Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-09-04, 21:22   #91
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Den har ju inte vunnit på V75 hittills till skillnad från Folli, men visst, Johnny är en skicklig kusk så jag ska inte säga att det är omöjligt. Men chansspik? Tar JAS spets så lär han släppa till stallkompisen och då har jag ännu svårare att se hur RP ska vinna.
JAS går bara i spets. Varför släppa?

Säger inte att RP har kanonchans, men vinner vart tionde lopp ungefär enligt mig och visst kan det vara en chansspik då när den för tillfället är streckad på 5-6 %.

Dessutom klart förbättrad efter Frankrikesejouren och vilan.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-04, 21:31   #92
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
JAS går bara i spets. Varför släppa?

Säger inte att RP har kanonchans, men vinner vart tionde lopp ungefär enligt mig och visst kan det vara en chansspik då när den för tillfället är streckad på 5-6 %.

Dessutom klart förbättrad efter Frankrikesejouren och vilan.
Håller med, R.P hyperintressant imorrn. Det negativa är väl dock att det även är Nybrinks drag vilket försämrar möjligheterna
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-04, 21:37   #93
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Hamre låter ruggigt påställd med thunderbolt i sista. Han pratar om att den behövde loppet nu o att det eventuellt blir helstängt nu. Mr Jp finns det frågetecken för o dessutom tror jag det kan bli lite kubbning om ryggen på Jp. Om Tango negro skulle ta sig förbi hade inte jag släppt med den utan synat björn men ingves lär väl vara av annan uppfattning. Hur som Helst så tror jag takter tar dödens efter en bit o krossar dem. Det blir chanspik på den då jag redan var impad av den förra starten
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-04, 21:41   #94
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Hamre låter ruggigt påställd med thunderbolt i sista. Han pratar om att den behövde loppet nu o att det eventuellt blir helstängt nu. Mr Jp finns det frågetecken för o dessutom tror jag det kan bli lite kubbning om ryggen på Jp. Om Tango negro skulle ta sig förbi hade inte jag släppt med den utan synat björn men ingves lär väl vara av annan uppfattning. Hur som Helst så tror jag takter tar dödens efter en bit o krossar dem. Det blir chanspik på den då jag redan var impad av den förra starten

TG tar ingen längd. Mr JP kör direkt till spets, tar över från Canappealformore.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-04, 21:44   #95
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Jag får skriva och "bidra" lite efter att mest ha läst innan. Några tankar kring morgondagens V75:
1 - Rätt favorit men ingen spik för mig, tycker inte loppet senast sa så mkt och är inte säker på spets. 8,9,7 är främsta motbuden och kanske slinker även 10 med trots att Jens Sjödén baissar. 5 tror jag inte klarar starten, annars värd streck till låg %.
2 - Lutar åt spik på favoriten på spetsgaranti, Adielsson och ljummet motstånd. Tycker annars att den borde kunnat bättre senast. Främsta garderingsstrecken för mig är 2,12,10,,3,9.
3 - Har varit inne på spik på Rod Stewart från början och tyvärr ser den ut att bli favorit, kanske beroende på att såväl Berglund som Huselius lyfter fram. Vid gardering tror jag det räcker långt med 6 som kanske blir släppt till spets. Ska jag hitta tokstreck så är det Friction.
4 - Var från början inne på att spika 9 men tvekar då bakspår inte vunnit något av dessa lopp och Björnkollen tar bort den. Även 11 hyllas på flera ställen. Men klar fördel framspår tydligen och då blir 1,2,5 och kanske 7 mina förstaval. 13 är bra med bra kusk men stort spårminus.
5 - Det skriks om 9 nästan överallt. Och med ska den nog. Men näst sist på turordningen klart minus. 8 känns spännande till låg % och 3 är ständigt underskattad. 1,2,5,6,7 känns också streckvärda. Och 11 är kanske bästa hästen. Dyrt lopp det här sannolikt..
6 - Kan bli chansspik på 7, vilket isf. bygger på en tro att den blir släppt till spets av 6. Men 3 kan ställa till det. 5,4,11,12 känns hetast bakom och 2 ska nog med även om den står hårt inne. Favoriten är säkert bästa hästen men känslan är att den får svårt därifrån och jag kanske chansar bort.
7 - Favoriten solklart förstastreck. Men 10 surras det mkt om och den ska nog med. 2, 12 och 5 åker med vid större gardering.

