|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V75-Örebro
Lönehelg och det är väl en nyhet med dubbla V75or lönehelgen sista helgen i november. Det är ju inga storlopp eller så som är anledningen i alla fall. Örebros banunderlag alltid ifrågasatt så det kommer nog löna sig att lyssna på sista minuten rapporterna på söndag.
V75-1 Här blir Dernier Viking gigantisk favorit. 40 meters tillägg aldrig kul på spetsbanan Örebro men möter väl inga kanonstayers direkt. Förslustfaran ligger nog i att det inte blir barfotabana. Det skulle missgynna hästen enormt. V75-2 Ett väldigt bra 1609m lopp för att vara slutet av november. Lite dålig koll men får läsa vad betaltjänsterna säger om spetsstriderna. Ledningen i Örebro över 1609m auto oerhört betydelsefullt, Claes Svenssons nya megastjärna King Sir Kir favorit troligen med hur snabb är den från innerspåret ? Stallets hästar har väl gått sådär senaste veckorna. V75-3 Något mellanting mellan silver och guld för hästar mellan 400 tkr - 2 000 tkr. De som borde bli mest spelade har fått dåliga spår. Food Money vann senast men då var det tung bana och 1609 meter. Nu spår 7 och full distans och kanske helt annat banunderlag. Underpaid Hanover fick inte till det i Norge i lördags men Goop sa på förhand att den var oerhört missgynnad av att inte få gå med spö. Men bakspår i Örebro kräver lite flyt. V75-4 Ett väldigt lurigt och inte särskilt bra stolopp där hästarna är utspridda över 2 volter. Spring Chicken var det mycket snack om sist. Borde väl ha vunnit då. Barfotahäst på slutet. Corinne af Solnas en bra häst i ett sånt här sällskap, men känslan är att den är missgynnad av tillägget och framförallt är den väldigt mycket bättre barfota. Går det att köra så på söndag tro ? Annars är loppet i nuläget olösligt för mig. V75-5 Ett fyraårslopp som inte blev så välfyllt. Derbyvinnaren Conlight Ås och Volstead blir väl mest spelade. Tror den förstnämnda är mest missgynnad om det inte går att köra barfota. Explosive the Vie utmanar men det är också en ren barfotahäst. V75-6 Dagens höjdare på förhand. E3 revanschen. Det är dock inte kullens bästa hästar som har anmälts hit. Dom har redan avslutat säsongen. Ser väldigt öppet ut på förhand. Kan inte utse någon vinnare bara på att se startlistan. V75-7 Här borde Seedorf O.M.F bli storfavorit efter uppvisningen senast på Solvalla. Fick ett ok spår och det känns i nuläget som en bra spik. Lycka till nu med V75an....... |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Conlight Ås och Seedorf O.M.F känns klara båda två.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Örebro ????
EDIT. Jaha......söndag Senast redigerad av Dodo den 2015-11-23 klockan 17:12. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Cupido Sisu satt fast med gott om krafter i rygg på Day or Night In förra loppet. Bra läge nu.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Risken med Dernier Viking är väl att man plockat ut henne bara för att det är sista chansen på V75 med barfotabalans. Hon har ju gått två riktigt tuffa lopp redan de senaste veckorna. Med vilken annan häst som helst hade man varit orolig över det faktumet, men är det någon som klarar ännu en sån prestation är det väl Dernier Viking.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Explosive de Vie ska väl vara stenklar när motståndet är minst sagt ljummet i jämförelse vad han har mött de två senaste..
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ryktas om att Allaballakaitoz ska strykas. Lite synd då det var min spikidé i omgången.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+5) |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Citat:
Conlight Ås leker med Explosive De Vie alla dagar i veckan. |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Enligt Lasse Friberg var Örebrobanan väldigt fin igår, men undrar verkligen hur den kommer att se ut lite senare idag, just nu vräker regnet ner!
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Tack Manprinsen och andra som skrivit, att Allaballakaitoz sannolikt kommer att strykas. Nu är det gjort.
Bra att jag inte behövt kalkylera med den i natt. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Dags för aristocat idag? Min reserv efter att allaballa ströks..
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Hur lägger man upp strategin idag? Spik på dunderfavoriterna i första och sista? Och hoppas på några skrällar?
