Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-09-05, 12:51   #181
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 23
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Jag ska nog spika Adrian i lärlingsloppet. I det här sällskapet är han rena rama Goop och i lärlingsloppen är det bästa kusken som brukar vinna, inte bästa hästen. I det här fallet har han dessutom en häst som har riktigt bra form och speed. Blåser alla på upploppet.
Nja Frank Nilsson har väl inte varit så dålig på sistone, i.o.f.s kör han bra hästar men ändå, inte lika elegant som Oskar J Andersson kanske men men.
Björnland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-05, 12:52   #182
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2219
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Ju längre omsättning desto bättre tycker jag. Någon gång ska de styrande inse att det faktiskt var skit att ändra starttid. Både för de aktiva och spelarna. Tänk dig på vintern? Det är nattsvart och svinkallt redan vid start.. snacka om att dra folk ifrån banorna och in till TV-skärmen..
Ja det känns inte så lyckat till vintern. Tycker den här starttiden hade funkat bra maj-september och 14:30 resten av året.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oggeb (+1)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-05, 12:55   #183
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 117
Sharp$: 422
Standard

hur ska man tolka adrians egna spik i 6:e på buzz mearas…är det bara önsketänkande eller är hästen så bra i ordning så han plockar ner både folli och mc steamy på ren vilja?
bjarnet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-05, 12:56   #184
 
Moonfalas avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 265
Sharp$: 5145
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Ja det känns inte så lyckat till vintern. Tycker den här starttiden hade funkat bra maj-september och 14:30 resten av året.
Ja, undrar om det var p.g.a. en anpassning till den här tidplanen som Unionstravet fick flytta nästa år.. Jag skulle ju visserligen tro att de har ändrat långt innan dess förhoppningsvis
http://nwt.se/sport/spel_trav/2015/0...i-oktober-2016
Moonfala är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-05, 12:57   #185
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2219
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Svårt när man aldrig kört på V75 innan
Verkar vara rätt duktig av resultaten hittills att bedöma. Tror jag tar med henne på skorycket och läge.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-05, 13:10   #186
 
spiifiis avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 159
Sharp$: 803
Standard

Att tänka på denna v75a:

Takters hemmabana, och vinner allt som oftast MINST ett lopp per v75.
- For Pleasure As 6% Långtravare som nu kutar 1000m kortare och kuskplus.
- Democrat 3% Även här kuskplus och gör det väldigt bra emellanåt!
- Moondancer 6% Väldigt intressant om skoryck och verkar trivas med Takter i sulkyn.
- Rosso Pomodoro 6% Härdad utomlands på långlopp(2300&2800m), se upp nu med 1640 igen! (2a senast han sprang 1640)
- R.G.'s Thunderbolt 10% Får det jävligt tufft mot Mister JP men jag har med den ändå. Vann senast 125.000 som favorit.

I lärlingsloppet kommer det vara (som vanligt) kuskranking som avgör. Oskar J Med Loke Chibabba måste ses som en bra chans! Funkar med både bakspår och med framspår.
Nämner även Sassafras igen! Dock ingen kusk som sticker ut men skorycket gör att jag tror ännu mer på denne nu.
Stelina då? Minst spelad i loppet tycker jag är oförskämt lite! 1 oplacerad och 1 vinst (100.000kr) på Jägersro. Nu skoryck och verkar gå bra som fan utan dojjor

Tror faktiskt på hög utdelning idag! Eller jag hoppas på det åtminstone

Min spik blir voltkungen Erik Adielsson med Digger Lord i and.2.

Lycka till alla Sharpsexperter!!!

Senast redigerad av spiifii den 2015-09-05 klockan 13:25.
spiifii är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-05, 13:12   #187
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 117
Sharp$: 422
Standard

rosso pomodore gick ju 11,2 över 1640 för lite drygt 1 månad sen, nu takter upp i jollen borde vara rejält plus på den, bara 6 %, hårdare emot nu men man ska inte förakta hemmabana och kuskplus
bjarnet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-05, 13:19   #188
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 10
Sharp$: 778
Standard

Nån som vet vilka spelvärde spikar o vilka skrällar dom har?
zerodivision är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-05, 13:20   #189
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Brukar inte bry mig att läsa ert ändlösa off topic-snack som skräpar ner speltrådarna, men jag blir bara så irriterad på såna här kommentarer. Det är noll risk att du skulle ha fått för dig att skriva "varav en ung kille" där (lika dumt vore det för övrigt men åt andra hållet). Utan du lägger till det som att det är en sanning att det inte skulle finnas en ung tjej som kan trav. Eller menar du något annat med det?

On topic så tänker jag så här efter en kortare titt på den här spel och sportmässigt ganska ljumna omgången:

Spikvärd: Folli som har toppspår och toppkusk. Ganska snabb ut och skulle kunna ta ledningen om de viker ner sig och inte stallkör så förbannat där framme och då är det mer eller mindre klart. Men mer troligt är en dödensvinst.

