|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#226 |
|
Både Stay Alert och XLNT rök från kupongen när man skulle feggardera Tokio Hotel Hall i första.
|
|
|
|
|
|
|
#227 |
|
Underbar diskning, fortfarande med på sex rätt
|
|
|
|
#228 |
|
Ordningen återställd. Nu både pappa & son, som vanligt, tagit varsin V75-seger på hemmaplan.
|
|
|
|
|
|
|
#229 |
|
Banned
|
Ja, XLNT borde ha varit med på kupongen - trots Untersteiner. Avslutade bra bakom Legenden och favoriten senast.
|
|
|
|
|
|
#230 |
|
Trodde jag levde men bommade visst i 4e. Skit också. 8 x3 för 6 rätt men ger ju inget så det är tämligen ointressant
|
|
|
|
|
|
|
#231 |
|
Stekel!! Bara för att vara "djävulens advokat" och innan loppen är körda. Never/aldrig två segrar för familjen Kolgjini. Visserligen finns chans på drömscenariot SOS. Annars omöjligt för någon i den familjen att vinna.
|
|
|
|
|
|
|
#232 |
|
Banned
|
Blir det körning nu? 1.06första 500? Då borde det väl bita bra för dem där bak, 11 Coldtown till 5½ ggr pengarna...men han trivs väl inte utanför Valla. Tveksamt om man vill spela Super Otto efter PLs styrning i förra loppet...lär väl sätta sig i tredje invändigt...
|
|
|
|
|
|
#233 |
|
Som helt opartisk undrar jag hur den kunde bli diskad för det där? Är ju exakt samma situationer jämt där två ekipage har halva hästen i andraspår. Ibland frias och ibland fälls man?
Är det inte bättre att man säger om det är jämnt skägg att man alltid ska ge fördel till hästen i tredjespår. Hade hästen i tredjespår idag fegat lite där så hade inte vinnaren blivit diskad om man ska på tidigare domar av måldomarnämnder.
|
|
|
|
#234 |
|
Förbannade jävla satans Takter.....gaaaaaaaaah
|
|
|
|
|
|
|
#235 |
|
Kul att det börjar gå bra för Adrian det är han värd samt hela hans familj / stall
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1) |
|
|
|
|
|
|
#237 |
|
Det är nog snarare tvärtom "when it rains it pours"! Minns jägers för några månader sen. In med El Mago nu för pott! Vore extra skönt att få in den just med den hästen eftersom det var så snöpligt att missa den i Boden sist.
|
|
|
|
#238 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#239 |
|
Exakt!
(det beror på vad hon INTE säger) Och DET kan jag säga utan att vara sexistisk, Robin orkar jag med nöd och näppe med, Eskil tål jag inte och dilemmat mellan att missa viktig (typ när loppen går osv) info eller stänga av ljudet har jag ännu inte hittat någon annan lösning på än att supa till o slänga datorn i väggen. Senast redigerad av ExtremtRik den 2015-07-04 klockan 16:37. |
|
|
|
|
|
|
|