|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Att ni orkar bjäbba. Alla ser hellre trav hemma, vi får allt ju.
Finns ingen anledning att besöka en bana. |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Då är vi oense, kan inte förstå varför man inte vill se så bra klass på hästarna som möjligt. Har aldrig förstått ljusningen med kallblodstrav till exempel. Vet att många gillar det, men jag tycker det är iskallt. Precis som att man skulle köra Formel 1 med traktorer. Varför tävla med en ras som är helt underlägsen en annan? Men nu är vi långt off topic, får enas om att vi är oense i den här frågan...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AndyMart (+20) |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Citat:
Jag älskar med kallblod, istrav osv. Bara så sorligt inte alla fattar, att bredden behövs. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+10), Frasse77 (+10), lokatten (+3), SO (+5) |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Vill man locka folk till banorna gäller det ju att de får något speciellt för att de går dit.
- Mycket tränarintervjuer live. - Ett arkiv inför varje tävlingsdag med all info kring varje startande häst. - Bra mat till bra pris, trevlig miljö i restaurangen. - Prisvärda erbjudanden, dels inom mat men också inom spelet. T.ex. alla som spelar från banan får 5 % högre återbetalning på sidospelen, vinnare, plats osv. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
niveon (+1) |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Alla behöver inte fatta och tycka samma som du. För mig är det helt betydelselöst vad som ursprung till vad, spelar ingen roll för tävlingarna som körs idag.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Spelar roll. Jag älskar kallblod och P21 lopp.. Vi är alla olika.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Nej fattar. Men INGA av dagens tävlingar skulle ske ..utan bredlopp.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Frasse77 (+10) |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 2524Första försöket Stats: 11 - 7 - 0 ROI: 109.81% Vinstprocent: 61.11% |
Ställningen just nu i detta forum. Vettig info ang V75 VS Annan dynga.
1 sida v75 - 2 sidor dynga. Jag läser ju denna tråd för att vi ska dela våra tankar angående v75, inte vilken bana eller lopp man gillar bäst. Har inte hunnit med att läst på än så har tyvärr inga miljondrag än så länge att bistå med utan har mest en massa frågetecken so far. Första tycker jag ser helt öppet ut... Andra loppet så blir ju Tekno Odin stor favorit. Jag gillar inte att spika kallblod och absolut inte från dubbla tillägg på 2140. Måste finnas några bra kusar där framme som är värda ett streck ifall att dom kan rinna undan bara. Mycket som kan strula när man ska runda från tillägg och gå fram. Har inte studerat något djupt ännu men tycker att Qravatt känns intressant. Tredje löp så håller jag Rocky Winner högst. Får han ett bra lopp och inte hamnar för långt back så tror jag mycket väl att han kan vinna. Det borde kunna bli lite körning i loppets inledningsvis så fältet dras ut lite. Då kommer han få en bra position. Om inte Rocky vinner så är motbuden bakom väldigt jämna. Jag tror att Rockey winner är snäppet bättre. Men kan mycket väl få stryk av någon smygkörd kuse. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ursäkta om jag bryter och kommer med ett inlägg om V75-1 på lördag.
9 Digital Collection har mött ett annat motstånd än detta gäng. Senast var det semifinal i Breeder's Crown. Han fick stryk med 20 m av vinnaren Buzz Mearas. Men var väl ändå rätt bra. Har någon synpunkter från Berghs stall på något annat än ärtsoppa och kallblod - tack! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
abstruse (+10) |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Citat:
Sedan det du skriver om kallblod låtsas jag att jag inte såg. Det var så dumt. I Norge är det fifty-fifty mellan raserna. Mycket mera konst att köra kallblod än varmblod hoppas jag att du har klart för dig. Men är man inte uppvuxen med kallblod så har man nog svårt att sätta sig in i detta. Enligt dig ska man alltså inte heller köra ponnytrav, den rasen är ju helt underlägsen. Visst är det tur att vi har olika åsikter, hur skulle det annars vara? |
||
|
|
|
|
|
|