Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-11-28, 04:35   #61

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2365
Standard

Bar Plombier har aldrig vunnit ett lopp med sexsiffrig prissumma. Tillfälligheter?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-28, 06:35   #62

Sharp$: 405
Standard

Avd 2? & avd 1

Tycker avd 2 är väldigt svår att komma tillrätta med.

I avd 1 har jag fem hästar, efter massor av grubbel. Chansar på att Breidabliks Nubbe kommer bort på något sätt så jag har garderat och har följande:
1 Breidabliks Nubbe, som alla tror ska vinna. Troligen gör han väl det, blir kanske spik till slut på honom.
4 Timbal. Har ju tjänat miljon fast bara 3 år...
5 Target Kronos. Med Adrian. Hans vilja verkar kunna bära hästarna till vinst...
7 Sylvester America från tillägg. Bra tid över volt medel, 13,6. Med Johan U.
9 Differenceadaymade. Mitt skrällbud. Fin stam, fem starter för Veijo. Kom från Goops där hon blev tvåa i Oaks.

Det var dom det, förmodligen chansar jag med spik på favoriten, får se.

Sedan gick jag vidare till avd 2 och nu har jag precis kört fast. Tycker alla eller ingen kan vinna. Hopplöst lopp. Ska det va på detta viset så blir det nog inget spel i dag...

Tittat in på ATG. Folk verkar gilla följande tre:
4 Caddie Ivory, Uffe O/Reijo. 23%
2 Breidabliks G.T., Lugauer. 21%
6 Global Racecourse, Erik A/Båth. 20%

Själv har jag letat på följande:
1 Lumberjack Joe, Per Lennartsson/Fredrik Wallin. Nu kommer jag inte ihåg varför...? Jo, han blev tvåa i ett V75-lopp i somras, med Magnus Jakobsson. Och så var han etta i ett 100 000:- lopp. Sedan pausat och har ett lopp i kroppen. Jag brukar inte tro på Per Lennartsson nu för tiden men det var faktiskt honom han vann 100 000:- loppet med.

Och
3 Usain Colt med Johnny Takter, tränas av Ola Samuelsson. Johnny har nu startat i V75 i 28 lopp - utan vinst! Häpnadsväckande! Han står och stampar med sina 20 vinster. Dags nu! Kör Johnny
lokatten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-28, 08:13   #63

Reg.datum: sep 2014
Sharp$: 2539
Standard

Enligt M. Lindgrens twitter såg hovarna bra ut på Alkalizer, barfota bak som senast (det har surrats om skor)
Groknak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-28, 08:22   #64

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 128
Standard

Alkalizer ,..,..spik
chompipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-28, 08:43   #65

hansson_rs avatar

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 1326
Standard

Arazi Boko kommer spetsa och köra hela vägen i mål.. Mycket spelvärd spik.
Har alltid varit lite av en favorithäst, passande gulddivision nu,

Alkalaizer Am känns som den andra bästa spiken nu när usain henna struken. oavsett så hade jag spikat..
Klarar av tuffa upplägg å det vet johan om. Kommer tidigt och vinner från dödens om så vore..
Gammal 2015-11-28, 10:17   #66

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61666
Standard

Sovmorgon idag. Men när jag tittade ut för en stund sedan regnade det rejält i Malmö. Det ska upphöra senare under dagen. När kommer nog ha betydelse för banans beskaffenhet så följ utvecklingen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+2)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-28, 10:18   #67

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Synd bara att hästen Alkalizer är så stänkrädd
Gammal 2015-11-28, 10:19   #68

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Tur att Jägersro omgången inte fick söndag då hade dom säkert ställt in.

är det klass3 varning nu?
Gammal 2015-11-28, 10:57   #69

Sharp$: 2393
Standard

Känns lätt men ändå svårt idag om ni förstår vad jag menar. Några minus på de två storfavoriterna som dock ända kan ta hem det idag vilket gör att jag har svårt att få bra systemkonstruktioner idag.

Jägers är väl dock spetsbanan nr 1 så skrällgarderingar letar jag först och främst bland spetsbuden.