Hur blir banan. Dernier Viking är flera tiotals meter bättre bfro. Hon måste åtminstone gå barfota fram. Är det likadant med "enda" motståndaren Speed Delicious? Om de måste gå med skor är det bäddat för dunderskräll i första. Tacksam för väder/baninfo. |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Citat:
1 A 10 B 4 C 7,14 2 A 1,4 3 A 3 4 A 11 B 4,6,13 5 A 3 6 A 4 B 2,3,11 C 5,6 7 A 5 B 7 Får se om det blir en liten chansrad senare om det inte funkar med bfro. |
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Spelvärde verkar spika emot favoriten i sista om man läser deras rubriker. Någon som har koll på bad dem spikar?
Verkar också som de tror att Dernier inte fungerar på banan?! |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
spik på Mind your face
Draget THAIGER EXCLUSIVE
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Inte helt hundra på vem det är men någon av P. Untersteiners hästar har jag hört. Någon annan kanske kan hjälpa dig mer exakt vem av de två det är. En kvalificerad gissning är Dollar Boko som ska gå bfro, jänkarvagn och norskt och dessutom är hyfsat ny i PU's regi.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Banned
|
Lite småspännande är det allt.
Mest spännande tycker jag att det ska bli att se om StigHs kanon i sista avdelningen verkligen "bara vinner" - som hela spelarkollektivet tror. Har tre raka vinster med bilstart där han välvilligt fått överta ledningen efter ett halvvarv och kunna köra på i ett lagom tempo. Tvåa från dödens för 5 starter sedan. Östergren har "lovat" att köra i spets med 3 Temperament, den har gått 11-tid över 2140 (längesen men motståndet i det loppet var betydligt hårdare, minst sagt, än vad han ställs inför idag). 7 Augustus F gjorde en bra insats när han vann från dödens på 11 blankt näst senast. Gjorde en sjukt bra insats senast, trots 1,07 öppning och dödens så förlorade han bara mot Handsome Knight - som regelrätt spöade Tycoon på Valla i 1140m-racet. Och 2 Even´s First Boy. Körs märkligt ibland av Flemming men är iaf en av väldigt få hästar som slagit Dernier Viking regelrätt och kanonspurtade till vinst senast. Så, han kanske bara vinner. Eller blir släppt till ledningen av Östergren - sånt går inte att gardera sig emot. Men spelvärdet sitter väl i att spekulera i att motståndarna inte drar ner byxorna och böjer sig framstupa, i ren ängslighet? |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Står på ATG.se att banan är i ett fantastiskt skick. Märkligt då att hästar som underpaid h och conlight ås är anmälda med skor. Enligt förhandsinformation skulle dom bara tävla med skor om Örebros bana blev dålig (som den alltid är vid nederbörd)
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Dom har ju slängt på nytt banunderlag sedan 6 veckor tillbaka och det ska enligt hemmatränarna ha gjort banan helt underbar. Senast igår hyllade Friberg banan och tycker den är femstjärnig.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Kanske ändrar balans senare när de vart ute på banan?
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Inga ideer alls om V4? Eller tänker folk posta sina system och "klaringar" efter V4-4?
|
|
|
|
#27 |
|
Banned
|
Camilla Collander är en klok tjej. Efter en vinst på senaste 20 starterna sätter hon äntligen upp en kusk bakom 15 I Am Dynamite i V75:1. Plötsligt är 5.50 på Bet365 riktigt spelbart.
Tänk om Troels Andersen kunde göra samma sak i V75:4. Efter att ha kört fast henne i alla rikstoto-lopp senaste 12 månaderna skulle 15 Kicki The Dancer plötsligt kunna vara ett spikbud idag, med en kusk i sulkyn. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Hur lägger man upp taktiken idag?
Börja med att strecka Erik i V75-2 10 Devs Darling, sedan 3 Mind Your Face, 3 Conlight Ås, 11 Bryssel och 5 Seedorf O.M.F. Sedan Örjan med 11 Underpaid Hanover och 5 Volstead. Här finns minst fyra vinnare. Första vinner 10 Dernier Viking och fjärde någon av springspårshästarna 6 Gloria Sund och 7 You Know Me. Om du vill känna dig säkrare ta med 1 och 2 i andra. Det enda spännande blir, att Bryssel måste vinna. 1) 10 2) 1,2,10 3) 3,11 4) 6,7 5) 3,5 6) 11 7) 5 Kostar 12:-. Utdelning för sju rätt kanske 200. Fleris. Idag läggs ca 10 mkr till nästa lördags jackpot och vi får dela på ca 6 mkr av spelade ca 26 mkr. Bra odds va..... Undra på att dagens omsättning blir lika bra som vädret. ![]() En sådan här omgång ger usel PR åt det fina V75-spelet. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Har fått det bekräftat att det är Dollar Boko som är deras bästa spik i omgången tillsammans med Mind Your Face. Har fått nycklarna så slänger upp dom under service plays.
