Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-09-05, 13:37   #196
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7865
Standard

Mycket beror på hur de kör. Om Adrian kör lika dåligt som i Derbyförsöket borde han stå i ca 200ggr men annars är det nog en vettigt chans
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-05, 13:39   #197
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8055
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Till alla er som förespråkar RG's Thunderbolt skulle jag vilja veta hur ni har tänkt er att han ska vinna? Ska han mörsa ner Mister JP från dödens då eller?
Jag är lite ställd i detta loppet. Tittar man på tider så är det väldigt många som gått mkt snabbare tider över medel än Goops häst.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-05, 13:39   #198
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7865
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Till alla er som förespråkar RG's Thunderbolt skulle jag vilja veta hur ni har tänkt er att han ska vinna? Ska han mörsa ner Mister JP från dödens då eller?
Vet inte. JP Vinner nog men såg lite knölig ut senast. Inne på att han inte kommer att trivas på banan i dag.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-05, 13:40   #199
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 117
Sharp$: 422
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Den enda han behöver plocka ner är väl Folli? Mc Steamy är väl den som behöver plocka ner bägga två. Eller tänker jag som en idiot just nu då det är Mc Steamy som attackerar?

absolut är det så, klumpigt uttryckt av mig bara
rimligtvis kommer mc steamy bakifrån ganska sent!

menade mer om han är häst nog att klara av både folli och mc steamy över distansen!.
samtidigt fick jag lite feeling för att rosso pomodore kan lägga sig i segerstriden också!
bjarnet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-05, 13:41   #200
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2220
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Jag är lite ställd i detta loppet. Tittar man på tider så är det väldigt många som gått mkt snabbare tider över medel än Goops häst.
Samtidigt är det garantispets och kollar man intervjuer så har alla ruskig respekt för Björns och ingen verkar sugen på dödens. Frode själv låter ju inte alltför segerviss...

"10 R.G.’s Thunderbolt (Johnny Takter) var bra på Åby efter en liten paus. Han var lite tung i kroppen men gjorde ett bra lopp. Förväntar mig att han är förbättrad nu. Han står vanskligt till i andra led samtidigt som favoriten står bra till. Så han har ingen enkel uppgift. Bland de tre ändå, säger Frode Hamre."
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-05, 13:45   #201
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Samtidigt är det garantispets och kollar man intervjuer så har alla ruskig respekt för Björns och ingen verkar sugen på dödens. Frode själv låter ju inte alltför segerviss...

"10 R.G.’s Thunderbolt (Johnny Takter) var bra på Åby efter en liten paus. Han var lite tung i kroppen men gjorde ett bra lopp. Förväntar mig att han är förbättrad nu. Han står vanskligt till i andra led samtidigt som favoriten står bra till. Så han har ingen enkel uppgift. Bland de tre ändå, säger Frode Hamre."
Lite annat ljud i ATG's nyhetsbrev

https://www.atg.se/dynamic_files/fro...60807_50472173
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-05, 13:46   #202
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 117
Sharp$: 422
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Samtidigt är det garantispets och kollar man intervjuer så har alla ruskig respekt för Björns och ingen verkar sugen på dödens. Frode själv låter ju inte alltför segerviss...

"10 R.G.’s Thunderbolt (Johnny Takter) var bra på Åby efter en liten paus. Han var lite tung i kroppen men gjorde ett bra lopp. Förväntar mig att han är förbättrad nu. Han står vanskligt till i andra led samtidigt som favoriten står bra till. Så han har ingen enkel uppgift. Bland de tre ändå, säger Frode Hamre."

Jag ger faktiskt tipset till 10 R.G.’s Thunderbolt som jag tror är riktigt bra. Han var inte vässad inför starten senast, men vann ändå säkert och ska vara mycket bättre nu enligt Hamre. Han ska också gå med helstängt huvudlag nu vilket ger en liten växel till….taget från travnet.se….hittar ingen källa på det men intressant info
bjarnet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-05, 13:49   #203
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8055
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Samtidigt är det garantispets och kollar man intervjuer så har alla ruskig respekt för Björns och ingen verkar sugen på dödens. Frode själv låter ju inte alltför segerviss...

"10 R.G.’s Thunderbolt (Johnny Takter) var bra på Åby efter en liten paus. Han var lite tung i kroppen men gjorde ett bra lopp. Förväntar mig att han är förbättrad nu. Han står vanskligt till i andra led samtidigt som favoriten står bra till. Så han har ingen enkel uppgift. Bland de tre ändå, säger Frode Hamre."
Goop själv är orolig med sin Jp. Ska gå med skor och kriteriekval.
Spelmässigt dubblar han med Tango Negro, men det är klart att han tror på sin egen uppsittning.
Synar de favoriten i detta loppet så tror jag att han torskar.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-05, 13:50   #204
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2220
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Den hade varit tokintressant med ett annat upplägg på Tango Negro, men känns långsökt att han ska kunna plocka ner Mister JP utan hjälp. Nu lär han få göra allt grovjobb själv och vandra i dödens. Klart om Mister JP är helt ur slag kan det gå ändå, men tveksam till att Björn hade startat här om han inte tror hästen är i någorlunda ordning.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-05, 13:50   #205
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Till alla er som förespråkar RG's Thunderbolt skulle jag vilja veta hur ni har tänkt er att han ska vinna? Ska han mörsa ner Mister JP från dödens då eller?
japp. hoppas det går lite för fort i startrusningen också för mr Jp
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-05, 13:53   #206
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7865
Standard

Ludde briljerade i går med att skänka pengar så hoppas han fortsätter briljera idag. Tror att hans hästar går som spjut i dag. Jobba Lutfi. Hatar att spela på honom men i dag gör jag ett undantag.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-05, 13:54   #207
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2220
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Goop själv är orolig med sin Jp. Ska gå med skor och kriteriekval.
Spelmässigt dubblar han med Tango Negro, men det är klart att han tror på sin egen uppsittning.
Synar de favoriten i detta loppet så tror jag att han torskar.
Tycker Björn var dåligt påläst där. Riordan har ju klart och tydligen deklarerat att Tango absolut inte ska gå i dödens här utan köras i uppbyggande syfte. Då blir den spelmässigt helt ointressant.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-05, 13:54   #208
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8055
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Tycker Björn var dåligt påläst där. Riordan har ju klart och tydligen deklarerat att Tango absolut inte ska gå i dödens här utan köras i uppbyggande syfte. Då blir den spelmässigt helt ointressant.
Sant men det finns ju fler i loppet.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-05, 13:55   #209
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Den hade varit tokintressant med ett annat upplägg på Tango Negro, men känns långsökt att han ska kunna plocka ner Mister JP utan hjälp. Nu lär han få göra allt grovjobb själv och vandra i dödens. Klart om Mister JP är helt ur slag kan det gå ändå, men tveksam till att Björn hade startat här om han inte tror hästen är i någorlunda ordning.

ur bra är Mr Jp i år gentemot sina konkurrenter? Han har ju varit borta många månader när de andra varit ute o tävlat o gått framåt i utvecklingen. klart han ha bra chans om han får fuska bort loppet från spets vilket iofs är ganska troligt men till de %en känns han iskall som spik ändå i min bok
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-05, 13:56   #210
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7865
Standard

Jajamen. Man vet ju att det alltid blir kört som kuskar och ägare säger och skoinfon stämmer alltid. Det är därför det är så lätt med trav.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5)
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td