Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-08-28, 14:28   #31
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
1 Funny Tornado - 3% har äntligen läge och ofattbart bortglömd varenda start!!?
Flög fram sist och ska absolut vara streckad upp emot 10%!!

Morgondagens i skrivande stund bästa värde!
Bra spelvärde på hästen, men vad tror du om kusken? Jag ser det som en klar försämring! Visst 3 av 4 på plats med hästen, inkl två galopper. Men det va väl hyfsat billiga lopp han platsade i? Oavsett, intressant, men lite rädd att den hamnar 3:e invändigt eller slår på en galopp med Jimmy igen. Tydligen skor fram och "vi siktar inte på ledningen" låter negativt.
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!

Senast redigerad av hugotheboss den 2015-08-28 klockan 14:43.
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-28, 14:39   #32
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ska bli roligt att se loppen imorgon, men som vanligt inget spel på lördagarna tills ATG ändrar tillbaka.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-28, 15:12   #33
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 409
Sharp$: 988
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Bra spelvärde på hästen, men vad tror du om kusken? Jag ser det som en klar försämring! Visst 3 av 4 på plats med hästen, inkl två galopper. Men det va väl hyfsat billiga lopp han platsade i? Oavsett, intressant, men lite rädd att den hamnar 3:e invändigt eller slår på en galopp med Jimmy igen. Tydligen skor fram och "vi siktar inte på ledningen" låter negativt.
Det är nog till och med skor runt om och dessutom öppet huvudlag. Låter ju inte påställt direkt.
Ztazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-28, 15:15   #34
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 409
Sharp$: 988
Standard

Jimmy Jonsson är lärling hos Robert B. Kör ju inte allt för mycket lopp. Har startat 3 ggr på V75 med 1 vinst. Inte så tokigt. Det var dock 2013 med Västerbo Collect i i lärlingslopp. Tuffare nu.
Ztazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-28, 15:21   #35
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 409
Sharp$: 988
Standard

Jimmy J hade väll en mindre träningsverksamhet 2005-2007 men idag bara en häst. Nu är det lärling hos Robert B som gäller (hur länge vet jag inte då det är flytt dags snart för Stall Bergh).
Ztazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-28, 15:21   #36
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av Ztazze Visa inlägg
Dubbla? Hur många kör matematiska system idag förutom Harry Boy spelarna?
Ca. 99% av spelarna kör matematiskt. På Sharps är siffran betydligt högre.

Mvh. Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-28, 15:22   #37
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7866
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ztazze Visa inlägg
Dubbla? Hur många kör matematiska system idag förutom Harry Boy spelarna?
Ja du. Ta den diskussionen med sjöstrand och Husse istället. De har förmodligen satt ett antal miljoner kronor mer på sina matematiska än vad du gjort på dina reducerade men kan ju ha fel så låter det vara osagt.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-28, 16:27   #38
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 524
Sharp$: 7957
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ztazze Visa inlägg
Jimmy J hade väll en mindre träningsverksamhet 2005-2007 men idag bara en häst. Nu är det lärling hos Robert B som gäller (hur länge vet jag inte då det är flytt dags snart för Stall Bergh).
Jimmy jobbar sedan en tid hos Öystein Tjomsland. På hans filial i Sundsvall.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-28, 16:33   #39
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5208
Standard

I V75:2 är Lennartsson favorit med 11 Order To Fly (45%). Scenariobeskrivningarna för att han vinner det där är väl att han går fram till dödens och trycker sönder ledaren - alternativt att han får överta. Klart duglig häst som dock svikit förut och Per Lennartsson har lallat bort kölägen förut....jag har ingen statistik men jag tror att han måste vara bland de fem sämsta i Sverige på att köra från bakspår eller med tillägg. I sällskap med Magnus J och några till.

Andrahandsfavorit är Goop med 6 Gigant Proud. På vilka meriter då kan man undra. Två vinster senaste 16 starterna (en vinst 2014, en 2015) senaste vinsten i ett lopp med 10´ i segerpremie. Antar att det spekuleras i att han blåser till spets här eller att han gick bra senast, kom ihåg dock att Gävlebanan kan vara hur snabb som helst vissa tävlingsdagar och att det ofta presteras glädjetider.

Mest förvånad är jag över att en sån som 3 Liberty Face bara är 4%-are. Vann V75 på ett bra sätt i vintras och trots lite sämre insatser några starter så gav han väl ändå nåt formbesked senast? Har också gjort 12-tider på Gävle (medel men auto)....

Bästa meriterna och förmodligen (näst) bästa hästen är 5 King City (16%). Kan förmodligen vara ett spikförslag - om Örjan kör för vinst. Viket inte alltid är så lätt att veta.

Tycker att 8 Aghinetti borde få riktigt svårt. Ska han köra i tredjespår igen? Kanske t o m kan strula till det för PerL om han tar dödens och försvarar sin position. Nä, nu spekulerar jag.

Tror att jag låser på 3,5 här. Alternativt tar med sistarankade 10 Usain Swing, barfota runt om i morrn. Nä, kan väl aldrig gå?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-28, 16:53   #40
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 453
Sharp$: 1648
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
I V75:2 är Lennartsson favorit med 11 Order To Fly (45%). Scenariobeskrivningarna för att han vinner det där är väl att han går fram till dödens och trycker sönder ledaren - alternativt att han får överta. Klart duglig häst som dock svikit förut och Per Lennartsson har lallat bort kölägen förut....jag har ingen statistik men jag tror att han måste vara bland de fem sämsta i Sverige på att köra från bakspår eller med tillägg. I sällskap med Magnus J och några till.

