Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-06-12, 21:05   #61
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

https://www.gratistravtips.se/v75-ti...n-13-juni-2015

Det här var faktiskt värt att lyssna på. Klara ideér och inget svammel, bra analyser dessutom
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+5), siarmo (+6), pojmonen (+5)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-12, 22:37   #62
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 8
Sharp$: 713
Standard

Ögats spel/ranking. Någon som har?
Pudas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-13, 01:49   #63
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 670
Sharp$: 2639
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Visst är det perfekt med lördagsloppet inom V75. Borde vara så varje gång. Spelmässigt är omgången kanon. Minns sämsta V75 omgången tidigare i år, den där söndagen på Solvalla, extraomgången, då 75% av vinnarna gav dubbla pengar eller lägre.
Och jag minns V75 omgången på Boden 2013 då V75:an gav 90 kr på sjuorna och givetvis ingen utdelning på sex o fem rätt. Det är ju för övrigt inte enda gången det har varit usel utdelning när Boden kört sin omgång för året. Men med några få bra tillresta hästar som till stor del möter chanslösa norrlandshästar så blir det lätt väldigt ojämna lopp. Det enda loppet som håller någorlunda hygglig kvalitét är väl guldloppet, Norrbottens Stora Pris, och i någon mån silverförsöket. För övrigt är det mest skräplopp utfyllt med hästar vi ser i V64 från norrlandsbanorna.
Men, jag vet, det är helt valfritt att spela, så det behöver ingen påminna mig om....
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-13, 01:52   #64
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 670
Sharp$: 2639
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mequei Visa inlägg
Vad sa Hultman om PDM?
Ska vi våga gissa på att han sa " Han har faktiskt aldrig känts bättre"....
Låter som vi har hört det förr från Hultman, inte bara om Panne...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+5), SO (+5)
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-13, 04:45   #65
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 294
Sharp$: 128
Standard

intressant omgång det kan bli mycket pengar idag ..spik på HULTE
chompipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-13, 06:48   #66
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Och jag minns V75 omgången på Boden 2013 då V75:an gav 90 kr på sjuorna och givetvis ingen utdelning på sex o fem rätt. Det är ju för övrigt inte enda gången det har varit usel utdelning när Boden kört sin omgång för året. Men med några få bra tillresta hästar som till stor del möter chanslösa norrlandshästar så blir det lätt väldigt ojämna lopp. Det enda loppet som håller någorlunda hygglig kvalitét är väl guldloppet, Norrbottens Stora Pris, och i någon mån silverförsöket. För övrigt är det mest skräplopp utfyllt med hästar vi ser i V64 från norrlandsbanorna.
Men, jag vet, det är helt valfritt att spela, så det behöver ingen påminna mig om....
Jag accepterar givetvis att du ser kvaliteten på loppen som helt avgörande. Det finns flera andra av samma åsikter. Jag däremot ser spelet som huvudsaken, spelvänliga lopp så att säga. Det är därför jag tyckte så illa om den där extradagen på Solvalla. Man kan njuta av sporten även om det saknas topphästar i varje lopp. Jag älskar breddloppsdagarna och tycker att det är in bra injektion för oss som är Spelare och gillar ordet odds. Tur att det finns olika åsikter eller hur?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tomtom2 (+3)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-13, 06:49   #67
 
Majors avatar
 
Reg.datum: apr 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 605
Sharp$: 437
Standard

Jag tror stenhårt på On track Piraten i sista!! FORZA Takter!!
__________________
Se var du sätter fötterna, annars kan du lätt tappa travet.
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-13, 06:55   #68
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
https://www.gratistravtips.se/v75-ti...n-13-juni-2015

Det här var faktiskt värt att lyssna på. Klara ideér och inget svammel, bra analyser dessutom
Underbar analys av avdelning 3. Ledning tar 8 Quality Questioned med Örjan hur lätt som helst. Kommer självfallet att svara när Bergh kommer med Montdore. Varför då kan man fråga sig? Jo för att stallkamraten 9 Venkatesh
ska få vilsam resa bakom dessa två och enkelt spurta hem loppet- Stallkörning? Javisst. Men so what?
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-13, 07:04   #69
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Mel Odin ska gå med skor och då tycker jag han är sämre. Banan kommer bli kanon i morgon, har varit några ordentliga regnskurar men i övrigt soligt. Kommer torka upp till i morgon kväll och bli riktigt bra.

