Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-08-28, 05:41   #1
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3839
Standard

v64 BERGSÅKER


Två dagars fest med trav från Bergsåker, vi börjar med v64 idag..Hoppas att Norrlandskungar SO osv har bra info ....
Bästa spik? Bästa drag?

nu kör vi
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-28, 08:12   #2
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
Två dagars fest med trav från Bergsåker, vi börjar med v64 idag..Hoppas att Norrlandskungar SO osv har bra info ....
Bästa spik? Bästa drag?

nu kör vi
Vad jag kan se så är SO, Melander och nomis avstängda här, står "banned" på alla tre.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+1)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-28, 15:20   #3
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Intressant med Berghs häst i avd 2. Tredjehandare och 13%. Första barfota runt om, speciellt intressant sett till stammen och tränaren.
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-28, 15:22   #4
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
Två dagars fest med trav från Bergsåker, vi börjar med v64 idag..Hoppas att Norrlandskungar SO osv har bra info ....
Bästa spik? Bästa drag?

nu kör vi
Funderar på kallblodsloppet. Kvicker Kaxe är absolut första hästen - men spelet på Talls Odin oroar mig. Har sett hästens segerlopp och eftersom den är Härnösandsägd så har jag kollat upp den. Har mycket hög kapacitet, är mera stark än speedig. Vunnit på 26.1 utan att pressas. Info jag fick är att hästen tål inte spö (blir alldeles skakig då) så Ulf Ohlsson är nog rätt man. Verkar som hästen fick stryk hos sin förre tränare ??!! Jag tar 2 U-hästar i detta lopp, 2 och 5, för jag tror mera på skräll (för procentens skull) i detta lopp än i avd 2eller 6. Anledningen är att distansen 3140 gör att det finns möjligheter för annan häst, som inte vinner så ofta, att vinna till bra odds och låg procent.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-28, 15:32   #5
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Smilin Eli med Erik idag.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-28, 15:34   #6
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Funderar på kallblodsloppet. Kvicker Kaxe är absolut första hästen - men spelet på Talls Odin oroar mig. Har sett hästens segerlopp och eftersom den är Härnösandsägd så har jag kollat upp den. Har mycket hög kapacitet, är mera stark än speedig. Vunnit på 26.1 utan att pressas. Info jag fick är att hästen tål inte spö (blir alldeles skakig då) så Ulf Ohlsson är nog rätt man. Verkar som hästen fick stryk hos sin förre tränare ??!! Jag tar 2 U-hästar i detta lopp, 2 och 5, för jag tror mera på skräll (för procentens skull) i detta lopp än i avd 2eller 6. Anledningen är att distansen 3140 gör att det finns möjligheter för annan häst, som inte vinner så ofta, att vinna till bra odds och låg procent.
Med så många toppkuskar i loppet känns Kvickers Kaxe som en dålig favorit trots att J-O Persson alltid kör hästen.

Apropå den långa distansen och skrällmöjligheterna så tycker jag att Järbo Harry med Norberg kan vara intressant till 4 %. Van vid längre distanser och vunnit ett par gånger, ett antal segrar på denna bana också. Får se om det blir barfota runt om även denna gång...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-28, 15:42   #7
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 816
Sharp$: 37788
Standard

Omgångens näst mest streckade häst - Magic Number - ska gå med skor idag. Känns som att man får gardera hårt i det loppet.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-28, 15:50   #8
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 98
Sharp$: 968
Standard

spetsstriden i avd3? någon som har koll?
Väldigt överstreckad favorit och är lite inne på att spika valetta strix. men tyvärr ser den lite seg ut för att kunna överta ledningen från start.
Drphilsner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-28, 15:51   #9
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Omgångens näst mest streckade häst - Magic Number - ska gå med skor idag. Känns som att man får gardera hårt i det loppet.
Eller kanske inte? Varför inte chansspika andrahandaren Valetta Strix, 16 %. Relativt startsnabb har jag för mig. Spetsar den finns det nog ingen som är tillräckligt bra för att besegra den, även om den har lite svårt för att vinna.

Annars tycker jag att Sonata Ås är väldigt bortglömd,4 %, trots distansminus. Men både häst och kusk är i form...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-28, 15:54   #10
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Drphilsner Visa inlägg
spetsstriden i avd3? någon som har koll?
Väldigt överstreckad favorit och är lite inne på att spika valetta strix. men tyvärr ser den lite seg ut för att kunna överta ledningen från start.
Tyckte också att VS var intressant. Tror att den är snabbare i volt, men är lite osäker på autostart - fast långsam är den nog inte? Berghs häst är nog ganska startsnabb. Men förmodligen blir det Goop som spetsar med favoriten. Han brukar väl kunna få fart på dom flesta hästar.
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-28, 15:58   #11
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 1 492
Sharp$: 15633
Standard

Valetta och smiling blir mina spikar.
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-28, 16:03   #12
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 98
Sharp$: 968
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Tyckte också att VS var intressant. Tror att den är snabbare i volt, men är lite osäker på autostart - fast långsam är den nog inte? Berghs häst är nog ganska startsnabb. Men förmodligen blir det Goop som spetsar med favoriten. Han brukar väl kunna få fart på dom flesta hästar.

Kollade i lopparkivet och tyckt inte VS hängde med så bra i starterna jag kollade på. Men VS går barfota och MC med skor, kan ju vara en chansspik.
Drphilsner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-28, 16:12   #13
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 816
Sharp$: 37788
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Eller kanske inte? Varför inte chansspika andrahandaren Valetta Strix, 16 %. Relativt startsnabb har jag för mig. Spetsar den finns det nog ingen som är tillräckligt bra för att besegra den, även om den har lite svårt för att vinna.

Annars tycker jag att Sonata Ås är väldigt bortglömd,4 %, trots distansminus. Men både häst och kusk är i form...
Jag tycker att loppet är öppet och det finns bra spikbud i andra lopp, så jag garderar.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-28, 16:41   #14
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 1 492
Sharp$: 15633
Standard

ta man några hästar i 3:e så glöm inte 10 Monas..... går alltid stark på slutet.
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-28, 17:44   #15
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Halmstad
Inlägg: 185
Sharp$: 859
Standard

löjligt i lopp 2 låta favvisen få vinna sådär, ingen bryr sig -.-
niveon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td