Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-01-15, 13:52   #46
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: stockholm mm
Inlägg: 895
Sharp$: 5199
Standard

Huzelius tillbaka i Vass eller kass gilla på det
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-15, 14:30   #47
 
Reg.datum: okt 2015
Ort: All over the Place
Inlägg: 306
Sharp$: 1949
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Spontant säger jag Scampi dels för att jag själv spikat den, men också för att han har spetschans och ok kusk. Tequila Palema va jag själv inne på från början, men 7 starter på rikstoto utan vinst kändes lite så där. Angående Celebrightr så är spåret inte optimalt. Däremot så har den vunnit V75 på Halmstad 29/12 2015. Fast där va väl mest Untersteiners emot den dagen. Om inte Scampi så förordar jag Usain Swing p g a högre spelvärde och att den gått bra på distansen. Fast det har ju t ex 4 och 9 också gjort. 9:an har vunnit 7 av 13 på vinterbana och 2 av 4 på distansen. Lycka till !
Apropå 9:an... Den var väldigt lovande, men blev skadad eller vad hände? Hur länge har Ågren haft den? Anmäldes till Brons antar jag, men för lite poäng, så stenhårt inne här.
Wolfman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-15, 15:08   #48
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 392
Sharp$: 13261
Standard

Draget är ENGE LINCOLN
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-15, 15:19   #49
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
Draget är ENGE LINCOLN
Synd att inte kusken behriper det bara.
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-15, 17:11   #50
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ricBLo636 Visa inlägg
Alfie behöver man inte ha med. Överskattat sto i mina ögon.
Jag Har just nu alla i kallblodsloppet förutom tre st och det är Faks Nils, Alfie och Tomtegubben. Jag bedömer dessa tre chanslösa.
Jag har slitit med kallblodsloppet hela eftermiddagen och även läst sharpsinläggen. Ditt avslag på Alfieverkar vara väl förankrat. Är inte även Torpa Nicklas överstreckad? Är inne på att bara strecka 4 från startfållan. Och många - kanske alla - på tillägg.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-15, 17:30   #51
 
Reg.datum: okt 2015
Ort: All over the Place
Inlägg: 306
Sharp$: 1949
Standard

Fredagsanal-ys innan koll på betalsidor.
1. Svårt att lita på Coco (sto, spår sex) och Luis spår 12 (bägge hårt inne i Silver). Redéns bra form, bra inne i loppet, kuskform (läget?) Usain svårt läge, ingen lördagskusk. Wariner bra spår, kusk- och stallform (hårt inne). Bolt form, fel läge och distans... Aborren bra läge, fint inne på pengarna, bra kusk, gillar distans (minus = sto, och i träning hos KK). Such känd långskubbare + med inte Wingelholm i sulkyn (form?) Widells inte oäven, kan ta spets (?) (1,8,9 streckar jag inte i första taget).
2. 8,2,6 är nyblivna femåringar, den sistnämnda dessutom sto = minus. Vidar fin segerprocent. Tand Tuff kan vinna ett lopp som detta liksom flera med höga startnummer.
3. Lasse Axelssons lopp. Det vore passande om Mr. Maverick Bergh vinner...
4. Ett ojämnt stolopp. Observera att Joy Ribb står sämre till nu. Streck för 2-3-4-7-9-15-5.
5. Linslusen till spets.
6. Ett mycket ojämnt lopp. Spelvärt på Scampi. (Annars 4----12.)
7. Quakerman, den borde vara favorit. Ganska svårt att ranka de andra, men visst ser Zelma fin ut.