Senast redigerad av oggeb den 2015-11-29 klockan 12:53. |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Banned
|
Har inga andra spikförslag idag än megalampan i första och Kommunaren i guld.
Tar ställning och spikar Volmart, medveten om att Erik mycket väl kan sitta i spets in i första sväng. Hoppas att Melander stallkör lite... V75 Inlämnat: 2015-11-29, 12:40 Örebro Söndag 2015-11-29 Start: 14:30 Kostnad: 432,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 10 Dernier Viking 2: 2, 3, 4, 5, 9, 10 3: 3 Mind Your Face 4: 1, 4, 6, 7, 10, 11, 12, 13, 14 5: 5 Volstead 6: 2, 11 7: 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 11 1x6x1x9x1x2x8 = 864 rader. 864 x 1 x 0,50 kr = 432,00 kr. Totalt: 432,00 kr. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Det var det värsta. Återstår att se om dem är någorlunda rätt på det eller om de överskattar förändringarna. PU höjer ju inte hästen utåt i alla fall, undra om han lämnat annan info till spelvärde...
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ny dunderskräll i andra loppet. Banan ser väldigt sölig ut. Hittills mycket galopper.
Skall man tänka om? Någon som vet om Dernier Viking går utan skor runt om? |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Banned
|
Kan man hoppas på en startgunga i första?
V75 Inlämnat: 2015-11-29, 13:25 Örebro Söndag 2015-11-29 Start: 14:30 Kostnad: 480,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 4, 8, 10, 11, 13, 14, 15 2: 1, 2, 6, 9 3: 3 Mind Your Face 4: 14 Kicki the Dancer 5: 1, 2, 3, 5, 6, 7 6: 11 Bryssel 7: 1, 2, 3, 5, 7 8x4x1x1x6x1x5 = 960 rader. 960 x 1 x 0,50 kr = 480,00 kr. Totalt: 480,00 kr. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Spelvärde har ju ett samarbete med PU. De sköter intervjuerna till hans hemsida så helt omöjligt är det väl inte att dom har fått någon info som de andra inte fått.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Conlight Ås springer med skor idag. Seedorf skiftar balans från barfota fram till barfota bak. Bear Dancer ska köras i spets idag.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Efter vinsten i tredje med favoriten sa Örjan om banan: Fast under. Kladdig ovanpå.
Hans-Owe Sundberg säger samma sak. Men vad innebär detta för skoryck eller krävs fäste? |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Banned
|
8 Moon Indigo har gått väldigt bra i de senaste starterna. Särskilt bra näst senast när den vann på 13.1 full väg. Jag har under 1.09 sista 500. Det är väl helt ok för klassen?
Säger inte att den vinner men 4.50 på plats är nog rätt hyggligt, om den inte hamnar helt snett på det från spåret- Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oggeb (+5) |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Jag spikar Mind Your Face och Bryssel på V5. Två gånger Erik, men det ska nog kunna funka.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Nästan 30 miljoner i omsättning knappt 10 min innan spelstopp. Inte konstigt att spelbolaget vill ha ännu mer V 75. Varumärket så starkt att omsättningen ökar med 5 ggr jämfört om man kört en V64 omgång i dag istället i Örebro. Blev inget bidrag från mig idag heller. Precis som igår lyckades jag inte få till något bra system för Max 500 kr i joker. Får ladda för nästa lördag i stället.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Oj.............................................
|
|
|
|
#42 |
|
Tänkte stå över men blev en rad för 288 kr med spik på dernier så första tanken var bäst. borde stått över
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Att man inte använder sitt eget huvud. Dagens jättefavorit trivdes uppenbarligen inte på den hårda och söliga banan. Bfro var tydligen helt fel.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Dernier var garderad med rätt men inte med 9:an...
Många som borde kunnat mera...suck |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
3e rankad av vi tippa och travnet. Missade på 7 hästar
|
|
|
|
#46 |
|
Suck. Garderade loppet för jag trodde på galopp som senast, men såklart va mina hästar inte värda 5 skitar heller. Snaaaark.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
kolla hur den jävla kenneth hur han körrr fooooooooooooooooooooooooo vilken idiot
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Banned
|
Citat:
Den STORA dumstruten på....
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Flera andra som knappt gick framåt på den usla banan. Blir nog många fler oväntade prestationer idag.
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Jag hade med Carreran men plockade bort den då jag tänkte att "äh Bergh löser det om Ingves får galopp". Men Robban duger fan inte till nått nuförtiden. Så jävla värdelöst kört, varför gå ut och lägga en idiotspeed istället för att vänta på en rygg att gå i?
