, 15:04   #98

drakens avatar

Standard

Ja, Jag blev inte lyckligare för det. Men håller det till helgerna istället för varje dag. Det funkar bra.
Helge (+100)
Gammal 2015-06-06, 15:15   #99

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

V75-2

8 B.W.Modde struken

10 Mino kan spikas.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-06, 15:17   #100
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

V75 Östersund - tidiga lördagstankar

V75:2
Tre hästar sticker ut på strecken, 4 Tangen Happ, 10 Mino och 13 Titan Tabac. De tre var ju först även på Gävle, efter vassa avslutningar på framför allt Tangen Happ och Titan Tabac. 10 Mino fick som väntat aldrig chansen. Jag tycker att det är svårt. De är rätt jämna hästarna här och det handlar nog mycket om positioner, taktik, vem som får bästa loppet - och om det är någon som höjer sig lite för dagen.

Jag var tidigt inne på 11 Nordlirappen, är minst lika bra som favoriterna men kanske inte trivs på kladdigt underlag?

Vad kan 5 Qravatt, efter att ha fått ett par doser av Bergharns träning? 25-tid över 2640 och hygglig tungbanestatistik, kanske sitter i spets efter ett par hundra meter - inte alls omöjligt.

Svårt! Ska bli intressant att se skoinfo.

V75:6
Gulddivision över full väg. Ludde åker långt, alltså. Och det lär väl bli lite körning från start, alla från spår 1-5 vill väl vara med? Jag funderar på att gå kort här, jag tycker att 7 Chelsea Boko har hamnat oförtjänt långt ner i rankingen, på grundkapacitet, att den förmodligen gynnas lite av distans, kanske ev tung bana. Tyckte att Sanity gjorde det riktigt bra efter lång bortvaro. 12.1 full väg, det är väl snabbare än vad Vispens har gått, nån gång?

7% - lämplig streckprocent på CB.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-06, 15:23   #101

drakens avatar

Standard

Jag tror att Your Higness gynnas mest idag. Snabb utgångsfart. Behöver för en gång skull inte göra allt själv idag. Känns given tycker jag om man gardera loppet.
Gammal 2015-06-06, 15:28   #102
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75-2

8 B.W.Modde struken

10 Mino kan spikas.
Härligt, då fick 9 Alsaker Faks innerspåret och går felfritt
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-06, 15:44   #103

spiifiis avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 803
Standard

Coriano Ås från spår 5 är nog inte så dum. Två raka vinster med skor så den åker med på min lapp om det inte vankas skoryck
spiifii är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-06, 15:50   #104

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3848
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spiifii Visa inlägg
Coriano Ås från spår 5 är nog inte så dum. Två raka vinster med skor så den åker med på min lapp om det inte vankas skoryck
vilket är bästa spik enligt dig? du brukar ha bra spikar,och drag
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-06, 15:53   #105

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61673
Standard

Nu har äntligen atg vaknat. Stått lätt bana där hela dagen men nu är det uppdaterat. Håll tummarna för att regnet minskar i kväll annars kan det nog bli minst lika svåra förutsättningar som på Solvalla i lördags och då blev resultaten väldigt annorlunda mot vad som skulle blivit vid normal bana och väder.

Håll också koll på sena ändringar i barfotainfon då det inte låter som någon optimal barfotabana precis i den färska rapporten på atg.se

BANFÖRHÅLLANDE
Östersund
- Det har ösregnat sedan i morse. Jag tror att det har kommit nästan 30 millimeter och som det ser ut just nu är det för grovt grus i banan för att köra barfota. Men väderprognoserna säger att det ska sluta regna och bli finare väder i kväll så min förhoppning är att vi ska få till en bra bana som tillåter valfri balans innan första V75-start, säger banmästare Jan-Roar Aune.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td