// Duh
Wolfman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-15, 17:34   #52
 
ricBLo636s avatar
 
Reg.datum: dec 2012
Ort: Falun
Inlägg: 423
Sharp$: 2467

Första försöket
Stats: 11 - 7 - 0
ROI: 109.81%
Vinstprocent: 61.11%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Jag har slitit med kallblodsloppet hela eftermiddagen och även läst sharpsinläggen. Ditt avslag på Alfieverkar vara väl förankrat. Är inte även Torpa Nicklas överstreckad? Är inne på att bara strecka 4 från startfållan. Och många - kanske alla - på tillägg.
Håller med om att Torpa Nicklas är överstreckad. Men jag skulle inte våga chansa bort han.
Tycker loppet ser helöppet ut. Just nu så har jag alla utom
1,5,6,13. Men skulle gärna behöva korta ner det med ett par till.
Å ska jag ta två till så Ryker nog Lill Maria och Vallen Jerven från mitt system. Nej här hoppas jag och tror att det kommer skrälla. Kan myckjet väl bli en som är strackad under 5%
ricBLo636 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-15, 18:27   #53
 
moogies avatar
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 13
Sharp$: 87
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Jag har slitit med kallblodsloppet hela eftermiddagen och även läst sharpsinläggen. Ditt avslag på Alfieverkar vara väl förankrat. Är inte även Torpa Nicklas överstreckad? Är inne på att bara strecka 4 från startfållan. Och många - kanske alla - på tillägg.
12. Anneros Karl kördes fram till ledningen efter 1000 körda senast på Bs, hade dock inget att sätta emot 8.Sjö Odins slutrökare då och det kan bli samma nu.
8.Sjö Odin var favorit då till 30/10, 13.Anneros Karl andrahandare till 33/10.
Tidigare nämnda 10.Modd Brun sist efter gunga hade gett 381/10 i detta lopp.

Jag sparar nog på strecken och chansspikar 8.Sjö Odin då Ulf Ohlsson valde att köra denna före 9.Valle Jerven från Tjomslands stall!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2)
moogie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-15, 18:40   #54
 
Robbans avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Ort: Sthlm
Inlägg: 269
Sharp$: 355
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av moogie Visa inlägg
Jag sparar nog på strecken och chansspikar 8.Sjö Odin då Ulf Ohlsson valde att köra denna före 9.Valle Jerven från Tjomslands stall!
kanske var tvärtom, Tjomsland som valde bort Sjö Odin?

Senast redigerad av Robban den 2016-01-15 klockan 18:41.
Robban är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-15, 18:40   #55
 
moogies avatar
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 13
Sharp$: 87
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
Draget är ENGE LINCOLN
Given förstahäst! varför inte dubbelslag på både PG Norman och 10-10 på Dagens Dubbel
moogie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-15, 18:44   #56
 
Robbans avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Ort: Sthlm
Inlägg: 269
Sharp$: 355
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
Draget är ENGE LINCOLN
nä nybliven 4åring
Robban är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-15, 18:53   #57
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Robban Visa inlägg
nä nybliven 4åring
Fattar inte. Kan man inte strecka nyblivna fyraåringar eller?
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-15, 18:53   #58
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 405
Sharp$: 970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ricBLo636 Visa inlägg
Minst en utav dessa måste jag spika tillsmmans med OTP.
Men vem har bäst chans...?

Usain Swing Som jag skrev tidigare här om. Har stigit till 8% nu och det lär väl fortsätta. Kommer dock alla fall vara 4-handare.
Hästen har sprungit i Silver länge och många fina prestationer. Vinner 13% och va ett lite tag nu sen senaste vinsten. Detta gäng ser ju enklare ut än vanligt så det borde komma en vinst nu.
Svåraste motbudet jag kan se är Order By Keeper som också har mött bra hästar på slutet. Men tror inte den är så förtjust i denna distans plus bakspår är ett minus.
Sellino Louice kan inte göra något själv och behöver få ryggresa hela vägen. Har en truddilutt att komma med till slut och spännande med Örjan upp. Men min tredje häst i loppet.
Rank 1-5. 7-11-12-6-2

