Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-12-26, 08:09   #91
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 542
Sharp$: 5125
Standard

Avd 1- Öppnade stoeliten genom tiderna,frågan är om någon vill vinna, sniklåser med Örjan och Örbäckens Cruella som såg väldigt uppåt på upploppet i senaste starten.
Avd 2 - 2 Thiger Exklusive är veckans bästa spik, spetsar och vinner före en ettrigt spurtande Davinciboko
Avd 3 - On Track Piraten bör väl vinna detta från dödens
Avd 4 - Med bara två rader hittills så helgarderar jag fjärde loppet och hoppas på skräll, Packleader såg ju fin ut i ett enkelt lopp förra veckan, samt Erik på start vore två roliga skrällar.
Avd 5 - King sir kir är ju vass men har ingen koll hur den är från bakspår, Har en god känsla när det gäller 5 Unity Knick, Pajas Face är bra men inte ofta treåriga hästar vinner finaler.
Avd 6 - Räcker säkert med 4 och 6, men jag tar med Rapid du pommeau och Ski to the max.. ..
Avd 7 - Svårt men Call me hanover och Namale Kronos är två tidiga hästar, Calvin och Conrad är inget att lita på
Lycka till!!
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kocken14 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-26, 08:21   #92
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 1 492
Sharp$: 15639
Standard

Ang Tojours Vif i avd-4:

Hästen har varit skadad och fått en längre vila och läkning, den är stark och kapabel, Mattias Melander körde sos på solvalla 9/12 och hästen va helt okörd efter loppet. Viffen har efter de senaste loppen haft en låg puls 70-79. Med dessa loppen i kroppen och toppkusk som inte kommer att behöva köra hästen för att nå bra position så är det ett riktigt bra skrällbud. Den har aldeles för lite pengar på sig.

Min personliga känsla är att Jörgen Westholm kommer att trassla till det här loppet, köra hårt i spets för att inte bjuda in bakspårshästarna och blir det bara rätt med positionerna så är Viffen först i mål.
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-26, 08:47   #93
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 326
Sharp$: 2496
Standard

Ingen som har sett travtjänstens tips?
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-26, 08:52   #94
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Börjar luta mer åt Thiger Exklusive som bästa spik. Kollar arkivet och tycker han gjort topplopp varje gång i höst, alltid fullfart över linjen. Tillräckligt starsnabb för att komma till spets och betydligt mer härdad än favoriten. Hur ska han förlora?

Var annars inne på att spika Als Winnermede, men efter att studerat startsnabbhet är jag inte säker på att den tar sig förbi Scellino. Stig H tror jätte mycket på hästen och spikar och det brukar betyda vinst. Kanske får bli ett tråkigt tvåhästarslås ändå!
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-26, 09:02   #95
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky Visa inlägg
Ingen som har sett travtjänstens tips?
Finns på mitt twitter.

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-26, 09:10   #96
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 252
Sharp$: 409
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Finns på mitt twitter.

Varför lägger du inte ut det här !
kasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-26, 09:19   #97
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kasse Visa inlägg
Varför lägger du inte ut det här !
Tröttnade på allt gnäll.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cleon_9 (+5), jazboy (+10), bigspender (+10), Broddvar (+10), Sicken (+5)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-26, 09:21   #98
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 252
Sharp$: 409
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Tröttnade på allt gnäll.
Fattar inte varför man ska gnälla vissa måste ha problem om man ska gnälla hela tiden !!!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3), Knutman (+5)
kasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-26, 09:24   #99
 
Reg.datum: jun 2015
Inlägg: 40
Sharp$: 383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Börjar luta mer åt Thiger Exklusive som bästa spik. Kollar arkivet och tycker han gjort topplopp varje gång i höst, alltid fullfart över linjen. Tillräckligt starsnabb för att komma till spets och betydligt mer härdad än favoriten. Hur ska han förlora?

Var annars inne på att spika Als Winnermede, men efter att studerat startsnabbhet är jag inte säker på att den tar sig förbi Scellino. Stig H tror jätte mycket på hästen och spikar och det brukar betyda vinst. Kanske får bli ett tråkigt tvåhästarslås ändå!

