Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-06-13, 10:14   #76
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Thumbs up

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Det har bara hänt en gång i V75's 21-åriga livslängd med sju vinnande streckfavoriter.
Och händer det igen vill många vara med och "sjöa".

Mvh Ulf-Eddie
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-13, 10:41   #77
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Uffe vill köra i spets med Knows Nothing.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-13, 10:42   #78
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bridgeman Visa inlägg
Kan hålla med om att det är en bra häst. Men vad är det för kusk
Jag skrattade lite när jag läste en av Betaltjänsterna. Krusen är KUSKLÖS stod det. Måtte han skärpa till sig i dag så att han får bättre rykte
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-13, 10:43   #79
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 117
Sharp$: 422
Standard

jag blir inte klok på avd 5, känns som det kan sluta hur som helst…56 % på le lahar är fruktansvärt överspelat när hästen aldrig verkar ha gått över distansen och att per säger att det är fördel tilläggshästarna gör ju inte saken lättare!
bjarnet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-13, 10:48   #80
 
Reg.datum: jun 2015
Inlägg: 4
Sharp$: 30
Standard

Någon som har spelvärdes tankar idag?
paradis0scar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-13, 10:50   #81
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3839
Standard

lite hjälp i avd1 ska man ta 10 och 8 eller räcker det med 6,7,2,11 tacksam
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-13, 11:02   #82
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bjarnet Visa inlägg
jag blir inte klok på avd 5, känns som det kan sluta hur som helst…56 % på le lahar är fruktansvärt överspelat när hästen aldrig verkar ha gått över distansen och att per säger att det är fördel tilläggshästarna gör ju inte saken lättare!
Håller med dig, den häst som jag vill ha med och tror lite på ( har följt den ett tag ) är 12 Rapid Ray och det står i 0% . Folk är fulla idag
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-13, 11:07   #83
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
lite hjälp i avd1 ska man ta 10 och 8 eller räcker det med 6,7,2,11 tacksam
1:an måste med. Första gången bfro och startsnabb.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-13, 11:08   #84
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Skulle köra en platsraket på alla Haapakangas hästar idag men lopp 14 får jag ej fram :(
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-13, 11:09   #85
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3839
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
1:an måste med. Första gången bfro och startsnabb.
vad tycker du ska man också ta 8 och 10 ?
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-13, 11:17   #86
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Skulle köra en platsraket på alla Haapakangas hästar idag men lopp 14 får jag ej fram :(
Platsodds på Bet365 Fick bli en där med.

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-13, 11:18   #87
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Skulle köra en platsraket på alla Haapakangas hästar idag men lopp 14 får jag ej fram
Kör en manuell raket, bara fördelar med det.

Mvh Ulf-Eddie
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-13, 11:27   #88
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
Kör en manuell raket, bara fördelar med det.

Mvh Ulf-Eddie
Laddar in rubbet om det sitter efter lopp 12, till lopp 14
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-13, 11:34   #89
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
lite hjälp i avd1 ska man ta 10 och 8 eller räcker det med 6,7,2,11 tacksam
Jag tar 8 hästar i första. Jag tar även med 5:an som jag inte tycker är sämre än 2 och 8 och som ska gå BRO idag (vilket inte gjort några större resutlat tidigare medges).

Jag har 1:an rankad 1:a för övrigt
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-13, 11:35   #90
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Slänger in hela analysen av avd 1 när jag ändå håller på:

Avd 1:

Lika svår som spetsstriden är att förutse tycker jag att själva loppet är. Helst skulle jag vilja strecka alla hästarna i loppet och jag har ingen given vinnare här. Troligen vinner någon som får gå mycket spårsnålt på vägen då det handlar om lång distans. En häst som borde kunna gå kortaste vägen till mål är 1 Lawless Laday som är min spetsfavorit i loppet och som denna gång ska gå barfota runt om för första gången. Jag tror ingen i loppet utom möjligen 10 Real Dream kan plocka ner Ulf Ohlssons häst i spets självmant, men kanske kör någon tillräckligt offensivt för att sänka ledaren och ge någon annan chansen.

Spontant så känns 10 Real Dream som den bästa hästen i loppet då han dels har överlägset bästa rekordtiden i fältet och dels varit ute i tuffa sällskap och knappt varit slagen av bland andra Mellby Collector. Bakspår på i volten är inte bra och det kan bli en lång väg fram till täten och hästen har bara en vinst som kom i första starten för cirka ett år sedan. Robert Bergh låter heller inte speciellt segerviss, men det kanske inte spelar någon roll. Möjligt att hästen är klasser bättre än de övriga och bara vinner.

6 Dialog In brukar ofta bolla med motståndet uppe i norr och normalt så slår han nog de flesta av motståndarna i det här loppet. Jag är högst osäker på hur bra han kommer iväg från springspåret och jag tror det är stor risk för vingel och jobbig resa här. Att han rankas så högt beror mest på att det finns en viss spetschans om Roger Nilsson prickar starten perfekt och hästen är felfri, och från ledningen tror jag på mycket bra chans.

En treåring som möter äldre brukar jag normalt sett stå över och kusken aviserar försiktigt upplägg. Balansen talar emot detta då man kommer köra med jänkarbike, barfota runt om och rycktussar, som hästen tydligen svarat mycket bra på. Risk även här för vingel från springspår, men träffar Hanna Olofsson som nyligen vann på V75 starten så kan det bli en bra position i loppet och hästen gick en mycket bra tid som tvåa bakom Romeus näst senast på barfotabalans.

Först av en trio hästar som jag har svårt att skilja på kapacitetmässigt rankar jag 5 Mystic Accident. Näst senast mötte han konkurrenterna 2 Juno F och 8 Sixten Bishop och var då trea slagen knappt av båda. Det handlade då om ett spårtrappelopp där han hade spår 14 vilket var det klart sämsta av de tre hästarnas startspår. Här har han inte det spårhandikappet mot de två andra och nu ska han dessutom gå barfota runt om.

2 Juno F var hästen som vann loppet jag diskuterade innan och hästen har vunnit båda sina tidigare starter över lång distans. Kommer ekipaget iväg skapligt från spår 2 så borde man få en bra position i loppet och nu ska man gå barfota bak vilket fungerat bra tidigare och kan bli ett litet lyft.

8 Sixten Bishop kommer få en spårsnål resa över den långa distansen och det är ofta utslagsgivande. Han har nyligen slagit 6 Dialog In och var 2:a bakom Juno F på en mycket bra tid i det här sällskapet för tre starter sedan. Hästen stod på tillägg mot 11 Tycko Star för en vecka sedan och gick snabbare då, men var efter i mål.

Erik Adielsson i voltstart ska aldrig räknas bort och jag streckar även 11 Tycko Star och hoppas att jag klarar mig utan de fyra sista hästarna. Hästen var 2:a på Östersund i "lördagsloppet" och visade då att han duger över lång distans.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2), dado (+6)
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td