Tequila Palema Har fått gjort tre lopp efter en liten vila. Hästen har sett fin ut och jag tycker att denna 7-åring är bästa hästen i fältet. Nu är det tillägg på volten och spår ett. Så frågan är vart han hamnar i loppet. Hittar hon ut och inte hamnar allt för långt bak i kön så tror jag att hon rundar detta gäng skapligt lätt.
Minus är väl att jag inte gillar att spika Clase seamt spåret. Plus äratt hon är bästa hästen, fina insatser och har rutin mot många andra i loppet.
Celebreightr Tror jag inte tar sig till spets från spår 4. Hästen är bara 4-år gammal. Tjänat näst minst pengar i hela gänget. Vist den har två raka segrar och Örjan som kusk. Men dom segrarna är tagna mot enklare gäng. Jag tycker inte att hästen har visat sig värdig ännu för att vara favorit på v75. Alla fall inte i detta lopp.

Scampi Tror jag kan vara omgångens bästa spik bland dom som inte är favoriter. Kommer hästen till spets så tror jag inte att någon tar han. Stig H låter smått exalterad över denna start med springspår. Hästen kommer från två klart bra prestationer där den har vunnit ena utav dem och va två i den andra. Hästen värkar verkligen gilla kylan och jag hoppas den når spets för då ser jag ingen som kan plocka ner den.
Motbudet är väll Ready Ribb som vinner väldigt mycket lopp. Har mött lite enklare dock och det syns lite på insprunget och kr/start. Fortfarande tror jag mycket avgörs om Scampi kommer till spets eller inte. Gör den inte det så ser loppet vidöppet ut.
Make it quick känns inte som en vinterhäst. Men har mycket fart i sig och kan mycket väl dyka upp där framme.

Så frågan lyder. Vilken av dessa har störst vinstchans? =)
Vilken lätt fråga Ready Ribb såklart !
Dodo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-15, 19:25   #59
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 209
Sharp$: 2371
Standard

Min egen ranking brukar vara snäppet vassare”!


Så förhoppningsfull var jag inför Åby-omgången senast. Jag tippade sex ensiffriga procentare som etta och tyckte spelarranken verkade snurrig i flera lopp. Hur gick det då till slut? 1-1…



Minns någon målfotot i V75-2? Jag hade ett system för nära 4 000 kronor, där jag spikat sexprocentaren Mellby Ciceron, men andrahandaren Yoggi Composite höll undan med nos efter en perfekt Örjan-styrning.



Jag föreslog VP-spel, då det var en omgång med så ovanligt många ”bra drag”. Mina ettor gav 13,04 på plats, spelarnas gav 3,24. Jag fick in fem tvillinghästar på enkelraden, spelarna två. Lite otur var det allt, men det kan vara fint att ha lite innestående på turkontot. Det jämnar alltid ut sig i längden.



Så här ser siffrorna ut; först placeringar för tipsettorna, sedan oddsen på vinnare respektive plats.
Spelarna: 
7: 1-1-0, 2.83-3.24

Jens:
 7: 1-4-0, 10.19-13.04



Det är sådant man får trösta sig med i en omgång som betalar åttasiffrigt, och där man inte ens är nära! Det var första gången på nästan tre år som utdelningen sprängde tiomiljonersgränsen.



Trots besvikelsen årets första omgång, är omsättningssiffrorna positiva. Efter två omgångar ligger V75 plus 20 miljoner gentemot fjolåret (som slutade i rekord). Snart möter man dock fem raka jackpotomgångar.

Jag noterar att ATG:s vd uppger (i dagens Expressen) att omsättningen var upp elva procent i lördags. Rätt ska vara 6,6. Jag gissar att han avser bara sverigedelen av omsättningen. Då många utländska bolag stängts av eller hoppat av vid årsskiftet är egentligen intresseökningen för travet, från svenska spelare, mycket större än man kan utläsa av de bruttoomsättningssiffror som ATG delar med sig av!
2010-15 avgjordes 2 700 V75-lopp, ett tillräckligt underlag för pålitlig statistik. Man kan dela upp dem i tre ungefär lika stora grupper: Lopp som avgjorts under sommarmånaderna juni-augusti, samt lopp avgjorda före och efter dessa. Det visar sig att favoriterna segrat i 34 procent av loppen under sommaren. Det är en normal notering, helt i nivå med den favoritandel som rådde redan vid spelformens födelse.

