Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-06-11, 21:16   #31
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Verkar bli kanonväder till helgen om det håller i sig. Just nu klarblå himmel, kvällssol och runt 15 grader ute.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-11, 23:40   #32
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 262
Sharp$: 921
Standard

V75-1 känns ju helt vidöppet om inte Real Dream bara vinner. Tidsmässigt är han överlägsen de djur han möter men han har också mest hängt med så man vet inte vad det är för skalle på hästen. En eller många.

Gillar verkligen Hulte Magnus och han verkar ju ha hittat formen nu sent omsider. Kan vara en chansspik men AK åker nog med och kanske också speediga Mel Odin trots urusel kusk bakom.

QQ i spets, Erik i rygg och Robban i dödens kan bädda för Venkatesh med toksmygarn Haugstad. Norsken kan typ enbart vinna när han får smyga och inte är favoritspelad för att generalisera lite. Eriks är en luring, en speedig sådan. Kricken och Aristocat kan åka med enbart för att de är så löjligt lite streckade.

Vinner ojämna och tröge TFK i V75-4 så blir jag besviken. Bör stå mellan 6,7 och 10 med en felfri 9 som outsider. På förhand känns pånyttfödde 6 som en bra spik men har svårt att se att offensive Alsén ska sitta stilla med sin formstarka pålle som är allra bäst när han får vara med där framme.

Le Lahar kanske bara leder det här runtom men jag hoppas på syn för streckprocenten är ju rent löjliga på övriga i nuläget. Funderar på att ta alla, kanske utesluta 11,12,15. Med 2640 så finns det ju tid att ställa till det för jättefavvon.

Speed Delicious blir min spik om ingenting nytt dyker upp innan speldags. Trodde att den skulle ha bra chans senast men gardade upp i sista stund då jag trodde mer på Ninepoints Lucy som dessvärre ströks. En lugn avgång och sedan krossar Robban skiten ur allt från dödens. Love Dancer och Priamo Caf är bra men kuskarna är urusla. Är mest rädd för en felfri 2 och 9 och en felfri 11.

PDM kanske bara vinner via spets och slut men han har trots allt haft det något kämpigare när det inte varit sprinterdistans och undrar om man inte låter Nahar göra skitjobbet den här gången. Flerbong är trist så jag gardar upp med alla utom 1 även om PDM mest troligt leder detta runt om. Alltid sponsrar man någons lön.

Senast redigerad av mocka den 2015-06-11 klockan 23:42.
mocka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-12, 01:17   #33
 
Reg.datum: jun 2015
Inlägg: 42
Sharp$: 1564
Standard

V75-5 Nr 3 Valeur ser intressant ut med bara 2% av insatserna. Spännande med Takter upp på denna över passande distans, har inte kunnat öppna något alls i volt tidigare från tredje så är väl tyvärr rejäl risk för vingel men en risk man får ta till 2%.
Norrland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-12, 06:52   #34
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 161
Sharp$: 57047
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Verkar bli kanonväder till helgen om det håller i sig. Just nu klarblå himmel, kvällssol och runt 15 grader ute.
Vet inte hur man definierar kanonväder i norra Norrland. Det finns i alla fall inget i nuläget i prognoserna som talar om nederbörd och det är det viktigaste när man läser på. Däremot är det nog vinterkläder på för dom som ska dit för det ska enligt SMHI max vara en 7-8 grader varmt under senare delen av kvällen. Hoppas inte det skrämmer bort besökare. Det arrangörerna drömde om i vintras var nog en mild afton men å andra sidan blir det inte samma mardröm som på Solvalla för två veckor sedan eller som i Östersund i lördags.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-12, 06:58   #35
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2396
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Vet inte hur man definierar kanonväder i norra Norrland. Det finns i alla fall inget i nuläget i prognoserna som talar om nederbörd och det är det viktigaste när man läser på. Däremot är det nog vinterkläder på för dom som ska dit för det ska enligt SMHI max vara en 7-8 grader varmt under senare delen av kvällen. Hoppas inte det skrämmer bort besökare. Det arrangörerna drömde om i vintras var nog en mild afton men å andra sidan blir det inte samma mardröm som på Solvalla för två veckor sedan eller som i Östersund i lördags.
Semi-kyliga juni-kvällar där det är "tröja/jacka på" som gäller är standard för nord-norrländsk försommar. 7-8 grader är inte så illa. Värre om det blir järn-nätter.

Så länge det inte är nederbörd så tror jag att det är ok-ok för travbanebesök för de flesta där uppe.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-12, 07:15   #36
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 161
Sharp$: 57047
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Semi-kyliga juni-kvällar där det är "tröja/jacka på" som gäller är standard för nord-norrländsk försommar. 7-8 grader är inte så illa. Värre om det blir järn-nätter.