Han skulle ha satt upp Örjan bakom sin häst istället och tagit den sämre själv. |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Var inte inne på dernier idag. Kanske för att hela forumet bässade den? Kanske för procenten? Hur som. Beger mig ner till butiken och bestämmer mig för att spela ett litet och ett lite större. Mitt stora drag är Västerbo C i första idag. Klart som fan att man fegar ur och spikar dernier på det större.. Lilla kan bli rolig men återstår att se. Galen spik i sjätte på lilla..
http://www.ladda-upp.se/bilder/jvvhzzacmmct/ Förlåt för efterhandare men spelade i butiken |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Brorsan, som gör dagens V75:a, tog två hästar och hade nian som andra reserv samt åttan som första. Så det var lite surt. Hade Robban inte laddat för att komma före favoriten så hade den troligen vunnit.
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Robert Bergh borde överlåta körningen till professionella kuskar som vet hur man travar och han själv till o träna häst, det är så enkelt
80℅ Av hans lopp ser ut såhär
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Snoken spika Dernier men hade Västerbo som 2a häst. Tror man på snoken så är inte Västerbo så långt borta. Men men...
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Guest
|
Jävla usla domare. Hade själv spik på Dernier Viking.
|
|
|
|
#59 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Doob för helvete, alla ska vara med. Eller. Kom igen. OMSTART heter ordet.
|
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
jag hade nr8 10 o avd 1 men tyvärr åsna kenneth som alltid
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Och där hade vi tre hästar och första reserven vann!
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
FAAAAN JÄVLA FAAAAAN!!!! HATAR DIG SVENSSON... KÖR INTE.... HUR FAN KAN MAN MISSA GLOBAL RIDE PÅ FYRA HÄSTAR?!?! TAR MED MATCHMAKER AS....
WTF..... ASSÅ KUUUUUL |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Han kör så dåligt svensson plus att han e så störande. Envis, tror king sir kir är världens bästa häst. Nej det är ingen stjärna... herregud.... inte i din regi iaf. Sälj hästen..
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Banned
|
Synd om Claes Svensson. Hissar upp sin "fantom" till skyarna, behöver inte vara med från start - och blir heeelt avklädd sista 500.
14 ggr pengarna....! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Khiarshoor (+25) |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Uffe verkar het idag. Sätter dit Aristocat Boko i nästa?
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Själv funderar jag på vafan Ante Lisell hittar på idag, släpper han välvilligt eller tänker han agera hare idag igen som för nån vecka sen
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Banned
|
Det är bara att bryta ihop och gå vidare.....
![]() V5 Inlämnat: 2015-11-29, 15:06 Örebro Söndag 2015-11-29 Start: 15:14 Kostnad: 288,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3 Mind Your Face 2: 14 Kicki the Dancer 3: 1, 2, 3, 5, 6, 7 4: 1, 2, 3, 4, 8, 11 5: 1, 2, 3, 5, 6, 7, 11, 12 1x1x6x6x8 = 288 rader. 288 x 1 x 1,00 kr = 288,00 kr. Totalt: 288,00 kr. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Fan va löjligt.... haha herregud vilket bluff lopp
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Där vann i alla fall dagens klaring!
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Kan ge mig fan på att man sätter spikarna idag och åker i garderingsloppen. En riktig pissa i ansiktet omgång detta.
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Men vafan de körde ju i kallblodstempo...
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Banned
|
Mer WalkInThePark än sådär blir det inte....
Men visst är det lite märkligt att Spelarkollektivet skickar upp Darnier (med täta starter, dålig statistik på Örebro, voltstart etc etc) till 75% och den här "bara" streckad till 45%. Om Troels sätter dit sin styrning i nästa så kanske man kan börja hoppas på en V5a.....? |
|
|
|
|
|
#77 |
|
14 är en riktigt bra häst, men kusken går att diskutera. Därför körde jag på 11 istället. Får säkert ångra mig efteråt
|
|
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#79 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Banned
|
...som det kan ändå tyvärr bli kaffepengar på. Så jag kände mig manad att sätta upp ett litet garderingsspel. 13 Spring Chick är en rejäl märr. Och med en massa strykningar så får man väl ändå hoppas att tilläggsmärrarna ska vara lite hårdare....?
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Härligt! V5 har börjat helt perfekt. Hoppas att det håller i sig.