Däremot har det blivit mycket vanligare att favoriterna vinner under vintern. 36,5 procent under vinter/vår och 38 procent under höst/vinter. Trenden går mot att mönstret förstärks. Ifjol vann favoriterna 34,6 procent av loppen under sommaren, men 41 procent resten av året.



V75-1: Silver, autostart, lång distans

Förra året lyckades ett enda sto segra i Silverdivisonen. Det var en viss Youana, den svenska mästarinnan som skadade sig så olyckligt i lördags. När hon tog sin silverseger var hon rikast i fältet: Hon hade nämligen meriter från Stoeliten innan. Något överkvalificerad och lite av ett undantag alltså.



Att en femåring segrar i Silver är inte unikt på något sätt. Det brukar dock inte ske så här tidigt på säsongen. Ifjol dröjde det 18 lopp, till in i maj, innan den första femåringen lyckades vinna. På årsbasis jämnar det ut sig. I november-december har unghästarna hunnit ifatt: Under dessa månader segrade femåriga i fem av åtta lopp. (Fyraåriga tog inga segrar under fjolåret och treåriga försökte inte ens).



Ifjol debuterade 110 hästar i Silverdivisionen. Fem av dem lyckades vinna direkt. En var nämnda Youana, som alltså hade stoelitsmeriter innan och närmast gick ned i klass - en annan den i dagarna aktuelle Quick Fix, som är på väg in i yttersta eliten och ståtar med 3,2 miljoner på kontot.



Femåriga stoet 6 Coco de Vie provade Bronsdivisionen fyra gånger utan att lyckas vinna. Senast gick hon ut i ett enklare stolopp hemma på Solvalla, och blev omgångens största favorit i en V86:a. Sådana faller häpnadsväckande sällan (mer om det på onsdag!), men hon räckte inte riktigt. Nu blir hon favorit i sin silverdebut.



12 Scellino Luis är med och slåss om favoritskapet. Även han är fem år och begår silverdebut. Många tror att tolftespåret ”inte är så farligt” då det är lång distans, men det är tvärtom sämre över 2640 än över kortare distanser. Statistik kring detta finner man på sidorna 37 och 115 i Statistikbibeln V75. Studera gärna de intressanta uppställningar som jämför segerfrekvens och spelvärde för spår över olika distanser! Dessa hittas på sidorna 41-42.



Intjänade pengar är en viktigare faktor i Silver än i andra klasser. Det tillåtna spannet är större (400’-1500’). De med mest pengar på kontot är ofta lite äldre, sådana som spelarna av någon anledning skyr för att istället ty sig till ungdomarna. Den som gick in med en insats på fältets rikaste häst i fjolårets 51 silverlopp fick 113 insatser tillbaks.



Intressant med travstatistik är, hur lite som förändras. Man kan gå tillbaka både tio, tjugo och trettio år, och man finner samma mönster och samma resultat. På sidan 117 finns en ruta med siffror från de silverlopp som avgjordes 1999-2001. Där kunde man se, att de bästa spelobjekten var fältets tre rikaste hästar. Där var det bäst återbäring (allra bäst på den rikaste). Samtidigt var det usel återbäring och låg segerfrekvens för de tre fattigaste. Precis samma mönster syns än idag, 2016. Åtta av 51 lopp vanns ifjol av den rikaste. Det gör 16 procent. För 15 år sedan var noteringen 15 procent.



På sidan 122 finns mer aktuell statistik. Där har silverhästar följts under tre år avseende ålder och kön. Och vad ser man? Femåringar överspelas hårdast. Precis samma sak visar siffrorna från 2015. Bäst återbäring ger sexåringarna. Att det är samma mönster som aldrig slutar upprepas gör statistiken så användbar när man vill skapa prognoser.



