|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
Tack Olle
Dina inlägg är uppskattade av mig, det är dom enda jag läser här inne
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Olle du har fått en äkta beundrare
![]() Läser bara dina inlägg! |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Kvinnliga beundrare har man inte så stor erfarenhet av
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Har visserligen inte studerat än
men det känns som om man är "favo" på Åmål från 11espår på kort så bör man ha hygglig chans från 5espår på Hd? M.T.Jordan värst emot har ju dåliga spår och M.T verkar utvecklats ordentligt sedan 3års säsongen! Lycka till! |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Lite sugen att börja med 2 spikar.
Håller med om MT Jordan. Jakobsson har en uppsittning under v75 och jag tror att han vinner detta. Hästen har bra form. Var väldigt fin på Sundbyholm och Solvalla. Snubblade sig i galopp senast men nog ingen fara för formtapp. Han är snabb ut och jag tror att han sitter i spets omgående. På en självspringande bana borde han bli mycket,mycket svårslagen. Jag spikar och bläddrar vidare. Inget snack. Spets och slut, hämta ut. I första ser Carabineri ut att bli stor favorit. Inget konstigt. Mycket fin och en enorm spurtare men som det såg ut i går så lär man inte vinna som man vill från bakspår. De här hästarna är inte helt vana vid voltstart och inte helt givet vem som tar spets tycker jag. Mycket möjligt att Tokio Hotell kan trycka sig till spets och därifrån biter den ifrån sig rätt bra tror jag. Spirit Real spikade jag senast men den fastnade. Tror jag inte att den gör nu. Finns en liten spetschans också. Bör vinna detta men är ju jättefavorit så inget roligt men mycket troligt streck. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Citat:
Bådar inte gott
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+2) |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
El Mago Pellini är väl inte så rolig till 51%, men bet365 har 3,75 som vinnare...NBC lär spetsa o släppa till EMP direkt o vem vill åka fram o sätta upp tempot sen?!?
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
...och PU "krattar manegen" i tv nu...
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Kan Noken Fräkkert hålla rygg på RMN? Bör kunna bli giftig om så är fallet!
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Banned
|
Super Otto slipper Haugstad och då är det väl bara att banka? 7% i dagsläget, kan man hoppas att Lennartsson har stärkts lite av framgångarna med Cash Gamble?
Heaven´s Door öppnade första 800 efter 1.07,5 när hon vann på 1.09,6 i fjol somras. Kan förmodligen öppna bättre än vad många tror, berättigad favorit. Härligt att se Spring Erom igen. Men har nog inte med utgången att göra. Jag funderar på vad 5 Falcon Håleryd kan göra mot det här motståndet. Bra spår och har en bra avslutning men ska väl inte gå i gulddebuten? Vet inte om jag orkar härda ut med Porthos Amok, ska iaf gå barfota runt om och har bättre utgångsläge än på länge. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Tror ni Untersteiner kör i spets med Nothing But Class? Pallar den distansen?
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Han tänker släppa till El Mago Pellini.
|
|
|
#30 |
|
http://www.travnet.se/berglund/2015/...emmafavoriten/
Troligtvis inte i närheten av "experterna" på Sharps...men ändå! |
|
|
|
|