Thaiger och winnermede blir nog mina spikar, kör på lås med Pajas Face + King sir Kir.

Kan bli intressant lopp, kan även skrälla rejält.

Claes har sagt att han kommer köra offensivt med king sir kir och testa få överta ledningen, om Pajas Face tar ledningen i början och inte släpper kan det bli tempo i loppet och läggas upp fint till Counterfeightr. Samtidigt som det är ganska hög galopprisk på counterfeightr (50%) och vem kommer först med nosen då vid överpace? Örjan/Johan/Adielsson?
waker är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-26, 09:50   #100
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V75-1

Har kämpat hela veckan med att analysera denna avdelning. Forumet här, Kocken och bl a Björnkollen rankar 1 och 3 högt. Inte på min lapp.
1 kan hoppa från start och Claes kör på säkerhet. Då vinner man inte en final
3 rankar Örjan som femtehäst. Har inte vunnit ett lopp i år. Inte idag heller. Överspelad.
6 öppnar svagt. Finnen blir över. Micke Nybrink (eller jag) får stå med lång näsa.
5 trivs inte med skor, 9, 11, 12 räcker inte.

Följande streckas
2 håller bra form och är härdad i Frankrike. Bra spår. Skor är ett litet minus.
4 Pers stjärna under sex år tar nu känslosamt adjö med flaggan i topp.
7 Bergh segersugen och har ställt i ordning.
8 flyger till spets - svårslagen där
10 kan en 13-tid alla dar i veckan och duger här
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-26, 09:59   #101
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 8
Sharp$: 1617
Standard

Jag finner inget tips på twitter @korsdraget,vad gör jag för fel?
trollstav är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-26, 10:05   #102
 
Lindvallens avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 836
Sharp$: 4170
Standard

OskarSvanberg? Får vi någon info från dig idag?
__________________
Spela ATG TILLSAMMANS
Lindvallen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-26, 10:19   #103
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 209
Sharp$: 2371
Standard

Kul drag i avdelning 2.

Om Cinnamon Prince laddas för fullt vilket man har för avsikt att göra, tror jag att han spetsar eftersom ingen annan i loppet är startsnabb. Kommer han till spets kan det bli en kul skräll, har vunnit 6 av 7 gånger han gått i ledningen. Bara streckad på 0,7 %
Spojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-26, 10:28   #104
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Solen lyser från en klarblå himmer över Solvalla just nu. Strax över 0 grader.
Mitt bolagssystem.

1) 2,4,7,8,10 r3-6 (se mitt inlägg ovan)
2) 1,2,3,4,5,6 r11-7 (den som går kort låser på 2 och 5. 1 släpper jag inte - kan få loppet i draget. 4 kan komma på vingel men är kapabel. 6 kan ta ledningen och leda länge.)
3) 8 r6-5 (8 är klassen i detta gäng. 6 värst emot. 2 kan leda länge. 5 har form.)
4) 2,7,14,15 r13-9 (2 leder i jämnt tempo. 7 har bättre vinstchans än Rapida enligt Crebas. Han har klart för sig. 14 vann detta lopp i fjol men står nu 20 m längre bak. 15 har hoppat de tre senaste gångerna men stayer är mindre stressigt och det kan gå.)
5) 3,6,11 r12-7 (3 kan vara en bra spik. 6 kan fela men ser glimrende ut i loppen. 11 är en tuff 4-åring med hårdhet)
6) 4,6 r11-10 (mina travkunniga rådgivare säger att 6 slår 4, som är min vinnare. Låser)
7) 4,8,9,11 r5-1 (någon lirade 8' vinnare på 9 i torsdags. 8 och 11 är väg mot stjärnorna. 4 körs alltid snällt men jag hoppas familjen Eriksson visar vad den kan idag.)

Kostar 1440:-. Lycka till!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-26, 10:38   #105
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 422
Sharp$: 1201
Standard

Helge jag skickade till ditt twitter konto jag heter dob där inne
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3)
biddybye är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td