Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-06-02, 06:52   #1

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3848
Standard

v64 JÄGERSRO

Bästa spik? Bästa drag?

nu kör vi
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-02, 09:13   #2

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Tidig megafavorit i V64-1 är Georgie Mae, men jag tror Pelikan Trio är för bra. Har bättre läge dessutom.

Berra K i V64-2 och U.S. Dollars i V64-3 är svåra att gå emot.

Dragen får komma på slutet. Slide To Easy i V64-4, Global Paranoia i V64-5 och Lord Brodde i avslutningen tycker jag ser klart spelvärda ut. Den sistnämnde kan vara en bra spik om man går emot någon av de stora favoriterna.

Vi får se vad väder, vind, skoinfo och ev strykningar ger under dagen.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-02, 10:12   #3

spiifiis avatar

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 803
Standard

I avdelning 1, Com Åstad från bricka 5 borde hamna ganska bra till från start i ett litet fält! Sprang sist på 2140 något tung bana, nu 500m kortare och snällare bana. Det får bli mitt drag till kvällens omgång

Även Morpheus i sista avdelningen tycker jag är värd ett streck! två andraplatser, dock bakspår nu. Men hoppas på en bra spurt på upploppet
spiifii är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-02, 10:34   #4

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13389
Standard

Draget Indian Nalan

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-02, 15:37   #5

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 2544
Standard

Ingen som har TT tips till jägersro?
techtrade1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-02, 16:09   #6

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av techtrade1 Visa inlägg
Ingen som har TT tips till jägersro?
Finns på www.travtjänsten.se
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-02, 16:18   #7

oinkks avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 985
Standard

Kan Pelikan Trio hålla ut Georgia Mae i första?
Är själv inne på det och kommer gardera favoriten, plockar även med La Princess om dom 2 förstnämda kör lite för fort..
oinkk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-02, 16:45   #8

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 4413
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oinkk Visa inlägg
Kan Pelikan Trio hålla ut Georgia Mae i första?
Är själv inne på det och kommer gardera favoriten, plockar även med La Princess om dom 2 förstnämda kör lite för fort..
Det tror jag definitivt att Pelikanen kan. Frågan är om han tar sig förbi Åjo Hornline som är ganska snabb ut.
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-02, 17:15   #9
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

Tänkte lämna in en liten bong till Jägersro ikväll. Men jag brukar sällan göra det och har ingen koll på hur kuskarna kör eller hur det kan tänkas bli kört, sinsemellan, så jag behöver lite hjälp.

Viktigast är V64:1, stolopp över korta häcken.

Klar favorit just nu är 7 Georgei Mae med Snygg-Johnny i sulkyn. Har ett tråkigt spår, ser inte ut att vara särskilt gynnad av 1640 meter och har väl i princip bara en vinst senaste 18 månaderna. Vad ligger bakom detta? Kommer feghararna som är med i spetskörningen verkligen bara lägga sig ner och DÖ? Jag vet att Takter kör en del åt Fredrik Persson men innebär det verkligen att Takter kommer att få överta spets, "bara sådär", om 3 Åjo Hornline brakar till spets? Hur funkar det mellan Peter Untersteiner och Takter? PU borde väl rimligtvis vara mer intresserad av att köra i spets nu, än jämfört med Åby, där det var 2140 meter. Och här finns ingen Sjunneson som kan nyttja snikspår. Eller böjer sig PU framåt och låter Takter köra på? Och vilken relation har Christoffer Eriksson och Takter? Har LI delat ut körordrar? 5 Com Åstad barfota runt om borde väl innebära att hon är betydligt bättre än vad hon varit på slutet, hade väl ett par segrar före jul på den balansen men då var det ju Takter som körde.....Och varför väljer han 5 Com Åstad före 1 La Prinsess? Där Dennis Palm nu får chansen. Hygglig segerprocent på den kanten men spelar det någon roll att Christoffer kör en annan häst? Och vad gör Zachrisson? Kör han till från start den här gången, lägger sig i dödens eller "därframme" där JB trivs bäst eller backar han sist invändigt...?