11 Order by Keeper kommer från stall i extrem form, de vinner med ”allt” just nu. Han är sex år och rikast i fältet. Han är tvåa i turordningen också, betyder det något i Silver? Tabellen finns på sidan 116.




V75-2: Kallblod, ett tillägg, medeldistans

Femåriga kallblod i januari? Det rycker inte i speltarmen direkt när man tänker på dem. Två sådana startar i det här loppet. Spelarna börjar dregla och gör dem till favorit och andrahandare.



Intressant, loppspecifik statistik finns på sidan 272. Där ser man att favoriterna segrar i 19 procent av loppen och andrahandaren dubbelt så ofta. Resten av vinnarna rankas 3-7. Nästan i alla fall, man kan inte helt försumma risken för storskräll, vilken i normalfallet ligger på 1/10.



Då jag tror det blir svårt för de yngsta, och vet att de är överspelade, tittar jag bland startvoltshästar rankade 3-7 för att finna intressanta spelobjekt. Den enda som dyker upp då är 6 Alfie. Men hon är sto (sidan 269)…



Här vågar jag inte utesluta skräll. I en annars lättlöst omgång blir det till att gödsla med strecken här!



V75-3: Guld, autostart, medeldistans

Det råder ingen tvekan om, att 11 On Track Piraten med marginal är den häst i omgången med bäst segerchans. Förra veckan hade jag spikat en sådan chans, men den här gången är omgången enkel. Till skillnad från många andra spelare, streckar jag hellre två hästar i ett lopp och är ”hundra” än spikar en av dem och håller tummarna. Insatserna kommer att viktas i systemet så småningom, jag betalar inte lika mycket för båda.



Statistiken på sidan 69 är intressant. Där ser man att sådana här jätte-favoriter i Guld ”bara” infriar till 47 procent. Andrahandaren vinner hälften så ofta. 
Går man sedan ner i detalj, och tittar på 2140a-loppen (sidan 84), ser man att jättefavoriterna infriar lite oftare under sådans förutsättningar: 53 procent. Fortfarande vinner andrahandaren hälften så ofta.



På sidan 44 finns jätteintressant statistik! Den gäller alla favoriter över huvud taget. Man finner, att favoriter som spelas i intervallet 71-80 procent, bara infriar till 51%. Dessa favoriter är de mest överspelade.



Robert Bergh startade sex hästar i V75 hemma på Åby i lördags, vilka sammanlagt tjänade noll kronor. En av dessa var Nahar. Hur tänkte spelarna, när man spelade den MER, än man spelar 5 Ed You i det här loppet? För Ed råder åtminstone platsgaranti, det kan man inte direkt säga gällde för Nahar. Segerchansen bör ligga i intervallet 20-25 procent och han är bara spelad till tio.



Under torsdagkvällen inkom ett anmärkningsvärt platsspel: 100 000 kronor på favoriten!



V75-4: Stolopp, tillägg, medeldistans. Struken: 13

Ett sådant här lopp avgjordes för två veckor sedan på Romme. En 10:e-rankad tvåprocentare vann från spår 1. Bara fyra dagar tidigare avgjordes ett likadant lopp på Halmstad. Enprocentaren Anna, rankad 11:a, ledde hela vägen. Från spår 6.



Titta i statistiken på sidorna 213-214! Några saker sticker ut. Först överlägsenheten i resultat från spåren 1 och 6 visavi övriga. Och så förstås de fina skrällchanserna…! Det är sådana här lopp man ska skriva ut, om man vill att rätta V75-rader ska innehålla riktigt lågt rankade vinnare.



Lopptypen blir tyvärr alltmer sällsynt, ifjol avgjordes bara åtta stycken (inga alls februari-oktober). Tre vinnare var hårt betrodda, men övriga rankades 7, 7, 8, 11 och 11.