1. AVD3 - 1. Harry Haythrow (3%) i guld har ju vunnit förr på Jägers vid denna tid. Peter låter försiktigt positiv vad jag läst. Inte omöjligt att han kommer till ledning heller eller är det så enkelt att 3. Arazi Boko tar eller får överta ledningen och sedan är hästen att slå?

2. AVD4 - 2. Unity Knick (3%) till ledning är absolut ett möjligt scenario. Christoffer får en snabb revansch efter Harrys skrällseger i loppet innan :-) redigering: Jag glömde skriva att han ska tävla barfota för första gången!

3. AVD5 - 4. Chocolate Gold (8%) med startsnabbe spetskungen Erik A på gamla hemmaplan leder länge.

Vid fin värmning spikar jag nog trots allt 1. Breidablikks i avd1 samt 10. Alkilizer i avd7 som är starkast till slut? Stänkrädd var dock nytt för mig.

Senast redigerad av Executive den 2015-11-28 klockan 11:03.
Executive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-28, 11:00   #70

korpos avatar

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 5957
Standard

Kan Ryan Kronos vara en chansspik idag?
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-28, 11:13   #71
Gus

Guss avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 1307
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Sovmorgon idag. Men när jag tittade ut för en stund sedan regnade det rejält i Malmö. Det ska upphöra senare under dagen. När kommer nog ha betydelse för banans beskaffenhet så följ utvecklingen.
Någon som har koll på hur banans skick är ?
Gus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-28, 12:16   #72

Fiduss avatar

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 1697
Standard

Storfavoriten i avd V, nr 2 Gareth Boko, tycker jag knappt klarade hålla undan den 7/10 på Valla.

Två andra hästar visade prov på att kunna gå starkare in i mål.
Därför är 1 Rhyme Broline och 11 Inga In Heaven givna på min bong! Den sistnämnda är knappt streckad alls.
Rhyme Broline lär hamna i vettigt slagläge ifrån bricka 1. När fastnade Örjan med allt kvar i en årgångsfinal senast?

AndyMart: Lirade du vinnare på 2 Monark Newmen igår på Kalmar? (Var ju nästagångaren bakom Raijin Face senast. Gick då rejält i skymundan)
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-28, 12:18   #73

Sharp$: 2606
Standard

Någon som vet vad Spelvärde spikar idag
dusagli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-28, 12:25   #74

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fidus Visa inlägg
Storfavoriten i avd V, nr 2 Gareth Boko, tycker jag knappt klarade hålla undan den 7/10 på Valla.

Två andra hästar visade prov på att kunna gå starkare in i mål.
Därför är 1 Rhyme Broline och 11 Inga In Heaven givna på min bong! Den sistnämnda är knappt streckad alls.
Rhyme Broline lär hamna i vettigt slagläge ifrån bricka 1. När fastnade Örjan med allt kvar i en årgångsfinal senast?

AndyMart: Lirade du vinnare på 2 Monark Newmen igår på Kalmar? (Var ju nästagångaren bakom Raijin Face senast. Gick då rejält i skymundan)
Dessvärre inte. Följde inte travet igår utan läste på inför idag. Men såg loppet imorse och visst var den mycket fin.

Väntar med spänning på när Raijin ska besöka ovalen igen, och ännu mer inför när Kolgjinis superlöfte Ulisse Kronos gör det!
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-11-28, 12:36   #75

Sharp$: 61666
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gus Visa inlägg
Någon som har koll på hur banans skick är ?
Har väldigt svårt att tro infon på ATG.se om lätt bana stämmer i alla fall. Det har regnat konstant de tre timmar jag varit vaken och gör så fortfarande . På radarbildena ser det ut som att det kommer fortsätta ca 2 timmar till. Såg att Bollnäs tävlingar idag fick flyttas till Gävle och att Umeås V65 tävlingar i kväll är inställda pga banan. Norrland gått från kallt till mildväder och det är väl det värsta som kan hända. I Malmö inga problem med tjällossning i alla fall .
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td