Tacksam om någon initierad kunde utveckla slutsatserna lite.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-02, 17:32   #10

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Tänkte lämna in en liten bong till Jägersro ikväll. Men jag brukar sällan göra det och har ingen koll på hur kuskarna kör eller hur det kan tänkas bli kört, sinsemellan, så jag behöver lite hjälp.

Viktigast är V64:1, stolopp över korta häcken.

Klar favorit just nu är 7 Georgei Mae med Snygg-Johnny i sulkyn. Har ett tråkigt spår, ser inte ut att vara särskilt gynnad av 1640 meter och har väl i princip bara en vinst senaste 18 månaderna. Vad ligger bakom detta? Kommer feghararna som är med i spetskörningen verkligen bara lägga sig ner och DÖ? Jag vet att Takter kör en del åt Fredrik Persson men innebär det verkligen att Takter kommer att få överta spets, "bara sådär", om 3 Åjo Hornline brakar till spets? Hur funkar det mellan Peter Untersteiner och Takter? PU borde väl rimligtvis vara mer intresserad av att köra i spets nu, än jämfört med Åby, där det var 2140 meter. Och här finns ingen Sjunneson som kan nyttja snikspår. Eller böjer sig PU framåt och låter Takter köra på? Och vilken relation har Christoffer Eriksson och Takter? Har LI delat ut körordrar? 5 Com Åstad barfota runt om borde väl innebära att hon är betydligt bättre än vad hon varit på slutet, hade väl ett par segrar före jul på den balansen men då var det ju Takter som körde.....Och varför väljer han 5 Com Åstad före 1 La Prinsess? Där Dennis Palm nu får chansen. Hygglig segerprocent på den kanten men spelar det någon roll att Christoffer kör en annan häst? Och vad gör Zachrisson? Kör han till från start den här gången, lägger sig i dödens eller "därframme" där JB trivs bäst eller backar han sist invändigt...?

Tacksam om någon initierad kunde utveckla slutsatserna lite.
Christoffer brukar ju köra L-I Nilssons hästar. Lite trög för kortdistans, men turen hos Flemming Jensen med ridträning kanske har gjort hästen gott. Den får hoppas på toktempo, brukar alltid avsluta starkt.

Fredrik Perssons kuskform är inte den bästa, han lär spetsa initialt men Untersteiners häst är nog likvärdig i startsnabbhet så Fredrik kommer nog släppa. Har nog inte tillräckligt med pondus känns det som.

Untersteiner släpper aldrig till Takter om han spetsar. Sen tycker jag inte att Takters häst är missgynnad av kort distans. I Norge var den kanske inte så "märkvärdig" - men nytt stall och den här hästen kanske är av den tröga sorten och gynnas av körspö.

Att Dennis Palm kör Ronny Palms hästar är väl inte konstigt? Tror nog att Zackrisson avvaktar och kör till slut. Han är smart nog att se att både Untersteiner och Takter kommer att ladda. Ger han sig in i leken blir det nog spets för Peter och Tommy hamnar nog utvändigt. Känns ändå som att Jackie Bowler är lite av en "icke-vinnare" men den kan vinna om favoriterna har en utdragen spetskamp...

Bara mina tankar! Är inte lika kunnig som många andra här inne men ändå. Lycka till!

Senast redigerad av Chiron den 2015-06-02 klockan 17:34.
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-02, 18:00   #11

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 642
Standard

8 Ready After hoppar ner ett snäpp till spår 7 ja har en felling löser det sig lite på vägen så är detta dagens bästa skräll vinnare. Plus sjunnessson har vunnit några lopp i dagarna form?... 4% taget
Inascott är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-02, 18:20   #12
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Christoffer brukar ju köra L-I Nilssons hästar. Lite trög för kortdistans, men turen hos Flemming Jensen med ridträning kanske har gjort hästen gott. Den får hoppas på toktempo, brukar alltid avsluta starkt.

