|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
180 meter nu tidigare 187 meter.
|
|
|
|
#62 | |
|
Citat:
Jens Sjödén spikar tydligen på sitt V75-förslag och det vore ju väldigt snyggt om den satt till lite drygt 4% såklart. Plockar med den, men vågar inte spika. 4:e rankad hos SV. Hursomhelst ett roligt streck ! |
||
|
|
|
|
|
#63 |
|
Så här blev bolagssystemet idag.
1) 1,7,9,11 r5-2 (6 till ledningen och släpper till 7. Kusken på 9 jätteoptimist. 11 vinner) 2) 1,7,9,15 r11-2 (15 bäst - men....) 3) 1,2,3,9 r10-6 (2 härdad i elitsammanhang - bra 12-procentare) 4) 3,8,11,14 r5-10 (svårt, vilket är meningen med propositionen. 11 från springspår om man går kort) 5) 1 r5-10 (tråkig spik som bara vinner) 6) 4,6 r9-2 (var länge inne på att spika 4 men modet svek mig) 7) 1,2,4,6,7,9 r12-3 (9 har hemmabana och Björn i vagnen. De slog 1 och 2 samt Usain Henna i V75 på Mantorp 19 devember. Herregud - bara streckad på 5 %) Kostar 1536:-. Lycka till! |
|
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Citat:
11 1,4,15 2,3,5,6,7,9,10 8 ber en bön om felfritt lopp, isf klar. 1,5,7,10 megalampan kom med som 4: e streck, med obefintligt spelvärde, men som inbiten favoritspelare, så kom Goop med. 4,5,6. Anna-Karin är lyrisk och det är inte ofta. 1,2,4,6,7,9,10,12. DD 4,5,6-4,7,12 Håller tummarna för dig Mac Peter. Även om vi har fullständigt olika spel- strategi, så skall du ha heder av att du alltid är grymt påläst. Jajjan För mig att tippa bolagssystem, skulle kännas som ett strypkoppel. |
||
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Citat:
Ha det gott Bonbon. |
||
|
|
|
|
|
#66 |
|
Jajjan, Jag är ombedd att konstruera ett andelssystem för ca 1500 kronor lördag före kl 11. Visst har man strypkoppel på sig eftersom det finns vissa regler. Systemet redovisas här som ett kvitto och tack till de sharpsare som gett mig input. De här totomatsystemen höjer V75-omsättningen väsentligt.
Jag har 1/10 av systemet. Men lämnar privat in ett eget system strax före start. Hoppas du blir bönhörd i fjärde och sätter en sjua! |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Är det bara jag som streckar Ratatouille Sand? Vann ju på 16.2 från dödens över 2640m senast på Åbys snöbana och verkar trivas med Kim i vagnen. Favoriten ska fällas iaf!
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Tror mycket på 9 El Cantante i andra avdelningen idag. Inget surr alls om den bland betaltjänster eller "proffs" ändå ligger den där som betrodd på 13%... Är väl alla småspelare som streckar den på raden?
Plumpen sist tar jag inte hårt på! Fick ett struligt lopp men gick fint ändå. Nu smygläge och jag tar det inte för omöjligt att lågprocentarna med surr om (1 och 2, ska Göran Jansson spetsa och leda runt om på V75? Glöm det....) hamnar på vingel och Wirano Chip spetsar för att släppa till Green Bax! Örjan osäker på hur hästen klarar distansen men på kapacitet och möjlig lucka tror jag han släpper till El Cantante då Örjan vet att det är en bra rygg! Bara Micke J är på hugget och kör framåt direkt! Mitt loppscenario är alltså 6 Wirano Chip till spets, släpp till 7 Green Bax och efter 500 meter släpper Örjan till en offensiv Micke J bakom 9 El Cantante! Är Micke J på hugget så tror jag det är spets och slut! 13% är ett skönt grepp på packet i omgången och ger en både annorlunda och spännande vinkel som ger försprång i andra lopp!
Twitter: @sharpsdoob Senast redigerad av doob den 2016-01-23 klockan 12:50. |
|
|
|
|
|
|
#70 |
Spiken
Rapide Du Pommeau måste vara omgångens spik, jag kan inte se hur han ska kunna förlora. Går på i tredje spår sista 1000 och avgör på sin hårdhet en bra bit innan mållinjen.
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
|
|
|
|
#72 |
|
KUSKEN ÄR 60% PÅ V75!!
Därför finns det ENORMT värde i formhästarna 7 Luckycharm Hannover och 10 Falk Nalan! Båda under 5%!!! HELT SJUKT! Folk är fulla.... Luckycharm börjar bli härdad i guld och Redéns stallform är bekant! Dessutom extra fina träningsrundor sista tiden och Örjan upp! Minsta klaff och den är med på linjen! KRAFTIGT understreckad! 10 Falk Nalan är ENORMT kuskförstärkt! Tränaren meddelar dold toppform och hästen är inte alls oäven ut! Örjan kan komma riktigt bra på det och 4% är lika jävla bra det! Sjukt understreckad.... Tror även att Örjan har en straffspark i 6 Order By Keeper som är i sån form att han bara behöver köra rakt fram, ta dödens och sedan i klassisk Örjan-stil bara glo omkring sig och måtta dit den med halvt huvud från dödens! Dagens bästa spik!!
|
|
|
|
|
#73 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Mitt system i avvaktan på sista info byggt på mina "rekar".... Kommer högst troligt att modifieras innan spelstopp!
1) 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 2) 9 El Cantante 3) 2 3 7 9 4) 10 Falk Nalan 5) 1 3 5 7 9 10 6) 1 2 4 5 6 7 8 9 10 7) 6 Order By Keeper 2.376 rader
|
|
|
|
#75 |
|
|
|
|
|
|
|