|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#136 |
|
Guest
|
|
|
|
|
#137 |
|
Måste varit en sjuk favorit i första avd. 16,8 på varvet och kan inte hålla undan från hästen i dödens trots att den gick 12,6 förra loppet full väg
|
|
|
|
#138 |
|
Snygg info av Bergh i sin expressenkrönika igår där han närmast lämnade klart på Timbal
|
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
Största besvikelsen är att inte Johan Untersteiner klarar av att få iväg sin felfritt. Tror den hade haft megachans här med tanke på att favoriten var svag för dagen.
|
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
Banned
|
Olle, du som kan bettjänsterna:
Nu har jag fått ett erbjudande om att "stäng spel" (Rocky Egedal). Till en summa som är 10% lägre än vad jag satsat. Va f-n är det? |
|
|
|
|
|
#141 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Det går inte att jämföra tider på det sättet.
Den hade minst pengar på sig, och det fanns många i loppet som hade varit ute i mycket hårdare sällskap. Sådant är mycket viktigare...
|
|
|
#142 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#143 | |
|
Citat:
![]() Tråkigt om det va din spik dock! 8, 9, 12 är mina skrällhästar ii avd2. Men springer bredia som hon gjorde på jägers senst med samma balans, så tror jag att den bara vinner. Finns dock en hel del utmanare. Men positivt men bra spår, barfota, norskt, rätt bike. Galopperade senast enbart för att Conrad hade glömt vagnen i en helt annan stad.. Den som lever får se Ska bli kul att se officer c.d, bubba och dizzy i nästa, men jag tror Conny sätter denna. Har chansspikat Conny på ett system och garderat med 2, 4, 12, 8, 9 på ett annat
Senast redigerad av zabatsu den 2015-11-28 klockan 16:34. |
||
|
|
|
|
|
#144 |
|
Tvilling V75 :2 9 Bubba D. mot 5.10.11.12 X30:- Kaching!
+2 mot 9.10.11.12 mvh , L Senast redigerad av Lazze den 2015-11-28 klockan 16:42. |
|
|
|
|
|
|
#145 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#146 |
|
Ingen aning. Jag kunde spela på där till för ca 3 år sedan när det blev i princip totalstopp. Fick därefter bara lägga spel som kunde ge 30 kr i vinst på plats och 50 kr på v spel. Det var ju inte så intressant längre då.
|
|
|
|
|
|
|
#147 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#148 |
|
Jaha, den sög ju. Instagalopp, snark.
|
|
|
|
|
|
|
#149 | |
|
Citat:
![]() Kanske Connie och Lennartsson kan söka nån slags parterapi för prestationsångest på v75? |
||
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|