Blir ett 3000kr system i morgon så det gäller att ha tungan rätt i mun
Tydligen hade Melander trimmat på ordentligt för meningen var att Mel Odin skulle vara med i Elitkampen - har han sagt. Inte säkert att förkylningen, som tydligen gått över, behöver vara så negativt. Vi har ju sett vad Mel Odin kan när formen är på topp. Var ju bara en längd efter Månprinsen 29 april på B. Såg loppet. Hulte Magnus var minst 30 meter efter, men var långt ifrån formen den gången om jag fattat rätt. Det är i alla fall helt säkert att Mel Odin presterat bättre utan skor
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-13, 07:22   #70
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Det finns en häst som bör bevakas om man vill gå utanför trion i kallblodsloppet och det är 9 Krusen. Formen är mycket bra och denne lite udda travare är ju som en tanks när han är i form. Bara mal på. Gjorde en bra insats på B 28/5 även om vinnaren Alsaker Faks var ännu bättre. Krusen mosade Qravatt som fick ledningen. Tiden på Krusen över 2680 25.1 kan nog växlas till en 24 tid över dagens distans och då är han med i matchen, om nu inte Hulte Magnus hittat formen förstås. Trots segern senast var ju Uffe inte helt nöjd med hästen. Jag är faktiskt lite spänd på vad Krusen kommer att prestera idag. Klart är i varje fall att hästen är mycket bättre än de 2% han står i just nu.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-13, 07:28   #71
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 132
Sharp$: 1281
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Det finns en häst som bör bevakas om man vill gå utanför trion i kallblodsloppet och det är 9 Krusen. Formen är mycket bra och denne lite udda travare är ju som en tanks när han är i form. Bara mal på. Gjorde en bra insats på B 28/5 även om vinnaren Alsaker Faks var ännu bättre. Krusen mosade Qravatt som fick ledningen. Tiden på Krusen över 2680 25.1 kan nog växlas till en 24 tid över dagens distans och då är han med i matchen, om nu inte Hulte Magnus hittat formen förstås. Trots segern senast var ju Uffe inte helt nöjd med hästen. Jag är faktiskt lite spänd på vad Krusen kommer att prestera idag. Klart är i varje fall att hästen är mycket bättre än de 2% han står i just nu.
Jag kan aldrig se den hästen vinna på V75 med den kusken i sulkyn. Varje lopp han kört så kör han på som en tok i tredjespår till ledningen sedan på upploppet sjunker den som en sten. Nej inte med den kusken tyvärr.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
znipstern (+1)
Bridgeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-13, 07:56   #72
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bridgeman Visa inlägg
Jag kan aldrig se den hästen vinna på V75 med den kusken i sulkyn. Varje lopp han kört så kör han på som en tok i tredjespår till ledningen sedan på upploppet sjunker den som en sten. Nej inte med den kusken tyvärr.
Men den gången han vinner vill jag vara med! Tycker du överdriver lite. Givetvis går det inte att jämföra kuskinsatsen med många andra men han har i varje fall 5 segrar sista två åren med hästen och här har han chansen att komma fram tidigt i loppet. Han blev ffg behandlad inför senaste loppet och var då finfin i travet. Och har dessutom gått framåt i loppet med den genomköraren. Jag vågar inte ge avslag även om det är det naturliga. Du vet väl att det är försent att strecka en häst när dom gått i mål. Övertygad om att Krusen gör en god insats.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-13, 08:01   #73
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 132
Sharp$: 1281
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Men den gången han vinner vill jag vara med! Tycker du överdriver lite. Givetvis går det inte att jämföra kuskinsatsen med många andra men han har i varje fall 5 segrar sista två åren med hästen och här har han chansen att komma fram tidigt i loppet. Han blev ffg behandlad inför senaste loppet och var då finfin i travet. Och har dessutom gått framåt i loppet med den genomköraren. Jag vågar inte ge avslag även om det är det naturliga. Du vet väl att det är försent att strecka en häst när dom gått i mål. Övertygad om att Krusen gör en god insats.
Kan hålla med om att det är en bra häst. Men vad är det för kusk
Bridgeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-13, 09:56   #74
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 164
Sharp$: 57050
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Och jag minns V75 omgången på Boden 2013 då V75:an gav 90 kr på sjuorna och givetvis ingen utdelning på sex o fem rätt. Det är ju för övrigt inte enda gången det har varit usel utdelning när Boden kört sin omgång för året. Men med några få bra tillresta hästar som till stor del möter chanslösa norrlandshästar så blir det lätt väldigt ojämna lopp. Det enda loppet som håller någorlunda hygglig kvalitét är väl guldloppet, Norrbottens Stora Pris, och i någon mån silverförsöket. För övrigt är det mest skräplopp utfyllt med hästar vi ser i V64 från norrlandsbanorna.
Men, jag vet, det är helt valfritt att spela, så det behöver ingen påminna mig om....
7 rätt gav 80 kr 2013 och jag kan inte minnas någon annan V75 omgång där 7 av 7 streckfavoriter vunnit.

Jackpot 2 av de 3 senaste åren och det var väl i fjor när det var skitväder 7 rätt orkade upp till drygt 20 tkr.

Man ska ju inte måla fan på väggen men statistiskt brukar V75 på småbanorna i Norrland på sommaren inte vara de omgångar som ger bra utdelning. Troligen anledning att det är alldeles för mycket skräp som blandas med hästar från Bergh och Båth tränat från Bergsåker och ett antal solvallahästar.

Hoppas att det vänder i år. Annars kommer det snart omgångar som brukar ge väldigt bra utdelning. T ex sprintermästarlördagen i Halmstad.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-13, 10:04   #75
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 867
Sharp$: 3624
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
7 rätt gav 80 kr 2013 och jag kan inte minnas någon annan V75 omgång där 7 av 7 streckfavoriter vunnit.
Det har bara hänt en gång i V75's 21-åriga livslängd med sju vinnande streckfavoriter.
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td