Andrahandsfavorit är Goop med 6 Gigant Proud. På vilka meriter då kan man undra. Två vinster senaste 16 starterna (en vinst 2014, en 2015) senaste vinsten i ett lopp med 10´ i segerpremie. Antar att det spekuleras i att han blåser till spets här eller att han gick bra senast, kom ihåg dock att Gävlebanan kan vara hur snabb som helst vissa tävlingsdagar och att det ofta presteras glädjetider.

Mest förvånad är jag över att en sån som 3 Liberty Face bara är 4%-are. Vann V75 på ett bra sätt i vintras och trots lite sämre insatser några starter så gav han väl ändå nåt formbesked senast? Har också gjort 12-tider på Gävle (medel men auto)....

Bästa meriterna och förmodligen (näst) bästa hästen är 5 King City (16%). Kan förmodligen vara ett spikförslag - om Örjan kör för vinst. Viket inte alltid är så lätt att veta.

Tycker att 8 Aghinetti borde få riktigt svårt. Ska han köra i tredjespår igen? Kanske t o m kan strula till det för PerL om han tar dödens och försvarar sin position. Nä, nu spekulerar jag.

Tror att jag låser på 3,5 här. Alternativt tar med sistarankade 10 Usain Swing, barfota runt om i morrn. Nä, kan väl aldrig gå?
Tränaren tror inte så mycket på Liberty..
Liberty Face har det bättre läget och gjorde det bra sist i brons. Han kan inte vinna loppet på egen hand utan kräver hängresa i hårt tempo
MatsE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-28, 17:01   #41
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 294
Sharp$: 128
Standard

Favisar imorgon passar jag ..
chompipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-28, 17:05   #42
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 453
Sharp$: 1648
Standard

Tror så pass mycket på Stoneisle Lili att jag spikar
MatsE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-28, 17:18   #43
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
I V75:2 är Lennartsson favorit med 11 Order To Fly (45%). Scenariobeskrivningarna för att han vinner det där är väl att han går fram till dödens och trycker sönder ledaren - alternativt att han får överta. Klart duglig häst som dock svikit förut och Per Lennartsson har lallat bort kölägen förut....jag har ingen statistik men jag tror att han måste vara bland de fem sämsta i Sverige på att köra från bakspår eller med tillägg. I sällskap med Magnus J och några till.

Andrahandsfavorit är Goop med 6 Gigant Proud. På vilka meriter då kan man undra. Två vinster senaste 16 starterna (en vinst 2014, en 2015) senaste vinsten i ett lopp med 10´ i segerpremie. Antar att det spekuleras i att han blåser till spets här eller att han gick bra senast, kom ihåg dock att Gävlebanan kan vara hur snabb som helst vissa tävlingsdagar och att det ofta presteras glädjetider.

Mest förvånad är jag över att en sån som 3 Liberty Face bara är 4%-are. Vann V75 på ett bra sätt i vintras och trots lite sämre insatser några starter så gav han väl ändå nåt formbesked senast? Har också gjort 12-tider på Gävle (medel men auto)....

Bästa meriterna och förmodligen (näst) bästa hästen är 5 King City (16%). Kan förmodligen vara ett spikförslag - om Örjan kör för vinst. Viket inte alltid är så lätt att veta.

Tycker att 8 Aghinetti borde få riktigt svårt. Ska han köra i tredjespår igen? Kanske t o m kan strula till det för PerL om han tar dödens och försvarar sin position. Nä, nu spekulerar jag.

Tror att jag låser på 3,5 här. Alternativt tar med sistarankade 10 Usain Swing, barfota runt om i morrn. Nä, kan väl aldrig gå?
Tror att T Jansson spetsar här med Berghs andrahäst, 2 Re Doc och sedan släpper han inte till ngn annan än Berghs egen styrning 8 Aghinetti som dessutom blivit nedstruken ett spår. Vilket möjligtvis skulle kunna gynna 3 Liberty Face också. Att spika ngn som aldrig vunnit på distansen känns modigt. Tycker det är ganska låg klass på det här loppet och chans till skräll. I morgon vet vi.
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-28, 17:23   #44
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 409
Sharp$: 988
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Ja du. Ta den diskussionen med sjöstrand och Husse istället. De har förmodligen satt ett antal miljoner kronor mer på sina matematiska än vad du gjort på dina reducerade men kan ju ha fel så låter det vara osagt.
Allt handlar om sannolikhet. Det är väl inte helt rätt taktik att betala lika mycket för en 1% som en 60% på ett system.

Jag sa inte att det var omöjligt att vinna med matematiskt. Som sagt sannolikhet.
Ztazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-28, 17:28   #45
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ztazze Visa inlägg
Allt handlar om sannolikhet. Det är väl inte helt rätt taktik att betala lika mycket för en 1% som en 60% på ett system.

Jag sa inte att det var omöjligt att vinna med matematiskt. Som sagt sannolikhet.
Sannolikheten är stor att man vinner mest om man har streckat den som vinner
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MatsE (+10)
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td