Fredrik Perssons kuskform är inte den bästa, han lär spetsa initialt men Untersteiners häst är nog likvärdig i startsnabbhet så Fredrik kommer nog släppa. Har nog inte tillräckligt med pondus känns det som.

Untersteiner släpper aldrig till Takter om han spetsar. Sen tycker jag inte att Takters häst är missgynnad av kort distans. I Norge var den kanske inte så "märkvärdig" - men nytt stall och den här hästen kanske är av den tröga sorten och gynnas av körspö.

Att Dennis Palm kör Ronny Palms hästar är väl inte konstigt? Tror nog att Zackrisson avvaktar och kör till slut. Han är smart nog att se att både Untersteiner och Takter kommer att ladda. Ger han sig in i leken blir det nog spets för Peter och Tommy hamnar nog utvändigt. Känns ändå som att Jackie Bowler är lite av en "icke-vinnare" men den kan vinna om favoriterna har en utdragen spetskamp...

Bara mina tankar! Är inte lika kunnig som många andra här inne men ändå. Lycka till!
Klargörande:
Om Christoffer normalt sett kör Palms hästar - innebär det att han kommer att ta någon särskild hänsyn till det ikväll? Att Dennis kör, det förstår jag, men Christoffer har ju kört den där betydligt oftare. Jag tycker att det här är viktiga aspekter. Även om båda ekipagen i princip är streckad sist.

Synpunkt:
Jag tycker att PU är svår att räkna på. Kör offensivt ibland, defensivt ibland. Kör han efter streckslistan/oddsindikatorn här då är det ju spel mot ett mål för favoriten. Kör han offensivt så måste det väl vara en hygglig chans? Både att få överta och att hålla favoriten på utsidan hela vägen in i mål?

Nä, bland experterna på det här forumet står man sig slätt. De har verkligen klart för sig. Såg att många spikade D´One, Edge Boko, Jeppas Maxi och Mellby Viking i lördags. Nästan lite "Spiken-varning".....
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-02, 18:27   #13

Reg.datum: feb 2015
Sharp$: 1271
Standard

Spikar pelikan i första, tror PU når spets och stannar där hela vägen. I andra spikar jag New maximus som alltid gör bra lopp och barfota runtom ffg idag. Liten chansning, men det är väl alla spikar säg.
Galoppen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-02, 18:29   #14

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Klargörande:
Om Christoffer normalt sett kör Palms hästar - innebär det att han kommer att ta någon särskild hänsyn till det ikväll? Att Dennis kör, det förstår jag, men Christoffer har ju kört den där betydligt oftare. Jag tycker att det här är viktiga aspekter. Även om båda ekipagen i princip är streckad sist.

Synpunkt:
Jag tycker att PU är svår att räkna på. Kör offensivt ibland, defensivt ibland. Kör han efter streckslistan/oddsindikatorn här då är det ju spel mot ett mål för favoriten. Kör han offensivt så måste det väl vara en hygglig chans? Både att få överta och att hålla favoriten på utsidan hela vägen in i mål?

Nä, bland experterna på det här forumet står man sig slätt. De har verkligen klart för sig. Såg att många spikade D´One, Edge Boko, Jeppas Maxi och Mellby Viking i lördags. Nästan lite "Spiken-varning".....
Som jag ser det beror kuskändringen på att Dennis körde den senast (vinst) och att det skulle göras några ändringar. Kanske lite av ett test och alltså ingen "realistisk" chans enligt dem.

När Untersteiner tycker att han har bra chans att vinna så kör han i spets. Peters "jänkarstil" passar dessutom nästan alltid bäst från spets tycker jag.
Sen beror det mycket på hur Takter kör, ibland vill han till vilket pris som helst överta ledningen och då tror jag att Peter blir tvungen att släppa. Men blir det en "vanlig" öppning släpper han aldrig.
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-02, 18:30   #15

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Tvilling i första avdelningen. 4 mot 3,5. Känns rätt stabil och bra odds.

Tycker även trean i femte är ett bra spel, likaså elvan i sista på strecken.

Senast redigerad av Filmtokig den 2015-06-02 klockan 19:05.
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td