Första tanken var att helgardera och hoppas på ännu en skräll. Men en närmare genomgång ger vid handen att loppet är avsevärt mer ojämnt än sådana här lopp brukar vara. Tilläggshästarna har en fin uppgift framför sig! 7 Tequila Palema och 15 Joy Ribb är bättre än resten. Dock är innerspår på tillägg ett dåligt läge (sidan 213) och bakspår på tillägg ska man inte tala om…



Ett litet system chansar med att stanna på de två ändå, de är relativt lite spelade. Men bakom finns en kvartett som är tydligt bättre än resten.



I ojämna lopp, där en eller två är mycket bättre än andra, är det ibland motiverat att helgardera. Det behövs inte alls mycket för att en eller två hästar ska komma bort i ett lopp. Men när det är skiktat på det här viset… Nä, då stannar jag på de sex som ”kan vinna”. Det är samma sex hästar som spelarna hittat.



Statistiken på sidan 213 visar att man ska akta sig för favoriter med snäva spår. Det är stor skillnad i infriandefrekvens:

Favoriter med snäva spår (2, 4, 5): 21%

Favoriter med ”bra” framspår (1, 3, 6, 7): 35%

Favoriter med bakspår: 23%

Favoriter med tillägg: 33%

De snäva spåren ökar galopprisken (sidan 167), men det är ju också så att de favoriter som klarar dem får en krånglig position. Favoriter som inte når ledningen har det anmärkningsvärt svårt (se till exempel sidan 36).



V75-5: Brons, autostart, medeldistans. Struken: 10

På sidan 135 finns loppspecifik statistik. Bland annat ser man, att det räcker med rank 1-3 i lopp under rådande förutsättningar, om det är final. I försök som här, är det motiverat att ta med rank 1-6. Större skrällar är inte vanliga i klassen.



2 Linslusen A.U. är spetshästen och 12 Panoramic är bästa hästen. Det ”vet alla” och visst kan man låsa på dem. Den senare gynnas av strykningen, och skulle det strykas ytterligare någon blir han mycket gynnad. U-tipset är ändå att spetshästen håller undan, det är med marginal det vanligaste utfallet.



V75-6: Klass I, voltstart, lång distans

4 Ready Ribb är storfavoriten och bästa hästen. 6 Scampi är den formtoppade spetshästen. Ett urstarkt lås! I normfallet är det fördel den senare, som är det bättre spelobjektet.



V75-7: Klass II, autostart, medeldistans. Struken: 12

Statistiken (sidan 176) håller med spelarna: Loppet är öppet. Dock övervärderas skrällhästarnas chanser en aning. Det är jämnt mellan de på övre rankinghalvan (1-6), men övriga har inte chanser på samma nivå.



Enkupongaren:

11 Order by Keeper (7)

Alla 

11 On Track Piraten (5)

15, 7

2 Linslusen AU (12)

4, 6

Rank 1-6

180 kronor



Jokersystemet:

11 Order by Keeper (7)

Alla
11, 5

Rank 1-6

Rank 1-6

4, 6

Rank 1-6


Den rank som avses är spelarnas. På Jokersystemet kräver jag att minst två av spelarnas favoriter segrar – helt enkelt för att detta är mycket sannolikt. Samtidigt kräver jag två skrällar (rank 5 och nedåt). Det är inte sannolikt, men måste till för att utdelningen ska orka över fyrsiffrigt. Inlämningskostnaden stannar vid 1.209 kronor.



Ifjol inleddes den här veckan en period med 15 femrättsjackpots på 20 omgångar. Helt klart finns risk att vi går en favoritdominerad period till mötes även denna vår. Det ser lite ut så den här veckan; jag är inte så säker på att det blir någon skräll alls – men hoppas på det, och håller tummarna!


Hursomhelst önskas lycka till med spelbesluten!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+5), korpo (+2), Nollkollolisten (+10), elwiz (+10), mr_stylez (+5), Bluesmith66 (+10), Andros (+5), scunnert (+10), CVic (+10), Fatpipe (+5)
Spojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-15, 20:08   #60
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 175
Sharp$: 271
Standard

kör Kai W i spets i avd7?
Jockepo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td