Spelvärd: Royal Blessed. Inte speciellt startsnabb och distansen är inget plus med tanke på det. MEN det är ett bra läge, motståndet är inte speciellt klassigt och Paal gör ALLT för att vinna!

Vinner på walk over gör Digger Lord och Mister J.P. Riktigt tråkiga lopp lär det bli. Lover Face däremot håller jag däremot inte gärna i handen när det är voltstart och grejer.
Ähh, tjut då, han har ju rätt, oavsett om det är en kille lr tjej i studion. De har kunnigt folk som Forsgren & Stig H & lik förbaskat ska det in ngn ungtupp som gör att man får dra av ljudet för orka titta.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+3)
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-05, 13:25   #190
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 111
Sharp$: 3907
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bjarnet Visa inlägg
hur ska man tolka adrians egna spik i 6:e på buzz mearas…är det bara önsketänkande eller är hästen så bra i ordning så han plockar ner både folli och mc steamy på ren vilja?
Pappa har nog lovat att sänka de andra med Valetta och sen släppa till Buzz. Så lät det iaf på Ludde i V75-mixen igår. Kan bli vida spår och fler som lurar i vassen om det blir tempo.
Bonbon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-05, 13:27   #191
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Min spik:

9 Mc Steamy kopplade senast grepp från dödens för att sedan galoppera 150 meter före mål. Det var mest troligt segern som gick upp i rök, men att formen fortsatt är på topp råder det inga tvivel om. Med minsta klaff från sitt bakspår bjuder han garanterat en rejäl match om segern.


Dragen:

7 Bear Dancer är snabb ut båda bakom bil och som nu, i volt. Räkna med att Björn Goop laddar vad som går och skulle man lyckas komma till ledningen lär det hålla ett bra tag.

10 Radiation har galopperat i två av sina fem senaste starter, men i övriga framträdanden har det slutat med seger. Kapacitet finns och sköter han sig samtidigt som det klaffar från ett bakspår ska han ses med bra chans.


1 Sassafras var bra i comebacken näst senast, men sämre senast. Kanske att starterna kom väl tätt och löper hon bara upp till vad vi vet att hon kan är hon i allra högsta grad aktuell för segerstriden.

5 Panoramic har agerat klart förbättrat i sina senaste starter och kommer till Jägersro med formen på topp. Läget är dessutom passande.


Skrällarna:

4 Melodi Marke Gick ett svettigt lopp efter galopp senast och kommer med formen på topp.

3 Si See Sea Är snabb ut och lär laddas mot ledningen, kan hålla...

8 Apollonia Har gjort det bra i sina senaste starter. Utvecklas fint i sin nya regi..

10 R.g.s Thunderbolt Kommer med två raka segrar och har formen på topp. Takter upp idag!


God tur!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-05, 13:29   #192
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bjarnet Visa inlägg
hur ska man tolka adrians egna spik i 6:e på buzz mearas…är det bara önsketänkande eller är hästen så bra i ordning så han plockar ner både folli och mc steamy på ren vilja?
Den enda han behöver plocka ner är väl Folli? Mc Steamy är väl den som behöver plocka ner bägga två. Eller tänker jag som en idiot just nu då det är Mc Steamy som attackerar?
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-05, 13:33   #193
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Min spik:

9 Mc Steamy kopplade senast grepp från dödens för att sedan galoppera 150 meter före mål. Det var mest troligt segern som gick upp i rök, men att formen fortsatt är på topp råder det inga tvivel om. Med minsta klaff från sitt bakspår bjuder han garanterat en rejäl match om segern.

God tur!
"Om det var segern som rök i och med galoppen in på upploppet senast? Nja, det var väl inte riktigt min feeling att det hade räckt ända hem, han var trött i det läget, tappade spänsten och blev lite stappligare i aktionen rent allmänt jämfört med gången innan." /P. Untersteiner

Så nog fan råder det tvivel huruvida formen är på topp eller inte. För mig låter det som ett formtapp. Han behöver vara enormt mycket bättre denna gången för att lösa ut ett scenario där han plockar ner ledaren. Framförallt eftersom han var trött 150 kvar. Lycka till att speeda ner Folli eller Buzz Mearas 150 kvar med en trött häst.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-05, 13:34   #194
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bonbon Visa inlägg
Pappa har nog lovat att sänka de andra med Valetta och sen släppa till Buzz. Så lät det iaf på Ludde i V75-mixen igår. Kan bli vida spår och fler som lurar i vassen om det blir tempo.
Precis så sa han, släpper till Adrian = kör på tills han är i spets, detta kommer kosta.
Vidare sa han går ned i klass ( drog skorna senast ffg i Derbyuttagningen, bra då, innan det Cash Gamle, Al Dente, Sorbet på Sundbyholm), ¢¢ idag igen.

Bidde inget Derby men försök till bronsdivisionsfinal får väl duga då.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-05, 13:35   #195
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2219
Standard

Till alla er som förespråkar RG's Thunderbolt skulle jag vilja veta hur ni har tänkt er att han ska vinna? Ska han mörsa ner Mister JP från dödens då eller?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td