|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#121 | |
|
Citat:
![]() Jag hade hellre spikat Aristocat Boko istället för Venkatesh. Både har lite svårt för att vinna, men Ohlsson är bättre. T.o.m. Kricken CD med Takter känns mer intressant om du tror att favoriterna kör mot varandra. Tänk på att Montdore inte ska springa barfota runt om. Den kan galoppera eller så kanske den presterar sämre än vanligt? En galopperande Montdore betyder väl att QQ bestämmer i spets? Jag hade nog hellre kört med en spik och tagit bort ett par av "långskotten"... Ni får gå på känslan helt enkelt. Känns det rätt så, men spika inte den "bara för att"... |
||
|
|
|
|
|
#122 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#123 | |
|
precis vad jag menar att qq kommer vilja ha spets med Montdore utvändigt som driver upp tempot för att hans chans med skor är att få överta! = högt tempo.. Och den som vinner på det är "trumvirvel"... Venkatesh
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#124 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#125 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#126 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Den här omgången brukar inte ge så mycket. Säkert inte i dag heller men det skiter jag i. Spelar bara ett litet på skoj idag.
|
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Dax för Henrik Svensson att spräcka 0:an på V75 idag?
So Gå Hero tidig tycker jag
|
|
|
|
#129 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Tant Grön (Margareta W-K) har rest upp till Boden. Skulle ALDRIG ske om inte Hultman givit klartecken på Panne. Efter avd 7 får vi se henne kramandes Örjan i vinnarcirkeln.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5) |
|
|
|
|
|
|
#131 | |
|
Citat:
Han var ju högst osäker i veckan, och även Örjan igår va osäker på formen och tyckte Panne ska garderas. Viktig info för mig.
|
|
|
|
#132 | |
|
Citat:
Visst, vet vad Hultman sagt officiellt. Men internt måste han ha gett klartecken. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Filmtokig (+5) |
||
|
|
|
|
|
#133 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#134 |
|
Dagens spikar blir lawless laday och hultemagnus. Känns som hela sharps går bort om Hulte missar! haha
|
|
|
|
|
|
|
|