Svår omgång det här och framför allt svårt hitta spikar. Samtidigt finns det nog risk att rätt många favoriter vinner.
några synpunkter: Vad det gäller digger lord så fick den lucka väldigt sent sist o blev dessutom lite störd i sista sväng. Inget fel på den insatsen o från spets bör den bli svårslagen om ingen toktrycker. Ludde är dock med i loppet så man vet aldrig. Arazi Boko lär köras i spets i guld divsionen o det bör va spets på den om den öppnar som den kan. Turordningen är inget man behöver lägga nån vikt vid alls när det gäller spel på hästar.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-04, 21:46   #96
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
TG tar ingen längd. Mr JP kör direkt till spets, tar över från Canappealformore.
Antagligen inte men helt säker är jag inte, ingves lär dock köra till då han är intresserad av ryggen goop
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-04, 21:49   #97
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 409
Sharp$: 988
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
TG tar ingen längd. Mr JP kör direkt till spets, tar över från Canappealformore.
Att uttala sig om 3-årings förmågor från lopp till lopp är som rysk roulett. Det är unga djur som utvecklas snabbt.
Ztazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-04, 21:49   #98
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Sedan är det väl ingen högre odds på att familjen Kolgjini försöker knäcka den.
Först Ludde som han svarar, sedan Adrian och då kanske han ger sig ?

Citat:
Ursprungligen postat av Moonfala Visa inlägg
Jag tänkte först protestera och undra om vi någonsin har varit med om att någon svarat en stallkamrat men taktiken från stallet verkar faktiskt vara att låta JAS behålla ledningen: 3 Jarl af Solnäs (Ulf Ohlsson) är gynnad om han skulle få ledningen. Kan streta emot länge därifrån. Lite upp och ner med kämpaglöden men ledningen är ett plus. Det bästa vore naturligtvis Jarl af Solnäs i ledningen med Stay Alert i rygg och Mc Steamy utvändigt, säger Peter Untersteiner.

Det var en tidigare gång som Jens Sjödén sa om en häst att den hade skrällchans om den behöll ledningen för den var mycket bättre där men då hade P.U. i en intervju istället sagt att den hästen var bättre med rygglopp och att den skulle släppa till favoriten som han själv körde så att det är Peter själv som uttalar sig om att JAS ska behålla ledningen är ju ett bra tecken.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-04, 21:52   #99
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Sedan är det väl ingen högre odds på att familjen Kolgjini försöker knäcka den.
Först Ludde som han svarar, sedan Adrian och då kanske han ger sig ?
o adilesson däremellan med folli. Pomodoro o stay alert intressanta lågprocentare som lurar i vassen bakom
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-04, 21:58   #100
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2215
Standard

Och där bakom lurar Pappa Untersteiner själv som åker vinkandes förbi alla på upploppet när han fått loppet kört i halsen...

Toppstallen brukar sällan missa att förvalta chanser i lopp där dom har 3 hästar till start.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-04, 21:58   #101
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
några synpunkter: Vad det gäller digger lord så fick den lucka väldigt sent sist o blev dessutom lite störd i sista sväng. Inget fel på den insatsen o från spets bör den bli svårslagen om ingen toktrycker. Ludde är dock med i loppet så man vet aldrig. Arazi Boko lär köras i spets i guld divsionen o det bör va spets på den om den öppnar som den kan. Turordningen är inget man behöver lägga nån vikt vid alls när det gäller spel på hästar.
Är dock inne på att Arazi blir av med spets då 2 och fr.a. Är ruskigt snabba ut. Båda dessa kan sedan släppa till 6 eller möjligen 7 om den laddas.
Håller sedan inte med om Turordningen, statistikmässigt finns ett tydligt samband och på samma sätt som det kan vara en varningsklocka att en favorit ligger lågt så är det vice versa med en skräll. Någonstans är det ju en formindikator om än ingen exakt sådan.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-04, 22:00   #102
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Antagligen inte men helt säker är jag inte, ingves lär dock köra till då han är intresserad av ryggen goop
Man kan aldrig vara helt säker, men det är stor fördel Mr JP.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-04, 22:00   #103
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Så har jag också tänkt, men en häst som galopperat i alla sina 4 rikstotostarter och dessutom är favorit vill jag gå emot.

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Och där bakom lurar Pappa Untersteiner själv som åker vinkandes förbi alla på upploppet när han fått loppet kört i halsen...
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-04, 22:02   #104
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bike på McSteamy? Nån som vet?
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-04, 22:05   #105
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 409
Sharp$: 988
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Bike på McSteamy? Nån som vet?
Jo så är det sagt, men det vet vi ju inte förrän start
Ztazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td