Så länge det inte är nederbörd så tror jag att det är ok-ok för travbanebesök för de flesta där uppe.
Då finns goda förutsättningar för storpublik. Kanske någon royalist stannar hemma för att följa prinsbröllopet och den efterföljande festen på tv, men inte i närheten så många som stannat hemma vid skitväder.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-12, 07:51   #37
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6210
Standard

Just nu är det strååålande sol minst 20+ i solen ca 15 i skuggan svettas i solstolen, förra året var det sjukt , 25+ i 2 månader , så det tar sig

Senast redigerad av shjuve9le den 2015-06-12 klockan 08:14.
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-12, 10:34   #38
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Veckans skrällar i min bok: 3 Mr Burman med Takter i avd 1, kan kanske behöva ngt lopp till, men definitivt en vinnarskalle på hästen och en bra kuskförstärkning sedan tycker jag att Jormas körning i avd 6, nr 5 Special Promise är på tok för lågt streckad. Formen på g, bra tider, kuskförstärkt, verkar inte galoppbenägen, bra inne på pengarna. I övrigt så är jag inne på att spika 11 Hulte Magnus och 8 Quality Questioned. Hulte Magnus vann på Romme från sämre läge och Quality Question spets och slut är min tanke. Ok spelvärde på spikarna och kul att kunna gardera t ex avd 5 där många (Harry) hittar sin spik. Så hyfsat enkel inledning och bra dubbelodds.
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-12, 13:02   #39
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 784
Sharp$: 37718
Standard

Överlåter den här omgången och koncentrerar mig på att göra systemet till Bjerke på söndag. Klart mycket intressantare. Ser lätt ut på lördag. Montdore känns som bästa spik.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-12, 13:05   #40
 
Reg.datum: mar 2015
Ort: Thailand
Inlägg: 1 292
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Överlåter den här omgången och koncentrerar mig på att göra systemet till Bjerke på söndag. Klart mycket intressantare. Ser lätt ut på lördag. Montdore känns som bästa spik.
Om det ser lätt ut på V7 så ska man väl bara banka. Inte avstå?

__________________
Twitter: @Filmtokig
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-12, 13:07   #41
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 784
Sharp$: 37718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Om det ser lätt ut på V7 så ska man väl bara banka. Inte avstå?

Jag överlåter till ena brorsan att göra systemet. Har alldeles för mycket just nu (kommer inte vara hemma i morgon) och engagerar mig istället i söndagens som ser betydligt intressantare ut. Men på förhand så ser det väldigt lätt ut i morgon.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Filmtokig (+1)
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-12, 13:52   #42
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 117
Sharp$: 422
Standard

är unique julia så bra som streckprocenten säger?, känns helt fel att ha 41 % på ensamt sto, nej tack…säger som en gammal vän som lirar mycket poker
"DAMER KOSTAR ALLTID PENGAR", för övrigt så verkar le lahar toköverspelad när inte ens linderoth ger den mer än max halvchans att korsa linjen först!
bjarnet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-12, 13:55   #43
 
Reg.datum: mar 2015
Ort: Thailand
Inlägg: 1 292
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bjarnet Visa inlägg
är unique julia så bra som streckprocenten säger?, känns helt fel att ha 41 % på ensamt sto, nej tack…säger som en gammal vän som lirar mycket poker
"DAMER KOSTAR ALLTID PENGAR", för övrigt så verkar le lahar toköverspelad när inte ens linderoth ger den mer än max halvchans att korsa linjen först!

Har ju gått tider som ingen annat lyckats med i fältet, är snabb ut.

Så jag skulle vilja säga att hon är det, då det är kortdistans.
__________________
Twitter: @Filmtokig
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-12, 14:22   #44
 
Kyodais avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Himmelsfrid
Inlägg: 1 404
Sharp$: 5178
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Vet inte hur man definierar kanonväder i norra Norrland. Det finns i alla fall inget i nuläget i prognoserna som talar om nederbörd och det är det viktigaste när man läser på. Däremot är det nog vinterkläder på för dom som ska dit för det ska enligt SMHI max vara en 7-8 grader varmt under senare delen av kvällen. Hoppas inte det skrämmer bort besökare. Det arrangörerna drömde om i vintras var nog en mild afton men å andra sidan blir det inte samma mardröm som på Solvalla för två veckor sedan eller som i Östersund i lördags.

Norrlänningar vet hur man blir varm inombords när det knäpper

till lite grand utomhus...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5)
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-12, 14:26   #45
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Har ju gått tider som ingen annat lyckats med i fältet, är snabb ut.

Så jag skulle vilja säga att hon är det, då det är kortdistans.
Nja, inte så stora skillnader på tiderna. Berghs har bara testat sprint två ggr. 12,4 tid. Adielssons ska prova första gången (auto) men sett till medeldistans är det ingen skillnad mellan favoriten och denna. Sen har ju 9:an gjort 11.9 tid. Så det finns utmanare.

Verkar inte favoriten vara för ojämn? Annat stall nu förvisso...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td