|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#211 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#212 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#213 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#214 | |
|
Citat:
Vi kan inte låta ATG leka och förstöra längre. Visa vart du står och säg ifrån nu innan det är för sent. http://namninsamling.se/index.php?si...odMJkc.twitter … Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lokatten (+3) |
||
|
|
|
|
|
#215 |
|
Klicka på Rätta, högst upp i hörnet. Klicka på resultatkalender. Klicka på den sista avdelningen och mellan den näst sista och sista kan du klicka på en flik som visar informationen...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
criba (+20) |
|
|
|
|
|
|
#216 |
|
V75-6
Startförbud: 3 DEAD WOOD (startförbud 151031- (vaccinationskontroll erfordras)) Bestraffningar: Bergh Robert, 300 kr, för sen ankomst till defilering. Hollström Tage, 1500 kr, ej hästpass/felaktig vaccinationsuppgift. 11 Venkatesh (Örjan Kihlström) kom aldrig in i loppet senast och det blev ingen riktig värdemätare på hans dagsform. Sköter träningen på ett bra sätt och även om det var ett tag sedan han startade så ska hans form vara bra. Härifrån får vi hoppas på att det blir rejäl fart på loppet. Blir det så vet vi att Venkatesh kan avsluta vasst och som så många gånger förr får han ses som en kapabel outsider, säger Tommy Berghagen i stallet |
|
|
|
|
|
|
#217 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#219 |
|
Banned
|
Härligt! Där satt den! Och stort tack till dig, Ove!!
|
|
|
|
|
|
#220 |
|
Utdelning7 rätt, 32 094 kr
Utdelning6 rätt, 157 kr Utdelning5 rätt, 16 kr |
|
|
|
|
|
|
#221 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
V75-7
3 Källna Orlando (Erik Adielsson) var ute på ett pass i onsdags och då verkade det bra. Så vi ser fram emot det här nu. Han är jäkligt startsnabb om man trycker av honom och jag hoppas att Erik gör det och tar sig förbi Voulez Vous. Han går bäst i ledningen. Det blir spännande. Han har aldrig gått tom på den här distansen hittills i år. Så jag vet inte riktigt vad han kan än så länge. Man borde ha med honom, säger Victor Lindenbaum. Tack för idag!! |
|
|
|
|
|
|
#223 |
|
Haha, var inte menat som en pik. Tyckte bara det var roligt att Rekord Amok skulle vara minst lika bra som Salong. Jag satt själv med alla hästar, tyckte det var vidöppet bakom Salong. Kändes inte solklart att han skulle leverera en så bra prestation igen.
|
|
|
|
|
|
|
#224 |
|
Efter att ATG har räknat klart finns den att beskåda mellan avd. 6 & avd. 7 på www.atg.se
|
|
|
|
#225 | |
|
Citat:
Är extremt nöj d med rank och spikval i lopp 2,3,5,7. Måste ju också vara nöjd i lärlingsloppet även om det suttit skönt om 1 eller 14 vunnit. Till sist var ju Venkatesh bara bäst och den hade väl vunnit hur loppet hade blivit kört. Glad att jag inte litade på TT fullt ut. Tre 6:or och 37 5:or blev facit. Någon av er som är rutinerade på reducerat. Vad hade facit blivit om Venkatesh varit A-häst och B-häst hade vunnit i fjärde? |
||
|
|
|
|
|
|