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Banned
|
Citat:
TVILLING Inlämnat: 2015-11-29, 15:29 Örebro Lopp 8 Söndag 2015-11-29 Start: 15:36 Kostnad: 500,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 4, 6, 11, 12, 14 Utgångshästar 13 Spring Chicken 5 x 100,00 kr = 500,00 kr. Totalt: 500,00 kr. |
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Tarzan har tre hästar här.4 tar ledningen. Tror ni han släpper till 3? Knappast. Erik får dödens. Upplagt för stallkörning Volstead vinner.
|
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Fan så skit Volstead var idag. Avslaget vann som vanligt och experterna står där med lång näsa.
|
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Det var ett rätt väntat scenario skulle jag säga. Synd att inte Oscarssons kunde ta det.
|
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
4 hoppar i ledningen och Erik fick den gratis. En bra kusk skall också ha tur.
|
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Få se om Erik kan sätta en till i rad. Hoppas på det, men det är ganska öppet egentligen.
|
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Guud vilken barfotahäst han är conlight.....not eller så sög de andra en stor svart kuk
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Skor på idag och alla börjar skita på sig.
En klasshäst förblir en klasshäst. Man vinner inte Derbyt om man ska torska såna här skitlopp. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+5) |
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
DD 2 mot 7 inlämnat tidigare under dagen då det varit fest hela natten lång hehehe. Nu köra vidare innan det är dags att se mesta mästarna DIF krossa malmoe!
|
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
4,11 - 6,2 x 75
2 - 6,2 x 30 8 - 6,2 x 20 |
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
U eriksson nu hade jag bara telefon att titta på men usel styrning! Var du med på festen igår AVGÅ!
|
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Bryssel var bra, men det var ju åt helvete för långt fram. Femte ut var inte vad jag hade hoppats på, så det är inte mycket att säga om. Peter kunde rycka och så var det kört.
|
|
|
|
|
|
|
#101 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Själv satt jag med spik på Bryssel, och Erik bara väntar och väntar och väntar i kön. Unter gör första movet och vinner. (absolut inget ont om hans häst el styrning, finfint)
Kan inte låta bli att tänka att Björn hade vunnit om han kört själv idag, han brukar köra framåt tidigare i sådana här lägen |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Banned
|
En del pratar om att Örjan kör på ett annat sätt när det är stora pengar. Undrar om inte det också gäller Peter Untersteiner. Totalt under isen när det gäller vanligt vardagstrav, fastnar i andrapar utvändigt, kör för sent från kön och söker invändig resa. Och plötsligt - kör han för vinst!! Kan ingen få honom att lägga ut det på Twitter eller Instagram? När han någon gång tänker köra för vinst?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dalle82 (+5) |
|
|
|
|
|
#104 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#106 |
|
Even first boy är min andra spik idag och jag tycker han bör sätta den. Nåväl, för 6 rätt igen.
|
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Testar ett litet vinnarspel på Peters häst.
|
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
3 tar ledningen och släpper till 5, som vinner.
Vådligt mycket vinnarspel på 2. |
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Såg det inte ut som att 3an o 5an körde in i däcken på slutkurvan?
Nåväl, 6 rätt, igen...ger väl inget direkt idag heller Grattis om någon satte 7an.
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
SÅDAN ALT SÆT!!!
Løb 10 OREBRO
1000,00 Kr. DBL AFD 1 4 AFD 2 2 1000,00 Kr. 1 SPIL TOTAL 1000,00 Kr. 29-NOV-2015 15:43:56 B00E7AF45E2A |
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Bra spik från spelvärde, suck suck
|
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
55 papp var inte så dåligt på den raden, men V75 är alltid svårt.
|
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Såg ju så bra ut efter 4 avd tyckte jag. Sen sitter man här med 2 st 5or och minus i spelkassan haha.
Avd 1: 9, 10, 11, 15 2: 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 3: 3 Mind Your Face 4: 13, 14 5: 1, 5 6: 11 Bryssel 7: 2, 6 4x11x1x2x2x1x2 = 352 rader. 352 x 1 x 0,50 kr = 176,00 kr. Totalt: 176,00 kr. |
|
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Citat:
Ganska många flerfaldigade ombudsandelsspel. Raden gav bara lite drygt hälften av det förväntade värdet enligt V75%en på vinnarna. Det var bedrövligt betalt sett från svårighetsgraden om man inte hade radikalt annan uppfattning än kollektivet om flera av vinnarna. 70%are bränner och bara 2 favvar.
|
|
|
|
|
#116 |
|
Jag satte bara ihop en V5:a och åkte i fjärde, där jag spikade Bryssel.
|
|
|
|
|
|
|
|